Sivu: 29 / 52:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 19272829303139 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 841:stä 870:een 1542:sta
  1. #841
    Pitääpä heittää kyssäriä tänne, jos menee väärään osoitteeseen niin opastakaa... Uutena siis kun täällä ihmettelemässä, SP-1 kanssa tosin elettyä elämää 5 vuotta
    Joka tapauksessa SP teki mystiset tepposet ja päätti lopettaa bensapumpun releen kiinni vetämisen.
    Käytännön ongelma siis on että punppu ei lähde surraamaan.
    Muuten elektroniikka näyttäis toimivan ok.
    Mikä myös outoa niin kun pumpun releen irrottaa niin ohjaukseen saa nätisti 12v mutta releen kiinni ollessa jännitteet tippuu 1-3v tietämille.
    Takapää kävi jo palasina ja liitokset käyty läpi mutta toi releen maan ohjaus mikä tapahtuu ecm:n kautta ei vain jaksa vetää....
    Elikkäs jos joku törmänny vastaavaan niin vinkit olis kullan arvoisia.
    Niin ja täähän ei jättäny edes välille vaan sammuttamisen jälkeen vain päätti olla toimimatta.
    Relekin testattu ja sen toiminnassa ei ole vikaa...
    ------------------------------------
    VTR SP-1
  2. #842
    Yksikköhän maadoittaa hyvin , jos sulla jännite kerran tippuu.
    Vika on virtapuolella.
    Kattelin tuossa kaaviota läpi ja virran tuo rele saa akulta 30A sulakkeen kautta, siitä eteenpäin "bank angle sensor relay"n kärkien kautta. Jossain näiden kytkennöissä on huono kontakti tai sitten johtimen säikeet melkein poikki. Ekana vaihtoehtona veikkaisin kuitenkin tuota "bank angle sensor relay"ta. Tankin takaosan kohdalla on hyvä paikka johtojen hankaantua poikki, jos johtojen reititys ei ole hyvä. Mittaa mihin kohtaan asti jännite on ok, vika on sitten tämän pisteen ja sen "fuel cut" releen välillä.
    Mopo tykkää kun sillä ajetaan.

    VTR SP-1
  3. #843
    Toi jännite oikeastaan ei tipu riippuen siitä miten mittaa.
    eli mustavalkoiset piuhat pumpun releelle (syöttö bank angle releeltä) syöttää 12v pumpun releelle ja noista maihin mitattuna jännite pysyy hyvin 12v:ssa. mutta ecm:ltä tuleva maa (ruskea musta) ei tunnu olevan vahva. (eli silloin kun rele on kytkettynä irti tulee mustavalkoisen ja mustaruskean välille 12v, rele kytkettynä 1-3v) vastaavasti rele irti kytkettynä pitäis ruskeamustasta maahan oleva resistanssi olla mun käsittääksi aika pieni mutta mittarilla tään mittaus ei kyllä oikein onnistu tai en saa järkevää lukemaa.

    bank anglehan ohjaa relettä josta ecm myös saa virran ja ko. releen toiminnassa ei ole nähtävästi mitään ongelmaa, vastaavasti se virta mitä syöttää pumppu releelle riittää hienosti pumpun pyörittämiseen jos ton pumpun releen ohittaa (musta valkoisesta --> ruskeaan)

    Eli mun kartoituksen mukaan ongelma on ecm tuottama maihin ohjaus. Tuosta kuitenkin päästään siihen että tossa sitten onkin melkoinen piuhahelvetti ja ecm:stä ja sen sielun elämästä ei ole mitään kaaviota.

    Tälle päivää ajattelin vetää katkaisijalla ton maihin ohjauksen niin että saan koneen käyntiin, ja mahd. rullattua huoltoon.
    Joka tapauksessa onko tietoa siitä onko pumppu jatkuvasti toiminnassa moottorin käydessä? Normaalistihan toi pumppu sammuu tovin kuluttua kun virrat kytkee. Mutta onko tuosta pakkomaadoituksesta mahd. haittaa padalla?
    Käydessähän ei noilla leovinceillä kuule enää edes omia ajatuksia
    ------------------------------------
    VTR SP-1
  4. #844
    Kyllä se kokoajan pyörii kun kone käynnissä, sammuu jos kone lopettaa pyörimisen tai tuo bank angle kaatotunnistin sen katkasee.

