kyllä
ei
No näinhän se o(Tuoma5 @ Kesä. 24 2009,11:32) kirjoitti
![]()
Ei karhutkaan aina riehu, ne syö välillä puolukoita.
eipä se kaupunkinopeuksissa ole t-paidassa juuri sen vaarallisempaa kuin tixtexeissäkään. Vähän tulee ihottumaa mutta ei tuollaiset perus mp-puvut miltään raajojen murtumilta tai sisäelin vaurioilta juuri taida suojata. T-paidassa voi olla jopa turvallisempaa liikennöidä kun vähän jänskättää se alla rullaava hiomanauha![]()
+1, ei kyllä varsinkaan näillä keleillä viitsi vetää täysvarustusta päälle jos käväisee kioskilla. Ja normaalia varovaisemmin toki ajelee sen matkan. Monelta aletaan paheksua pyöräilijöitä jotka ajaa 30-40km/h shortseissa?(vuohi @ Kesä. 24 2009,11:50) kirjoitti
Kyllähän sitä tulee kaikkia moikattua...mutta olen huomannut etteivät nämä shortsi&t-paita-kaverit pahemmin moikkaile takaisin...
------------------------------------------------------------------------
Nykyinen: Suzuki Intruder M 1800 R2
Aikaisemmat:
Suzuki GSXR 1300 Hayabusa 2008
Suzuki GSXR 1300 Hayabusa 2004
Suzuki GSX-F 750
Suzuki GS 500 E
Yamaha Virago 535
Aprilia Tuareg 600
Kawasaki GPZ 750 TURBO
Aprilia Replica AF1 125
Yamaha DT 125
Seuraava aanestys aiheesta "jos tervehdit niin miksi ja jos et niin miksi et ja vaikuttaako mika tervehdykseesi ja milla tavoin?".
The point is not to die for your country but to make the other bugger die for his...
hahah, ei ole todellista. Totta helvetissä nousee, käsi..
Mielenkiintonen äänestys. Oon huomannu huomannut että vähemmän nousee käsi minulle, jos ajan t-paidassa. Itse en kuitenkaa nää tossa ''valikoivassa moikkaamisessa'' mitään järkeä. Samaa porukkaa kuitenkin ollaan.
Onhan se periaatteessa vaarallisempaa ajaa melkein lämpöhalvantuneena--->huomikyky heikkenee ja ajetaan kovempaa ajoviiman tuuletuksen toivossa.![]()
Honda NSR 125 02' --> CBR 600F
Olen fiktiivinen henkilö. Kirjoitetuillani viestien sisällöllä ei välttämättä ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa.
#REPS#(expat1000 @ Kesä. 24 2009,08:26) kirjoitti
![]()
![]()
kyllä se lapa nousee täältäkin vaikka en kyllä ymmärrä touhua ollenkaan! kaikki on varmaan kaatunu joskus lapsena polkupyörällä ja sillon vauhti on ollut jotain 5-20kmh ja pahaa jälkeähän siitä tulee ja viikkotolkulla haittaa menoa ku on kaikki polvet ja kyynerpäät paskana! tollasesta vauhdista kamat päällä oli sitten ihan mitkä vaan tixtexit ei paljon henkisiä vaurioita enemmän taida tulla!
kukin tyylillään!ne vakuutukset on jo nyt kalliita...
![]()
GSXR-1000 Limited
Kyllä käsi nousee tervehdykseen varusteista riippumatta. Se on jokaisen oma asia, kuinka paljon panssaria laittaa nahkansa ympärille. Kieltämättä kesäkuumalla kaupungin 40km/h rajoituksilla pyöriessä saattaisi olo tuntua hieman tukalalta täysgorehaarniskassa. Tuolla logiikalla kai mopopoikien ja polkupyöräilijöidenkin tulisi käyttää selkäpanssaria muista suojuksista nyt puhumattakaan.
Ainoa kerta, jolloin käsi ei noussut oli, kun vastaan tuli pappa kevarilla ilman kypärää. Naamavärkin punoituksesta päätellen saattoi olla tulilientä muuallakin kuin ajoneuvon tankissa.
Kawasaki VN800 Classic -99
En tietenkään moikkaa. Moikkaan vain mustaan pvcasuun pukeutuneita motoristeja joilla on tuuheat viikset, hapsuja mopossa ja rintakarvat näkyvissä, kettinkejä vartalossa ja peililasit. *![]()
Speed Triple 1050
Nousee tietty. Enemmän mua pelottaa nuo lisääntyneet skootterisuharit tuolla liikenteessä, kun t-paita ym. varusteiset moottoripyöräilijät.. Kerrankin tuli tuolla motarilla vastaan kuski t-paita ja shortsit jalassa skootterilla. Tais olla sellanen vempele,jolla pääs just sitä satasta...
Itse ajan fillarillakin ilman kypärää t-paita ym. kesävermeet päällä melkosta haipakkaa, tai tuo haipakka on suhteellista,mutta kuiteskin.. Voihan sitä kaatua, mutta voihan sitä olla kaatumattakkii.. Kukin suhari tyylillään..
