Sivu: 24 / 52:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 14222324252634 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 691:stä 720:een 1542:sta
    Minulla taisi olla edellinen venttiilien tsekkaus ~50tkm kohdalla, ei säätötarvetta.
    Common sense - so rare, it's a goddamn superpower.

RC36 > RC51
    Kiitos vastauksista, hyvältä kuulostaa
    ex-636B '03 -> ex-R1 '05 -> ex-690 Duke R '11 -> ex-1190 RC8 '08 -> polkupyörä
    SP:ssä on kyllä se hyvää, että ei kokoajan tarvi olla rassaamassa jotain ihme juttuja. Ite oon ajanut pyörällä nyt n. 45tkm. Korjauksiksi on riittänyt pakoputkiston tiivisteiden vaihto (n. viikko sitten, alkoivat vuotamaan tosin jo viime kesänä), ohjauslaakereiden vaihto, etupumppujen tiivisteiden vaihto (Ajotyylistä johtuvaa? Samalla ne shimmattiin uusiksi) ja takapyörän laakereiden vaihto. Muut onkin sitten semmosia kuluvien osien vaihtoja, polttimot, ketjut, rattaat, renkaat, jarrupalat jne. (Toki noi ensinnä mainitut voi laskea samaan kategoriaan.) Lisäksi toki huollot tehty ajoillaan ja huolella, huolella ainakin sen jälkeen, kun kyllästyin merkkihuollon huonoon työnjälkeen...

Ainut vika jota en ole saanut korjattua on öljy"vuoto", muiden SP:den en ole kuullut vuotavan öljyä.
    Eli mulla sotkee tuon sylinterien välin ja moottorin vasemman sivun. Normaalissa maantieajossa ei vuoda yhtään, mutta kun käy radalla kurvailemassa, niin kastelee edellä mainitut paikat ja sitten pöly tarttuu siihen kiinni. Vika on ollut päällä n. 35tkm ja ei ole pahentunut tänä aikana. Öljyä ei ole koskaan tipoiksi asti, ainoastaan pinta kosteana. Vaihtanut olen taaemman sylinterin nokka-akselin asentotunnistimen O-renkaan, öljynpaineanturin, lisäksi kiristellyt kaikki mahdolliset pultit, ei vaikutusta. Nämä siis ensimmäisen 10tkm aikana vuodon havaitsemisesta, lopun aikaan olen tyytynyt pesemään öljyt pois n.2 kertaa vuodessa. Ilmeisesti vuoto loppuu mikäli moottori tulee muutosten takia avattua ja kaikki tiivisteet vaihdettua.

Itse veikkaan taemman sylinterin kannen tiivistettä jakopään puolelta... selvää vuotokohtaa ei ole, mutta venttiilikoppien tiivisteistä ei tule vaan jostain alempaa. Mikäli jollain on ideoita, niin voishan tuota taas koittaa kattellakin.
    Mopo tykkää kun sillä ajetaan.

VTR SP-1
    Lainaa (JPA @ Heinä. 02 2010,01:48) kirjoitti
    Ainut vika jota en ole saanut korjattua on öljy"vuoto", muiden SP:den en ole kuullut vuotavan öljyä.
    Eli mulla sotkee tuon sylinterien välin ja moottorin vasemman sivun.
    Sellainen tuli mieleen, että olet varmaankin jo ensimmäisenä tsekannut sen airboxin alla olevan keruusäiliön sekä huohotusjärjestelmän letkut että ovat kaikki paikallaan, ehjiä eikä missään puristuksissa? Sieltähän sitä öljysumua muuten voipi levitä erityisesti kun moottorille annetaan leipää huolellisemmin. Ainakin se keruusäiiön ja airboxin välinen lyhyt letkunpätkä on aika lystikäs nyplätä paikalleen, jos ei satu olemaan gynekologi.

RC36 > RC51
    Henk. koht. olen tykästynyt kovasti SP:n "luonteeseen", kyykky mikä kuulostaa lähes HD:ltä
    Ainakin päät saa hyvin kääntymään

Niin ja mitä huoltoihin tulee, toistaiseksi on hyvin pärjännyt omilla orastavilla mekaanikontaidoilla (perushuollot), eli suhteellisen selkeä ja helppo vekotin niiden osalta! KOnetta en ole avannut, sen jätän suosiolla ammattilaisille (48tkm tuli juuri täyteen, venat pitäisi kai tarkistaa?!?)

