Kiitos samoin!(The Stick @ Joulu. 23 2009,13:02) kirjoitti
Paljon olis tekemistä mopolle mutta aika vaan niin kortilla.
Rauhallista joulun aikaa...![]()
Honda VTR SP2
Kuten myös. Uudenvuodenlupauksena voitaisiin pitää kasvanutta kokoontumishalukkuuttakirjoitti
.
hyvät joulut ja uudet vuodet äspee kuskeille!
maaliskuussa/huhtikuussa sit huollot/muut toimen piteet!
nyt kinkkua naamariin että jaksaa kesällä ajaa!![]()
Terves! On muuten tos hyvä ketju. Otin ihan urakaksi lukasta läpi. Paljon oli avoimia kysymyksiä, mutta nyt on pää tyhjä![]()
Itellä varmistu syksyn aikana, että seuraava pyörä on sp1 tai sp2 riippuen mitä on tarjolla tossa kevään korvilla kotimaassa tai saksassa. Saksassa hieman noi hinnat enemmän houkuttelis ja tarjontaakin on aikas lailla reilummin. Eikä noi verotakaan enää tosta sp1 versiosta taida olla niin huimat.
Eräälle tuttavalle tuli syksyllä musta-harmaa sp-2. Pitänee kysyä onko verotuspäätöstä vielä näkynyt. Omani kanssa pääsin kuin koira veräjästä verojen suhteen.kirjoitti
Jos jotakuta rc51-pienoismallit kiinnostavat, niin mulla olisi tällainen Edwards Laguna Seca 2002 VTR Honda pienoismalli kaupan. Turha näitä on kahta hyllyssä pitää. Voin myös vaihtaa Castrol-värityksellä varustettuun rc51-pienoismalliin. Hintaa vaikka 20 €. Kysele sähköpostilla tomi(ät)tttalja.fi
EDIT: MYYTY
Tossa taas Mobilea selatessa tuli mieleen kysästä tttaljalta mites muuten kävi niitten putkien kanssa? Pitikö vaihtaa originaali putkisto katsastukseen? Mites on muiden osien kanssa katsastukseen mentäessä...mitkä mahtaa olla yleisimpiä kompastuskiviä, ettei pyörää saa Suomen rekisteriin?
Ihan hyvän oloisia vetureita olisi muutamia, tosin pikkasen laitettuja kuten minivilkut, putkisto, powercom. Vai olisiko se sittenkin varman päälle pelaamista, että hankkis orkkis kuntoisen ja itse sitten tusailis kesän mittaan![]()
Melkeistään jos vaan osissa on e-hyväksynnät kohdallaan, ei ongelmia katsastuksessa pitäisi olla - edes putkien kanssa.
Itse vaihdoin minivilkut, commanderin, undertailin, takavalot, kilpitelineen ja etupleksin ennen rekisteröintikatsastusta ja kaveria ei kyllä pätkääkään kiinnostanut mikään muu kuin ne e-merkit.
Suzuki GSX-R1100 & Yamaha XS650
(exät Honda VFR 800 V-Tec, Harley-Davidson FLSTF Fat Boy, KTM RC8, VTR SP-1, CBR 954 RR, CBR1000F, Kawasaki KX125)
Putkien, vilkkujen yms. rekisterikatsastukseen vaikuttavuuteen voi saada suuntaa uudesta pyörien muutos säädöksestä jne. Melurajat ym. löytyy linkin kautta...(NykkE @ Tammi. 12 2010,17:13) kirjoitti
http://www.mmaf.fi/forum/index.php?topic=1182.0
Ei noilla putkilla, commanderilla yms. oo juuri mitään vaikutusta moottorin kestoon, oikeestaan vaan enempi sillä onko pyörää huollettu ja muutenkin käytetty "oikein".
Mopo tykkää kun sillä ajetaan.
