Sivu: 23 / 52:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 13212223242533 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 661:stä 690:een 1542:sta
  1. #661
    Joo maisemiahan tuonne Ahvenistolle pitää mennä katselemaan kun en ole kuunaan käynyt. Lupaa vielä epävakaista keliäkin.

    Motoparkista puheen ollen, viikon päästä siellä onkin iloisia itänaapureita ajoseurana. Vain rohkeimmille!
    Common sense - so rare, it's a goddamn superpower.

    RC36 > RC51
  2. #662
    Sain inspiraatiota mittailla SP-2 raaserin toisen varakoneen ylärerran osia, siitä kireämmästä alakertavaurioisesta. Mittaus on vähän sovellettu, koska HRC ei ilmoita hylkyrajoja vaan 3000 km ja roskikseen, kampuraa myöten, joten käytin vakio-osien toleransseja, pl. nokat ja venan jouset joihin mulla ei ole edes teknisiä tietoja, oliskos jollain linkki Moriwakin "nokkakarttoihin"?

    Kaikki kalikat ovat hylkyrajojen yläpuolella, joten noille osille viitsii laittaa ehjän alakerran. En tosin vielä tiedä mitä siitä on mennyt, pyörii kuitenkin ihan jouheesti eikä fikkarilla näe mitään tavallisesta poikkeavaa ylä- tai alakautta. Toivottavasti kevyt kampura on ehjä, irtonaisena varaosana ei ole kuin käytetty vakio, Carrillot ja Pistalit on tohon jo hommattu. Jos käy ohraisesti, vakio kampuralla joutuu ehkä tinkimään kierrokset 11500 tasolle, muut osat ovat 12000 tasoa, eli kyllin kevyttä materiaalia.

    Kiire ei onneksi ole, miedompi kone vie näillä taidoilla taatusti kevyttä pyörää ihan kylliksi, tosin vielä on mysteeri saadaanko virikoneen kittiecu ja isot suutimet säädettyä vakiomotille vähänkään sopivaksi, eipähän ainakaan jää laihalle.
    Senior Team:
    R1200GS
    999S
    VTR SP-1 street, SP-2 race
    Z1 1075 Turbo
    Honda CR250 ice, CRF250R
    Honda CRF150R SM

    Junior Team:
    Yamaha R6R
    Honda RS125R, the real beast.
    Derbi GPR80Cup
  3. #663
    "Carrillot ja Pistalit"
    Onko nää parhaat mitä tohon myllyyn saa vai hinta/laatu muuten kohdallaan?

    Itellekin pitäis alkaa haalimaan jotakin korkeepuristeista satsia, voisi sitten ensi talven aikana puuhastella koneen uuteen uskoon.

    Mistä kannattais mäntää/veiviä ostaa?

    Uusin ostos pyörään Cordona GP9 shifter switch, katotaan saako tolla vaihteiston hajoomaan, kun muuten ei oo vielä onnistunut

    Onko jollakin vinkkiä katkosajasta ja kierroslukurajasta shifterin säätöön? Tulee siis tohon PCIIIusb:n kytkettyä, softa mulla jo onkin.
    Mopo tykkää kun sillä ajetaan.

    VTR SP-1
  4. #664
    Jep,

    Alkaa noi viriosat olemaan melkein sanonnan takana: Mitä vielä on saatavina.

    Carrillon kankia saa pitkällä toimitusajalla, Pistallin mäntiä saa viikossa, molemmat ovat oikein hyvämaineisia tuotteita eikä ihan siitä halvimmasta päästä.

    Jos hommaat vaikka jenkkilän ebay-markkinoilta JE:et tai Wisecot, niin 12:8 mäntä antaa vakiokansilla ja -venoilla noin 11:3 puristussuhteen, jos et jo tiennyt, männät ovat noin 20 grammaa kevyemmät per kipale kuin vakiot, kangissa painonsäästö on noin kymmenkertainen. Kankien saatavuus on vaikeaa, myös kotimainen PO-Metal Riihimäeltä vois ehkäpä auttaa asiassa, siellä autojen customkanget lienevät nykyään tonnin pintaan neljän setti.