    Eli ECM ja releen välillä ei ole mitään komponenttia?
    Oletko katsonut mihin se ecm maa menee, onko siinä jokin sellainen jakokikkula mihin menee useampi maajohto?
    Ja oletko mitannut sitä releen käämiä ettei se ole oikosulussa?
    GSXR 750 -06, ex-CBR954RR
  5. #845
    ecm ja releen välissä ei ole mitään komponenttia, musta ruskea menee suoraan releeltä ecm:lle, eikä näin äkkiä yhdistämisessä näyttäis olevan vikaa (mitattu releen navasta, ecm:n napaan)
    Ecm:lle taas tulee parikin maa piuhaa, vihreä ja vihreä/pinkki mutta noi siis luonnollisesti eri napoihin koska ecm:hän osaa laittaa myös maan poikki ko. releeltä ettei pumppu pörise yhtäjaksoisesti kun vehettä on starttaamassa (siis kun pistää virrat päälle, pumppu pörähtää ja sammuu kun ruiskulla paineet)
    Mistä / tästä päästään siihen että täytyyhän tuolla olla jokin paine anturi joka antaa tiedon siitä että nyt on tarpeeksi painetta ja pumppua ei tarvi pyörittää...
    Mistä anturista on muuten kyse? ton ja sen kaapeloinnin yhdistämisen vois tarkistaa kun tässä ei tuu enää juuri muuta mieleen kuin että ko. anturi antais heti signaalia että painetta on --> älä pumppaa.
    Niin ja releet on chekattu, hyppypiuhoilla testasin pumpun reletta bank releenä ja vastoin päin ja releet toimii, vastaavasti tein roppauksen motonetin yleis releestä mutta joo edelleen sama ongelma että ei tää ongelma enää releissä ole.
    ------------------------------------
    VTR SP-1
  6. #846
    jeps, tää nyt sitten väliaikaisesti ropattu kuntoon.
    eli bank relayltä ohjaus pumpun releelle joka sitten normaalisti ohjaa varsinaista pa-pumppua.
    No poikkeavaa normaaliin on että kun laittaa virrat päälle niin pumppu on jatkuvasti päällä.
    Startin jälkeen mitään vikakoodeja ei tule joten diagnostiikasta ei luettavissa ongelmia ja pata käy ja kukkuu ihan normaalisti ilman mitään käynti ongelmia.

    Tarvinnee paremmalla ajalla sitten tutkia onko tässä kuitenkin lopulta kyse jostain johtimen hankaumasta tms. huonosta liitoksesta näin parkkipaikkalla suoritetuksi korjaukseksi kuitenkin kelpaa ettei tarvi kärryillä raijata pajalle.

    Niin ja jos jotakuta kiinnostaa niin löysin netistä service manuaalin missä listattu kaikki tarpeellinen huoltamista ja vian selvittämistä varten n. 500sivuinen pdf. Aika tyhjentävä opus siis, jatämähän varmaan jo enemmän asiaan vihkyityneillä käpälissään. Sikäli jos jotakuta kiinnostaa niin voin laittaa linkin. Just nyt ei ole tota linkkiä tällä toisella koneella.
    ------------------------------------
    VTR SP-1
  7. #847
    Kyllä pumppu pyörii koko ajan, mitään anturia paineelle ei ole.
    Paineensäädin on suutinkiskossa(tai pumpussa) joka päästää ylipaineen takaisin tankkiin paluulinjaa myöten.
    GSXR 750 -06, ex-CBR954RR
  8. #848
    Lainaa (Flippo @ Touko. 03 2011,17:54) kirjoitti
    Lainaa (Turder @ Huhti. 29 2011,21:04) kirjoitti
    Ensimmäiset varovaiset ajot 190/55-renkaalla. Kyllähän se aavistuksen parani mutta hankala sanoa paljonko tulee muutosta pelkästään uudesta renkaasta vs. vanha ja kulunut. Swingiinkin jäi vielä hyvin tilaa.

