suzuki gsx-f -90 kulkee matka-ajossa tosi hyvin mutta kun vääntää kaasun pohjaan niin hyytyy ensin *mutta kun kierrokset nousee n.6500-7000 alkaa taas vetämään paikallaan kun kaasuttaa niin en ole huomannut ihmeempää röpötystä onkohan pääsuutin pikkusen liian pieni? bensan pinta?. Pitäs varmaan käyttää penkissä niin tuo vaimon suzuki kuin oma yammuki joka tuntuu kastelevan tulppia pikku kaasulla hiljaa ajettaessa...![]()
Marauder vz 800. ex.954RR ex.fzr 1000
Onko se hyytyminen sellainen "niiaus", jonka jälkeen lähtee taas vetämään?
Kaasareista poistamalla tyhjäkäyntisuuttimen päällä olevan kumitulpan, saa pyörän vastaamaan paremmin kaasuun. Tosin bensan kulutus nousee hieman, mutta mukavampi ajella.
Neljässä pyörässä ja neljässä tahdissa on molemmissa kaksi liikaa!
Sussu 750F -89
On ehkä vähän enemmän kuin niiaus häiritsee ohitustilanteessa jonku verran. Pitääkö kaasarit purkaa vai saako laitettua paikallaan ?(Samzon @ Kesä. 27 2009,17:28) kirjoitti
![]()
Marauder vz 800. ex.954RR ex.fzr 1000
Tulppien poisto vaatii kaasareiden irroituksen sekä kohokammion aukaisun.
Vikahan voi olla muuallakin, mutta itellä tuo auttoi, kun pyörä mietti n. sekunnin kaasua käännettäessä äkisti.
Kuva ilmeisesti 600:sta F:stä: Kliks
Neljässä pyörässä ja neljässä tahdissa on molemmissa kaksi liikaa!
Sussu 750F -89
Hyvä kuva vihtis vaan ruveta heti purkamaan, pari päivää vasta ollu kyseinen mopo. kiitti vinkistä(Samzon @ Kesä. 27 2009,18:34) kirjoitti
paljonko bensan kulutus kasvaa n.*PS.vaimo ei varmaan halua ajamatonta päivää...
Marauder vz 800. ex.954RR ex.fzr 1000
Mulla oli ainakin -90 750 vehkessä tuo ominaisuus, empii ja noilla kierroksilla lähtee? Maailman foorumeita luettuani: pesee, putsaa kaasarit ja pieni "vetokatkos" kuuluu malliin, teho/vääntökäyrässä kun on uudesakin ennen noita rikuloita "vajoama". Mutta ei taida olla sulla tuo "pikku ominaisuus"?
TL1000R -00 InMaking
TL1000S -99 Kadulle
GSXR600 -08 Radalle
GSX1300R -02 EX
Suzuki DR650 -99 EX
RSV1000R -04 EX
Onkohan noissa kaasareissa kiihdytyspumput ?(ouzi @ Kesä. 27 2009,20:01) kirjoitti
![]()
Marauder vz 800. ex.954RR ex.fzr 1000
Onko tämä vika? Eikö noissa ompelukoneissa ala tapahtua jossain ihan eri kohdassa? Millä kierroksilla sanoitkaan vääntäväsi kaasun pohjaan, kun vasta 6500 kohdalla alkaa taas tapahtua?(280372 @ Kesä. 27 2009,11:39) kirjoitti
edit: tarkoitan siis, että jos väännät suurimmalla vaihteella pikkubandiitin tai 750 gsx-f:n kaasun täysille jossain 4000 kierroksen huitteissa, ei paljon mitään kuulukaan tapahtua. Jos haluat virkistystä, kaava on: K&N, Dynojet ja LeoV.
Bensan kulutus kasvoi ~4 -> ~5 l/100km. Tulppien poisto on muutaman tunnin homma. Samalla saa kaasarit tarkastettua, jos ovat likaiset.
Kuuluuhan sen pyörän lähteä kiihtymään siellä 4000 rpm:n kohdalla kaasua kun kääntää, vaikka sitten hitaastikin. Itsellä nopeus putosi sen n. sekunnin ajan ennenkuin lähti taas kiihtymään. Ohitustilanteissa todella ärsyttävä vika/ominaisuus.
Neljässä pyörässä ja neljässä tahdissa on molemmissa kaksi liikaa!
Sussu 750F -89