Sivu: 21 / 52:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 11192021222331 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 601:stä 630:een 1542:sta
  1. #601
    Lainaa kirjoitti
    Vlopun kuluessa Honda sai uudet vaatteet (tankin tarroitusta vaille valmis, vapaaehtoinen tarroittaja saa ilmottautua!! )
    Kerro toki miten kiinankatteet kestävät... Hyvän näköinen laite. *

    Lainaa kirjoitti
    Sanokaas mitä huonoja puolia näissä on? Onko liian "kivikautinen" sellaiselle, joka on tottunut uudehkoihin kilokyykkyihin?
    SP:llä tiedät ja tunnet ajavasi SBK:ta varten tehtyä moottoripyörää
    Mulla ei koskaan edes ollutkaan vaihtoehtoja SP:lle, semmoinen vaan piti saada ja se hetki koitti vuosi sitten kymmenen vuoden kuolaamisen jälkeen.

    * Tulee mieleen, kun viime syksynä kokeilin kaverin XX:ää ja kiekkamittarista piti tarkistaa, että kone on käynnissä.
    VTR SP-2
    Solifer Export '63 & '65
    www.tttalja.fi
    Juutuubi
  2. #602
    Lainaa (absum @ Huhti. 25 2010,22:22) kirjoitti
    Stick: olisko parempia kuvia missään? Äkkiseltään näyttäisi aika hyvältä *
    Paremmat kuvat sitten ku saan ne kamerasta ulos ja tankkiin tarrat kiinni.
    Tuo katesarja tuli mulle käytettynä ruotsista, että kyllä siinä käytönjälkiä näkyy, mutta hyvä kunto silti yllätti. Tankki on entisen SP-omistajan vanha kolaroitu joka on korjattu ja maalattu.

    Katteiden saaminen paikalleen oli yhtä helvettiä! Esim. takakatteen osalta verrattuna alkuperäisiin sovittaminen oli todella hankalaa, kuitu kun ei anna yhtään periksi verrattuna muoviin (tai voihan se olla taidon puutekin!), eli kauhulla odotellaan seuraavaa huoltoa, jolloin katteet pitää taas irroittaa (fiksumpi olisi tehnyt huollon samalla-minä en)...

    Mut ite tykkään ja ei pitäis taas tulla heti samanlaista vastaan
    x-x-x-x-x-x-x-x- Pain Comes For Free -x-x-x-x-x-x-x-x

    * * * * * * * * * *
  3. #603
    Kuvia lisätty Laguna Seca
    x-x-x-x-x-x-x-x- Pain Comes For Free -x-x-x-x-x-x-x-x

    * * * * * * * * * *
  4. #604
    Lainaa kirjoitti
    Esim. takakatteen osalta verrattuna alkuperäisiin sovittaminen oli todella hankalaa
    Ei se alkuperäinenkään mun mielestä mikään mukava ollut laittaa takaisin paikoilleen. Vähän joutuu vääntämään ja ujuttamaan, tosin sitten paikoilleen lopsahtaessa tuo käy paikalleen.
    VTR SP-2
    Solifer Export '63 & '65
    www.tttalja.fi
    Juutuubi
  5. #605
    Lainaa (tttalja @ Huhti. 26 2010,17:57) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Esim. takakatteen osalta verrattuna alkuperäisiin sovittaminen oli todella hankalaa
    Ei se alkuperäinenkään mun mielestä mikään mukava ollut laittaa takaisin paikoilleen. Vähän joutuu vääntämään ja ujuttamaan, tosin sitten paikoilleen lopsahtaessa tuo käy paikalleen.
    tässä kohtaa mentiin mun tapauksessa jo loppuenlopuksi periaatteella "jos ei kestä niin hajotkoon..." Kesti ja meni paikalleen

    Jos jollain on ylimäärästä sitä "takaluukkun kantta" olisin kiinnostunut
    x-x-x-x-x-x-x-x- Pain Comes For Free -x-x-x-x-x-x-x-x

    * * * * * * * * * *
  6. #606
    Lainaa (The Stick @ Huhti. 26 2010,17:31) kirjoitti
    Kuvia lisätty Laguna Seca
    Ouh jees!
    Sillä on toinen "silmä" punanen ja toinen valkonen
    Mopo tykkää kun sillä ajetaan.