    Mulla on Cordona ollut käytössä tän kauden, RapidBikeen kytkettynä, hyvin toimii kunhan ei jalkaa lepuuta polkimella. Katkoaika ja kierrosraja on sen mitä manuaali opasti nelisuuttimiselle twinille.
    Senior Team:
    R1200GS
    999S
    VTR SP-1 street, SP-2 race
    Z1 1075 Turbo
    Honda CR250 ice, CRF250R
    Honda CRF150R SM

    Junior Team:
    Yamaha R6R
    Honda RS125R, the real beast.
    Derbi GPR80Cup
  5. #665
    Lainaa (killa @ Kesä. 11 2010,22:20) kirjoitti
    Joo maisemiahan tuonne Ahvenistolle pitää mennä katselemaan kun en ole kuunaan käynyt. Lupaa vielä epävakaista keliäkin.

    Motoparkista puheen ollen, viikon päästä siellä onkin iloisia itänaapureita ajoseurana. Vain rohkeimmille!
    Ahvenistolla tuli käytyä ja desibelimittauksissa kellotettiin 94 dB ilman killereitä (mittauskierrokset 4000 rpm ja raja 95 dB). Vaimentajat ovat suorahormiset Micronit, ei ihan hiljaisimmat.

    Itse ajo oli aikamoista köröttelyä kun rata ei ollut tuttu ja onhan siellä niitä hiukan jännittäviä paikkoja, mutta kyllä tuolla voi suositella kaikkia käymään jo pelkästään maisema-arvojen vuoksi. Tuuri kävi kun koko ajoaikana ei satanut, välikelissä tuonne ei olisi äkkinäinen ehkä uskaltanut. Ratapäivän päälle vielä reipas 400 km:n nykäisy kotiin niin tiesipä ajaneensa.
    Common sense - so rare, it's a goddamn superpower.

    RC36 > RC51
  6. #666
    No joo, elektroniikka aiheuttaa omia kuvioitaan.

    Raaserin käyntisäädöt suoritettiin penkissä pikahälytyksellä perjantaina, pyörä oli jo pajalla fyysisesti ns. jonossa, siksi vähän käänteinen marssijärjestys kahden äspeen kesken.

    PC3R ei oikein halunnut keskustella dynon kanssa, pohjakartta oli vuodelta 2002, ohjelmapäivitys 2010, purkki pitäis kai päivittää softan osalta, sitä ei siis saatu nollattua kuten oli tarkoitus.
    No sitten HRC-mokkula käteen ja kytkentä kittiecuun, nollaus perusasetukseen onnistuneesti. Testivedossa alajengat paksulla, välialue paksulla ja yläjengat vain rikkaalla. No potikkaa minimiin, niin tietää ainakin toimiiko vehkeet ja kyllähän kahdella ekalla minimiasetuksella oltiin ala- ja keskijengoilla jo siellä päin, eli siltä osin kyllin OK käyntisäädöiksi. Yläjengat jäi osin ajamatta, koska Durbahn vaijerikytkimeen tuli asetusongelmia ja kytkin kiukutteli, tanko lienee sovitettu Durbahnin kevyeen kytkinpakkaan ei vakioon, tosin noi pakkaongelmat ovat kohdanneet myös ainakin juhav:eetä ja msandell:ia, joten ei ihan ainutlaatuista.
    Tarkoitus oli ensi sijaisesti hakea taustatietoa pyörän toimivuudesta ja tehdä myöhemmin koeajo radalla kyllin säädettynä ennen kuin ensi talvena sitä rupeaa räpeltämään itsensä kaltaiseksi.

    Kilpipeliin ei tarvinnut laittaa Hallin mailille 16 piikkistä eturatasta, pyörä lyö varakartalle ( ennakot pois ja paksulle ) 9200 rpm kohdalla, sitä ennen kaikki toimii kuin rasvattu. Tolla kohtaa astuu kuvioon myös jenkkipelin soft-revlimiter, mutta se modi ei auttanut tässä tapauksessa, vika jäi päälle. Tehot putoavat ( eivät siis tasaannu ) kuin veitsellä leikaten tasolle 116 heppaa takapyörällä, käytössä viivasuorana alkaen 9200 rpm päättyen rajoittaja, 265 oli max vauhti tänään Hallin maililla, vitos- ja kutosvaihteella pyörä ei kiihtynyt mihinkään, kun ei ole tehoa.
    Ei auta kuin kokeilla toisia osia keskenään, siitä homma on kiinni, nyky set-upilla pyörä on kyllä radalla ja nurkka-ajossa sitä mitä pitääkin, mutta pitkässä vedätyksessä ecu viheltää pelin poikki.
    Senior Team:
    R1200GS
    999S
    VTR SP-1 street, SP-2 race
    Z1 1075 Turbo
    Honda CR250 ice, CRF250R
    Honda CRF150R SM

