Tulokset 1:stä 27:een 27:sta
    Nii jotta ajeluseuraa kyselen esim. Siuntio-Virkkala-Fagervik-Raaseporin linnan raunioilla vaikka stoppi-Tammisaaressa jätskii ja takaspäin jotain muuta...?
    veikkaampa että saat ajoseuraa yllinkyllin
    Huomiseksi luvattu niin hyvää vetouistelu keliä että ei tohdi jättää väliin
    Mihin aikaan ajattelit lähteä matkaan ?
    Horo Elää !
    No ajalla ei sinänsä väliä kunhan reissuun varaa aikaa sen 4h?
    no lähetään reissuun sit heti klo 09.00
    tai klo 18.00
    en oo kyllä muuten aamu ihmisiä mutta kun aamuun ei kuulu työ niin silloin menettelee jopa aamutkin
    Horo Elää !
    Auuu menin möläyttämään outoja juttuja, en mie kerkee nuin aikasin tai siis jaksa... 11 jälkeen aikasintaan?
    Mä voisin liittyä letkaan. Noilta seuduilta kotoisin joten jokunen mutkapätkä tiedän ellei haluu pelkkästään 51/25 ajaa. Tosiaan jos aikane lähtö niin jää kyllä väliin...
    Honda CBR1100XX
    Messissä siis jos oon saanut silmät auki ensin. Pitänee laittaa kelloa herättämään ja toivoa parasta..
    Honda NS 125 R2 --> Gilera SP01 --> Kawasaki ZXR 400 -92 --> Kawasaki ZX-6R -98 --> Ducati 748 S -99 --> KTM 1190 RC8 -08 --> Honda CBR 1000 RR -07
    12 kivenlahen teboil?
    Minullekin maistuisi jätski...
    Tomorrow is just your future yesterday.

K1 Gixxeri
    Reitti

Tota pätkää voin lämpimästi suositella. Varsinkin Kirkkonummen ja Siuntion välinen pätkä aivan loistavaa mutkapätkää, löytyy sielt muutama mäki ja suorakin *

Just sai silmät auki... katotaan jos keretään. Piti kaveri tänään lainata mun mopoa mutta enhän mä siitä voi tällasellä säällä luopua *
    Honda CBR1100XX
    Lainaa (Hytz @ Kesä. 28 2009,09:57) kirjoitti
    Reitti

Tota pätkää voin lämpimästi suositella. Varsinkin Kirkkonummen ja Siuntion välinen pätkä aivan loistavaa mutkapätkää, löytyy sielt muutama mäki ja suorakin *
    U-käännös Kelassa?

Tärkeintä on lähteminen, jäitten lähteminen.

Honda CBR 600RR -03 (gone)
    Honda CBR 600F -03 (gone)
    Honda CBR 600F -00 (gone)
    Lainaa (KapteeniValpas @ Kesä. 28 2009,10:11) kirjoitti
    Lainaa (Hytz @ Kesä. 28 2009,09:57) kirjoitti
    Reitti

U-käännös Kelassa?
    En tota googlemaps osaa oikein käyttää. Mutta tosta menee kyl tie mikä hieman näkyykin Kelan kohalla ettei tarvii uukkari vetää...

Honda CBR1100XX
    Jotain tämän tapaista meinasit?
    KLIK
    Joo kyllä juurikin tollasta meinasin ja kun joku vielä vetäs ton reitin... Eli mukaan!
    Jotain ton suuntaista on tarkoitus vetää tänään, mutta en liity porukkaan. Mennään morsiamen kanssa kaksin fiilistelemään, kun meillä on tänään virallinen merkkipäivä.

R.I.P.
    Liittyi Jun 2005
    ESPOO
    Taidanpa tulla tutustumaan mutkiin myös jos kottaraisella pysyy vauhdissa mukana.
    Ultrafast KTM machine .
    Kiitokset ajoseurasta.

edit ...kylläpä kylmä olut maistuu hyvältä, kun sai hikisen äijän nahkapuvun sisältä pois.

xxx
    Tattis täältäkin. Omat bisset jäi lämpimään, mutta otanpa silti
    Niin hieno sää, että välillä ei uskonut todeksikaan. Kaiken sen hikoilun jälkeen ei uskoisi, että alkaisi pissattaa, mutta kilometri kotoota oli jo jumalaton hätä ja piti vielä pysähtyä tankille
    Tomorrow is just your future yesterday.

