Virosta komia Streetfighter SP1 halvennuksella: http://fin.auto24.ee/kasutat....ssing=1
![]()
Suzuki GSX-R1100 & Yamaha XS650
(exät Honda VFR 800 V-Tec, Harley-Davidson FLSTF Fat Boy, KTM RC8, VTR SP-1, CBR 954 RR, CBR1000F, Kawasaki KX125)
Siinä on suzukinkin insinöörit jaappanissa kateellisia nuista vaimentajista(absum @ Helmi. 02 2010,12:50) kirjoitti
![]()
GSXR 750 -06, ex-CBR954RR
Ostaisin, jos kätevästi sais kulkeentuun Suomeen ja hinta olis snadisti halvempi.
Ei noita kai koskaan voi olla liikaa![]()
Mopo tykkää kun sillä ajetaan.
VTR SP-1
Dan kyle mainosteelee sivuillansa että viimeisiä viedään öhlinsin teleskoopeista kohta sp-hondiin...
- Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän. -
siitä tiukempaa tuppia sp:hen!
http://www.huuto.net/kohteet....6716869
![]()
Messuille tulossa ketään?
Mää haahuilen lauantaina ~10 eteenpäin alueella pari-kolme tuntia. Päällä punainen Hydrex-Honda Fleece, tai vaalea Honda Gresini / San Carlo takki. Ottakee kiinni jos näätte
p.s. Kannattaa tulla muulla kulkineella kuin omalla autolla. Tällä hetkellä liikenne on todella tukossa...
Mä passaan, ku ei Seurahuoneellakaan ollu enää henkilökunta hintasia huoneita vapaana(tttalja @ Helmi. 05 2010,15:49) kirjoitti
![]()
![]()
Mut miittinkiä järkätään kyllä het´ vaan ku kelit sallii ajamisen 2-pyöräsellä![]()
![]()
![]()
x-x-x-x-x-x-x-x- Pain Comes For Free -x-x-x-x-x-x-x-x
* * * * * * * * * *
Väliin jää messut, mutta Hondatäytteinen viikonloppu edessä.
Pyörä on vielä sen verran kesken, että on parempi ettei tule uusia innovaatiota messuilta, muuten valmistuminen venähtää ja saattaa jäädä vaikka eka miitti väliin !
Senior Team:
R1200GS
999S
VTR SP-1 street, SP-2 race
Z1 1075 Turbo
Honda CR250 ice, CRF250R
Honda CRF150R SM
Junior Team:
Yamaha R6R
Honda RS125R, the real beast.
Derbi GPR80Cup
Moroo, laittele sähköpostia tankista, hannuallan.stick@gmail.com.(absum @ Tammi. 27 2010,16:53) kirjoitti
Tässä varmaan pari vaihtoehtoa ni katsotaan jos päästään kauppoihin![]()
x-x-x-x-x-x-x-x- Pain Comes For Free -x-x-x-x-x-x-x-x
* * * * * * * * * *
Onkos kukaan säätänyt venttiilivälyksiä tuosta vehkeestä? Todella lämpöisenä rapisi siihen malliin, että ehkä jotain pitää tehdä. Ajattelin että välykset voisi vähintään tarkistaa, mutta jos säädettävää löytyy, niin millähän keinoin se tehdään? Tai sitten ekosysteemien purun yhteydessä tipautan koneen pois, heitän sen Volkkarin konttiin ja käytän asiansa osaavissa käsissä. Shimmilevyläjänkään ostaminen ei hirveästi kiinnostaisi tuon homman vuoksi.
Tänään kolahti postiluukusta uusin Performance Bikes. Yllättäen sp on sarjassamme "The greatest v-twins ever made" ja Colin Edwardsin "The bikes that changed my life" osioissa. Toisin sanoen mukava omistaa jotain millä on merkitystä... *![]()
Kesää odotellessa...
+1(tttalja @ Helmi. 09 2010,17:03) kirjoitti
ja
![]()
x-x-x-x-x-x-x-x- Pain Comes For Free -x-x-x-x-x-x-x-x
* * * * * * * * * *
Voihan vidu! Olin sitten missannu tuon ratailmottautumisen startin ja myöhässä olen sitten kaikista keikoista mihin mahiksia olis ollu päästä... Mites nyt tyydytän ratatarpeet ensikesänä!!
Lap timeri ja muut kivat ratakamppeet vaan odottaa lumien sulamista...
Honda VTR SP2
Taidat Cosmo katella viime vuotisia ratapäiviä, tai sitten minä olen missannut jotakin, Gotlanti pitäis olla ainoa varattavissa oleva tälle suvelle tähän mennessä.
Senior Team:
R1200GS
999S
VTR SP-1 street, SP-2 race
Z1 1075 Turbo
Honda CR250 ice, CRF250R
Honda CRF150R SM
Junior Team:
Yamaha R6R
Honda RS125R, the real beast.
Derbi GPR80Cup
Hah(mikan @ Helmi. 10 2010,20:39) kirjoitti
Oli vaan sopivasti nostettu etusivulle omalle paikalleen niin siitä se ajatus sitten lähti...