VTR SP-1
Mulle tuli ton pärrän mukana kasa vakio-osia ja vakioputket. Kävin sitten katsastamassa niiden kanssa, vaikka Akroihin hommasinkin e-tarrat. Katsuria ei kiinnostanut tosiaan mikään muu, kuin e-merkinnät valoissa. Jos sp-2:n hommaat, niin mulla on vakioputket kyllä tallessa. Eiköhän tältä porukalta löydy myös sp-1:een vakioputket, niin saat pyörän leimaan.kirjoitti
Täältä ainakin löytyy ja lainaankin saa tarvittaessa(tttalja @ Tammi. 13 2010,08:17) kirjoitti
Suzuki GSX-R1100 & Yamaha XS650
(exät Honda VFR 800 V-Tec, Harley-Davidson FLSTF Fat Boy, KTM RC8, VTR SP-1, CBR 954 RR, CBR1000F, Kawasaki KX125)
Sama juttu, vakioputket löytyy SP1:seen(absum @ Tammi. 13 2010,08:42) kirjoitti
Honda VTR SP2
Päivitys etenee alustan ja hallintalaitteiden osalta, kullan kimallusta ja hopean hohtoa.
http://www.mp-foorumi.com/gallery/ga...er=mikke&gid=0
Senior Team:
R1200GS
999S
VTR SP-1 street, SP-2 race
Z1 1075 Turbo
Honda CR250 ice, CRF250R
Honda CRF150R SM
Junior Team:
Yamaha R6R
Honda RS125R, the real beast.
Derbi GPR80Cup
Hyvän näköstä. Ainakin vanteet ovat vaihtuneet uusiin, samoin jalkatapit (Gilles?), Gillesin ketjunkiristimet näkyy olevan, hiilikuituinen kykkäsen suoja ja vieläpä pilkottaa silikoniletkua tuolla vesipumpun maastossa. Olikos muuta?(mikan @ Tammi. 16 2010,08:33) kirjoitti
Lähtivätkö edelliset vanteet myyntiin vai joko alkaa löytyä ylimääräistä vannesarjaa? Niin, ja tuonne alkaa kertyä raporttia omista tämän kauden pipertelyistä, mitään massiivisen mainittavaa ei kyllä ole näillä näkymin luvassa.
Tapit ja kiristäjät ovat samaa sarjaa, eikä mitään maata mullistavaa ole tulossa, pientä hiplausta siellä täällä.
Vannesettejä laikkoineen on nyt kolme, enkä ajatellut hukata niistä yhtäkään, ainakaan vielä. Viime kesänä oli kaksi settiä, mutta toiselle ei ollut käyttöä kertaakaan, kun oli vain yksipäiväisiä ratasettejä, eikä sateisia ja slicksejä ollut varattuna, nyt on.
Vähän ois vielä sähkötöitä, maalausta ja teippausta, sitten säädettaväksi ja ajoon.
Senior Team:
R1200GS
999S
VTR SP-1 street, SP-2 race
Z1 1075 Turbo
Honda CR250 ice, CRF250R
Honda CRF150R SM
Junior Team:
Yamaha R6R
Honda RS125R, the real beast.
Derbi GPR80Cup
VTR SP1
Siinä olis Ruotsista jollekin mukavilla lisäosilla terästetty VTR. Jos tuntuu liikaa ajetulta niin ostaa tuon, vaihtaa Öhlinsit alkuperäisosiin, myy pyörän pois, ostaa SP2:n tilalle ja asentelee siihen Öhlinsit. Enää puuttuu rahaa...![]()
Nopeet liikkeet on näyttäviä...
