Sivu: 22 / 52:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 12202122232432 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 631:stä 660:een 1542:sta
  1. #631
    Ja kaikein helpoin tapa viilennykseen on laittaa oma kytkin flektille ja lyödä se ajoissa päälle.

    Kakkosessa on "ylimääräinen" flekti pienempi kuin ykkösen ainokainen, muistaakseni johtuen puolan sijainnista, flektien ohjaus on myös luonnollisesti erilainen.

    Kesäautossa mulla on kaksi noita SPALleja imevänä vaiheittain kytkeyttynä, niillä on korvattu viskotuuletin, hyvin ovat virkansa hoitaneet.
    Senior Team:
    R1200GS
    999S
    VTR SP-1 street, SP-2 race
    Z1 1075 Turbo
    Honda CR250 ice, CRF250R
    Honda CRF150R SM

    Junior Team:
    Yamaha R6R
    Honda RS125R, the real beast.
    Derbi GPR80Cup
  2. #632
    Millaisen verokohtelun suunnilleen tulli arpoo SP2:lle?
    .
  3. #633
    Espoon Bikeworldissa näytti olevan myynnissä SP2.



    Pyynti oli satkua vajaa kymppi ja mittarissa neljäkymppiä.
    Ja olipa siellä ikkunallakin näytillä jokin kisakuosissa oleva SP1.



    Tietääkö joku tuosta enemmän mistä on kyse?

    Suzuki GSX-R1100 & Yamaha XS650
    (exät Honda VFR 800 V-Tec, Harley-Davidson FLSTF Fat Boy, KTM RC8, VTR SP-1, CBR 954 RR, CBR1000F, Kawasaki KX125)
  4. #634
    Lainaa kirjoitti
    Millaisen verokohtelun suunnilleen tulli arpoo SP2:lle
    Kaikkea väliltä 1000€-2500€, mikäli hinnat on esim. Mobilen normitasoa. Vuosimalli, kilsat ja kunto on yllättäen aika ratkaisevia.

    Lainaa kirjoitti
    Pyynti oli satkua vajaa kymppi ja mittarissa neljäkymppiä.
    Ilmeisesti viime keväinen ostokseni muuttui viimeistään tällä hintatiedolla todella kannattavaksi.
    VTR SP-2
    Solifer Export '63 & '65
    www.tttalja.fi
    Juutuubi
  5. #635
    Tietääkö joku tuosta enemmän mistä on kyse?

    Itse en tiedä tuon yksilön tarinaa, mutta aikanaan Maikola/Siukola yksilö oli noissa väreissä ( tosin silloin siinä pyörässä oli keulasyylärit ja toisenlaiset putket ) ja Strömberg ajoi joko samalla yksilöllä tai sitten mahdollisella omallaan, ei kai niitä muita kilvettömiä ykkösiä siihenkään aikaan ollut suomen radoilla?
    Senior Team:
    R1200GS
    999S
    VTR SP-1 street, SP-2 race
    Z1 1075 Turbo
    Honda CR250 ice, CRF250R
    Honda CRF150R SM

    Junior Team:
    Yamaha R6R
    Honda RS125R, the real beast.
    Derbi GPR80Cup
  6. #636
    Kirjotellaas tännekki jotain ekaa kertaa Viime kesän lopulla pitkän etsinnän jälkeen löydettiin isälle SP2. Mikään muu malli ei edes ollut vaihtoehtona paitsi tietenkin SP1. Aika vakiokuntoinen peli. K&N ilmansuodattimet, Micronin pöntöt ja öhlinsin takaiskari. Tuolla itsekkin tullut ajeltua ainakin 2-3tkm ja on kyllä pirun hieno peli viedä vaikka kyykyistä ei niinkään aiempia kokemuksia ole. Itse motocrossia enemmän ajanut. Vähän taitaa olla ongelmia lämpöjen kanssa. Tuntuu että lämmöt nousee tosi helposti sinne 100-asteen paikkeille ja vähän ylikin. Ei taida olla ihan normaalia? Flektit kyllä pyörii. Pitää varmaan askarrella jotkut ilmanohjaimet tai etsiä jostain noi moriwakin ohjaimet

    Täältä löytyy jotain kuvia > http://spec.kuvat.fi/kuvat/HONDA%20VTR1000%20SP2/
  7. #637
    Toukohuoltoa suoritettu alkukauden jäljiltä ja HRC pikarulla piti laittaa kilvelliseen alkuperäisen kaasurullan tilalle, raaserin pikakaasu tuntui niin luontevalta saman tien.