    Junior Team:
    Yamaha R6R
    Honda RS125R, the real beast.
    Derbi GPR80Cup
  7. #667
    3 äSPeetä bongattu oman lisäksi Alastaron parkissa Scandinavian Openissa sunnuntaina. Ketä tunnustaa? Yhdessä ainakin oli kovin maukkaan näköiset vanteet.

    P.S. Olenko tehnyt vuoden ekoteon, kun oman vermeen kulutus on alle 5,5l/100km joutuisassa mutkapätkäajossa? Litra poistunut viime vuodesta per 100km ja välitysten vaihdot on jo huomioitu Speedohealeriin...
    VTR SP-2
    Solifer Export '63 & '65
    www.tttalja.fi
    Juutuubi
  8. #668
    Jou,

    JPA ja muut koneenrakentajat, yksi setti Cometic kansipahveja vakioporaukselle vapaana, huokella per heti Vantaalta.

    Täällä hommat etenee, entä muualla?
    Senior Team:
    R1200GS
    999S
    VTR SP-1 street, SP-2 race
    Z1 1075 Turbo
    Honda CR250 ice, CRF250R
    Honda CRF150R SM

    Junior Team:
    Yamaha R6R
    Honda RS125R, the real beast.
    Derbi GPR80Cup
  9. #669
    Ebayn puolelta löytyy taas Ö-osaston tuotteita muutama erityisesti SP2:n kaveriksi:
    1 2

    Kuvauksessa lukee että saa huudella vain Englannista, mutta kannattaahan sitä kauniisti kysyä...
    Nopeet liikkeet on näyttäviä...
  10. #670
    Lainaa (Crnd @ Kesä. 25 2010,00:49) kirjoitti
    Ebayn puolelta löytyy taas Ö-osaston tuotteita muutama erityisesti SP2:n kaveriksi:
    1 2

    Kuvauksessa lukee että saa huudella vain Englannista, mutta kannattaahan sitä kauniisti kysyä...
    "I say jump on it"! Omalle jenkeistä hankitulle käytetylle Öhlinsin takapampulle tuli viime talvena kaikkine niitteineen hintaa kutakuinkin 600e, mitä pidin vielä siedettävänä
    Common sense - so rare, it's a goddamn superpower.

    RC36 > RC51
  11. #671
    Jotain nice to know tietoa takahaarukoista ja renkaista,

    190/60-17 Contin Endurance menee oikein hyvin SP-1 haarukkaan, lämppärin ja huggerin kera, kunhan ketjun kireys on viimeisen viidenneksen kohdalla. Saattais mennä pykälää pulleampikin, nippa nappa.

    CBR600RR -03 siro kuituhuggeri by Sebimoto on aika passeli SP-2 haarukkaan yhden kierreniitin kera ( vinkki tuli tältä foorumilta ), mutta pullean 16,5 slicksin kanssa joutuu takareunaa korottamaan parisen senttiä, että mahtuu lämppäri väliin, mutta tuskin osuu Durbahn-bensatankkiin iskarin painuessa, koska siinä on loveus keskellä.
    Senior Team:
    R1200GS
    999S
    VTR SP-1 street, SP-2 race
    Z1 1075 Turbo
    Honda CR250 ice, CRF250R
    Honda CRF150R SM

    Junior Team:
    Yamaha R6R
    Honda RS125R, the real beast.
    Derbi GPR80Cup
  12. #672
  13. #673
    Ihan pienenä chekkinä - meneekö 180/55-17 rengas ihan mukisematta ton orkkiksen 190/50-17 renkaan tilalle? Muistelisin, että ei olisi ongelmaa ja tilaakin näyttäisi SP-2;ssa olevan ketjujen säädön ollessa puolivälissä.