Ja niinkuin Absum tuossa jo kirjoittikin, kyseessä on kyllä todellakin moderni klassikko
    x-x-x-x-x-x-x-x- Pain Comes For Free -x-x-x-x-x-x-x-x

* * * * * * * * * *
    Toi ei ainakaan ole hinnalla pilattu mitä kattelit nettimototsta. Siellä vissiin on kalliimpiakin yksilöitä. Jos ei olisi kevään aikana sopivaa yksilöä löytyny olisin varmaan kaatunu itekki kyseisen yksilön puoleen. Tosin tossa on hyvää, että 24tkm huolto tehty, joka taas itellä olis edessä loppukesästä.

Ei ole voinut valittaa toimintaa, paitsi se paljon mainostettu powercommander, joka itelläkin kettuilee. Tosin mulla se on niin vanhaa tavaraa, että voi johtua nyky säätöohjelmien yhteensopimattomuudesta. Itelläkin on vähä "peukalo keskellä kämmentä" huoltojen kanssa kun ei ole kokemusta/tiloja, mutta perushommat luonnistuu. Olisikin paikallaan pieni opetustilaisuus klassikon huollosta Ja ilman korvaustahan ei tarvii mitään tehdä.
    Lainaa (NykkE @ Heinä. 02 2010,10:08) kirjoitti
    Toi ei ainakaan ole hinnalla pilattu mitä kattelit nettimototsta. Siellä vissiin on kalliimpiakin yksilöitä.
    ... Itse huomasin kuvasta, että tankista puuttuu "siipien" kärjet, onko näin??
    Jos puuttuu niin tietysti alkaa kiinnostamaan heti, että miksi? Kokemuksen mukaan kun nuo teipit ovat lakana alla ja näin ollen mahdottomia poistaa ilman tankin uudelleen lakkaamista/maalaamista...

* * * * * * * * * *
    Lainaa (The Stick @ Heinä. 02 2010,10:28) kirjoitti
    Toi ei ainakaan ole hinnalla pilattu mitä kattelit nettimototsta. Siellä vissiin on kalliimpiakin yksilöitä.
    ... Itse huomasin kuvasta, että tankista puuttuu "siipien" kärjet, onko näin?? *
    Jos puuttuu niin tietysti alkaa kiinnostamaan heti, että miksi? Kokemuksen mukaan kun nuo teipit ovat lakana alla ja näin ollen mahdottomia poistaa ilman tankin uudelleen lakkaamista/maalaamista...
    Eikä takakatteen SP1-tarra ole myöskään originaali. Kannattaa myyjältä kysellä historiasta, eihän tuo välttämättä mikään maailmanloppu kai ole.

Edit: Originaalitarroista mallia tässö.

RC36 > RC51
    Lainaa (killa @ Heinä. 02 2010,11:02) kirjoitti
    ... Itse huomasin kuvasta, että tankista puuttuu "siipien" kärjet, onko näin?? *
    Eikä takakatteen SP1-tarra ole myöskään originaali. Kannattaa myyjältä kysellä historiasta, eihän tuo välttämättä mikään maailmanloppu kai ole.

Ja tietysti jos ajatellaan kyseisen pyörän hintaa suhteutettuna mukana tuleviin varusteisiin (putket+pc)
    Onko tuo nyt sitten niinkään edullinen?

* * * * * * * * * *
    Lainaa (The Stick @ Heinä. 02 2010,12:49) kirjoitti
    Lainaa (killa @ Heinä. 02 2010,11:02) kirjoitti

Ja tietysti jos ajatellaan kyseisen pyörän hintaa suhteutettuna mukana tuleviin varusteisiin (putket+pc)
    Onko tuo nyt sitten niinkään edullinen? *
    Tuo pyörä muistuttaa itseasiassa kovasti yksilöä joka oli vielä talvella myynnissä Viron puolella. Kaveri sitä katseli ja kiinnitettiin huomiota noihin samoihin epäkohtiin, ja se sitten jäi ostamatta hieman epäilyttävänä. Pyynti ei myöskään kovin paha ollut Virossa...
    Ei ilmeisesti kovin kauaa ole ollut tällä omistajalla - siis jos nyt on sama pyörä.