Mut pistä vaikka soittaen jos huomaat että saa ilmoittautua, olis kauhee paikka jos oikeesti noin pääsis käymään... Huohh...
Honda VTR SP2
Olipas näperrettävää, kun poistin viikonlopun aikana Flapper- ja pair-systeemit aiemmin mainitsemillani TPO-Partsin sarjoilla. Kummasti tuli lisää tilaa konehuoneen puolelle. Samalla ihmettelin, että millä ihmeellä japanialainen insinööri on saanut ahdettua tuon konehuoneen seudun niin jumalattoman täyteen kaikkea turhaa letkua ja murkulaa. Noh, jäihän tuosta projektista muistoksi laatikollinen ylimääräisiä osia. Nyt vaan odotellaan uusien tulppien saapumista (nekin piti sitten tilata Jenkeistä asti kun halvalla sai) ja rahan löytymistä isomman ja keveämmän suodatinkotelon ostoon alkuperäisen astmamallin tilalle. Tämän jälkeen voikin alkaa jo vähän kasailemaankin pakettia. Lisäksi vielä uudet 520 15/41 ketjut ja rattaat, niin voi alkaa kohtuu rauhassa odottelemaan kevättä. Nooh, tuohon päälle vielä pikku hipostelua...
BTW. Honda alastomana, how sexy is that? *
![]()
![]()
Mulla mopotin melkeen samassa jamassa(tttalja @ Helmi. 14 2010,19:56) kirjoitti
Mä vielä innostuin riisumaan etulokarin, sekä renkaat...
Ja juuri äsken palasin tallilta, olin asettanut mopottimen ilman muovi-osia pyöränosturille (taitaa olla mallia Motonet, koneen alta nostava malli) sekä tukenut mopon 3kpl kiristysliinoja (1 stongan yli kiinni, 2kpl takaata molemmille puolille)...
Ja kuinkas ollakaan, oli yhden kiristysliinan räikkä sitten pettänyt (liinat mallia halpahalli) ja mopotin livahtanut kyljelleen![]()
Onneksi tästä selvittiin vain pelästyksellä, mutta aivan varmaan on, että heti huomenna liinat on korvattu kunnollisilla jotta vastaavalta sydänkohtauksen aiheuttajalta säästytään!!![]()
Ja vielä Offtopicina voisi laittaa tähänkin, että faijan CB750K (tuutti) VM -81 etsii nyt hyvää ja rakastavaa kotia
Tästä Hondasta saa kohtuu korvauksella itselleen komean klassikon!!![]()
x-x-x-x-x-x-x-x- Pain Comes For Free -x-x-x-x-x-x-x-x
* * * * * * * * * *
Yksi kikka lisää pyörän tukemiseen on autopukit ( kartiomaisella rungolla, hammastettu korkeusäätö ), toimii pyörissä jossa on kaatumatatit kyllin alhaalla, tai sitten jalkatappien alle, riippuu kumpi pää pitää olla ylhäällä.
Senior Team:
R1200GS
999S
VTR SP-1 street, SP-2 race
Z1 1075 Turbo
Honda CR250 ice, CRF250R
Honda CRF150R SM
Junior Team:
Yamaha R6R
Honda RS125R, the real beast.
Derbi GPR80Cup
Moi hei joo,(The Stick @ Helmi. 14 2010,20:10) kirjoitti
tttalja ja The Stick
olisko kummallakaan tuosta mopottimesta sellasta sivukuvaa, jossa on paikallaan rungossa oikeestaan vaan etuhaarukka, takahaarukka, moottori ja tankki...myös sellanen, jossa on paikallan myös taka-apurunko ja renkaat käy. Pääsisin vaan suunnitteleen seuraavaa lookkia pyörään.
Kiitoksia vaan jo etukäteen![]()
Mopo tykkää kun sillä ajetaan.
VTR SP-1
http://www.kolumbus.fi/koivupiha/nosturi.html(mikan @ Helmi. 15 2010,09:40) kirjoitti
Terv. JuhaV ;)
The older I get, the faster I was ...
Now Thruxton R Supercharged & BMW K1300S HP
moi
ei kellään satu oleen tarvetta turn onen airboxille
joka sopii sp1:seen maalis/huhtikuun vaihteessa ois
yks ylimääräinen tarjolla jos jotakuta kiinnostaa laittakee
tarjouksia mailiin!!
noin 21 litraa kooltaan ja tulee läppärunkojen alle!
tankki toimii kantena tolle boxille!
mukaan saa asennus ohjeet.
tuolta näkee myös asennus ohjeet ja infoa turn onen
boxi on lähes samanlainen ku durbahnin!
http://www.honda-rc51.de/
samalla lähtee yläpainoa kolmisen kiloo veke!
edit: ei sovi sp2:seen ilman pilkkomista ja kuidun kans värkkäämistä! johtuen rungon muodosta!!
joten ainoastaan sp1 2000-01 malleihin menee heittämällä!
moro
siinä pari fotoo minkälaisesta airboxista on kyse.