    Oma pyörä on pk-seudulla. Ujoa miittiä joku päivä?
    Kyllähän sitä vois kahvittelemaan tulla
    Kun ajoissa tietää ja ei virka-aikaan, ni miekii tuun mielelläni jutustelemaan, vaikka en mitää ymmärräkkään.. *
    ----Moottoripyörä on monessa suhteessa parempi kuin mies----

    VTR SP1 <3
  9. #849
    Mukana myös, jos vain jossain n. pk-seudun tietämillä.
    ------------------------------------
    VTR SP-1
  10. #850
    olisko ens viikolla hyvä joku ilta kahvitella ?
    matka tappaa vauhdin
    Ducati SF 1098S -09
    Honda VTR 1000 SP1 -01
    ex kawasaki ZX-6R -06
    Honda CBR 600f -00
  11. #851
    Jahas nyt tulikin ensimmäisen kerran ongelmia veturin kanssa. Pyörä ei tahdo inahtaakaan, kun kääntää virrat päälle. Onko tosiaan voinut uusi akku tyhjentyä itsestään viikonlopun aikana? Vai onks tuolla joku tappokatkasin jossain kohtaa joka kannattais tarkistaa ennen kuin alkaa ruuvaa akkua irti ?
    matka tappaa vauhdin
    Ducati SF 1098S -09
    Honda VTR 1000 SP1 -01
    ex kawasaki ZX-6R -06
    Honda CBR 600f -00
  12. #852
    Kaasukäden puolella pitäisi olla tällainen hanikka. Ei pyöritä starttia vai ei syty mitään valonkajastustakaan mittaristoon?
    Common sense - so rare, it's a goddamn superpower.

    RC36 > RC51
  13. #853
    Lainaa (killa @ Touko. 16 2011,09:04) kirjoitti
    Kaasukäden puolella pitäisi olla tällainen hanikka. Ei pyöritä starttia vai ei syty mitään valonkajastustakaan mittaristoon?
    Mittaristoon ei tule mitään elonmerkkejä, täysin mykkä
    matka tappaa vauhdin
    Ducati SF 1098S -09
    Honda VTR 1000 SP1 -01
    ex kawasaki ZX-6R -06
    Honda CBR 600f -00
  14. #854
    Kas kas jollain toisellakin sähkö ongelmaa...
    Taannoin tuli tavattua kytkentä kaaviota kuin piru raamattua.
    Ite lähtisin kartottamaan bank relaylta tuleeko sinne virrat ja yhdistääkö maihin, toi kun on suht helppo tarkistaa ja ko. rele syöttää virrat aikalailla koko laitokseen...

    Mut chekkaa nyt eka sulake siitä akun vierestä.
    Virtakytkin, tappokytkin, kallistus anturi aika lailla sarjassa torppaamassa virran syöttöä....
    ------------------------------------
    VTR SP-1
  15. #855
    Lainaa (Flippo @ Touko. 15 2011,19:56) kirjoitti
    olisko ens viikolla hyvä joku ilta kahvitella ?
    Riippuu missä päin Suomea Mutta jossain pk-seudun lähettyvillä passaa.

    Olisiko kukaan veturi-kuski tulossa Ahveniston vapaille keskiviikkona? Säävarauksella tietty. Josko tällä kertaa vähän paremmalla tuurilla, viime viikolla hajosi eturengas viimeisen setin jälkeen varikolle. Ihmettelin kun aika kankeasti taipui siihen pilttuun eteen. Sieltähän se reikä löytyi keskeltä rengasta, varmaan ajoin jonkun roskan/kiven/osan yli kun köröttelin sisääntulokierroksella ajolinjan sivussa lähtösuoran ja ekan mutkan

    Mitäs pikakaasuja olette laitelleet? Ei tahdo ranne luontevasti taipua ihan koko kaasualueelle. JuhaV:n blogin (May 2006) kikka vaikuttaa helpohkolta kokeilla. Kokemuksia tästä vs. kaupalliset tuotteet (Domino jne.)?
  16. #856
    Lainaa (Turder @ Touko. 16 2011,11:19) kirjoitti
    Mitäs pikakaasuja olette laitelleet? Ei tahdo ranne luontevasti taipua ihan koko kaasualueelle. JuhaV:n blogin (May 2006) kikka vaikuttaa helpohkolta kokeilla. Kokemuksia tästä vs. kaupalliset tuotteet (Domino jne.)?
    Minulla on kikkakaasu, muistaakseni oli joku standardikokoinen viemäriputki josta sai tuon "rampin" tehtyä kätevästi. Toiminta on moitteetonta.

    Viime talvena jouduin vaihtamaan kaasun paluuvaijerin, siitä oli pari säiettä poikki ruiskun päästä. Ehkä pikakaasun syytä, tai sitten ei. Ainakin maailmalta ja kotimaankin harrastajilta olen kuullut samaa, että paluuvaijeri on mennyt huonoon kuntoon. Minun keksinnössäni vielä kilsoja ja muutenkin ikää on jo kohtalaisesti (vm. 2000, +60 tkm). Joka tapauksessa vaijerin vaihto on kokolailla simppeli homma.

