Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    Hyvät neuvot olisi tarpeen… Ongelma on näet se että LTD450 käy vain toisella pytyllä. Pyörä kuristettiin just pienemmälle kortille sopivaksi. Kipinä näyttäisi olevan molemmilla puolilla samanlainen mutta pyörä käy huonosti ja paukkuu, toinen pakoputki on kylmä ja toisen puolen tulppa mustuu pikavauhtia. Samoin tankillinen bensaa riittää 50 km. Huoltoon pyörää ei tahdo saada tähän aikaan minnekään ja isännät lähti Lappiin. Että nyt kaikki HYVÄT neuvot olisi tervetulleita. Mistä kohtaa vikaa kannattaisi etsiä? Itse veikkaisin kaasarin säätöä mutta olenko pahasti hakoteillä?
    no pakkohan se siellä kaasari puolella vika on olla jos se tuli sen jälkeen kun niitä kuristuksia teitte,olikos tässä ne kuristukset että reiät luistiin?
    Teitteko itse vai joku liike?ei muuta kun toimimattoman puolen kaasari auki ja katsoa esim että kalvo on edelleen ehjä paikallaan ja muutenkin on kaikki osat tullu takasin sinne
    mutta ei kannata luottaa ainakaan tuohon että kipinä näyttää silmillä hyvältä,silti se tulppa voi olla rikki ja ei anna kipunaa enää paikallaan paineessa,ne vaihtoon ja varmistaa samalla tulpan johdot ettö on varmasti kiinni kuten myös puolien johdotus.

Kuristus tehtiin rajoittamalla kaasua kahvasta ruuvilla. Aika jännä tapa... Ruuvin pystyy itse ruuvaamaan pois. Kuristus ei siis ole mun tietääkseni kaasarissa ollemkaan.

Täytyypä ottaa huomenaamusta yhteyttä kuristuksen tehneeseen yritykseen. Jos ne vaikka sitenkin olisi tehnet kaasarissakin jotakin.

Iso kiitos vastauksesta.
    Yksi tyhmä kysymys vielä ... onneksi olen nainen niin saan tehdä tällaisia kysymyksiä. Voiko kaasarin kalvo kuivua ja siksi "vuotaa"? Pyörä on ollut viime vuosina vähällä ajolla.
    Minä puhdistaisin kaasuttimet ja mittaisin tulpanjohdot näin aluksi. Jos kaasuttimet vuotavat, niin bensaa haisee.

R1100RS
  6.  
    Lainaa (miss piggy @ Kesä. 28 2009,18:55) kirjoitti
    ... pyörä käy huonosti ja paukkuu, toinen pakoputki on kylmä ja toisen puolen tulppa mustuu pikavauhtia. Samoin tankillinen bensaa riittää 50 km....
    Tarkista ihan ensiksi venttiilivälykset. Ko. pata on erittäin nuuka välyksille ja ne muuttuvat herkästi nimim. entinen LTD454 omistaja.

Venat alkavat kantaa ja aiheuttavat lopulta molempien pyttyjen pimenemisen, kun puristukset katoavat. Tyyppivika ko. aikakauden Kawojen kansissa: venat "porautuvat" kansiin.

Sen jälkeen kaasareiden kimppuun.
    Paljon kuutioita ja vähän pyttyjä

Beta 350 RR kannonkiertäjä
    Yamaha TT600R 673 cc isolohkona vääntävä soransiirtäjä/rospuutto/talviajokki
    V-tyylin vääntöhirviö: Kawasaki VN 2000