    VTR SP-1
  7. #607
    Mä voin sulle Stick kiinnittää ne tarrat, jos ajat vappuajelun Vantaalla ja soittelet vähän ennakkoon.

    Mullakaan ei mee takakate enää murjomatta paikalleen, mutta syynä on jäykkä hiilarinen undertail, Sebimoton kuitukoppakin meni muokatun orkkis undertailin kanssa ihan hyvin paikalleen.
    Senior Team:
    R1200GS
    999S
    VTR SP-1 street, SP-2 race
    Z1 1075 Turbo
    Honda CR250 ice, CRF250R
    Honda CRF150R SM

    Junior Team:
    Yamaha R6R
    Honda RS125R, the real beast.
    Derbi GPR80Cup
  8. #608
    Lainaa (Panu.K @ Huhti. 18 2010,00:40) kirjoitti
    Tuli hommattua talvella VTR -1000 SP-1 ja nyt alkaa olla tänä keväänä noin 1000km takana pyörällä. Mukava pyörähän tuo on kun sain jousituksen säädöt palautettua tehdassäätöihin edellisen omistajan jälkeen ja revittyä jonkun "+25hp tehoboksin" pois häiritsemästä.

    Kohta olisi aika vaihtaa öljyt pyörään. Mitä öljyä olette käyttäneet SP-1:ssä ? Itse ajattelin kokeilla Delvac:eilla, koska ne ovat edellisissä pyörissäni toimineet todelle hyvin. Onko joku kokeillut miten VTR toimii Delvaceilla ?
    No nyt on ajettu 1500km delvaceilla ja voin todeta delvacin sopivan myös SP-1:seen. Vaihteet toimivat hyvin ja kytkin ei luista tai jumitu. Itse olen tyytyväinen tähän öljyyn.
    Nykyinen pyörä: VTR-1000 SP-1
    Ex Pyörät: Fireblade, ZX-10, GSX-R Turbo, FZR-1000, TT-350
  9. #609
    Juuh, ostin vm. 2006 SP2:sen. Värinä luonnollisesti se nopein ja komein eli kokomusta, mitä tässä on kuolattu about 3-4 vuotta * Lopultakin osui hyvä yksilö kohdalle.

    Muuten on ihan 100%:n vakio, paitsi jotkut hiilikuitusliparit, vakioputket luonnollisesti mukaan. Pyörä on vielä diilerillä. Pitää pari päivää odotella rekisteröinnissä ja muissa, että pääsee kunnolla ajamaan. Näillä näkymin viikonlopuksi saan pyörän ajoon. Pitää sitten laitella kuvia ja enemmän kommentteja.

    Koeajolenkin perusteella tuntui ihan hyvältä.

    E: Sellainen kysymys vielä liittyen takapään huoltopukkiin notta lankarullilla vai L-paloilla oleva pukki? Jos lankarullat niin mikä koko?



  10. #610
    Lainaa (Turder @ Touko. 05 2010,20:17) kirjoitti
    Juuh, ostin vm. 2006 SP2:sen. Värinä luonnollisesti se nopein ja komein eli kokomusta, mitä tässä on kuolattu about 3-4 vuotta * Lopultakin osui hyvä yksilö kohdalle.

    Muuten on ihan 100%:n vakio, paitsi jotkut hiilikuitusliparit, vakioputket luonnollisesti mukaan. Pyörä on vielä diilerillä. Pitää pari päivää odotella rekisteröinnissä ja muissa, että pääsee kunnolla ajamaan. Näillä näkymin viikonlopuksi saan pyörän ajoon. Pitää sitten laitella kuvia ja enemmän kommentteja.

    Koeajolenkin perusteella tuntui ihan hyvältä.

    E: Sellainen kysymys vielä liittyen takapään huoltopukkiin notta lankarullilla vai L-paloilla oleva pukki? Jos lankarullat niin mikä koko?
    Onneksi olkoon hyvälle valinnalle

    Toi on jäätävän hyvän näkönen väritys.
    Mopo tykkää kun sillä ajetaan.

    VTR SP-1
  11. #611
    Lainaa kirjoitti
    Sellainen kysymys vielä liittyen takapään huoltopukkiin notta lankarullilla vai L-paloilla oleva pukki? Jos lankarullat niin mikä koko?
    Molemmat käy, mutta rullia suosin. Lankarullat 8mm.
    VTR SP-2
    Solifer Export '63 & '65
    www.tttalja.fi
    Juutuubi
  12. #612
    Turderille lämpimät onnittelut. Ensimmäinen ja viimeinen Euroopan värimalli (kokopunainen ja kokomusta) ovat mielestäni valikoiman komeimmat.