Tai sitten rataorientoituneelle vielä pykälän kiukkuisempi laitos Teutoniasta.(Crnd @ Tammi. 18 2010,00:53) kirjoitti
Melkoisen herkku(killa @ Tammi. 18 2010,12:17) kirjoitti
Mutta myös kotimaastakin saisi jopa kohtuuhintaan melko laitteen :
http://www.nettimoto.com/honda/vtr/722673
2012 Aprilia Shiver 750
2021 Beta RR 250 racing
Toki, Timon vehjes on noteerattu tässäkin threadissa useasti. Täytyy pitää sormia kyynärpäitä myöten ristissä, että tuo laite päätyy osaaviin käsiin, eikä kellekään toppahousulle, joka a) ei aja sillä koskaan tai b) kyntää sen korjauskelvottomaan kuntoon.(bro @ Tammi. 18 2010,15:25) kirjoitti
Ehkä tämä viesti olis parempi suunnata tonne ulkomaan tuonti puolelle, mutta nyt kun on veturista kyse niin kirjoitampa tänne.
Mitä pitää huomioida Brittipyörissä kun lähtee tekemään kauppaa? Löyty nimittäin aikas kaunis yksilö ja ihan ok hintaanIhan soittelimma jo myyjän kanssa ja tietysti kehui pyörän maasta taivaisiin.
Se on tietysti valitettavaa, että mittari näyttää maileja, mutta eiköhän sen kestä![]()
Eli tässä linkki pyörään. Kommentoikaa kannattaako lähteä tuottamaan. http://www.twowheel.co.uk/honda-vtr1...mansfield.html
Yleisenä kommenttina yhteensopivuusasioihin: valoista, vilkuista ja äänenvaimentimista pitää löytyä katsastuksessa e-merkinnät, muusta ei katsastushenkilö taida ymmärtää välittää.(NykkE @ Tammi. 21 2010,18:41) kirjoitti
Esittelemäsi yksilö voi hyvinkin olla kaupanteon arvoinen, mutta jos haluat kriittisiä kommentteja, niin voin yrittää tarjota muutaman.
Description-osan teksti "Aug 2002" ei tarkoita, että pyörä olisi 2002-mallinen (SP-2), vaan kyseessä on SP-1 (swingistä tunnistaa). Voi hyvinkin olla käyttöönotettu 2002. Toisekseen silmään pistävät Nastro Azzurro -värjätyt katteet. Äkkiseltään vaikuttavat ihan vakiokatteiden mallisilta, mutta mahdollisesti ovat ns. kiinankatteet. Se taas voisi viitata siihen, että mopedilla on käväisty kyljellään tai kierretty ahkerasti rataa. Mikä taas voisi selittää kovin alhaiset mailit ikään nähden (~2500 km/vuosi?), eli mittari ei ehkä olisi alkuperäinen tai ainakaan ollut ihan aina kytkettynä. Itse en ottaisi kisareplikaa, joka ei perustu mihinkään "aitoon" kisaversioon ko. moottoripyörästä. Tuo Nastro Azzurro -väritys on Valentino Rossin kauden 2001 NSR500:n kopio, ei siis SP1/SP2/RC51:n. Hinta vaikuttaa aivan erinomaisen edulliselta, mutta en kyllä ole viime aikoina tiiraillut Yhdistyneiden Kuningaskuntien yleistä hintatasoa. Sielläkin kuitenkin pätee perusperiaate, että jos hinta on epäilyttävän alhainen, myytävässä tuotteessa on aivan takuulla muutakin epäilyttävää.
Tämä oli siis ns. oululaisen diplomi-insinöörin menetelmällä kaivelemalla kaiveltua spekuloimisen aihetta postaamastasi ilmoituksesta. Tuo voi olla hyväkin sijoitus, kunhan nyt yritän herättää keskustelua täällä talviunessa kuorsaavassa threadissa *
Eipä tuossa mitään pahaa näy. Tosin voi olla vaikka mikä, kuten lähes mikä tahansa vehje.
Joskus noita tulee eteen, että myydään SP-2:na vuosimallin mukaan (tosin tuota ei kukaan sp-2:ksi ole ilmossa tituleerannut). 6-puolaiset vanteet ja tuo suora takahaarukka jarrun puolelta ovat hyvät ykkösen tunnusmerkit. Kakkosessa on 5-puolaiset vanteet ja pyöreämmin muotoiltu takahaarukka.
