Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
  1. #1
    Onko kokemusta miten monta rasvauskertaa tuolla pikkupullolla rasvailee vai oletteko pitäneet reissussa mukana ennemmin isoa putelia? Tarkoitan sitä 622:n pientä reissuversiota jota saa täytellä isosta pullosta. Jotenkin tuntuu pieneltä joten tekeeköhän tuolla oikeesti mitään.



    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  2. #2
    Itsellä on tuollainen motorex racing pikkupurtilo ja kyllä sillä öljyää n 4 kertaa kierroksen ketjua läpi.... Jos ajatellaan et 500 km välein niin 2000 kilometriä saa painaa pikkupurtilon avulla. Eli eiköhän se riitä.......
  3. #3
    Mistäs tollasen pienen rasvapullon sais hommattua?? Parista mp-liikkeestä olen kysellyt aiemmin, mutta eipä ole ollut valikoimassa...
    Suzuki GSX600F -> Triumph Sprint ST 1050

    Mitä tästä opimme? *- emme yhtään mitään
  4. #4
    Lainaa (P.A. @ Tammi. 27 2010,15:56) kirjoitti
    Mistäs tollasen pienen rasvapullon sais hommattua?? * Parista mp-liikkeestä olen kysellyt aiemmin, mutta eipä ole ollut valikoimassa...
    Ainakin Storm myy matkamallia.
    Honda CB1300 -04
  5. #5
    Motonetissä näytii olevan pikkupöntöissä sekä vahaa että öljyä. Hinnat 4,90 ja 5,90 €. Oliko se merkki Motex vai Motorex ? Kuitenkin alta puolet siitä Stormin jostain vastaavasta.
    MZ 125,Y RD125, Honda TA, C Elefant e750, Yamaha FZ6, D MS DS1000, BMW F800R, Ducati M696, Ducati GT1000, MG Griso 8 v, Honda XX, Suzuki DL650, Y XVS1300, H-D VRSCDX, Honda VFR800X, VN 1700,MG Vintage,MG Bellagio,MG Breva,BMW R1200R,VicV, Vic BW, F800GT
  6. #6
    Aika paljon riippuu siitä paljonko sitä ruikkii. Yleensä on tapana monella kuten itsellänikin ruikkia vähän liikoja rasvoja.
  7. #7
    Ajattelin ratkaista ongelman ensi kesää varten proilerilla
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  8. #8
    Ihan huoltiksilta (Taisi olla Neste?) saa CRC pientä ketjuöljysprayta.
    Mahtuu oikein mukavasti esim. Thunderacen satulan alle.

    Kesti enemmän kuin yhden kesän ja ketjut ei venyneet haittaavalla tavoin, joten voitelu lienee riittävä.

    Kilsoja ei tullut mitenkään hullunaan mutta ajossa oli rataa jne. joten täyskaasukiihdytysten osuus kilsaa kohden oli suht korkea.
    "To live so close to the possibility of dying You will learn what really is important and what not - and this makes You a better person" -Stefano DeBenedetti-
  9. #9
    Tuo CRC on minuakin kiinnostanut. Mitäs mieltä siitä ollaan ja mitä siinä ketjurasvapurkin kyljessä lukee, eli onko oikeasti ketjurasvaa?
    Jos se sitä on, ei sen nyt ainakaan sotkea pitäisi pätkääkään ( kromatut pinnavanteet ovat haastavia joka suhteessa ).
    MZ 125,Y RD125, Honda TA, C Elefant e750, Yamaha FZ6, D MS DS1000, BMW F800R, Ducati M696, Ducati GT1000, MG Griso 8 v, Honda XX, Suzuki DL650, Y XVS1300, H-D VRSCDX, Honda VFR800X, VN 1700,MG Vintage,MG Bellagio,MG Breva,BMW R1200R,VicV, Vic BW, F800GT
  10. #10
    No mitä enemmän sitä vitjoihin mättää ja mitä kovemmin ajaa niin sitä enemmin sitä lentelee pois.

    Mutta en ole havainnut oleellista eroa minkään muunkaan merkkisiin haihtuvalla liuottimella notkistettuihin ketjusprayhin mitä on tullut viimeisen parinkymmenen vuoden aikana kokeiltua.

    Tai no nykyään liuottimet ei taida olla ihan niin pahaa pirunpaskaa kuin ennen, koska haihtuminen kestää pitempään.
    Sama tuntuu kyllä pätevän Brakleeneihin yms.
    "To live so close to the possibility of dying You will learn what really is important and what not - and this makes You a better person" -Stefano DeBenedetti-
  11. #11
    Lainaa (Pete2 @ Tammi. 28 2010,13:44) kirjoitti
    Ajattelin ratkaista ongelman ensi kesää varten proilerilla *
    125ml säiliö on riittänyt noin 7000km.
  12.  
  13. #12
    Lainaa (aj@ @ Tammi. 28 2010,14:49) kirjoitti
    Tuo CRC on minuakin kiinnostanut. Mitäs mieltä siitä ollaan ja mitä siinä ketjurasvapurkin kyljessä lukee, eli onko oikeasti ketjurasvaa?
    Jos se sitä on, ei sen nyt ainakaan sotkea pitäisi pätkääkään ( kromatut pinnavanteet ovat haastavia joka suhteessa ).
    Kaksi kesää olen käyttänyt tuota CRC:tä joka on nimenomaan tarkoitettu O-rengasketjuille. Ketjuilla ajettu 29 tkm ja vielä olisi tarkoitus ajella ainakin ensi kesä ko.ketjurataspaketilla.
    Ei ole pahemmin tahrinut. Tosin käyttötapani on lähes aina vähän mutta usein ja aina jos mahdollista ajon jälkeen.
    cb350 * fz6s * cbf1000