    Ja pikku tuenhakukysymys renkaista. Ja nyt kun 2ct:t näyttää 6tkm jälkeen olevan lopuillaan, niin muutamia vaihtoehtoja olisi renkuloiksi:

    - Pirelli Diablo Rosso Corsa (ilmeisesti korvaa Corsa 3:n)
    - Michelin Power Pure
    - Samat Michelin 2ct:t kuin nyt
    - Joku muu - mikä?

    Seoskumeille mulla tuskin on käyttöä, koska ajelu on pääosin paikasta a, paikkaan b, mieluiten mutkaisia teitä pitkin. 1-2 hitaanlaista ratapäivää per vuosi, riippuu miten kerkiää. Kuviointipuoltakin olen mietiskellyt esim. noiden kahden renkaan välillä, että kuinka paljon enemmän Rosso Corsaa enemmän kuvioitu Power Pure mahdollisesti olisi pitävämpi sateella? Valitettavasti silloin tällöin sadekuuro osuu kohdalle.



    VTR SP-2
    Solifer Export '63 & '65
    www.tttalja.fi
    Juutuubi
  14. #674
    Renkaat menee kokonsa puolesta heittämällä ja eiköhän merkki ja malli mene fiiliksen pohjalta, eiköhän noi kaikki oo ihan hyviä.

    Raaseri alkaa olla tavoitetulla välietapilla, jos vielä huomenna jaksais purkaa steppimoottorilla varustetun rundimittarin, se kiukuttelee noin joka toinen kerta kun pelin lyö käyntiin. Shifteri kiukuttelee myös, mutta muutin sitä ohjaavan ecun asetuksia, jos huomenna koittais oliko se siitä kiinni tai sitten se on komponenttivika, maavika tai jotain.

    Ei ainakaan käy aika pitkäksi.
    Senior Team:
    R1200GS
    999S
    VTR SP-1 street, SP-2 race
    Z1 1075 Turbo
    Honda CR250 ice, CRF250R
    Honda CRF150R SM

    Junior Team:
    Yamaha R6R
    Honda RS125R, the real beast.
    Derbi GPR80Cup
  15. #675
    Lainaa (tttalja @ Kesä. 26 2010,19:07) kirjoitti
    Ihan pienenä chekkinä - meneekö 180/55-17 rengas ihan mukisematta ton orkkiksen 190/50-17 renkaan tilalle? Muistelisin, että ei olisi ongelmaa ja tilaakin näyttäisi SP-2;ssa olevan ketjujen säädön ollessa puolivälissä.

    Ja pikku tuenhakukysymys renkaista. Ja nyt kun 2ct:t näyttää 6tkm jälkeen olevan lopuillaan, niin muutamia vaihtoehtoja olisi renkuloiksi:

    - Pirelli Diablo Rosso Corsa (ilmeisesti korvaa Corsa 3:n)
    - Michelin Power Pure
    - Samat Michelin 2ct:t kuin nyt
    - Joku muu - mikä?

    Seoskumeille mulla tuskin on käyttöä, koska ajelu on pääosin paikasta a, paikkaan b, mieluiten mutkaisia teitä pitkin. 1-2 hitaanlaista ratapäivää per vuosi, riippuu miten kerkiää. Kuviointipuoltakin olen mietiskellyt esim. noiden kahden renkaan välillä, että kuinka paljon enemmän Rosso Corsaa enemmän kuvioitu Power Pure mahdollisesti olisi pitävämpi sateella? Valitettavasti silloin tällöin sadekuuro osuu kohdalle.
    Joo menee se 180/55 siihen ihan heittämällä, ei siinä korkeudessa ole oikeestaan paljookaan eroo tohon orggiskokoon. Mulla nyt alla 180:n diablo corsa III. Ite en oikeestaan suurtakaan eroo huomannut ton kapeemman ja korkeemman hyväksi.

    Seuraavaks on taas tulossa sportec M1 on vaan niin halpoja tuolla saksassa, että piti taas palata vanhan ja hyvään...