    Saksassa kun ei noiden putkien kanssa paljon kannata käydä kikkailemaan ankaran valvonnan takia niin kannattaa satsata sitten alustaan. Perustoimenpiteet on tännekin useaan kertaan dokumentoitu.

    Nyt jos jollakulla ystävällisellä sielulla on hyllyssään 520-kokoiset rattaat kokoa 15/43 tai tietää mistä sellaiset edullisesti saisi, voipi huudella. Kettingin onnistuin jo lipastamaan itselleni kanssaORG!gilaiselta varsin sopivaan hintaan. Pitää kokeilla vielä vähän kipakampia välityksiä, kun en viime kesänä 15/42:lla saanut lähellekään huippuja irti millään radalla.
    Common sense - so rare, it's a goddamn superpower.

    RC36 > RC51
  13. #613
    Kiitoksia, etenkin lankarullainfo tulee tarpeeseen.

    Tosiaan mukana on sliparit, jotka myyjän mukaan eivät ole lailliset. Killerit niissä on, mutta en tutkinut tarkemmin olisiko ollut E-merkintöjä. Syksyllä kun käytti Tüv-tarkastuksessa, oli suosiolla laittanut orkkispöntöt paikoilleen. Saattaa olla, että joutuu orkkiksilla ajelemaan jos esim. Sveitsiin meinaa mennä. Ja oishan se tylyä jos Polizei nappaisi kilven pois jossain jumalaseläntakana bahnalla. Työkaveri oli joutunut Termit poistamaan 1098:sta tällä viikolla kun lähti kilpi. Oli sopivasti alle kilsan päästä kotoa pysäyttänyt aamulla töihin lähtiessä Työntämällä kotiin ja auto alle

    Saas nähdä mitä muutoksia tulee laitettua. Entinen omistaja (vanha patu) oli laittanut jotkut Metzelerin sporttouringit alle, saattaa olla että heivaan ne ensin pois. Alustahommia pitää kokeilla ajan kanssa, säätää tuota orkkista ensin ja tunnustelee miltä tuntuu. Onhan se täys-Öhlins ihan helvetin siisti ja varmasti hyvä, mutta kallis. Siihen vielä radiaalijarrut eteen niin alkaa olemaan ulkonäkö kohdillaan. Mutta tuntui nuo vakiojarrut jo paremmilta kuin mitkä oli esim. entisessä K5 Gixerissä, joten niiden radiaalijarruille ei paljon "järkiperusteita" vielä ole. Toisaalta tekisi mieli pitää tälläinen lähes klassikko vakiokuntoisena.

    Jos muilla on SP-kuumetta niin nyt on muutamia aika hyviä yksilöitä tyrkyllä mobile.de:ssä. Kävin katsomassa paria n. 10tkm ajettuja ja melkein kaikki olivat käytännössä uutta vastaavia.
  14. #614
    Ainakin välitykset ja teräspunosletkut kannattanee laittaa, vaikkei muuten isompiin toimiin ryhtyisi. Jarruthan tässä ovat jo vakiona oivat, erityisesti muihin ikäisiinsä verrattuna. Jos renkaat vaihtaa sporttisempiin, kannattaa suosia 190/55-profiilia (tai 180/55), jos vain paikallinen lainsäätäjä moisen rikollisen poikkeaman vakiospekseistä sallii. PAIR/Flapper-modit ynnä Powercommander ovat mielestäni tarpeelliset myös vakiokuntoisessa kulkineessa, mutta vaativat toki jo hiukan vaivaa ja rahaa säädätyksineen.
    Common sense - so rare, it's a goddamn superpower.

    RC36 > RC51
  15. #615
    No nyt on kausi korkattu ykkösellä,

    Pyörähän oli melkein valmis jo tammikuussa, mutta kaikenlaista mutkaa on tullut matkaan ja nyt pitäis kaiken toimia ja sopia paikalleen sekä miellyttää silmää.

    Shifteri toimii upeasti, vaihteet suorastaan imeytyvät sisään, käänsin kaavionkin samalla. Yleisesti ajamisen suhteen olin aika pihalla, maanantaina Alastarolla sitten totuus selviää.