    Jos jollakulla on kiinnostusta ja ymmärrystä mun kilvellistä kohtaan ja muutama tonni ylimääräistä budjetissa perustuunatun hankintahintaan verrattuna, niin kannattaa olla privalla yhteyksissä.
    Älä kuitenkaan kysele erikoisosia, koska en paloittele pyörää vähään aikaan, vaan vaikkapa: Missä ja milloin ( siis esim. eri ratapäivillä ) pyörän kulun, käytöksen ja tekniset ratkaisut voi todeta paikan päällä.

    http://www.mp-foorumi.com/gallery/ga...er=mikke&gid=0

    Linkin kuvissa näet varusteluvaihtoehdot esim. katteiden ja vanteiden osalta.
    Senior Team:
    R1200GS
    999S
    VTR SP-1 street, SP-2 race
    Z1 1075 Turbo
    Honda CR250 ice, CRF250R
    Honda CRF150R SM

    Junior Team:
    Yamaha R6R
    Honda RS125R, the real beast.
    Derbi GPR80Cup
  8. #638
    Tänään pääs ekaa kertaa kokeilemaan mihin tosta ykkösestä on. Lappeenrannan lentokentällä 1700m matka, huiput 258kmh (292 mittari). Ehti siinä ajon aikana vähä vilkuilemaan mittaria. Ihan kivaa kyytiä se menee vaikkakin ei toinna vertailla busseihin jotka veteli yli 300kmh.

    Nyt sitä on pakko päästä radalle kesämmällä. Sekoitti nimittäin sen verran pahasti vauhti ton pääkopan

    Toi mittarivirhe vähä ihmetyttää
  9. #639
    Lainaa (NykkE @ Touko. 29 2010,14:59) kirjoitti
    Lappeenrannan lentokentällä 1700m matka, huiput 258kmh (292 mittari).
    Toi mittarivirhe vähä ihmetyttää
    Oletko vaihtanut välityksiä? Minkä kokoinen takarengas?
  10. #640
    Lainaa (Turder @ Touko. 29 2010,18:21) kirjoitti
    Lainaa (NykkE @ Touko. 29 2010,14:59) kirjoitti
    Lappeenrannan lentokentällä 1700m matka, huiput 258kmh (292 mittari).
    Toi mittarivirhe vähä ihmetyttää
    Oletko vaihtanut välityksiä? Minkä kokoinen takarengas?
    Aika linjassa on oman rakkineen kanssa tuo huippunopeus, viime kesänä meni samalla kentällä muistaakseni 256 km/h.

    Ylä-Savon yhtyneet veturinkuljettajat muuten saivat tänään empiirisien kenttäkokeiden jälkeen vahvistuksen sille että SP1:n vakiokeulassa tosiaan tarvitaan Öhlinsin jousikitin kanssa 10-20 mm pituiset korotusholkit, jotta esijännityksen säätöruuveilla päästään 'alueelle'. Tarkka syy on vähän epäselvä mutta johtunee siitä että sama jousikitti on tarkoitettu myös kakkoseen.

    Allekirjoittanuthan tuskaili viime kesänä asian parissa hetken jos toisenkin, eikä varmaa tietoa löytynyt enää mistään. Nyt toisen keulan ja jousikitin kanssa tämä holkkien tarve on vahvistettu.
    Common sense - so rare, it's a goddamn superpower.

    RC36 > RC51
  11. #641
    Öhlärin puolelta on mielestäni melko edesvastuutonta yhä myydä kakkosen kittiä ykköseen sopivana, jousien perusmitan ero on sitä luokkaa ettei esijännityksellä saa painumia kohdalleen edes kevyen sarjan kuski ilman holkkeja, vaikkakin ovat kiloset jouset.