    Aivan huippu yleisrengas toi M1 on, radalla ei saa kyllä sitä viimeisin rutistusta irti kun alkaa liukumaan, mutta aina on varoitellut hyvin pidon loppumisesta, eli ei lopu kuin veitsellä leikaten. Toki tossa Corsa III:ssa oli enempi pitoa radalla mutkista kiihdyttäessä, mutta kadulla M1 pitää paremmin, kun pääsee helpommin lämpöihin.

    Tosta listasta haluisin kokeilla kyllä tota Power Purea, Michelinillä on kyllä ollu aina hyvät kumit.

    Päätös on kuitenkin sinun...
    Mopo tykkää kun sillä ajetaan.

    VTR SP-1
  16. #676
    Kohta olisi "iso" 24tkm huolto edessä. Tiedustelisinkin vähän mitä olette joutuneet kustantamaan kyseisestä huollosta?

    Nyt tuli radallakin kokeiltua speetä. Olipa alussa hakemista, mutta pikkuhiljaa alkoi motoparkin mutkat taittumaan sulavemmin ja kohta huomasinkin, että en ollutkaan enää hitaan ryhmän hitain

    Nyt kun alkaa sitten vauhti nousemaan, kävi mielessä, että hommaisiko toiset katteet varuilta. Mitenkä on isännillä kokemuksia noista kiinakatteista...Ovatko hankinnan arvoiset? Silmään osui googlessa harhaillessa Durbahnin sivut missä oli myös katesarjoja kaupan. Ovat laadultaan todennäköisesti omassa sarjassaan verrattuna kiinalaisiin. Jos jollakin kokemuksia näiden katteiden kanssa puljailuista niin avatkoon arkkunsa.

    Pyörässä meinaa vanha kakkossarjan commanderi tökkiä. Yritettiin penkissä säätää, mutta ei jostain syystä saanu kone yhteyttä masiinaan. Käy alhaalta ilman killereitä tosi laihalla. Noh itseasiassa käy laihalla koko alueelta. Killereiden kanssa paranee mutta ei tarpeeksi. Suattaapi joutua sen pc3 härpäkkeen hommaamaan.

    Mutta pääasia että pyörä pelaa ja kivaa on
    Haha sain ylennyksen noviisista.



  17. #677
    Oot nykke tehnyt jonkin sortin ennätyksen, SP laihalla!
    Mulla oli sama yhteysongelma PC3R:n kanssa, mutta kartan ja säätöohjelman ikäero oli 8 vuotta, voi johtua myös siitä, mutta harrastajien keskuudessa suosittu PC3R sytkänsäädöllä on kaupan syksyllä.

    Durbahn katteet ovat kuin paperia muiden rinnalla, mutta kiinankatteista Stick voi kertoa enemmän, painaa triplat mutta maksaa kolmanneksen.

    Sain purettua ja putsattua rundimittarin, toivottavasti pelaa yhtä hyvin jatkossa kuin koekäytössä.
    Senior Team:
    R1200GS
    999S
    VTR SP-1 street, SP-2 race
    Z1 1075 Turbo
    Honda CR250 ice, CRF250R
    Honda CRF150R SM

    Junior Team:
    Yamaha R6R
    Honda RS125R, the real beast.
    Derbi GPR80Cup
  18. #678
    Tosiaan tuossa aikaisemminhan jo laittelinkin tänne lähinnä kiinakatteiden asennuksen ongelmista... Nekin saatiin ratkaistua ja katteet paikalleen ilman suuria vaurioita, MUTTA ovat kyllä asennuksen puolesta todella paljon hankalammat kuin alkuperäiset *
    JA sitten on tietysti vielä tuo painopuolikin *

    Siltikään en (ainakaan) tällä hetkellä omistani luopuisi (on se kivaa olla erilainen)

    mutta, ehkä joskus... Emäntä kun on alkanut osoittamaan kasvavaa kiinnostusta mukana olemiseen ja tuo SP kun ei oikeen kahdelle sovellu voi kalusto tietysti tässä jossain kohtaa muuttuakin
    x-x-x-x-x-x-x-x- Pain Comes For Free -x-x-x-x-x-x-x-x

    * * * * * * * * * *
  19. #679
    Ostat emännälle oman. Täältä saattaisi saada valmiiksi madalletun CBR600F:n edullisesti, tuo oma emäntä kun on ruvennut 600RR:ää himoitsemaan

    Mulla SP rupesi temppuilemaan. Tämän päiväisestä retkestä puolet meni yhdellä pytyllä kiroillen, kunnes sitten hetkeä ennen kotia meinas kyydistä pudota kun toinenkin pytty lähti kesken mukaan. Ilmeisesti jotain sähköpähkinää olisi siis tiedossa.