    EDIT: itse asiassa minäkin olen harkinnut "kaupallisen" pikakaasun hankintaa (sellaisen missä vaijerit lähtee kahvan yläpuolelta), mutta lähinnä siksi että saisin laskettua clipareita vielä alemmas. Ajoasento omalla setupillani tuntuu syystä tai toisesta sitä paremmalta, mitä alemmas puikot saa. Ja kaasuvaijerithan nappaa vakiokatteeseen kiinni jo kohtalaisen varhain.



    Common sense - so rare, it's a goddamn superpower.

    RC36 > RC51
  17. #857
    Kiitos tiedoista. Osaatko sanoa paljon olet jo ajellut kikkakaasulla? Onko nuo vaijeriongelmat olleet pelkästään pikakaasujen kanssa vai iskeekö harmillinen, ennenkuulumaton tyyppivika kaikkiin vetureihin ajan kanssa?

    Pitänee askarrella kokeeksi tuo ramppi ja pohtia sitten lisää josko panostaa kaupalliseen versioon. Kävisiköhän veturiin jonkun toisen pyörän lyhyempi kaasu (kuten esim. Speed Triple-kuskit ovat laitelleet R1:sen kaasuja, muistaakseni)?
  18. #858
    Lainaa (Turder @ Touko. 16 2011,12:07) kirjoitti
    Kiitos tiedoista. Osaatko sanoa paljon olet jo ajellut kikkakaasulla? Onko nuo vaijeriongelmat olleet pelkästään pikakaasujen kanssa vai iskeekö harmillinen, ennenkuulumaton tyyppivika kaikkiin vetureihin ajan kanssa?

    Pitänee askarrella kokeeksi tuo ramppi ja pohtia sitten lisää josko panostaa kaupalliseen versioon. Kävisiköhän veturiin jonkun toisen pyörän lyhyempi kaasu (kuten esim. Speed Triple-kuskit ovat laitelleet R1:sen kaasuja, muistaakseni)?
    Kaksi kautta kerkesi olla tuo pikakaasu minulla, mutta on niillä huomattavasti pitempäänkin ajettu ongelmitta. Minullahan on rakkineessa kilsoja jo yli 60 tkm, joten paluuvaijerin kuluminen voitaneen laskea normaaliksi ilmiöksi. Olen lukenut useista tapauksista että esim. airboxin vaihdon yhteydessä onkin huomattu, että nimen omaan paluuvaijeri on rispaantunut - ymmärtääkseni näin käy myös ilman pikakaasua.

    Joka tapauksessa SP kyllä ehdottomasti tämän vaatii erityisesti jos moottoriradalla vierailua harrastaa. Mielestäni voit ihan huoletta tehdä tuon "pielavetisen" ensin ja etsiskellä rauhassa kaupallista ratkaisua.
    Common sense - so rare, it's a goddamn superpower.

    RC36 > RC51
  19. #859
    Ja kun miiteistä on ollut puhe niin rohkaiskaa mielenne, kanssaveturinkuljettajat, ja ilmoittautukaa ORG!in ratapäiville Kemoraan 4.-5.6. On sopivasti viikonloppuna ja paikkoja löytyy edelleen sekä hitaaseen että nopeaan ryhmään, lipun varteen suostuville jopa veloituksetta (klik). Jos luulitte että ajoneuvonne on parhaimmillaan nakkikioskia kiertäessänne, jo kaksikin kierrosta Kemoraa voi olla valaiseva kokemus *

    Viikonlopun reissun kun tekaisee, niin aistikkaan perhelomakohde Vetelin majoituslaitoksissa lienee lisäksi illalla luvassa samanhenkistä, toisinaan vilkastakin seuraelämää.

    OBS! Tämä ei ollut maksettu mainos! *
    Common sense - so rare, it's a goddamn superpower.

    RC36 > RC51
  20. #860
    Eihän siinä pyörässä itsessään mitään vikaa sit ollut vaan akussa
    matka tappaa vauhdin
    Ducati SF 1098S -09
    Honda VTR 1000 SP1 -01
    ex kawasaki ZX-6R -06
    Honda CBR 600f -00
  21. #861
    Killa on asian ytimessä.