    Hondahan ei ilmoita perusmittaa, vain hylkyrajan, joka on 250 milliä 0.95 jousilla, silti 252 milliset kiloset jouset eivät saavuta tavoiteltavia painumia härmäläisellä vartalolla.

    Omat jouset lienee 0.90 Wilberssit ( valmistaja on varmaa ), 264 milliä oli mitta öljynvaihdon yhteydessä käytetyillä jousilla, 68 kalsaripainolla ei ongelmia perussäädöissä, ja varaa jäi.
    Senior Team:
    R1200GS
    999S
    VTR SP-1 street, SP-2 race
    Z1 1075 Turbo
    Honda CR250 ice, CRF250R
    Honda CRF150R SM

    Junior Team:
    Yamaha R6R
    Honda RS125R, the real beast.
    Derbi GPR80Cup
  12. #642
    Kirjailen vielä tähän ylös tiivistettynä samat tiedot mitkä löytyy tuolta jokunen sivu aiemmin. Eli kyseessä on Öhlinsin 1,0 kg/mm:n lineaarinen jousisarja 8662-10, jossa jousen pituus on 255 mm.

    Minulla keulaan on lisätty +15 mm:n nailoninen holkki, ja saan nyt painumat kuskin kanssa 32-34 mm:iin, kun esijännityksen säädin on neljännen viivan tienoilla. Kuskin paino ilman ajokamoja 80 kg. Jousi ei pohjaa ja vakiokeulan liikevara näyttäisi olevan asianmukaisesti käytössä (mielestäni tässä keulassa on vakiona 8-10 mm:n "hydraulinen lukko", eli aivan koko liukuputki ei ole liikevaraa - tästä en ole kuitenkaan 100%:n varma, kun en ole liinoilla tms. testannut).

    Yli +20 mm:n holkkia ei kannattane tuohon laittaa, koska sitten keulan kasaaminen on jo melko hankalaa ilman jousipuristinta. Holkin mitatkin minulla on jossain tallessa, jos joku tarvitsee.

    Ainakin WP:n jousikitti oli vastaavanlainen, eli siinäkin tarvittiin holkkia jatkeeksi. Minun järkeni ei riitä arvioimaan, että aiheuttaako tuo jousen vajaamittaisuus jotain ongelmia SP1:n keulan toiminnassa. Itse en ole toistaiseksi havainnut huomautettavaa.



    Common sense - so rare, it's a goddamn superpower.

    RC36 > RC51
  13. #643
    Lainaa (killa @ Touko. 29 2010,19:23) kirjoitti
    Lainaa (Turder @ Touko. 29 2010,18:21) kirjoitti
    Lainaa (NykkE @ Touko. 29 2010,14:59) kirjoitti
    Lappeenrannan lentokentällä 1700m matka, huiput 258kmh (292 mittari).
    Toi mittarivirhe vähä ihmetyttää
    Oletko vaihtanut välityksiä? Minkä kokoinen takarengas?
    Aika linjassa on oman rakkineen kanssa tuo huippunopeus, viime kesänä meni samalla kentällä muistaakseni 256 km/h.
    Mietin lähinnä tuota mittarivirhettä. Omalla vakiomopolla (no sliparit on, tuskin tekee isompaa eroa) olen ajanut baanalla 27x lukuja mittariin ja tuntuu että 280 ei ylity millään. Eikä jaksa kutosella mennä lähellekään rajoittajaan. Varmaan saattaisi mennä jopa kovempaa lyhyemmillä välityksillä. Toisaalta en ehkä mahdu aivan täydellisesti katteen taakse, joten voi olla läskit hidastamassa menoa
  14. #644
    Veturinkuljettaja! Onko sinulla vaikeuksia saada avattua keskustelua tuntemattomien ihmisien kanssa? Ei hätää! Hanki sinäkin Veturiisi nämä aistikkaat silikoniset dB-killerit. Et ole enää yksin!

    Matopurkissa käytiin urheilemassa tänään kovin epävakaisissa sääoloissa. Drifting-harrastus ei tainnut tänään saada varikolta uusia kannattajia, kun muutenkin niukan ajoajan kruunuksi yksi japsipiironki hetken paikalla esiinnyttyään a) syttyi tuleen ja b) oksensi öljynsä radalle oikein lahjakkaasti.

