Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 61:stä 84:een 84:sta
    Lainaa (Staga @ Kesä. 28 2009,00:58) kirjoitti
    "Kun olin lapsi, minä puhuin kuin lapsi, minulla oli lapsen mieli ja lapsen ajatukset.
    Nyt, kun olen mies, olen jättänyt sen mikä kuuluu lapsuuteen"

Ero lapsen ja aikuisen välillä on se, että toinen ymmärtää vastuunsa sekä itsestään että muista tieliikenteessä ja toimii sen mukaisesti, muutenhan jo kymmenvuotiaille voisi jaella ajokortteja.
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
    Kuvaavampi nimitys tälle foorumin osiolle olisi Yleistä jeesustelua aiheesta kun aiheesta.
    Tässä mallia allekirjotuksiin.
    Älä suotta hermostu Demonos! Rajala oli ihan väärässä.

On paljon tehokkaampaa, että kaikki ovat samassa foorumissa, tosin ei kovin sovussa. Jos vaikkapa perustaisimme vetomies.com:n ja kukkis.se:n, niin emme saisi aikaiseksi HIENOA ARVOKESKUSTELUA.

On suorastaan jumalallista kuinka tämä arvokeskustelu kehittää tätä maailmaa meidän kaikkien älykköjen ruokkimana.

Siis jatkakaamme hienoa keskustelua, niin saamme omat maailmankuvamme pysymään raikkaina ja kilpemme vielä kirkkaampana.

{eeditissä vaihdoin yhden tain jaaksi.}

DT125[82] -> (yli 20v. tauko) -> Versys[07] -> FZ-1-SA[07] -> K1200S[08] -> cbr600rr[08] -> (+ S1000RR[10] Varastettu Hollannissa, Vttu!) -> (S1000RR[11] Lunariin, ajettu päin ajokoiraa,V*2!) -> (S1000RR[12]) vaihdettu,
    S1000RR[21]+(KTM 690 Enduro r[14])
    Mä saan aina omaa kivaa siitä kun mietin, että mitä ihmiset tekevät siinä rinnaistodellisuudessa jossa hitler tai stalin voitti/(vat).

Mistä näitä KAIKKIA sääntöjä noudattavia jeesustelijoita oikein sikiää...
    DT125[82] -> (yli 20v. tauko) -> Versys[07] -> FZ-1-SA[07] -> K1200S[08] -> cbr600rr[08] -> (+ S1000RR[10] Varastettu Hollannissa, Vttu!) -> (S1000RR[11] Lunariin, ajettu päin ajokoiraa,V*2!) -> (S1000RR[12]) vaihdettu,
    S1000RR[21]+(KTM 690 Enduro r[14])
    Lainaa (Anatooli @ Kesä. 28 2009,01:38) kirjoitti
    Mä saan aina omaa kivaa siitä kun mietin, että mitä ihmiset tekevät siinä rinnaistodellisuudessa jossa hitler tai stalin voitti/(vat).

Joskus tämä jeesusteluksi nimittely voi ehkä jopa olla paikallaan, mutta että sopiiko se nyt tähän kyseiseen asiaan mitenkään...

Esim. kaverini menetti juuri korttinsa ajaessaan yli 70kmh ylinopeutta (171@100). Noh, oli suora iso maantie ei liikennettä paitsi mäen takaa tullu poliisipartio -> ok, sai mitä tilasi mutta suotta tuota "jeesustelemaan".

Eri asia on paljon liikennöidyssä taajamassa lapsi kyydissa 129@50 autoja ohitellen. Haloo?! Ei paljon päässä raksuta jos tässä ei tajua todellisen vaaran merkkejä.
    ~SV1000N~
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    Hyvä Anatooli, se johtuu ihan luonnonvalinnasta, se pitää huolen siitä että ns "vetomiehet" tulevat aina olemaan vähemmistönä ihmiskunnassa ja elinkelpoiset "kukkikset", jotka säilyvät hengissä pidempään, tuottavat enemmän jälkeläisiä.
    Pitäisihän sinun älykkäänä ihmisenä ymmärtää noinkin yksinkertainen asia
    Dirty Nasty Furriner
    Ammatikseen liikenteessä ajavana, yli 400000000 km, tulikohan tarpeex nollia, jokatapauksessa(yli neljämiljoonaa kilometriä),tiellä tulee nähtyä kaikenlaista, tarinaa olisi monesta tilanteesta"tunareista", joskus itsekin tulee töpexittyä,,, kukaan ei ole täydellinen, ennakoivalla ajotavalla olen selvinnyt hyvin ilman kolareita.
    Pidän kuitenkin selvänä, että pelkällä tuurilla ei kovinpitkälle tuolla tienpäällä selviä ja se tuuri voi loppua hyvinkin pian, ennenkuin liikennetilanteet ja ajokokemus ja "LIIKENNESILMÄ" ovat oivaltaneet kaikki ennakoitavat vaaratilanteet, toisaalta niistä vähältäpititilanteista oppii parhaiten noita em. taitoja.
    Aikuisten oikeasti, ajetaan ja ajatellaan tuolla liikenteessä kuin aikuisen ihmisen tuleekin jo " TÄSSÄ" tai siinä iässä, jokaisen jolla on tieliikenteeseen oikeuttava ajokortti taskussaan, luulisi osaavan liikennekäyttäytymisen aakkoset.
    Kaikkihan olemme entisiä nuoria... joka päivä viisastumme.
    Pääsääntönä vaaratilanteet aiheutuu, liikennesääntöjen rikkomisesta, yksi olennaisin kolarien aiheuttaja on juuri ylinopeus taajamissa, jaa miksikö....Tässä Muutama linkki esimerkki...
    Siksi

