Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
  1. #1
    Yritin googlata vaimenninta joka on kiinni Suzukissa,nyt on alkanut epäilyttää jotta onko tuo kys.vaimennin ollenkaan sopiva 1100 cc moottorille vai onko tarkoitettu pienemmälle moottorille?Numerot jotka on päätylaipassa ovat MICRON BSAU193-T3 T4/T3 MMK44 e1-0421,äänimaailma on tosi kuiskaava verrattuna edelliseen "only for race use" vaimentimeen.Ihmettelee uusiomotoristi hän.Vissihin vaikuttaa tuo äänikin mopon kulkuun Kunhan nuo varaosakaupat aukeaa,niin täytyy aloittaa soittokierros...
    VeeHooTee
  2. #2
    Pikainen vastaus PR-Powercontrolilta...numerot vaimentimessa ovat tieliikennehyväksyntäkoodeja eikä vaimentimen "tyyppinumeroja"...Mitäs nyt ?
    VeeHooTee
  3. #3
    Kuulostai äkkiä noilta pirun vanhoilta vaimentimilta jotka E- hyväksyttyinä ovatkin kammiovaimentimia. Onko se semmonen pyöreä ja himmeä pintainen pönttö.
  4. #4
    Juuri noin,tuolta se näyttää...himmeä ja pyöreä.
    VeeHooTee
  5. #5
    Ensiavuksi tehohäviöön ja käyntihäriöihin oli,vaimennin avattu,puoliväkisin ja avarrettu,dynossa takapyöräteho oli ns.E-hyväksytyllä vaimentimella 105 hp ja purkamisen jälkeen takapyöräteho 133 hp ja ääntä "muutama" desibeli lisää,mutta ei kuitenkaan ihan älyttömästi mökää,verrattuna siihen alkuperäiseen "only for race use" vaimentimeen,nyt kulkee ja käy...
    VeeHooTee
  6. #6
    Lainaa (Gikseri_1992 @ Heinä. 06 2009,20:27) kirjoitti
    Ensiavuksi tehohäviöön ja käyntihäriöihin oli,vaimennin avattu,puoliväkisin ja avarrettu,dynossa takapyöräteho oli ns.E-hyväksytyllä vaimentimella 105 hp ja purkamisen jälkeen takapyöräteho 133 hp ja ääntä "muutama" desibeli lisää,mutta ei kuitenkaan ihan älyttömästi mökää,verrattuna siihen alkuperäiseen "only for race use" vaimentimeen,nyt kulkee ja käy...
    oho
    Näillä mennää!
  7.  
  8. #7
    ohoh kylläpäs voi pelkkä pönttö ahistaa...
    CBR pc25 91/96