    Siitä vaan radalle, ei kai kukaan tota ole hommannut ns. pönötyspyöräksi?

    HRC-, klassikko-ja legendahorinat taustalle, se glory on luotu niin törkeen hintasella laitteella että oksat pois, WSB-titteli ei tullut ihan eikä melkein stokkilaitteellella, vaikka peli ihan makee onkin sellaisenaan.

    Itse en ole vieläkään ajokunnossa, saati raaserikaan, joten revittäkää munkin puolesta, into ei ole laantunut vaikeuksista huolimattakaan, mutta sitä erästä akkuvikaista kannattaa katella ratapäivillä......
    Senior Team:
    R1200GS
    999S
    VTR SP-1 street, SP-2 race
    Z1 1075 Turbo
    Honda CR250 ice, CRF250R
    Honda CRF150R SM

    Junior Team:
    Yamaha R6R
    Honda RS125R, the real beast.
    Derbi GPR80Cup
  22. #862
    Mikania ja Killaa pitää kyllä kompata tuossa. Itse kaksi kesää ajelin SP:llä, mutten sitten radalle saanut kertaakaan. Tänä keväänä tuli lähdettyä ekaa kertaa radalle ikinä ja hemmetti että puri kärpänen. Meininki on .Orgin päivillä tosi jees ja noviisiakaan ratatykin selässä ei katsota kummasti, vaikka ajelisikin hitaanpuoleisesti. Koulutusryhmästä on hyvä lähteä, siellä saa ihan oilkeasti hyviä neuvoja ja eväät eteenpäin. Rohkeasti vaan messiin.

    Kemoraan en itse pääsekään työmatkailun takia, mutta onko Motoparkin viikonloppuun tulossa ketään SP-kuskia?

    Suzuki GSX-R1100 & Yamaha XS650
    (exät Honda VFR 800 V-Tec, Harley-Davidson FLSTF Fat Boy, KTM RC8, VTR SP-1, CBR 954 RR, CBR1000F, Kawasaki KX125)
  23. #863
    Hitto kun meinaa taas olla kesäviikonloput tiukassa. Taas kerran lupaan vähentää puolet kaikenlaisista huuhaahommista pois. Pakko on kuitenkin joku ratapäivä heittaa tänä kesänä, kun viime vuonna tulos oli täysi nolla. Varsinkin kun pärrä tuntuu nyt harvinaisen hyvältä ajaa muutaman muutoksen jäljiltä, eikä sitä tarvitse raahata mutkiin perässään. Toi Kemoran viikonloppu ei yllättäen käy...

    Mihin muuten ne ebayn HRC-pikakaasukahvat oikein on hävinneet? Vai enkö mä vaan onnistu löytämään niitä...



    VTR SP-2
    Solifer Export '63 & '65
    www.tttalja.fi
    Juutuubi
  24. #864
    Lainaa (mikan @ Touko. 21 2011,20:11) kirjoitti
    HRC-, klassikko-ja legendahorinat taustalle, se glory on luotu niin törkeen hintasella laitteella että oksat pois, WSB-titteli ei tullut ihan eikä melkein stokkilaitteellella, vaikka peli ihan makee onkin sellaisenaan.
    Tämähän se on se mielenkiintoinen dilemma. WSB-laite erosi niin tolkuttomasti näistä meidän mopoista, mutta silti siitä puhutaan legendaarisena superbikena. Onhan se vaan aihio, joka hondamaisesti tehtiin luotettavaksi katupyöräksi ja saavutukset HRC:n preppaamana ovat upeat WSB:ssä, AMA superbikessa ja Suzuka 8hr:ssa, mutta se millä maine luotiin, oli vain harvojen ja valittujen käden ulottuvilla. Mutta eipä tuo omaa harrastusta haittaa, varsinkin kun tuollaista on aina halunnut eikä tarvinnut pettyä kun sen lopulta sai hankittua. Just juttelin yhden kaverin kanssa näistä imago- ja legendajutuista ja saattaahan se olla parempi näin, että se mystinen kisapeli on siellä jossain kaikkien yllä naftaliinissa kultakorokkeella ja kukaan ei niihin pääse käsiksi eikä virallista tietoa liiku oikein missään. Siis otollinen tilanne fiilistelylle essonbaarissa ja nettimutulle

    Kävin tuossa taannoin Motovillellä vaihtamassa rengasta ja hän ihmetteli, että mistä pyörästä takavanne on kun on niin kevyt. Ajatteli ensin, että joku hipohipovanne Firebladeen Siinä sitten vaihdettiin muutama sananen ja hänkin sanoi, että aihio siinä on ok, kunhan vaan ensin karsii pois kaikki katusysteemit ja useamman kymmentä kiloa pois. Ja ajaa sitten kisaa seiskapuokkeja ja Ducateja vastaan.