Suzuki GSX-R1100 & Yamaha XS650
    (exät Honda VFR 800 V-Tec, Harley-Davidson FLSTF Fat Boy, KTM RC8, VTR SP-1, CBR 954 RR, CBR1000F, Kawasaki KX125)
    Hyviä huomioita, kaatokorjaus ei tosin haittaa jos pyörä on kunnossa. Yritän olla ajamatta itseäni "pakko saada nimenomaan SP"-nurkkaan jossa sitten ostaa joko liian kalliin tai muuten huonon vaihtoehdon (tarjonta kun on aina vähäistä).
    Onko muilla kuin minulla Yoshimuran EMS:ää kiinni SP:ssä? Tuntuu, että jokkaisella on PC:n kanssa ongelmia, mutta mulla ei oo ollu tuon Yoshin EMS:n kanssa mittään ongelmia kolmen vuoden aikana, mitä oman SP:ni oon omistanu. Oli ostaessa valmiina kiinni.

Mitä tuohon puimaanne ilmoitukseen tulee, niin ei taida olla sivukatteiden "VTR"-tarratkaan alkuperäiset. Kirjainten varjostusten pitäis ainakin näin äkkisistään katottuna olla tummemmat/mustemmat. Eivätkä näytä olevan muutenkaan ihan samanlaiset varjostukset, mitä alkuperäisenä.

On taijettu käyttää molemmilla kylillä: Molemmilla puolilla katteiden VTR-tarra vinossa suhteessa siiven "ala-sulkaan" ja lisäksi näyttäs vasemmalla puolella olevan liijan lähellä alasulkaa. Oikean sivukatteen alaosan Honda-teksti on liian edessä.

Näyttää lisäksi etukatteen takaosan vino-osa (lähimpänä runkoa oleva) olevan musta, mikä ei kuulu alkuperäiseen väritykseen. Liekköhän yritetty tehdä siipeen kolmaskin "ylä"-sulka

SP1 -vm01
    Tervehdys kaikille! Olen omistanut SP-1:n noin vuoden päivät ja suunnilleen saman aikaa olen lueskellut myös näitä foorumeita. Ajattelin nyt rekisteröityä, koska minulla on eräs probleema liittyen pyörään. Se nimittäin pitää säksättävää ääntä, jota en ole kuullut ainakaan videoissa. Muita SP:itä en ole päässyt sen lähemmin kuuntelemaan, vaikka pari kappaletta täällä Kuopiossa onkin tullut vastaan (ilmeisesti herrat killa ja Moipe).

Pyörällä on ajettu pikkuista vaille 40 tonnia ja venttiilit tarkastettiin liikkeessä pari tuhatta kilometriä sitten. Säätötarvetta ei ollut. Ajattelin ennen tarkastusta, että ääni tulisi venttiileistä, eikä aiemmista tarkastuksista ollut tietoa, joten toimenpide oli muutenkin aiheellinen. Noh, säksätys edelleen jatkuu ja se tulee erittäin ärsyttävästi suoraan kypärän sisään. Korvatulppien kera äänestä ei ole haittaa, mutta joskus on mukava ajella ilmankin.

Säksätys menee kierrosluvun mukaan, kunnes peittyy muihin ääniin kierrosten noustessa lähemmäs viittä tuhatta. Moottorijarrutuksen aikana ääni on kuitenkin hädin tuskin kuultavissa. PAIR-modia ei ole tehty. Ehdotuksia/ideoita? *
    Lainaa (killa @ Heinä. 02 2010,09:05) kirjoitti
    Lainaa (JPA @ Heinä. 02 2010,01:48) kirjoitti
    Eli mulla sotkee tuon sylinterien välin ja moottorin vasemman sivun.
    Sellainen tuli mieleen, että olet varmaankin jo ensimmäisenä tsekannut sen airboxin alla olevan keruusäiliön sekä huohotusjärjestelmän letkut että ovat kaikki paikallaan, ehjiä eikä missään puristuksissa? Sieltähän sitä öljysumua muuten voipi levitä erityisesti kun moottorille annetaan leipää huolellisemmin. Ainakin se keruusäiiön ja airboxin välinen lyhyt letkunpätkä on aika lystikäs nyplätä paikalleen, jos ei satu olemaan gynekologi.
    Killa, onhan toikin ollut jo kädessä useemman kerran, kaikki letkut on taatusti kiinni... tuli tosta kommentistas kyllä mieleen, että voishan se pönttö olla saumasta halki, silmämääräisesti näytti kyllä ehjältä.