http://picasaweb.google.fi/make.d4d/...21177245052994
http://picasaweb.google.fi/make.d4d/...21157053550850
edit: jos joku tietää hyvän linkin tuon boxin asennus kuvista
niin laittakee linkkiä!
kyseessä ei ole mitenkään vaikee asennus ja tuolla saa veturin
hengittämään kunnolla!
edit2: suositeltavaa ois lisäksi vähintään että on pcIII, flapper modi ja ainakin sliparit sekä säätö!!
edit3: myyty
Onkos kukaan kokeillut vaihtaa etujarrupääsylkkyä radiaalimalliin, esimerkiksi uudemmasta CBR600RääRäästä? Hondan tuntien tuo voisi käydä suhteellisen bolt-on-tyylisesti. Aatoksena olisi saada parannettua tuota jarrutuntumaa, kun nyt ei tunnu ihan viimeisen päälle purevalta. EBC:n HH sintteripalat tulee tuohon kaveriksi ja ehkä ne punosletkutkin, mikäli budjetti pysyy hanskassa.
![]()
Tää on vaan mielipide, mutta vaihdas ensin palat ja letkut, kato sitten tarviitko sylkyn, mä jätin ostamatta !
Senior Team:
R1200GS
999S
VTR SP-1 street, SP-2 race
Z1 1075 Turbo
Honda CR250 ice, CRF250R
Honda CRF150R SM
Junior Team:
Yamaha R6R
Honda RS125R, the real beast.
Derbi GPR80Cup
Itseasiassa aattelinkin eka vaihtaa noi palat ja sitten letkut + ehkä ton sylinterin. Kattelin vaan, ettei tosta sylkystä nyt niin hirveitä köyhdy, etteikö kannattaisi kokeilla. Menis näppärästi vaihtoon noiden letkujen kanssa samalla.
Dan Kylellä muuten letkusettejä kohtuuhintaan(?) tarjolla. Olikohan 100 taalaa setti.(tttalja @ Helmi. 26 2010,14:45) kirjoitti
.
Lontoon eebeistä olen kattellut yhtä cms:n satsia, jossa on etu+taka+kytkin, noin 100€ Suomeen. Eiköhän noilla ja uusilla sintteripaloilla jo vähän ala puremaan. En ole edes katsonut, mitkä palat siellä tällä hetkellä on, mutta kunnon tuntumaa ei ole ilmauksesta ja nesteiden vaihdosta (srf (jäi karttikäytöstä)) huolimatta ilmestynyt.
moro
nuin yleensä äspeessä tuppaa jäämään kahva päässä aina
pikkusen ilmaa perinteisillä tavalla ilmattaessa!!
mut jos käyttää apuna esim. paineilma käyttöistä
ilmauslaitetta niin sillä saa sen viimeisenkin ilma tipan
pois järjestelmästä!
toisaalta jos vaihtaa sylkän niin kattoo sit semmosen malliin
missä on ilmausruuvi!
niin kun tossa kuvassa näyttää olevankin!
mut mitä on jääny mieleen sp:een testeistä aikanaan niin
vaikka se hävis lähes joka osa alueella aina muille pyörille
niin aina kuitenkin kehuttiin jarruja tehokkaiksi!
kyl se jarrupalojen vaihto, ilmaus (nesteitten vaihto) ja jarrukliinerillä ku putsaa levyt niin se kyl tekee kummia jarru tuntumalle!
edit: samallahan ne letkutkin sit vaihtaa!
No niin,
Tarkoitus oli ottaa ykköskilvellisestä savut helmikuussa ja yritystä oli.
Syystä tai toisesta kevytakku kajahti kesken kaiken, pari kertaa motti pyörähti ja kaikki pimeeks.
No siitä sisuuntuneena sitten vaan sivarit käteen ja nippusiteet ynnä kutistesukat atomeiksi, ja välittömänä ajatuksena hankkia kuuden ampeerin geeliakku tilalle, asennettuna öljysudin välittömään läheisyyteen.
Tilasin kakkosraaseriin carbonisen akkutelineen, siitä kun on tiettyä siihen kuuluvaa spesiaaliosaa pudonnut matkan varrella pois, nyt teen siitä kopion kilvelliseen, suorasta hiilarilevystä ja alumiiniprofiilista tosin.
Albumin fotoista näkee tuloksen vakiosähköistä, joita ei oo pätkitty, vaan jatkettu ( starttireleen sähköt keulaan ), ynnä lisälaitteet, ei oo ihan kaunista. Ja vähän 2010 päivittettyä lookkia, joka taasen on kaunis, vaikka itse sanonkin.
No lauantain vastoinkäyminen tuo lähes kaksi kiloa lisää painoa perusakun myötä, aina ei voi voittaa.
http://www.mp-foorumi.com/gallery/ga...er=mikke&gid=0
Senior Team:
R1200GS
999S
VTR SP-1 street, SP-2 race
Z1 1075 Turbo
Honda CR250 ice, CRF250R
Honda CRF150R SM
Junior Team:
Yamaha R6R
Honda RS125R, the real beast.
Derbi GPR80Cup