    Jos kevyttä kenttämiittiä meinattiin pk-seudulla, niin yksi hyvä paikka voisi olla Spjutsundin tien päässä oleva kahvila, joka aukenee tässä ihan lähiaikoina. Siinä on mukava paikka ja hienot mutkapätkät lähellä.
  25. #865
    Lainaa (Turder @ Touko. 22 2011,11:21) kirjoitti
    Lainaa (mikan @ Touko. 21 2011,20:11) kirjoitti
    HRC-, klassikko-ja legendahorinat taustalle, se glory on luotu niin törkeen hintasella laitteella että oksat pois, WSB-titteli ei tullut ihan eikä melkein stokkilaitteellella, vaikka peli ihan makee onkin sellaisenaan.
    Tämähän se on se mielenkiintoinen dilemma. WSB-laite erosi niin tolkuttomasti näistä meidän mopoista, mutta silti siitä puhutaan legendaarisena superbikena. Onhan se vaan aihio, joka hondamaisesti tehtiin luotettavaksi katupyöräksi ja saavutukset HRC:n preppaamana ovat upeat WSB:ssä, AMA superbikessa ja Suzuka 8hr:ssa, mutta se millä maine luotiin, oli vain harvojen ja valittujen käden ulottuvilla. Mutta eipä tuo omaa harrastusta haittaa, varsinkin kun tuollaista on aina halunnut eikä tarvinnut pettyä kun sen lopulta sai hankittua. Just juttelin yhden kaverin kanssa näistä imago- ja legendajutuista ja saattaahan se olla parempi näin, että se mystinen kisapeli on siellä jossain kaikkien yllä naftaliinissa kultakorokkeella ja kukaan ei niihin pääse käsiksi eikä virallista tietoa liiku oikein missään. Siis otollinen tilanne fiilistelylle essonbaarissa ja nettimutulle

    Kävin tuossa taannoin Motovillellä vaihtamassa rengasta ja hän ihmetteli, että mistä pyörästä takavanne on kun on niin kevyt. Ajatteli ensin, että joku hipohipovanne Firebladeen Siinä sitten vaihdettiin muutama sananen ja hänkin sanoi, että aihio siinä on ok, kunhan vaan ensin karsii pois kaikki katusysteemit ja useamman kymmentä kiloa pois. Ja ajaa sitten kisaa seiskapuokkeja ja Ducateja vastaan.

    Jos kevyttä kenttämiittiä meinattiin pk-seudulla, niin yksi hyvä paikka voisi olla Spjutsundin tien päässä oleva kahvila, joka aukenee tässä ihan lähiaikoina. Siinä on mukava paikka ja hienot mutkapätkät lähellä.
    Meinasinkin jo eilen käydä ihmettelemässä joko se kahvila on auki, mutta päädyinkin paippisen mopokahvilaan . Itse kyllä lähden mukaan jos vain aikataulut passaa.

    Itse kyllä olen lähdössä tänä kesänä kiertämään ratoja veturilla, mutta kiireiden takia eka päivä on vasta 13.6 ahvenistolla. Ja motoparkkiin olisi viikonlopuks tarkoitus lähteä, jos pyörä vain pysyy ehjänä siihen asti

    Mitä tuohon legendaarisuuteen ja glamouriin pyörän ympärillä tulee niin onhan se kiva jos "omalla" pyörällä on ajettu joskus isoa kovaa ja voitettu kisoja, mutta eipä sillä ole itselle oikein merkitystä. Koska ne pyörät ja myös kuskit kuten jo on sanottu olivat aivan eri universumista kuin nämä katukäyttöön tehdyt ja toiseksi itsellä tuskin tulee koskaan taidot riittämään siihen, että tuosta katupyörästä saisi kaiken mahdollisen ulos