Hedeik, mulla tuli säksättävä ääni juurikin noista pakoputkiston tiivisteistä... Olisko sama vika?
    Jos PAIR järjestemäsä kaikki ei oo kunnossa, niin voi kai toikin säksättää...

Makso jotain 10-15€/kpl, pakoaukon tiivisteet ja sitten sen takakäyrän tiivisteet. Ettei oo mitenkään kallista, vaihtoon meni aikaa jotain 4 tuntia, samalla tosin vingutin pakokäyrien lähdöistä hitsaussauman matalammaksi ja asensin lambdalle kierreholkin kollektoriin.

VTR SP-1
    Meitähän alkaa olemaan täällä jo paljon (hyvä, hyvä!!)
    Uusiakin jäseniä uskaltaunut kirjautumaan kesän aikana foorumille, edelleenkin hyvin positiivistä.

Olisiko nyt hyvä aika alkaa suunnitteleemaan "vuotuista" SP-meetingiä, ennenkuin ajokelit ovat taas jo kerran ohi?
    Paikkakunta/tapaamispaikka ehdotuksia tulemaan rohkeasti, jotta saadaan tämä onnistumaan. Olisiko tämä hyvä sijoittaa jonkun tapahtuman yhteyteen, jolloin näkyvyys olisi parempi, vai sovitaanko meeting vain ns "omalle porukalle"?

PS. eilen ajoa 405km, tuntuu SP soveltuvan jossain määrin myös Touringiin

* * * * * * * * * *
    Jep,

Laitetaan miitinki vaikka Orgin Alastaron ratapäiville tämän kuun loppuun, jos paikkoja vielä on, eikä tosin kaikki välttämättä tahdo edes radalla ajaa.

Huomenna alkaa sitten kolmen päivän setti täällä kuumassa Gotlannissa.
    Senior Team:
    R1200GS
    999S
    VTR SP-1 street, SP-2 race
    Z1 1075 Turbo
    Honda CR250 ice, CRF250R
    Honda CRF150R SM

Junior Team:
    Yamaha R6R
    Honda RS125R, the real beast.
    Derbi GPR80Cup
    Ite mielellään radalla pyörähtäisi, mutta eipä näytä olevan lippuja tarjolla hitaaseen ryhmään Alastarossa. Tiedä sitten saisko paikan päältä ostettua.

Kuun lopussa olis Motoparkissa tarjolla melupäivä, tai jos ei välttämättä rata-ajon yhteyteen, löytyy 24-25 päivä Imatran muistojenajo.
    Lainaa (mikan @ Heinä. 04 2010,14:03) kirjoitti
    Jep,

Laitetaan miitinki vaikka Orgin Alastaron ratapäiville tämän kuun loppuun, jos paikkoja vielä on, eikä tosin kaikki välttämättä tahdo edes radalla ajaa.

Huomenna alkaa sitten kolmen päivän setti täällä kuumassa Gotlannissa.
    Tämä vois olla ihan ok ajankohta, sopii mulle ainakin loistavasti!

Rata saa jädädä väliin, mut muiden renkaita olis kiva tulla potkimaan

PS. Mikan, sorry kun en oo vastannu siitä rengasasiasta, kerkes juhannus tohinoissa unohtumaan ja nyt ku oon kavereilta kyselly ni kaikilla on kumit kunnossa...

* * * * * * * * * *
    Lainaa (JPA @ Heinä. 04 2010,03:44) kirjoitti
    Hedeik, mulla tuli säksättävä ääni juurikin noista pakoputkiston tiivisteistä... Olisko sama vika?
    Jos PAIR järjestemäsä kaikki ei oo kunnossa, niin voi kai toikin säksättää...

