Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
  1. #1
    Mitähän materiaalia tuo kytkimen työsylinterin männän o-rengas on? .. Nykyinen vuotaa, eikä ks. rengasta myydä erikseen KTM-taholta ilmeisesti (Pitäisi ostaa koko sylinteri).

    Tiivistekeskus -> Niille jotka tietävät: kävisikö tuolta sivulta tämä:
    80644135000 OR 23,52 X 1,78 NBR90 ?

    NBR90/70 (Nitriilikumi) .. .
    RS125->GPZ500S->ZX-6R 636a->ZX-6R 636c->RSV1000R->ZX10R"c"->950SM->ZX10R"c" 9"extended->SV1000S->XR650R/SM->ZX-6R 636a->KTM350FR->CBR1000RR(SC57) + KLX450R->Magna(RC43)->RC390->HM796->Multistrada1000DS->VMX1200
  2. #2
    Moi,

    Alkuperäisestä materiaalista ei tietoa, mutta Viton(FPM), kestää öljyjä paremmin kuin NBR.

    edit, taitaapi neste olla Glykoli pohjainen, eli silloin EPDM.

    http://www.voitelukeskus.fi/kayttot....204.pdf



    * * GSX 1200 INAZUMA -99
  3. #3
  4. #4
    Lainaa (Seikkailu_R @ Kesä. 24 2009,10:14) kirjoitti
    Ettei kuitenkin olisi mineraaliöljyä kottaraisen kytkinnesteenä...
    Mineraaliöljy, kyllä. Pyörällä ajettu 14000, ja tiiviste kulahtanut, liekö syynä väärä materiaali alunperin vai kuumeneminen tiedä häntä. Mutta uutta tilalle ja testiin! (jos löytyy)

    Edit : Alkuperäinen o-rengas tuntuu aika jäykältä, joten voinee ehkä olla tuota FPM (fluorikumia), nopean googletuksen perusteella. .



    RS125->GPZ500S->ZX-6R 636a->ZX-6R 636c->RSV1000R->ZX10R"c"->950SM->ZX10R"c" 9"extended->SV1000S->XR650R/SM->ZX-6R 636a->KTM350FR->CBR1000RR(SC57) + KLX450R->Magna(RC43)->RC390->HM796->Multistrada1000DS->VMX1200
  5. #5
    Omasta kottaraisesta (SM690) alkoi kytkinsylineri vuotaa kun mittarissa oli vasta 6000km. Sain takuuseen, mutta vaihtoivat vain O-renkaan kun sylinteriä ei hyllystä löytynyt. (moto-seinäjoki). Uskoisin tohonkin löytyvän....
    Seppo (nimi muutettu)
  6. #6
    Tyyppivika LC8:ssa. Työsylinterin männässä voi myös olla pienen pieni halkeama, jota ei välttämättä paljain silmin näe. Mulla oli, mutta onneksi tapahtui takuuaikana.

    Jos ei korjaannu uudella o-renkaalla, niin kannattanee tilata rapakon takaa billet-alumiinista tehty sylinteri, ainakin advrider.comissa ovat kehuneet varmemmaksi kapistukseksi.
    A-B-CH-CZ-D-EST-F-FIN-FL-H-HR-I-L-LT-LV-N-NL-PL-RO-RSM-S-SK-SLO-UA
  7. #7
    Lainaa (Jerry Cotton @ Kesä. 24 2009,19:54) kirjoitti
    Tyyppivika LC8:ssa. Työsylinterin männässä voi myös olla pienen pieni halkeama, jota ei välttämättä paljain silmin näe. Mulla oli, mutta onneksi tapahtui takuuaikana.

    Jos ei korjaannu uudella o-renkaalla, niin kannattanee tilata rapakon takaa billet-alumiinista tehty sylinteri, ainakin advrider.comissa ovat kehuneet varmemmaksi kapistukseksi.
    Evoluzionen työsylinteri ilmeisesti tuo ulkomaan ihmisten suosima?

    Ja kuvallinen kertomus työsylinterin vaihdosta...



  8. #8
    Voihan Viton ei se mitään pidä, uutta mäntäsarjaa tilalle. . .
    RS125->GPZ500S->ZX-6R 636a->ZX-6R 636c->RSV1000R->ZX10R"c"->950SM->ZX10R"c" 9"extended->SV1000S->XR650R/SM->ZX-6R 636a->KTM350FR->CBR1000RR(SC57) + KLX450R->Magna(RC43)->RC390->HM796->Multistrada1000DS->VMX1200
  9.  
  10. #9
    Saa*anan saa*ana.

    Irrotinpa itsekin tuon työsylinterin kun puhdistin ketjut ja rattaat jämähtäneistä ketjurasvaklönteistä. Onnistuin sitten hukkaamaan työn kytkintangon läpimenevän pinnin (näkyy heti noissa asennusohjeiden ekassa kuvassa), vaikka yritinkin visusti laittaa talteen.

    Hakuammuntaahan tämä on, mutta olisko jollakulla jäänyt sitä talteen, tuskin se tulee edes uuden sylinterin mukana niin jäisi Timbacharlyltä ylimääräiseksi...?



    EDIT: Löytyi nurmikolta. Nyt meen ajeleen ja laitan loton vetämään.



    A-B-CH-CZ-D-EST-F-FIN-FL-H-HR-I-L-LT-LV-N-NL-PL-RO-RSM-S-SK-SLO-UA