K1 Gixxeri
    "Hidas" porukkakin kotiutunut ja livistäneelle porukalle, missasitte muutamat ihan huippu mutkat!!
    Supersuur Kiitos ajeluseurasta ja hyvästä seikkailuhengestä
    Kiitos täältäkin! "Nopeiden" paluumatka oli myös mielenkiintoinen, mökkipaluuliikenne oli vissiin käynnistynyt 51:llä Päiväunet maistui kun kotia pääsi ja nyt vielä iltakaffelle kaupunkiin

Mopovapaa vuosi

Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
    Nukuinkohan ohi...
    Katoin reitin , näytti hyvältä, vois lainata.
    Olikos missään hiekkatietä?

Tuliks missään kuuma..
    XJ750 -83
    Specialized Camber Comp 29 -13
    TDM900A -08
    Fantic trial 200 -79
    Oliko hiekkateitä hmmm.... Oli juu yks 2km pätkä ja sit toinen 10km pätkä mutta ne ois voinut välttää jos hmm ois ajanut toista reittiä...

R.I.P.
    Liittyi Jun 2005
    ESPOO
    Mukavia mutkia oli ja toivottavasti oli vauhtiakin kaikille mukavasti. Kiitos myös hienosta ajoseurasta(''). Oli siellä myös kotkalle sopivia hiekkapätkiä, mutta ne otettiin hyvin hyvin hyvin rauhallisesti sillä muilla ei ollut kotareita alla.
    Ultrafast KTM machine .
    Kiitoksia seurasta. Kertakaikkiaan mukava päivä vaikka meinas aamulla hieman kiirettä tulla, onneks kerkes mukaan. Tämmösiä ex tempore reissuja lisää vaan.

Taitaa mun osalta jäädä mopo täks päiväks parkkiin ja sille olutlinjallehan täälläkin mennään.
    Honda CBR1100XX
    Lainaa (Anu2009 @ Kesä. 28 2009,18:59) kirjoitti
    "Nopeiden" paluumatka oli myös mielenkiintoinen, mökkipaluuliikenne oli vissiin käynnistynyt 51:llä
    Toivottavasti vauhtia ei ollut liikaa. Koitin vetää sellaisella sopivalla matkavauhdilla ja tehdä helppoja ohituksia, että pysyy porukka kasassa. Ei vaan jaksa junnaa jonossa ja varsinkaan 75km/h 100:sen alueella kuten siinä yhdessä kohtaa. Onneksi oli mopolla liikkeellä eikä tarvinnut jonotella *

Mä en ymmärrä mikä tuossa 25- ja 51-tien liittymässä on. Tuntuu, että puolet kerroista missaan sen liittymän ja puolet kerroista huomaan sen viime tipassa *
    xxx
    Meikäläinen nukkui pommiin, plääh no tuli kuitenkin reilu 200 km ajeltua tänään läykkä-tammela-pusula -kolmion alueella
    Honda NS 125 R2 --> Gilera SP01 --> Kawasaki ZXR 400 -92 --> Kawasaki ZX-6R -98 --> Ducati 748 S -99 --> KTM 1190 RC8 -08 --> Honda CBR 1000 RR -07
  27.  
    Lainaa (Streethawk @ Kesä. 28 2009,20:04) kirjoitti
    Lainaa (Anu2009 @ Kesä. 28 2009,18:59) kirjoitti
    "Nopeiden" paluumatka oli myös mielenkiintoinen, mökkipaluuliikenne oli vissiin käynnistynyt 51:llä
    Toivottavasti vauhtia ei ollut liikaa. Koitin vetää sellaisella sopivalla matkavauhdilla ja tehdä helppoja ohituksia, että pysyy porukka kasassa. Ei vaan jaksa junnaa jonossa ja varsinkaan 75km/h 100:sen alueella kuten siinä yhdessä kohtaa. Onneksi oli mopolla liikkeellä eikä tarvinnut jonotella *

Mä en ymmärrä mikä tuossa 25- ja 51-tien liittymässä on. Tuntuu, että puolet kerroista missaan sen liittymän ja puolet kerroista huomaan sen viime tipassa *
    Ei ollu liikaa vauhtia vaan juurikin sopivasti ja kun mä jäin tumpeloimaan niin sainhan mä sitten justjust teijät kiinni

Mä kattelin siinä risteyksessä että jahas, jätkät lähti Hyvinkäälle Nopiaanhan te sieltä takaspäin tulitte, wiuhwiuh vaan kuulu ja taas tuli kiire ettette pääsy karkuun siinä 51:sen alussa

Että näitä lisää
    Mopovapaa vuosi

Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600