    Kakkonen onkin sitten aikataulusta edellä, se taitaa pölähtää jo tällä kaudella ratapäiville, vähän eri näköisenä.
    Senior Team:
    R1200GS
    999S
    VTR SP-1 street, SP-2 race
    Z1 1075 Turbo
    Honda CR250 ice, CRF250R
    Honda CRF150R SM

    Junior Team:
    Yamaha R6R
    Honda RS125R, the real beast.
    Derbi GPR80Cup
  16. #616


    Vettä vaan satelee niin ei oikeen saa todellista tuntumaa. Mukava silti ajella. Kaupungissa ruisku vähän nykii alle 3000 kierroksella. Toivottavasti kelit paranee ja saa kilsoja alle. Takanen tuntui lipsuvan vähän, saas nähdä onko vika sateessa vai renkaassa.
  17. #617
    Hienon näköinen laitos Eiköhän se kosteus tee sen liukkaaks olkoon rengas kuin rengas. Itellä vippaa perää märällä myös, tosin rengas alkaa olla lopuillaan. Etelä-Karjalan suunnalla tietöitten vuoksi paskanen asfaltti joka märällä todella petollinen.
  18. #618
    Alastaro takana, ajaminen alkuun melkoisen hukassa, mutta pikku hiljaa alkoi sujumaan.

    Pyörälle en tehnyt mitään säätöjä koko päivänä, homma ei ollut säädöistä kiinni, vaan kuski oli ruosteessa eikä käänteinen vaihdekaavio ollut takaraivossa.

    No lauantaina Alastarossa nähdään hiipuuko kuskin kunto ja pyörän kulku helteessä, eilinen oli molempien suhteen positiivinen yllätys ja samalla nähdään miten käyttäytyy koneen lämmöt, eilen oli 74-77 välillä, ulkolämpötila noin yhdeksän plussan puolella.
    Senior Team:
    R1200GS
    999S
    VTR SP-1 street, SP-2 race
    Z1 1075 Turbo
    Honda CR250 ice, CRF250R
    Honda CRF150R SM

    Junior Team:
    Yamaha R6R
    Honda RS125R, the real beast.
    Derbi GPR80Cup
  19. #619
    Mihinkään keskusteluun liittymättä: olisiko kellään lainata ketjujen niittaustyökalua?

    Uudet on matkalla, vanhat saa poikki rälläkällä, mutta millään ei raaskisi ostaa niittaussettiä kun niin harvoin tarvii...

    Suzuki GSX-R1100 & Yamaha XS650
    (exät Honda VFR 800 V-Tec, Harley-Davidson FLSTF Fat Boy, KTM RC8, VTR SP-1, CBR 954 RR, CBR1000F, Kawasaki KX125)
  20. #620
    Lainaa (absum @ Touko. 11 2010,23:15) kirjoitti
    Mihinkään keskusteluun liittymättä: olisiko kellään lainata ketjujen niittaustyökalua?

    Uudet on matkalla, vanhat saa poikki rälläkällä, mutta millään ei raaskisi ostaa niittaussettiä kun niin harvoin tarvii...
    Tarviit, lukkotongit, mutterin, pistepuikon, vasaran ja isomman vasaran ja apumiehen. Näillä ite on tullut niittailtua.
    Eli lukkotongeilla ja mutterilla painellaan ensin lukon sivulevy oikealle leveydelle (mutteri tapin ympärillä, että pääsee painamaan lukkotongin leualla tapin keskeltä takapuolelta). Sitten niitataan pistepuikolla ja vasaralla, käyttäen vastimena ketjulukon vastapuolella sitä isompaa vasaraa. Tapin päästä kannattaa mitata halkaisija työntömitalla ja verrata siihen mittaan niittauksen etenemistä. Näin on tullut vaihdettua jo useemmat ketjut ja en oo kaivannut niittaustyökalua.
    Joku on kyllä kehunut semmostakin joskus, mutta ei oo toistaiseksi tarvinnut hankkia.
    Mopo tykkää kun sillä ajetaan.