Ei voi olla totta,että joku vaivaa päätään tuollaisella,että mitä jollain mopokuskilla on päällä..![]()
"Kaikki söin hernekeitosta paitsi herneet"
Nouseehan se jos ehtii huomata. Joskus kyllä tuntuu et onkohan se ajovireys ihan kohillaan noissa h**vetin kuumissa ajotamineissakaan, musta potta päässä jos lämpötila alkaa +30 asteeseen kivuta. Jos kohta onkin suojautunut ajoasulla, mut ei nekään auta, jos lämpöhalvauksen saaneena ajat vaikka bussin eteen.... Kaupunkinopeuksissa kun ajoviimakaan ei tuuleta.
Tiedä sitten miten sitä pitäis olla....![]()
PSmo
- Luotettavia asiantuntijalausuntoja aiheesta kuin aiheesta, niistä mitään tietämättä -
*
http://www.tiet.fi/liity.htm
Tottakai nouseeEi kuulu mulle/muille, millä kamppeilla kukin ajelee, pääasia että nauttii elämästään
Toisinaan naurattaa järjettömästi se, miten jotkut ahdistuu muiden pukeutumisesta![]()
Lahjattomat treenaa
*reps*(JaZZo @ Kesä. 24 2009,00:46) kirjoitti
Samoilla linjoilla ...![]()
![]()
"People are more violently opposed to fur than leather
because it's easier to harass rich women
..... than motorcycle gangs." - Unknown
Mikä se on tässä Uralissa...kun ei se vaan toimi?
vaikka lepattais pallit tuulessa niin moikkaan
Ei lipevä tai mielinkielin:"Tehkää hyvin! Kiitos syvin!"
Nassukirja
Nyt oli sellanen galluppi ei pysty edes äänestämään *
Tämä pohjois-eurooppalainen liikenne on 2-pyöräisten suhteen melko kesyä, kun on juuri tullut katseltua etelä-eurooppalaisten ajokulttuuria 2-pyöräisillä...kypäränkin käyttö on poikkeus eli siis varmaan vaan lähinnä turistit käyttää edes kypärää vaikka on kypäräpakko lain mukaan.
600cc
Kaikkia morjestan!!
<p>Moto Guzzi 1200 Sport</p><p>Suzuki Bandit 1250A</p><p>Suzuki Bandit 600</p>
[ ] kiinnostaa mitä jollain muulla on päällä
[x] EI kiinnosta mitä jollain muulla on päällä
636 -> 998
Kaikkia morjestan riippumatta siitä mitä on päällä. *Tännään oli niin kuuma että ois voinu itekki ajella shortseissa ja teepaidassa. Kaupunkialueella tulee monesti helteellä ajeltuakin kevyemmissä kamppeissa. *
![]()
Loud pipes save lives.
Tottakai vaikka munasiltaan/ pimppisiltään ajaville.
Elä ja anna muiden roudata.
Pitää kyllä olla pipo kireellä jos joku jättää varustuksen takia takia moikkaamatta.![]()
Tunnelin päässä näkyvä valo on juna!
Paitsi jos varustus on sininen haalari, valkonen kypärä ja saman värinen rähinäremmi. Noille ei enää jaksa enää moikata kun yksikään ei takasin ole moikannut. Luulis sitä päällä voivan edes nyökätä. Ei ainakaan kukaan erehtyisi pysähtymismerkiksi tulkitsemaan, mutta ei. Tuijottavat vaan. Ehkä oon vaan sitten niin vittumaisen näkönen etteivät viitsi(Miqa @ Kesä. 24 2009,22:25) kirjoitti
![]()
ZX-10R '04 - "Think Han Solo and making the jump to lightspeed." - Motorcyclist
...jos haluaa ajella vaikkapa kalsareissa niin siitä vaan...jos vetää lipat niin voihan se tehdä vähän pipiä...
<br />
Tottakai moikkaan
![]()
FJR 1300 A
- pyöräily on parasta liikuntaa -
Viime kesän euroopan reissu sattui juuri kovimpiin helteisiin. Tanskaan asti urhoollisesti vedettiin goret niskassa, mutta sitten oli pakko leirintäkamoja pakatessa todeta, että nyt laitetaan mustekalaverkolla texit laukkujen kylkiin kiinni ja loppureissu menikin päiväsaikaan shortsit/hihaton t-paita yhdistelmällä. Ei ois tullu mitään lomailusta, kun ajettiin saksa halki pystyakselilla ja navista oli baanat suljettu, joten mentiin jokaisen keskustan läpi. Kuuma oli silti :-) Laivalla kotiin tullessa sitten saatiin paheksuntaa bemmukuskeilta, varmasti heitä otti päähän, kun heillä oli viimosen päälle sinisalot ollu koko reissun.
Riskihän siinä tietysti oli, mutta itse näin toisena vaihtoehtona sen, että jäädään sitten leirintäalueelle loppulomaksi. Lämmöt siellä neljänkympin tienoilla.
Morjesti tai ei...
CBR 1000F -89
Voi jestas moikkaamisen "never ending story" *
Mulle aivan sama vaik joku tosiaan ajais munasillaan, kun harvemmin edes itte ensin moikkaan...vastaan kyllä (jos huomaan ja kerkeen- tarttis varmaan seurata tuol baanalla vähän muutakin)
Mopokyttää ois monta kertaa tehny mieli morjestaa oikeen sillai ilosesti hanskaa heiluttamalla, mut tuskin ne vastais *![]()
Piikki Suitsa, 500 Z Kawa, 550 ja 1100 Zephyr Kawa, 1300-X4 Honda, 1000f CBR Honda ja nyt K5 Hayabusa