    Ajamaankin kuitenkin ehdittiin ja ensikokemukset uudesta Öhlinsin takapampusta ovat kerrassaan positiiviset. Ei tarvitse enää "riuhtoa" kulkinetta mutkaan sisään. Omassa fillarissa on nyt kuitenkin niin paljon (=liian paljon?) muutoksia talven jäljiltä, että totuttelua vaatii, ennen kuin ajo on taas luontevaa.

    Melukäytäntö Motoparkissa on tällä haavaa se, että varikolla ei mitata enää mitään, koska radalla on reaaliaikainen desibeliseuranta usein mittauspistein. M1-päivinä raja-arvo on 95 dB, joka on kyllä tiukanpuoleinen. Noilla^ elefantinkärsillä päästään rimaa hipoen rajan alle, tosin sillä disclaimerilla, että tuuli, lämpötila, ilmankosteus, beesaaminen, Saturnuksen kuiden asema suhteessa Aurinkoon ynnä muut yleiset ja erityiset seikat vaikuttavat mittaustuloksen muodostumiseen.

    EDIT: Kaken sivuilla näkyy olevan muutamia fotoja päivän touhuista, tosin todennäköisesti vain hetken aikaa näkyvissä. Kuvissa näkyvät muun muassa legendaarinen Aprilia From Hell sekä nykyinen rataennätyksen haltija ottamassa tuntumaa uuteen pyssyynsä sekä reenaamassa pikku trikkejä, joiden parissa kanssakilpaajilla voi olla ihmettelemistä parin viikon päästä kisoissa...



    Common sense - so rare, it's a goddamn superpower.

    RC36 > RC51
  15. #645
    sen verran joutuu kommentoimaan tuohon kulutukseen, että kun säädöt on kohdallaan niin vekotin menee alle 6l/100km. Itse käytin aikoinaan SP:ssä kahta karttaa: toinen oli dynossa ajettu ja toisessa oli leo vincen putkille summattu kartta netistä, josta otin vain alle 6000rpm säädöt ja loput dynolla ajetusta. Jälkimmäinen yhdistelmä tuotti huipputehon ja kulutuksen luokkaan 5.7l/100km matka-ajossa... Kolmattasataa kilsaa pääs kevyesti tankillisella, muistaakseni 350km tuli ajettua ennen tankkausta parhaimmillaan.
    täältä näet mitä milloinkin harrastelen... www.youtube.com/jabe84
  16. #646
    Kylläpäs muuttui pyörän luonne kumman paljon uusilla ketjuilla ja rattailla! Taisivat olla paskemmat kuin luulinkaan tai sitten kevennys tekee enemmän kuin uskoinkaan. Vanhat olivat 530 ketjut teräsrattailla, uudet 520 ja alumiinisella takarattaalla.

    Mikanille kiitos ketjutyökalusta. Lunastin sen nyt vahingossa itselleni ja käyn ostamassa sulle uuden.

    Onko kukaan säädättänyt venttiileitä näistä liikkeessä? Oliko kuinka tyyris keikka?

    Suzuki GSX-R1100 & Yamaha XS650
    (exät Honda VFR 800 V-Tec, Harley-Davidson FLSTF Fat Boy, KTM RC8, VTR SP-1, CBR 954 RR, CBR1000F, Kawasaki KX125)
  17. #647
    Onko toi nyt ihan normaalia että lämmöt nousee lähes 100-asteeseen kun köröttelee 60-80km/h ?
  18. #648
    No jos joutuu välillä pysähtelemään esim. liikennevaloihin. Jos pelkästään ajaa tuota vauhtia ilman pysähdyksiä niin oman SP2:n lämmöt on jossain 80-90 välillä. Vasta kaupunkialue (nopeus alle 50) ja liikennevalot saa satasen lämpötauluun. Kovemmassa vauhdissa (100-130) lämmöt n. 77-83 astetta. Jos vetää isoa kovaa, niin sitten on päälle 80 astetta koko ajan.