Ja Siksi

Ja Siksi

Ja Siksi

Ja Siksi

Ja Sporttisempi

Ja Vielä

Ja Käsniselitys

Ja kautta-aikojen

Takuulla meidät "huomataan"

Ja hiukan väriskeutta

Ja Vielä....
    KEPPI-G
    Lainaa (Keppigee @ Kesä. 28 2009,02:27) kirjoitti
    kukaan ei ole täydellinen, ennakoivalla ajotavalla olen selvinnyt hyvin ilman kolareita.
    Pidän kuitenkin selvänä, että pelkällä tuurilla ei kovinpitkälle tuolla tienpäällä selviä ja se tuuri voi loppua hyvinkin pian, ennenkuin liikennetilanteet ja *ajokokemus ja "LIIKENNESILMÄ" ovat oivaltaneet kaikki ennakoitavat vaaratilanteet, toisaalta niistä vähältäpititilanteista oppii parhaiten noita em. taitoja.
    Aikuisten oikeasti, ajetaan ja ajatellaan *tuolla liikenteessä kuin aikuisen ihmisen tuleekin jo " TÄSSÄ" tai siinä iässä, jokaisen jolla on tieliikenteeseen oikeuttava ajokortti taskussaan, luulisi osaavan liikennekäyttäytymisen aakkoset.
    Siinähän ne tärkeimmät, harmi ettei täällä voi asiasta keskustella järkevästi.

Koskahan linkit Karpon kuviin joutuu banniin täällä. On se gauheeta.
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
    no se poika kyydissä10v kysy,.. mentiinkö 290 kmh..ei menty mutta 200 kumminki, aina välillä..vastuuton kasvattaja olen..
    <p>gubbe</p>
    Lainaa (Cute @ Kesä. 27 2009,23:42) kirjoitti
    Jospa sillä isällä oli mielessä sama kun tällä kaverilla:miten päästään tyttöystävästä eroon ja nopsasti.
    http://www.youtube.com/watch?v=4uzN0NGmRDI
    Tuo on kieltämättä aika tehokas keino, "ehkä vähän" liiankin tehokas.
    ZX-10R + ZX-6RR
    Lainaa (Matso @ Kesä. 27 2009,11:06) kirjoitti
    noh...ei tuossa tarvi vielä kolmoselle vaihtaa
    Eikä edes kakkoselle.
    ZX-10R + ZX-6RR
    Varmaan kovimman tuomion saa tuo hemmo kotonansa, pahimmassa tapauksessa ei saa mitään muutamaan viikkoon
    Mietinpä vaan et oisko ylittänyt uutiskynnystä jos ois kotilolla ajettu, tuskin...
    paskapuhetta mutta otan sen silti...
    JummiJammi - että oottekin keksineet uuden ja virkistävän väittelyn! Ihan tässä henki salpautuu virkistävän tuoreita mielipiteitä ahmiessa.
    <p>2002-2014</p>
    Darwinismi hoitaa pahimmat vetopikkupojut pois liikenteestä kyllä. Moottoripyöräily on siitä hyvä laji että se karsii automaattisesti tietyt tapaukset, autoilu ei niinkään.
    Tästäpä tulikin mieleeni esimerkki kotilolla ajosta.
    Olipa kerran isi jolla oli kaksi lasta ja uusi Lexus.
    Isi oli just jutelut kavereiden kanssa ircissä ja kaverit varoitti, että on sitten sellanen auto, että varo!
    yli 200 km nopeudessa jos osut pomppuun, se lähtee taivaiden teille, eli ilmalento on aika todennäköinen.
    Isi lähti hakemaan kaverin vaimoa lentokentältä, iltayöstä, moottoritietä ja otti lapset takapenkille.
    Moottoritie oli autio ja pitihän sitä Lexusta kokeilla, vaikkei sen kaupatkaan kai vielä ihan selvät olleet.
    Auto otti pompun niinkuin oli sanottu, nousi sillankaiteelle.
    Yksi lapsista lensi jokeen turvaistuimineeen, löydettiin tunnin päästä hukkuneena.
    Toinen lapsista loukkantui vakavasti ja kaveri kuoli.
    Isille itselleen ei naarmua pahenpaa.
    Mitä tälle isislle olisi pitänyt tehdä-teidän mielestä?
    Vai saiko jo tarpeeksi kovan rangaistuksen?
    Ihan vain noin teoriassa?
    "People are more violently opposed to fur than leather
    because it's easier to harass rich women
    ..... than motorcycle gangs." - Unknown