    VTR SP-1
  21. #621
    Hommasin iibeistä ~50 € niittaustyökalun, jolla voi painella myös ne sivulevyt paikoilleen ja purkaa ketjun - tosin purkuun mulla on jemmassa kätevämpikin laite. Toimii oikein kivasti. Tosin tolla JPA:n menetelmälläkin pärjää. Romut voi tulla hakemaan Päijät-Hämeestä lainaan, mikäli seudulle satut... *
    VTR SP-2
    Solifer Export '63 & '65
    www.tttalja.fi
    Juutuubi
  22. #622
    Eilen tuli nautittua Alastaron lämpöä 29 asteen edestä, ei valittamista.

    Pyörä kulki hyvin ja kuskin suoritustaso alkaa olla viime vuoden tasoa lähellä, omalla päivän max vauhdilla pyörän lämmöt max 85 astetta, joten viritys voidaan tuomita onnistuneeksi, tosin elektroniikkapuolella kaikki viritykset eivät vielä toimi halutulla tavalla, mutta ei vauhti ole siitä kiinni.

    Jos oli viime kerralla opettelua uuden tappisarjan luomaan ajoasentoon ja shifteriin + ns. kisakaavioon, niin eilen uusi pykälää pienempi nahkapuku pakotti hieman eri ajoasentoon, mutta siihen tottui nopeasti, jos seuraavalla kerralla ei olis mitään muuta uutta kuin bensat ja uudet käytetyt renkaat, niin pääsis vähän hiomaan varsinaista ajamista.
    Senior Team:
    R1200GS
    999S
    VTR SP-1 street, SP-2 race
    Z1 1075 Turbo
    Honda CR250 ice, CRF250R
    Honda CRF150R SM

    Junior Team:
    Yamaha R6R
    Honda RS125R, the real beast.
    Derbi GPR80Cup
  23. #623
    moikka

    kausi avattu pienien mutkien kautta ja pyörä alkaa olemaan suunnilleen nipussa reilun 100km lenkki heitetty ilman mitään ongelmia mut pientä hieno säätöö joutuu lämpöjen kaa itellä tekemään ei sen kummempaa

    sit ku kesäloma alkaa niin jarru ja kytkin nesteen vaihdot sekä keula huolto tulee lisäksi.

    venttiilin tarkistus/säätö meni niin että takapytyllä oli kaikki toleransseissa ja etupytyllä joutu toista imu ja pako venttiilin välystä väljentään sen viis satikkaa minkä palat antaa myöden!
  24. #624
    Jos rupeaa moottorin lämmöt kiusaamaan/arvelluttamaan kovin, niin omasta kokemuksesta voin suositella hankkimaan moriwakin hiilikuituiset cooling finit syylärien päälle. Tai rakenteleen vastaavat. Auttaa oikeasti lämpötilaan, vaikka aikalailla epäilinkin aikanaan... Tokimoto toi joskus maahan niitä ainakin.
    - Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän. -
  25. #625
    Itse en ole huomannut lämmöissä (vielä) suurempaa ongelmaa kuumumisen kanssa. Kone lämpiää kyllä yllättävän äkkiä normaaliin käyttölämpötilaan startin jälkeen. Ajossa lämmöt siinä ~77-82 C kieppeillä, kaupungissa heti satasen kohdilla, jolloin flektit alkavat pyörimään.

    Bensaa tuntuu kelpaavan, polttoaineen merkkivalo alkaa palamaan jatkuvasti heti 200km jälkeen, jossain 180km kohdalla vilahtelee ensimmäisen kerran.

    On kyllä vastannut odotuksia täydellisesti, enemmän kuin tyytyväinen olen ollut tähän mennessä. Tusinamopoilla aiemmin ajaneena tuntuu oudolta kun SP2 kerää katseita jatkuvasti ja muita motoristeja tulee aina kyselemään bensiksellä tai taukopaikoilla. Ducatikuskitkin näyttävät olevan kiinnostuneita
  26. #626
    Mä ajelin noilla Morin ohjureilla viime vuoden ja eikä mulla varsinaista ongelmaa lämpöjen kanssa ollut, nyt vaan on toiset kujeet.

    Lämpöanturihan näissä on termarikopan alla, joka taas on pyttyjen välissä ilmaputsarin alla, sieltä menee signaali ecun kautta lämpömittarille, mun mielestä järjestelmä pyrkii 75 asteeseen.
    HRC:n syylärisetissä on ihannelämmöksi ilmoitettu 65 astetta, mutta mittaus on keulasyylärin yläreunasta ja noi on tarkoitettu vähän enemmän lämpöä tuottaviin kapistuksiin.

