Lainaa (Gabriel @ Heinä. 06 2009,21:58) kirjoitti
Lainaa (Tylyttäjä @ Kesä. 28 2009,12:37) kirjoitti
Lainaa (Gabriel @ Kesä. 27 2009,13:58) kirjoitti
Avasin pääsylinterin ja putsasin sen. Laitoin uudent jarrunesteet ja ilmasin kunnolla.
Lopputulos: Kun kasasin laitteiston jäi eturjarru painamaan taas päälle.

Sitten huomasin etta Jarrukahvassa lukee R6(minun pyörä siis R1), ja tuli sellainen ajatus että koska jarrukahva on väärä niin se painaa liikaa päälle??

Tai sitten voisikohan olla se pääsylinterin sisällä oleva palauttava jousi liian löysä, eikä jaksa palauttaa kahvaa takaisin??
Eiköhän se ole tuosta kyse; väärä kahva.

Itselläni joskus R1:ssä joku tarvikekahva, ja kun vähänkin kuumeni niin alkoi laahaamaan -> kuumenee lisää ja lopulta jää kiinni. Jouduin ekan kerran ko. kahvalla ajellessani ruuvaamaan kahvan irti kesken ajoreissun kun etujarru alkoi hirttämään kiinni..

Syy oli se, että se pääsylinterin mäntää painava tappi oli liian pitkä, eli siinä ei ollut juuri ollenkaan tyhjää.

Viilasin tappia lyhemmäksi niin "vika" korjaantui.
Vika oli kahvassa. Viilasin pääsylinterin mäntää painavan tapin kahvasta lyhyemmääksi ja nyt toimii niin kuin pitääkin

Kiitos kaikille avusta!
Hieno homma, että pelittää