Mikä se on tässä Uralissa...kun ei se vaan toimi?
    Lainaa (iama @ Kesä. 27 2009,11:09) kirjoitti
    Miten minulla on jo nyt sellainen deja vu-ilmiön ennakkoaavistus siitä mihin suuntaan tämä topic menee... *
    Täytyy myöntää, että hyvin tunnet tämän foorumin * , 2 sivua vasta väännetty.
    En se minä ollu, ja sitäpaitsi se oli vahinko

Aivan pakko,olenko minä esim.jossain maininnut että noudattaisin
    pilkuntarkasti sääntöjä,varmaan monia muita kaltaisiani täällä on,eikä he suinkaan tuo määrättyjä asioita julki,Vaikka olen "jo"
    kohta 50vee ei se ainakaan minulle tarkoita että jäisin jostain
    paitsi,mutta kuten täällä yleensä on tapana kaikki asiat koetetaan
    runnoa läpi mistä aita matalin,toisilla vaan kova halu ansaita
    kukkia vetomies hattuun.

PS.Ja nyt lähden katsomaan Alastarolle kun oikeat vetomiehet
    ajaa isoa kovaa.

Lainaa (Talttapää @ Kesä. 27 2009,17:55) kirjoitti
    "Mies suoritti moottoripyörällä ohituksen!"
    Todella valtakunnantason uutisaihe, ei voi muuta sanoa.
    Et sitten muuta löytänyt tuosta uutisesta
    Mua huvittaa eniten tiettyjen ihmisten vauhkoominen aina näissä ""vetomies"" jutuissa Samat heput aina jeesustelemassa kultainen enkelirengas pään yllä leijuen. Sitä joskus miettii että miten nämä ihmiset voi nähdä kaiken niin mustavalkoisesti

636 -06
    Lainaa (baritoni @ Kesä. 28 2009,00:38) kirjoitti
    Jännää.

Lainaa kirjoitti
    "129 km:n tuntinopeutta viiden kympin alueella"
    "Kyydissään miehellä oli 11-vuotias poika"
    "paljon liikennettä"
    "ilta-aurinko, joka paistoi kuljettajaa suoraan silmiin"
    juuri näin

kukkahatuistakin suurin osa mieltää että joskus paikka ja olosuhteet voivat olla semmoset että ei se ylinopeus tahi kikkailu mikään maailman kauhein rikos ole.

Mutta vetopuolueelta toivoisin vastaavaa liennyttävää lausuntoa malliin, että "joskus voi olla hetki jolloin olisi ihan fiksua mennä sääntöjen mukaan". Ja jos näin on, niin eikö nyt uutisoitu tapaus täytä kriteerit että "ei ollut kaikista järkevin tempaus".

Att tänka innan man talar är som att torka sej i röven innan man skiter... - Arne Anka
    Lainaa (Anatooli @ Kesä. 27 2009,12:44) kirjoitti
    Sitten tietysti tulee mieleen, että minkälainen on hyvä isä?
    Tässä tiedettiin, että vauhtia oli 129@50 ja tuosta kimmokkeena vedellään syväanalyysiä, tehdään perhepolitiikkaa, kukkahattuillaan, vetomiestellään, tiedetään lapsen loppuelämän ura perustuen isän luonteeseen ja ties mitä.

Eiköhän tämänkin uutisen lukukertojen määrästä ymmärrä tyhmempikin toimituspäällikkö mitkä jutut kannattaa painaa ja laittaa nettiuutisiin. Mainostilaa ostaneet tykkäävät, kun porukat klikkailee sivuille.
    Kannatti herätä.
    Hypermotard 950
  24.  
    Lainaa (jokao @ Kesä. 28 2009,09:45) kirjoitti
    Lainaa (Talttapää @ Kesä. 27 2009,17:55) kirjoitti
    "Mies suoritti moottoripyörällä ohituksen!"
    Todella valtakunnantason uutisaihe, ei voi muuta sanoa.
    Et sitten muuta löytänyt tuosta uutisesta
    No eihän siinä uutisessa muuta sanottu. Vähänkin tuoreemmalla pyörällä turvallinen ohitus nostaa nopeuden parissa silmänräpäyksessä noihin tutkattuihin lukemiin. Yhtä nopeasti se putoaa takaisin rajoituksen tuntumaan kun on palattu omalle kaistalle.

Uutisesta ei selviä oliko ohituskohdassa risteäviä teitä ollenkaan, tuliko vastaan liikennettä sillä hetkellä, oliko samaan suuntaan menossa pitkä jono autoja vaiko vain yksi ja näkikö se kuljettaja auringosta huolimatta eteensä täysin OK vai ei. Sikäli en oikein voi muodostaa muuta johtopäätöstä kuin että kyseessä oli täysin normaali ja hallittu ohitus.

Jeesustella voisin jos jaksaisin jos uutisessa mainittaisiin isäukon puikkelehtineen 130km lasissa sikaillen läpi koko kaupungin, mutta mitään tämänmoiseen viittaavaahan tuossa uutisessa ei mainita.

Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123