Makso jotain 10-15€/kpl, pakoaukon tiivisteet ja sitten sen takakäyrän tiivisteet. Ettei oo mitenkään kallista, vaihtoon meni aikaa jotain 4 tuntia, samalla tosin vingutin pakokäyrien lähdöistä hitsaussauman matalammaksi ja asensin lambdalle kierreholkin kollektoriin.
    Pitänee ottaa työn alle nuo tiivisteet tässä jonakin päivänä. Putkiston puolella ei tiivisteitä näytä liiemmin olevan, koska se näyttää huomattavasti Akran tekemältä HRC Basic racer -kitin osalta. Pitäisikin ottaa kuvaa joku päivä, jotta pääsette arvailemaan.*

Mahdollinen miitti jää omalta osaltani hamaan tulevaisuuteen, koska kesätyöttömälle opiskelijalle ei liikaa rahaa kerry.
    Punamusta SP neonkeltaisilla vanteilla bongattu tänään Tuusulanväylällä... katoin peileistä että joku kyykky sieltä tulee mutta kohdalla rupes sitten se jytinä kuulumaan niin tajusin mistä kyse. Itse olin sillä juuri ostetulla R1:llä liikkeellä eli ei saatu veturikuskia meikäläisestä tällä kertaa, mutta ehkä vielä joskus... paitsi jos siitä tosiaan tulee himoittu keräilymalli jonka hinta vain nousee.
    Mulle ainakin sopii kuun loppupuolella noi kokoontumisajot... lomalla kuun puolestavälistä alkaen. Olis kyllä kiva saada iso nippu VTRiä kerralla samaan paikkaan.

VTR SP-1
    Lainaa (JPA @ Heinä. 05 2010,21:07) kirjoitti
    Mulle ainakin sopii kuun loppupuolella noi kokoontumisajot... lomalla kuun puolestavälistä alkaen. Olis kyllä kiva saada iso nippu VTRiä kerralla samaan paikkaan.
    Samat sanat, loma alkaa ensi viikolla ja tänäkin vuonna voisi osallistua - jos vaikka olisi runsaampi osallistujamäärä kuin viime vuonna

Suzuki GSX-R1100 & Yamaha XS650
    (exät Honda VFR 800 V-Tec, Harley-Davidson FLSTF Fat Boy, KTM RC8, VTR SP-1, CBR 954 RR, CBR1000F, Kawasaki KX125)
    Palaanpa taas kerran mieltä askarruttaneeseen Öhlinsin keulajousipakettiin. Eli aiemmin oli empiirisesti todettu, että SP-1:ssä ko. jousien kanssa on asennettava ~20 mm:n korotusholkki, jotta esijännityksen säätimellä päästään "alueelle" eli että säädin oikeasti vaikuttaa painumaan koko säätöalueellaan. Samaa jousisettiä on myyty ykköseen ja kakkoseen, ja kakkosen vakiokeulaan jouset ilmeisesti käyvät ihan heittämällä.

Tarkka syy tähän oli vähän pimennossa, mutta nyt taitaa alkaa selvitä. Eli tässä on vierekkäin ykkösen ja kakkosen keulan "top-out"-jouset, kakkosen vieteri on huimasti pitempi. Top-out-jousien toiminnasta on hyvä ja perusteellinen selvitys täällä.

RC36 > RC51
    Jep,

Kolme päivää GRingiä takana, mukava ja ainutlaatuinen kokemus, paljon nopeita mutkia, sokeita paikkoja, korkeuserot jotka eivät välity videoista yms.

Pari päivää ajoin kilpipelillä, sitten iltapäivällä nestekytkin irti ja raaseriin, sillä kolmas päivä testiajoa. Alku oli aikamoista sahaamista 30 asteisen pikakaasun, ketterämmän pyörän ja tehokkaampien jarrujen kanssa, mutta kyllä se siitä, tokalla setillä meni kovempaa kuin kilpipelillä kahteen päivään.
    Ajot jäivät aika vähiin koska takarengas meni silmissä ja pyörä piirsi viivaa entistä enemmän avauksissa, mutta hyvä mieli jäi, eikä uusia vikoja laitteesta ilmaantunut. Ajoasento oli niin luonteva, ajattelin muuttaa kilpipelin asetukset samanlaiseksi clipareiden ja tappien osalta.
    Siitä on hyvä jatkaa ensi kaudella, loppukauden ajelen kilpipelillä, ja sitten pitää miettiä mitä sille tekee.
    Senior Team:
    R1200GS
    999S
    Z1 1075 Turbo
    Honda CR250 ice, CRF250R
    Honda CRF150R SM

Junior Team:
    Yamaha R6R
    Derbi GPR80Cup
    Tervehdys.. Loppukuun Alastaro kuulostaa hyvältä ja paikka on jo maksettu. Kunhan vaan töistä saisi vihdoinkin vapaata. Kaksi ratapäivää menny jo ohi ja rahat hukkaan...