  19. #649
    Mulla (SP1) normaaleissa tienopeuksissa seisoo lämmöt koko ajan tasan lukemassa 75, mutta heti jos pysähtyy tai ruuhkassa kävelyvauhtia ajelee niin nousee sinne +-sadan nurkille aika nopeasti. Hitaassa kaupunkiajossa on siellä 85-95 lukemissa.

    Kaupungissa meinaa kirsikat kypsyä kyllä tuon kanssa, mutta 100 astetta 60-80 vauhdissa kuulostaa aika kovalta lämmöltä.

    Suzuki GSX-R1100 & Yamaha XS650
    (exät Honda VFR 800 V-Tec, Harley-Davidson FLSTF Fat Boy, KTM RC8, VTR SP-1, CBR 954 RR, CBR1000F, Kawasaki KX125)
  20. #650
    No kyllä se mullakin lämpiää kun on vain oikeat olosuhteet

    Alpeilla laakson pohjalla kun oli 30 astetta ja sitten lämmittää koneen sinne 100-103 asteeseen kylän liikennevaloissa. Siitä kun lähti heti kapuamaan ylämäkeen passolle niin 100-110 astetta oli jatkuvasti näytössä. Ei noissa olosuhteissa saanut alle 90 asteen lämpöjä ellei sammuttanut konetta. Joskus alamäessä sai 90 asteen tuntumaan laskettua lämmöt.

    ~1300km viikonloppuna ja meneehän tuo tourinkiinkin. Ensimmäinen mopo mulla missä ei persaus puutunut. Tiukimmat serpentiinit aika inhottavia vakioväleillä, toisaalta bahnalla saa pidettyä hyvää matkavauhtia järkevällä kulutuksella.
  21. #651
    Isot pojat puhuu niistä "kilvettömistä", joten pitihän se itsellekin hankkia sellainen.

    Joo, ei ihan kaikki mennyt putkeen tänään Matopurkin vapaissa harjoituksissa. Huonosti underiin sijoitetun kilpitelineen takia rekisterikilpi oli jo viime kesänä kerran ottanut kontaktia takarenkaaseen, mutta nyt kun olin vaihtanut iskarin Öhlinsiin ja perä on korkeammalla, olin nerokkaasti tuuminut että eipä se enää sinne saakka yllä enkä laiskuuttani sitä jaksanut irrotella. No, ekaan settiin intoa täynnä kuin ilmapallo ja vähän kankeilla painonsiirroilla riehuen, ja shikaanissa kuului sitten sellainen hyvin miehekäs !RUSAHDUS! peräpäästä ja näin erkani rekisteröintitodistus Veturista ihan kertalaakista. Rengas jäi sentään ehjäksi, vaikka tulihan siihenkin vekki.

    Underista tuli roskiskamaa, vaikka ehkä tuohon pitää joku roisi tilapäiskiinnitys yrittää neppailla. Itse kilpi on ihan viihdyttävän näköinen nyt sekin. Ihmeen kaupalla mitään muuta ei näytä olevan topolina, jopa se mainittu kilpiteline on ihan muodossaan.

    Mistäs niitä linjakkaita ja edullisia (lasikuitu) undereita saikaan shoppailtua? Tai olisiko jollakulla ystävällisellä sielulla hyllyssään joutavana ylimääräistä? Väri voisi olla musta, punainen tai pohjamaali.

    Eikä siinä vielä kaikki. Kyseessähän oli M1-päivä eli ohiajomeluraja 95 dB. Olin sattumalta ainoa (!) pyöräkuski paikalla tänään, niin juuri ja juuri pystyin koko päivän ajelemaan vaikka mustaa lippua liehuteltiin useita kertoja. Sitten piti tyytyä rullailemaan lähtösuora pikkukierroksilla, että ylipäätään sai ajaa. Microneissa oli ns. tuplavaimennus eli holkkimalliset killerit ja ne aiemmin esitellyt elefantinkärsät, vaan eipä tuo oikein riitä.