    Suzuki GSX-R1100 & Yamaha XS650
    (exät Honda VFR 800 V-Tec, Harley-Davidson FLSTF Fat Boy, KTM RC8, VTR SP-1, CBR 954 RR, CBR1000F, Kawasaki KX125)
  20. #680
    Lainaa kirjoitti
    Mulla SP rupesi temppuilemaan. Tämän päiväisestä retkestä puolet meni yhdellä pytyllä kiroillen, kunnes sitten hetkeä ennen kotia meinas kyydistä pudota kun toinenkin pytty lähti kesken mukaan. Ilmeisesti jotain sähköpähkinää olisi siis tiedossa.
    Hmm... Power commanderi sekos (Kai sulla semmoinen on? =))? Johdot irti - johdot kiinni metodi auttoi ainakin mulla tuohon.

    P.S. Hommasin nyt kokeilunhalusta Pirellin Diablo Rosso Corsat, takanen 180/55. Katotaan mitä tapahtuu jahka tulevat perille.



    VTR SP-2
    Solifer Export '63 & '65
    www.tttalja.fi
    Juutuubi
  21. #681
    Lainaa (tttalja @ Kesä. 29 2010,23:36) kirjoitti
    Hmm... Power commanderi sekos (Kai sulla semmoinen on? =))? Johdot irti - johdot kiinni metodi auttoi ainakin mulla tuohon.
    Kyllä mulla sellainen on, mutta voiko se sekoilla niin että välillä toimii ja välillä ei? Eilen ekaa kertaa teki länkkärillä nimittäin kanssa hetkellisen puutumisen, mutta lähti sitten kulkemaan ihan normaalisti. Tänään kerkesin ajamaan yli sata kilsaa, kunnes puutui ja sitten lähti taas muutaman kymmenen kilsan nilkuttamisen jälkeen vetämään. Takaluukkuun kurkkasin yksipyttyisenä sen verran ettei Commanderi ainakaan mitään erikoisia valoja tms. näyttänyt, näytti pelaavan OK.

    Oma tuntuma olisi että tulpanjohto on jostain löysällä tai kuori rikki, että vetää maihin välillä, mutta pitää toki kokeilla tuota Power Commanderin boottaamistakin. Kuulostaa vaan liian yksinkertaiselta

    Suzuki GSX-R1100 & Yamaha XS650
    (exät Honda VFR 800 V-Tec, Harley-Davidson FLSTF Fat Boy, KTM RC8, VTR SP-1, CBR 954 RR, CBR1000F, Kawasaki KX125)
  22. #682
    Lainaa (absum @ Kesä. 29 2010,23:51) kirjoitti
    Oma tuntuma olisi että tulpanjohto on jostain löysällä tai kuori rikki, että vetää maihin välillä, mutta pitää toki kokeilla tuota Power Commanderin boottaamistakin. Kuulostaa vaan liian yksinkertaiselta
    No tosta tuli mieleen, että takapytyn puolahan on siellä takakateen takana vasemmalla puolen, josta tulpanjohto kulkee sitten tankin reunan alitse sinne takasylinterille. Mikäli johtosarja/tulpan johto ei ole kunnolla kiinni siinä tankin takareunan kohdalla, niin se voi kiilautua sinne tankin ja rungon väliin ja hankaantua rikki. Omassa oli se muovinen kiinnityslenkki auennut ja johtosarja oli jo vähän pinnasta hankaantunut, mutta johdot oli vielä siinä kohtaa ehjät.
    Kannattais varmaan vilkasta...

    Edit:Typoja



    Mopo tykkää kun sillä ajetaan.