4000 € + tuonnit + verot tuosta ei välttämättä ole yhtään paha. Punnan kurssi kun on vieläkin aika suotuisa euroon nähden. Siksipä tuppaan tilaamaan huolto-osat saarivaltiosta.
Osta pois vaan, toihan on ihan makee, myöskin putkiston osalta. Historia on sitten arvailujen varassa, mutta onneksi puhutaan kuitenkin muutaman tonnin pelistä.
Riskit on aina huomattavat kymmenvuotiaassa ja varsinkin etäostoksena. Kotimaassa ei taida olla yksilöitä myynnissä, eikä koeajollekaan pääse keleistä johtuen.
Maalaustahan sovellettiin aikanaan myös tuotantomallin 600 cebariin, onko noi ns. kiinankatteet, siitä ei ole havaintoa, mutta tankki on ainakin maalarilla käynyt.
Itse oon aina koittanut käyttää rakentelussa saman aikakauden osia, mutta ihan mallitarkkuuteen asti en ole mennyt, omassa härvelissä ei ole esim. ledivaloja ja -vilkkuja.
Jos budjetti ei oo ihan tiukka, niin harkitse tota aiempaa ruotsin peliä, siinä on hinta- / varustelusuhde kohdallaan.
Senior Team:
R1200GS
999S
VTR SP-1 street, SP-2 race
Z1 1075 Turbo
Honda CR250 ice, CRF250R
Honda CRF150R SM
Junior Team:
Yamaha R6R
Honda RS125R, the real beast.
Derbi GPR80Cup
Kiitoksia kannanotoista. Hyvä ja asiallinen kritiikki pitää mielen virkeänäPitää keskustella myyjän kanssa vielä ja onhan tuo saarivaltio pullollaan muita hyviä vaihtoehtoja.
Se ruotsin pyörä on vähä turhan hintava budejettiin nähde. Muuten kyllä
Moro! katsopas nettimotosta rekkarilla CZ-3 ja tee tarjous! Nätti SP-1 hyvillä osilla.(NykkE @ Tammi. 22 2010,09:21) kirjoitti
Kukaan kiinnostunu SP1:sen tankista, ilman pa-pumppua ja lukkoa??
Katellaan miten bisnekset menee, jos on kohta tuollainen ylimääräisenä nurkissa![]()
x-x-x-x-x-x-x-x- Pain Comes For Free -x-x-x-x-x-x-x-x
* * * * * * * * * *
Hinnasta riippuen, minä voisin olla
Suzuki GSX-R1100 & Yamaha XS650
(exät Honda VFR 800 V-Tec, Harley-Davidson FLSTF Fat Boy, KTM RC8, VTR SP-1, CBR 954 RR, CBR1000F, Kawasaki KX125)
Jeps, loppuviikosta tietää paremmin miten äijän käy...(absum @ Tammi. 27 2010,16:53) kirjoitti
Toinen on se Bombertoren entinen tankki ja tästä toisesta en o vielä edes kuvia nähny... Infoon tänne heti kun tiedän miten tässä käy.
x-x-x-x-x-x-x-x- Pain Comes For Free -x-x-x-x-x-x-x-x
* * * * * * * * * *
Samaan syssyyn toinenkin myynti-ilmoitus, Olis tossa nurkissa pyöriny öhlinsin jouset etuputkiin, ja öhlärin öljypurkkiki on, siis uudet ja paketissa. Käy ainakin SP1 ja saattaapi käydä kakkoseenkin. Pistän mallinumeron kunhan tallilla käyn.
Piti itse laittaa alle mutta kohta kaks vuotta oottanu laittoa ja vieläkään ei ole saanut aikaiseksi *![]()
Honda VTR SP2
Ducati-look SP:hen putki
Jos nyt Ducati-lookkia haluaa![]()
x-x-x-x-x-x-x-x- Pain Comes For Free -x-x-x-x-x-x-x-x
* * * * * * * * * *