    Jotta päivä olisi ollut täydellinen, kertaalleen elvytetty takalämppäri päästi lopullisesti kylmän pierun ja joutaa sinne samaan roskikseen sekin. Toisaalta pysyin pystyssä, päivän paras kierrosaika oli olosuhteisiin nähden välttävä, enkä saanut edes sakkoja siirtymällä, joten suottapa tässä urputan *



    Common sense - so rare, it's a goddamn superpower.

    RC36 > RC51
  22. #652
    Lainaa kirjoitti
    Mistäs niitä linjakkaita ja edullisia (lasikuitu) undereita saikaan shoppailtua?
    Portugalin pojilla näyttäisi olevan tavaraa tarjolla, jopa samankaltaista kuin toi entinenkin.

    Hallin lentokenttäajoihinkin pitäisi yrittää muistaa ilmoittautua, ihan mielenkiinnosta...
    VTR SP-2
    Solifer Export '63 & '65
    www.tttalja.fi
    Juutuubi
  23. #653
    Kävipä rekisterikilvelle "ohraisesti".
    Aika syvällä vissiin jousitus käy, vai onko sulla kilpi ollut syvemmällä kiinni siellä underissa ?

    hyvä ettei sattunut mitään, saattaa tommoisessa tilanteessa käydä huonommalla tuurilla pahastikkin.

    Ei muuta kun lisää menovaimennusta ja kohti uusia pettymyksiä
  24. #654
    Lainaa (msandell @ Kesä. 09 2010,15:52) kirjoitti
    Kävipä rekisterikilvelle "ohraisesti".
    Aika syvällä vissiin jousitus käy, vai onko sulla kilpi ollut syvemmällä kiinni siellä underissa ?

    hyvä ettei sattunut mitään, saattaa tommoisessa tilanteessa käydä huonommalla tuurilla pahastikkin.

    Ei muuta kun lisää menovaimennusta ja kohti uusia pettymyksiä *
    Niin tuo vaikuttaa käyvän. Ilmeisesti Öhlinsissä on liikealue vastaavasti vakioiskaria suurempi, vaikka iskari onkin pitempi. Tuo 95 N/mm jousi on ehkä vähän löysän puoleinen, mutta en osaa sanoa, että pohjasiko se kuitenkaan tuossakaan tilanteessa.

    Kilpitelineen paikka ja etenkin kilven kulma ei toden totta ole otollinen, pitää katsoa minkälaista ratkaisua tuohon keksii.
    Common sense - so rare, it's a goddamn superpower.

    RC36 > RC51
  25. #655
    Eilen tuli piipahdettua Alastarossa, ihanne olosuhteet, mutta kuski flunssainen, joten jaksaminen oli vähän sitä ja tätä.

    Kauden kolmas ratapäivä toi vihdoin toistotarkkuuden ajamiseen, nyt sitten pitäis alkaa hakemaan sitä mutkavauhtia viime vuoden tasolle ja vähän lisääkin, ajattelin laittaa heinäkuuksi ekaa kertaa alle ihan käyttämättömän rengassarjankin, tähän mennessä on menty muiden vanhoilla. Sen verran enemmän oli kaasu auki verrattuna viime kertoihin, että joutui ihan tankkaamaan kesken päivän.

    Ei tohon Killan juttuun voi muuta viisastella kuin lisää menovaimennusta. Vaikkei kalikat ja paino ole samoja, niin mulla nuppien kireys on nyt luokkaa 70 prossaa, viime vuoden toukokuussa oli puolivälissä perusasetuksilla, silloin keula pohjasi ja takakumi oli "riekaleina", mulla kiristys auttoi noihin.
    Senior Team:
    R1200GS
    999S
    VTR SP-1 street, SP-2 race
    Z1 1075 Turbo
    Honda CR250 ice, CRF250R
    Honda CRF150R SM

    Junior Team:
    Yamaha R6R
    Honda RS125R, the real beast.
    Derbi GPR80Cup
  26. #656
    Itselläni oli edellisessä "versiossa" samanlainen underi. En nyt tiedä muistanko väärin, mutta eikös siinä lamppujen alla ole se tasainen kohta jo tulee kilpiteline kiinnii ?

    Lähinnä jäi vaan mietityttämään se, että kuinka pitkä liikerata tulee vaimennukseen ennen kuin kilpi kohtaa renkaaseen.