    VTR SP-1
  23. #683
    Lainaa (JPA @ Kesä. 30 2010,01:06) kirjoitti
    No tosta tuli mieleen, että takapytyn puolahan on siellä takakateen takana
    Etummaisen pytyn näytti vetävän kylmäksi, eli ei ole tuo. Mutta tottakai tutkin koko paletin

    Suzuki GSX-R1100 & Yamaha XS650
    (exät Honda VFR 800 V-Tec, Harley-Davidson FLSTF Fat Boy, KTM RC8, VTR SP-1, CBR 954 RR, CBR1000F, Kawasaki KX125)
  24. #684
    Olikos tulppa vaihdettu miten äskettäin? Sikäli luulisi häiriön aiheuttajan olevan helposti löydettävissä, kun kerran koskettelee vain toista pyttyä.

    Täällä jatkuu dB-killerien tehtailu, tällä kertaa yritetään ihan perinteistä mallia. To 15.7. olisi kai seuraavan kerran tarkoitus mennä kiroilemaan Motoparkin M1-melurajan kanssa. Hampaat irvessä pidetään kiinni periaatteesta, että vakioita teollisuussavupiippuja ei kiinni laiteta... Muita suunniteltuja ratapäiviä ovat Pohjanmaan tuplapäivät 22.-23.7. Botnia ja 7.-8. Kemora, lähtekäähän veturinkuljettajat muutkin sinne päin.

    Underin metsästyksessä ei ole ollut tuuria. Aiemmin mainitun portugalilaisen puodin seppä oli kaiketi kännissä tai muussa harhatilassa veistellyt tuotteensa, viimeistely oli silkkaa ripulia. Lähetin takaisin. Ricambi-Weissin päre on tullut ominkin silmin aiemmin todettua ihan kelpo tavaraksi, joten seuraavaksi pitänee kai tilata sellainen. Tuo nykyinen undertailin paikkaus on kuitenkin kestänyt mainiosti, joten toivon mukaan uuden voi värjätä ja pipertää paikalleen sitten paremmalla ajalla talvella.
    Common sense - so rare, it's a goddamn superpower.

    RC36 > RC51
  25. #685
    Mulla on raaserin kytkimen työsylinterissä ihan näkyvä vika, keventäjän haarukka murtunut, Durbahnilta ei saa varaosaa erikseen, pitää lähettää koko vaijeriohjattu härdelli korjattavaksi Saksaan.
    Tilasin kuitenkin "vähän käytetyn" vastaavan tilalle internetin avulla, sais vaan vihdoin tulla tänne asti, niin pääsis vähän testaamaan.

    Myös Durbahnin tekemä ja sittemmin remppaama miedompi virikone saa vakionokkien tilalle Kentit, jos vaikka talvella sais sen kammettua nykyisen vakion tilalle.
    Senior Team:
    R1200GS
    999S
    VTR SP-1 street, SP-2 race
    Z1 1075 Turbo
    Honda CR250 ice, CRF250R
    Honda CRF150R SM

    Junior Team:
    Yamaha R6R
    Honda RS125R, the real beast.
    Derbi GPR80Cup
  26. #686
    mikan taisi olla Gotlandringin retkelle lähdössä? Joko raaseri lähtee sinne kenttätestaukseen vai kilpipelilläkö?
    Common sense - so rare, it's a goddamn superpower.

    RC36 > RC51
  27. #687
    Kilpipelillä lähdetään, ekaa kertaa slicksit ja sateiset rengastuksena, siinä sitä on jo testattavaa kylliksi.
    Senior Team:
    R1200GS
    999S
    VTR SP-1 street, SP-2 race
    Z1 1075 Turbo
    Honda CR250 ice, CRF250R
    Honda CRF150R SM

    Junior Team:
    Yamaha R6R
    Honda RS125R, the real beast.
    Derbi GPR80Cup
  28. #688
    Tervehdys! Olen lukaissut ketjun läpi ja omistautumisen taso on kyllä ihailtava, mitä sopii SP:n parissa odottaakin

    Itse ajelin pari kesää rivikuussatkulla ja vaikka se hauskaa olikin, alkoi hieman toistaa itseään. Performance Bikesit on tietysti luettu ja kun sattumalta näin livenä tuon Espoon BW:n SP-2:n, naksahti pää asentoon "SP"... nyt kun uuden pyörän hankkiminen tuli ajankohtaiseksi, olenkin katsellut mm. tätä SP-1:stä. (onko foorumilaisia tai muuten tuttu?)