    Ps. kenen hopea musta sp2 oli tänään vantaan allrightin etuoven vieressä parkissa ?
    matka tappaa vauhdin
    Ducati SF 1098S -09
    Honda VTR 1000 SP1 -01
    ex kawasaki ZX-6R -06
    Honda CBR 600f -00
  26. #866
    Hellurei ja hellät tunteet *
    Nyt on testattu SP1:n hidasajo-ominaisuudet ja todettu että ei sillä ole tarkoitus ajaa hitaasti! * Kirosanoja lensi kun yritti tehdä pienisäteistä ympyrää kouluttajan nokan edessä. Ei saatana! * Mutta ootas kun päästiin vauhtiin ja koitettiin vastaohjauksia nopeudet yli 40 ja aina 100 asti niin * oli kyllä naisella vientiä.. *
    Mutta sitten asiaakin: Kertokaas miten mä saan kivat takavalot/takapään, eli mitä kaikkea pitäisi hankkia.. Vilkutkin on laitettava vaihtoon.. Sitten, onko se normi että kokonaan ilman kaasua mennään 20 km/h ja tyhjäkäyntikierrokset on yli 1500? Ja sitten mun pitäis löysätä etupäätä kun se on niin tiukka.. siis pyörässä.. * Ainiin juu, mulle saa tarjota privana kaikkea kilkettä mitä toi pyörä saattais tarvita, kuvia on facen Honda RC30, RC45 & RC51 Finland -ryhmässä. Siis yksi kuva Saattaisin olla kiinnostunut katteista ja muista osista mitä voisi maalata kivan väriseksi.. *
    En tiiä ehdinkö radalle kesällä, mutta se miitti ehdottomasti kasaan etelään! *
    ----Moottoripyörä on monessa suhteessa parempi kuin mies----

    VTR SP1 <3
  27. #867
    Joops, takapäätähän on suht helpohko modata kevyemmän näköiseksi, perustasolla riittää orkkis alaosan korvaaminen suoralla levyllä. No yks sample fb:n Honda RC30, RC45 & RC51 musta Movistar, ja on näitä kasapäin muitakin. Tietty sitte oma viilaaminen valojen ja vilkkujen kanssa.
    Tyhjäkäynti, oikealla polven tienoillahan on ruuvi, ainakin mulla riittää varsin hyvin 1100rpm.
    Ja meno tyhjäkäynnillä nyt riippuu sit vähä onko sulla orkkis välitykset ja tuosta tyhjäkäynnistäkin, mut se ryömintävaihde tai jäädä tehtaalle

    Netissä oli joskus "suositus" taulukko alustan säädöille. Jos jollakulla olis linkki vielä tallessa niin laittakaas tänne, vois vähä itekin chekata olisko siitä mitään iloa.
    ------------------------------------
    VTR SP-1
  28. #868
    Sportrider-lehdellä on ainakin alustansäätötaulukot kaikista niiden testaamista pyöristä: http://www.sportrider.com/suspens....da.html

    Sieltä etsii RC51, on sekä SP1 (vm. 2000) että SP2 (2002).

    Itse en ole vihkiytynyt laittelemaan led-minivilkkuja ja muita ulkonäkötuuninkeja. Jotenkin ne näyttää omaan silmään aina vähän rihkamavirityksiltä ja jokaisella on ne samat undertailit ja muut palikat kiinni kun selailee pyörien kuvia netissä.
  29. #869
    ^100% correct.
    Nuo tuuningpilatut pelit ovat täyttäneet markkinat niin tyystin, että orginal kuntoinen on lähes poikkeuksetta paremman näköinen.
    .
  30.  
  31. #870
    Rihkamaahan ne, mutta onhan se orggisperä aika möhkö. Aiemmin huutelin tänne ketjuun omasta underiprojektistani, ja sillä päreellä perän sivuprofiilista tuli tällainen. Entinen ratkaisu oli Ermax-merkkinen, johon tuli reikä kun Motoparkissa rekisterikilpi nappasi takarenkaaseen. Tuo Ermaxin underi kyllä joutaa myyntiin pilkkahintaan, jos kiinnostaa. On paikattu ja kesti 2010 loppukesän ajot mainiosti. Värinvaihto tuohon voi olla haasteellista, jos sellainen on tarpeen.

    Pitäähän se tähän taas heittää Torsti-sedän peräkatevaihtoehto niille, jotka haluavat varmistaa, että oma pyörä löytyy Prisman parkkipaikalta: *monokokkeli *



    Common sense - so rare, it's a goddamn superpower.

    RC36 > RC51
Sivu: 29 / 52:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 19272829303139 ... ViimeinenViimeinen