Ja tälle kesälle 20km pärräilyä takana
    Honda VTR SP2

The Stick, mikäs sulle nyt on tullut, kun näytti pyörä tulleen myyntiin...

VTR SP-1
    Miten on pyöränlaakerit kestäneet? Italian reissulla laitatin alle uudet Diablo Rosso Corsat ja samalla Massimo huomasi, että takarattaan puoleinen laakeri pitää pientä ääntä, kun laittoi vanteen tasapainotuskoneeseen. Pyörällä oli ajettu 15100km tuolloin. Massimo sanoi, että kestää vielä "duemila chilometri" mutta aika tarkkaillen ajelin loppureissun.

Tuli siis ko. rinkulat laitettua alle ja nyt olen ajanut niillä n. 1200km. Hyvät kokemukset tähän asti, ei luistoa ja lämpiää äkkiä. Toki kelit on ollut päälle 30 astetta ja aurinkoa aina kun ajaa, joten ei ihme. 300€ maksoi setti töineen. Kauppasivat myös tuota em. Metzlerin M1:stä (olisi ollut halvempi) mutta halusin kokeilla tuon uutuus-Pirellin. Aiempi rengas oli joku Metzelerin Z3 aiemman omistajan toimesta. Ero tähän on aika selvä, toki uusi rengas on aina parempi kuin kulmikas takanen. Mutta pito on selkeästi parempi. En tiedä mihin kategoriaan tuo Z3 menee, renkaan kyljessä luki racing mutta Pirelli pitää paljon paremmin.

Kovissa helteissä kun ajaa niin tuppaa olemaan aika lämmin laitos. Runko menee melko kuumaksi ja mm. takakontti on hienosti sanottuna "lämmin". Olen pitänyt pientä laukkua siellä takakatteen sisällä, lieköhän vaikuttaa jännitteensäätäjän tuuletukseen? Ainakin säilytystila on blokattu siitä irralliseksi mutta silti. Hondissa kun noita jännitteensäätäjiä on paukkunut monessa mallissa...

Kulutus myös tippuu selkeästi kun ajelee kuumalla koneella. Nytkin on tripissä 230km ilman bensavalon palamista.

E: olikin jo mainittu takalaakerit tuossa aiemmin, piti taas niin tohkeissaan tulla heti näppäilemään omat SP-turinat Tourinkikilsoista sen verran, että tänään ajoin 590km/9h ja aiemmin viikolla Pohjois-Italiassa 600km/10h päivän aikana. Alkoi ajaminen painamaan jo kehossa. Lisäksi reilut 30 asteen helteet imee mehut pois. Mutta on se silti niin Tauotkin menee vaan kun katselee mopoa parkissa...

Mä oon vähän väärä jannu kommentoimaan noihin touring juttuihin, vaikka ajoin Vantaa-Halli-Vantaa etappiajon kesäkuussa, oli aika endurancea mulle.

Mutta Contin 190-60/17 Endurance kesti helteistä Gotlandringiä pari päivää, ja ois vielä kolmannenkin, katelkaa Sebimoton tarjousta, kaksi takasta + yksi etunen 299 + rahti sillä silmällä, jos käyttötarkoitukseen osuu.

Nyt olis vuorossa etustefojen vaihto kilpipeliin, ruiskautti pikkasen öljyä pihalle ratapäivien ekan päivän toisella setillä, mutta sitten rauhoittui, mikä lie, mutta työn alle vaan.

Infotkaa siitä miitistä, 28.7. Alastarolla ollaan paikalla msandellin kanssa.
    Senior Team:
    R1200GS
    999S
    Z1 1075 Turbo
    Honda CR250 ice, CRF250R
    Honda CRF150R SM

Junior Team:
    Yamaha R6R
    Derbi GPR80Cup
  30.  
    Lainaa (JPA @ Heinä. 09 2010,16:57) kirjoitti
    The Stick, mikäs sulle nyt on tullut, kun näytti pyörä tulleen myyntiin...
    Alkaa emännys vaatimaan takapenkki paikkaa, niin taitaa olla vaihto edessä... Ja onhan toi pyörä kotonaan radalla enemmin ku rajotusten mukaan mutkapätkällä

Siitä saa kyllä joku ihan potentiaalisen vekottimen itselleen....

* * * * * * * * * *
Sivu: 24 / 52:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 14222324252634 ... ViimeinenViimeinen