    Muistan kyllä että killan kanssa oli viime vuonna puhetta kemoralla, että kilpi oli ottanut kiinni, mutta en muista missä kohdin sulla oli kilpiteline siellä alla. Ilmeisesti hieman syvemmällä ?

    Itsellä edelleen käytössä vakio iskari, eikä näillä vauhdeilla ja painolla ole vielä ollut ongelmia jousituksen kanssa.

    Eilen Tosiaan Alastarossa ja alla uudet Renkaat. Olipa mukava ajaa kun luotto renkaisiin oli ihan toista luokkaa kuin muutamalla edellisellä kerralla, jolloin alla oli jo viimekaudella höylätyt.

    Pyörä kävi keväällä säädettävänä ammattilaisella talven modausten jälkeen ja pitää sanoa, että kylläpä pyörän käytös muuttui. Ajettavuus ja kaasuunvastaavuus on ihan eri planeetalta kuin viimekaudella. Säädön jälkeen koneesta lähti jo korvakuulolta paljon pehmeämpi saundi.

    Kyllähän nämä pyörät ovat aikamoisia yksilöitä. Pohjana kaveri käytti karttaa samanlaisesta pyörästä johon oli tehty samanlaiset modit, silti karttaan piti tehdä aika paljon muutosta.

    Tällä vaan lähinnä sitä, ettei netistä imuroitavat tai kaverin pyörästä "imutetut" kartat välttämättä ole ihan kohdallaan. Pitipä mun tämäkin asia opetella kantapään kautta.
  27. #657
    Työt ennen huvia... Maanantain Ahvenisto menee sivusuun, onko kiinnostuneita ostaa org,jäsenhitainen paikka keskarissa, vai oliko se hidas...
    En muista enää! Mistähän tuonkin voisi tarkistaa...

    No jos kiinnostaa niin privaa tai soittoa/ text 050 3539970
    Honda VTR SP2

  28. #658
    Purukumilla me paikkaamme sen. Halukkaille henkilökohtainen esittely maanantaina Ahvenistolla. Muita veturinkuljettajia tulossa paikalle?
    Common sense - so rare, it's a goddamn superpower.

    RC36 > RC51
  29. #659
    Se on hyvä ettei tullut turhia taukoja kesken ajokauden.

    Ensi viikonloppuna jos kävis Hallissa ja Motoparkissa, niin siinähän sitä ois alan tapahtumat ennen Gotlantia mun osalta.

    Ahvenisto on makee rata ja siellä löytyy ajamisesta ihan omanlaisia ulottuvaisuuksia, kuten myös pyörästäkin, mutta mulla tulee ns. pelkokerroin vastaan sen kierrossa, en ole enää vuoteen uskaltanut siellä ajella. Desibelit mulla eivät ole siellä tuskaa tuottaneet, viime vuonna meni kolme kertaa ilman kikkailuja läpi.
    Senior Team:
    R1200GS
    999S
    VTR SP-1 street, SP-2 race
    Z1 1075 Turbo
    Honda CR250 ice, CRF250R
    Honda CRF150R SM

    Junior Team:
    Yamaha R6R
    Honda RS125R, the real beast.
    Derbi GPR80Cup
  30.  
  31. #660
    Itsellä on aina ahvenistolla ollut ongelmia äänien kanssa, siis siitä asti kun niitä alettiin mittaamaan. Nyt saattaisi tällä pyörällä säätöjen jälkeen killereillä päästä hyvinkin ajamaan.

    Loistava rata, vaikka kaiteet ovatkin joka paikassa aika lähellä, on nousua ja laskua.
    Joskus saattaa myös ulkoilijat sekä metsän eläimet oikaista radan yli. Itselläni sama ongelma kuin Mikanilla, pelkokerroin kasvaa liikaa vauhdin myötä.

    Mielestäni hienoin paikka on varikon ylämäki ja sitä seuraava "nyppylä" ja pudotus oikealle. Muuten loistava rata harjoitella mutka-ajoa.
Sivu: 22 / 52:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 12202122232432 ... ViimeinenViimeinen