    Katteiden alla pystyy kukin tekemää aika paljon vaikkapa säteilylämmön tai ilmanohjauksen eteen, vähän uskomuksista ja motivaatiosta riippuen.
    Senior Team:
    R1200GS
    999S
    VTR SP-1 street, SP-2 race
    Z1 1075 Turbo
    Honda CR250 ice, CRF250R
    Honda CRF150R SM

    Junior Team:
    Yamaha R6R
    Honda RS125R, the real beast.
    Derbi GPR80Cup
  27. #627
    moikka

    moriwakin ilmanohjaimet tai paremminkin niitten kopiot on hyllyssä ja ne oli tarkoitus laittaakin viilentämään lämpöjä mut nyt on se ongelma ennemminkin että ei nosta tarpeeksi lämpöjä ku ei oo termostaattia enää moriwakin airboxin vuoksi mutta pienillä "säädöillä" oon saanu lämmöt jo jokseenkin järkeviksi maantielle ja nyt näyttää vielä siltä että pyörä vaatii säädön ku vaihduttiin turnonen boxista moriin ainakin korvakuulolta ei tunnu samalta mut penkissä kierros kertoo sit totuuden et missä mennään.

    hyvään suuntaan lämmöt nyt on kuitenkin menny vaikka aluksi näytti että hankala saada nousemaan lämpöjä ollenkaan tienopeuksilla järkeväksi mutta aika ja testailu tuo varmasti lisä tietoa ja pieniä muutoksia vielä kesän aikana.

    edit: radalla sit varmaan lämmöt on aika optimaaliset



  28. #628
    Lainaa (Turder @ Touko. 17 2010,19:41) kirjoitti
    Itse en ole huomannut lämmöissä (vielä) suurempaa ongelmaa kuumumisen kanssa. Kone lämpiää kyllä yllättävän äkkiä normaaliin käyttölämpötilaan startin jälkeen. Ajossa lämmöt siinä ~77-82 C kieppeillä, kaupungissa heti satasen kohdilla, jolloin flektit alkavat pyörimään.

    Bensaa tuntuu kelpaavan, polttoaineen merkkivalo alkaa palamaan jatkuvasti heti 200km jälkeen, jossain 180km kohdalla vilahtelee ensimmäisen kerran.

    On kyllä vastannut odotuksia täydellisesti, enemmän kuin tyytyväinen olen ollut tähän mennessä. Tusinamopoilla aiemmin ajaneena tuntuu oudolta kun SP2 kerää katseita jatkuvasti ja muita motoristeja tulee aina kyselemään bensiksellä tai taukopaikoilla. Ducatikuskitkin näyttävät olevan kiinnostuneita
    Flektit, I wish...SP-1:ssä kun on vaan yksi. +28 asteen ulkolämpötilan jälkeen ei yksi enää riitä jäähdyttämään

    Loppu kuulostaa kovin tutulta
    Mopo tykkää kun sillä ajetaan.

    VTR SP-1
  29. #629
    Lainaa (JPA @ Touko. 20 2010,00:40) kirjoitti
    Flektit, I wish...SP-1:ssä kun on vaan yksi. +28 asteen ulkolämpötilan jälkeen ei yksi enää riitä jäähdyttämään

    Loppu kuulostaa kovin tutulta
    sp2:sen flektit ku heittää ykköseen niin sit ei oo ainakaan niitten puolesta ongelmia.
    kakkosessa ku niitä on kaksin kappalein ja olikohan ne muistaakseni kooltaankin vielä isompiakin ku vertaa ykkösen flektiin.
    sit durbahnin tai moriwakin ilmanohjaimilla saa muuten lämpöjä alas aika merkittävästi esim. rata-ajoa silmällä pitäen jotka ainakin sp1:ssä nousee liian isoiksi lämpöjen suhteen yleensä siis jos verrataan siihen optimaalisimpaan lämpöön minkä mikan tuossa aijemmin mainitsi.
  30.  
  31. #630
    Amerikan mailla asentavat noita "SPAL pusher fan" -ropeleita omiinsa. Myös VFR:n tai Firestormin vakiotuuletin käy.
    Common sense - so rare, it's a goddamn superpower.

    RC36 > RC51
Sivu: 21 / 52:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 11192021222331 ... ViimeinenViimeinen