    Mutta... yksi kysymys vaivaa; minulla ei ole tallia eikä erityistä mekaanikontaitoa, joten en haluaisi rakenteluprojektia vaan käyttöpyörän. Käyttö tarkoittaa tässä tapauksessa mutkateitä, satunnaisia (ehkä jatkossa säännöllisempiä) ratapäiviä, lyhyitä matkoja jne. Pysyykö SP hyvässä kunnossa myös säännöllisesti teetetyillä virallisilla huolloilla ja muuten hellällä hoivalla eli puhtaana, voideltuna ja säädettynä pitämisellä? Ainakin ketjua lukemalla sain sen kuvan että pyörä on mekaanisesti hyvinkin luotettava, joitakin sähköongelmia lukuunottamatta?

    Esim. flapper- ja PAIR-modit tarkoituksenmukaisilla palikoilla tehtyinä vaikuttivat vielä sellaisilta ruuvimeisselitason jutuilta joihin itsekin uskallan ryhtyä, mutta isommat ja/tai monimutkaisemmat jutut jätän mielelläni ammattilaisille (pyörän ja hermojen etu). Sopiiko SP tältä kannalta? Rakentelun puutteen vastapainoksi lupaan pitää mahdollisesti hankitusta SP:stä erinomaista huolta... vaikka ymmärrän toki jos rakentelun puute itsessään lasketaan huonoksi pidoksi
    ex-636B '03 -> ex-R1 '05 -> ex-690 Duke R '11 -> ex-1190 RC8 '08 -> polkupyörä
  29. #689
    Kyllähän nämä taitaa olla ikiliikkujan maineessa ja ne sähköviatkin monesti ovat seuraamusta siitä rakentelusta. Niin myös itselläni, tuo yksipyttyisyys ilmeni viaksi Power Commanderin johtosarjassa. Muutenhan tuo onkin minun omistuksessa jo kohta parikymmentä tuhatta kulkenut ainoastaan öljyjä, ketjuja ja renkaita vaihtamalla. Työ- ja huvimatkat, jokapäiväinen käyttöpyörä se minullakin on kesäaikaan.
    Jenkkifoorumeilla väittävät ajaneensa yli 100k mailiakin konetta avaamatta ja edelleen hyvin vetää. Väittäisin siis että hyvällä pidolla et saa laitetta ajamalla rikki.

    Rakentelun puute ei myöskään minusta ainakaan ole huonoa pitoa. Moderni klassikkohan tämä pyörä on ja alkuperäiskuntoiset käy aina vaan harvinaisemmaksi, ei se kovin suurta vääryyttä ole säästää yhtä

    Jos Lontoo taipuu, niin tuolta voi lueskella teknisistä ongelmista lisää: http://www.speedzilla.com/forums/rc5...al-discussion/
    Niitä on aika vähän oloisesti jos ketjuista jätetään modifiointiin keskittyvät keskustelut pois.




    Suzuki GSX-R1100 & Yamaha XS650
    (exät Honda VFR 800 V-Tec, Harley-Davidson FLSTF Fat Boy, KTM RC8, VTR SP-1, CBR 954 RR, CBR1000F, Kawasaki KX125)
  30.  
  31. #690
    Tossa viime syksynäkin taisin tässä ketjussa jo todeta, että eka kesä SP:llä meni tankaten ja ketjuja rasvaten, ajoa noin 6tkm. 400km taipaleet ei hirveästi ehtineet puuduttamaan kun mutkateitä ajeli, eli kyllä tuolla voi tourinkiakin harrastella.

    Ainoa vika oli sekin Power Commanderissa, joka helpotti liitin irti - liitin kiinni toimenpiteellä. Nyt pitäisi kiikuttaa vehje venttiilien välysten säätöön (kuulostaa säätötarpeelta, 22tkm) ja samalla voisi ajaa oikeasti sen Commanderin kartankin penkissä.
    VTR SP-2
    Solifer Export '63 & '65
    www.tttalja.fi
    Juutuubi
Sivu: 23 / 52:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 13212223242533 ... ViimeinenViimeinen