Milläs sen pinttyneen, maailmoja nähneen lian saa pois vanteista? Alan kauppaan ja tavaraa hyllystä? Vai jotain erikoisempaa?
Aavikon yli pitäis päästä. Tai Turkin takamaille. Tai ihan minne vain Lähi-Itään. Tai Marokkoon.
Jostain pitää aloittaa ;) Edit: Route 66 ajettu 2007. Edit2: Iran ajettu 2008. Matkablogi: www.chef.fi/iran. 2009 oli jalka poikki. 2010 muutto Norjaan.
Ite puhistelin pari päivää sitten ihan tärpätillä oman kawan vanteet. Puhasta tuli.
Annoin moottoripyörille pikkusormen, se vei koko käden
Würthin Pineline. Saa mm. Tarjoustalosta n. 5€/L
Tärkeintä on lähteminen, jäitten lähteminen.
Honda CBR 600RR -03 (gone)
Honda CBR 600F -03 (gone)
Honda CBR 600F -00 (gone)
K-10 liuotin on hyvää kamaa tuohon hommaan. Alkuperäinen käyttötarkoitus autonmoottorin pesu jotenka ei haperruta kumitiiviisteitä ja ainakin itsellä pysynyt maalipinnatkin ihan hyvinä. Jollain levittelee siihen vanteelle ja vähän hankaa jos on tarvetta ja sitten vaan vedellä pois ja valmis.
Autovahalla rätti märäksi niin lähtee hyvin, ehkä ei enää tartukaan sen jälkeen niin tiukkaan. Kenties.
Rälläkällä. No ei nyt sentään, vaan itse olen pessyt kuten tuolla jossain yllä suositeltiin, Würthin Pinelinella. Sitä reilusti rasuun ja vähän vettäkin sekaan, niin johan lähtee. Sitten reilu huuhtelu perään.
Triumph Tiger 1050 SE (ABS) - 2010
Valopetroolilla ja toinen hyvä aine on Castrolin vannepesu.
Kela racing club, factorydriver
Hayabusa K8
alias buslake
Mä olen nyt kotiloa pessyt muutaman kerran Solmasterin AS40 Tehopesulla ja ainakin kotilo lähtee puhtaaks. Täytyy nyt pestä mopokin, että kiiltelee Ruunaata varten. Katotaan kuin äijän käy.
BMW F800GS -11
Tämä toimi eilen hienosti mulla.(KapteeniValpas @ Kesä. 30 2009,15:17) kirjoitti
Ääni valopetrolille. Halpaakin ja lähimmältä huoltoasemalta saatavissa.
<p>2002-2014</p>
Valopetroli aka lamppuöljy ostettu. Biltema, pari euroa litra.
Kohta se nähdään..
Aavikon yli pitäis päästä. Tai Turkin takamaille. Tai ihan minne vain Lähi-Itään. Tai Marokkoon.
Jostain pitää aloittaa ;) Edit: Route 66 ajettu 2007. Edit2: Iran ajettu 2008. Matkablogi: www.chef.fi/iran. 2009 oli jalka poikki. 2010 muutto Norjaan.
Löpö...
HD Sgs, Te300i, 748r, Sdr ,Hp2 Sport, Zx10r
Ex
Rsv Mille, 1200 GSA, R1250 GSA, Ss750ff, Monster S4r, 1098 sf, 999 Xerox, F6B, Fe450, Te300 Te300i, Zx6r,exc450, Superduke r, Supermoto 950, Gsxr 750, Rocket 3R, Fz1n, Yzf R1
Lamppuöljyllä lähtee hienosti![]()
Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
CRC brakleenerillä lähtee loisteliaasti!
Pineline jäykällä seoksella.
Energy of the gods, adrenalin surge
Wont stop til I hit the ground, I'm on my way for sure
Up here in the air, this will never hurt
I'm on my way to impact, taste the high speed dirt.
Jarru cleanerillä lähtee kans liat vanteista
Kawasaki ER-5 '99 --> Kawasaki Z 750 '05 --> Yamaha YZF R1 '05 --> polkupyörä (Mitä kivaa ensi kesälle radalle?)
(Karsta @ Kesä. 30 2009,16:45) kirjoitti
![]()
Täytyy kokeilla emännän Hornettiin *
Kaskun en aiemmin ole tota hiffannut, noh ...