Katso äänestykset tulokset: Nouseeko käsi t-paidassa ja farkuissa ajavalle... - ...motoristille

Äänestäjät
818. Et voi äänestää tässä kyselyssä
  • kyllä

730 89,24%
  • ei

88 10,76%
Sivu: 1 / 6:sta 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 177:sta
    Olen törmännyt omituiseen asiaan ajellessani kesähelteillä T-paidassa ja farkuissa. Vastaan tulevat motoristit eivät morjesta takaisin. Silloin kun on Dainesen nahkarotsi päällä niin käsi nousee 99%:lla vastaantulijoista. Hyvä jos 1/3 vastaantulijaa morottaa takaisin jos ajovarustuksena on t-paita ja farkut.
    Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis jos mälli tulee mutta kaupungissa 40km/h ajellessa ei viitti hikoilla ja haista paskalle kun shoppailee yms.
    Mikä siinä mahtaa muita vituttaa jos joku on yhtä tyhmä kuin minä ja ajelee helteellä kypärä ainoana suojavarusteena, kommentteja?
    Kawasaki Z750 ABS -08 (musta)

"Joka pieremättä kusee se naimatta elää"
    Nousee. Se on jokaisen oma asia mitä päälleen laittaa.
    Tietenki nousee!
    z750 -06 "Orange"
    Ei oo multa pois... Nousee tottakai
    HD Electra Glide Ultra Limited
    Tempore Nihil Sanat
    Tottakai nousee.Ei se frakkikaan kovin hyvä setti ole,ja mp-poliisikin morjesti takas...
    Kyy-yl
    hahah.. voi helevetin perkele. mä en kohta moikkaa kellekkään.
    Tyyli ennen tarkoitusta.
    Kyllä nousee.Jokaisen oma asia mitä varusteita pukee päällensä
    AR125 * * * * -87
    ZX-6R * * * * -97
    SV650S * * * -04
    VFR 800 VTEC- -02
    GSF 1250 SA * -08
    VFR 750 F -92
    GSF 1250 SA -08
    ZX-12R -04
    Hayabusa -06
    CBR 1100 XX -04
    Suzuki VL1500.-98
    Harley-Davidson Dyna Low Rider -04
    Nousee se mullakin.
    - Sergei-

"Tiedättekö mitä siitä tulee kun risteyttää tiikerin ja kanarianlinnun??
    En minäkään tiedä, mutta kun se laulaa sitä on parasta kuunnella."
    Kyl maar nousee.
    Ehkä vähän voi sormeaan heristää siinä samalla.
    Mutta se on jokaisen asia, mimmosella varustuksella liikkuu.
    Niinkuin joku jo sanoi.
    Ei ole multakaan pois, jos lipat vetää, ja iho on rullalla.
    Nyksä. Speed Triple 2013
    EX: GSX-R 1000 K6
    EX: R6R 06
    Eilen tuli Leppävaarassa joku vastaan jollain nakulla varusteinaan t-paita ja shortsit. Morjestin kyllä. Lähinnä hymyilytti. Muiden pukeutuminen ei aiheuta mussa mitään paheksunnan puuskaa.
    ZX-10R '04 - "Think Han Solo and making the jump to lightspeed." - Motorcyclist
    Tottakai nousee tulee ajeltua itsekkin vähän missä sattuu varustuksessa kun on lämmintä
    Ainoa jota olen jättänyt morottamatta varusteiden vuoksi oli parkissa liikennettä katsllut viiksekäs GoldWing-kuski avokypärässä, peililaseissa ja uimahousuissa. Jotenkin välillemme ei muodostunut sidettä...
    Nuori setä, melkein yhtä nuori bemari ja riuskat otteet kuin sukututkijalla
    Nouseehan se, vaikka paneehan se asu ihmettelemään. Kioskillehan
    minä vain jne.....
    MZ 125,Y RD125, Honda TA, C Elefant e750, Yamaha FZ6, D MS DS1000, BMW F800R, Ducati M696, Ducati GT1000, MG Griso 8 v, Honda XX, Suzuki DL650, Y XVS1300, H-D VRSCDX, Honda VFR800X, VN 1700,MG Vintage,MG Bellagio,MG Breva,BMW R1200R,VicV, Vic BW, F800GT
    Kyllä nousee. Ei mullakaan ole kuin shortsit ja huppari kun näillä keleillä töihin meen *
    Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
    Tokkiinsa... oli sitten pilkkihaalari tai ilkosillaan...

Olen tuohon pari kertaa ollut törmäävinäni: nirppanokka kyllä nousee vastaan uusimmassa Rukassa huomioliivi päällä ja hammassuojat suussa ajavalta kanssaveljeltä/siskolta, mutta ei käsi. Saattavathan nuo tietty olla vain tilastopoikkeamaakin, sen verran harvoin hellettä...

-hh-
    aina lapa pystyyn! aijoi kaveri sit munasilleen tai pilkkihaalarit päälllä.. mutta faktahan on että ku jengi innostuu pommittamaan ja sattuu näitä slämejä ni voi sitä t-paita raukkaa.. tietenki mukavempi pitää kunnon tuuletus helteellä
    Kyyllä kai. Itse en kyllä ajelis kun munat kiehuis pyörän puhaltaessa sata-asteista ilmaa katteiden välistä. Tekee välillä pahaa kunnon housutkin jalassa
    premier

emeritus
    Ilman muuta morjestellaan
    VFR750F
    CBR1000RR
    Lainaa (xs2jammu @ Kesä. 24 2009,07:45) kirjoitti
    Ei nouse.
    + 1

Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis, sanotaan.
    CBF600SA
    "There are too many people and too few human beings."
    Jos on tyttö..
    BMW R1200RT
    Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
    Olisko vakuutusmaksujen nouseminen, jos lippaat....
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
    Ajelkaa vaikka alasti... ei se mua haittaa...
    ZX12R -03
    Aina kartalla. Makeka:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Oct 2007
    Espoo - Esbo!
    voi sitä moikata. pahaa tekee ja on se muiltakin pois, vakuutusmaksujen muodossa, mutta niin on moni muukin asia. Muutamaan "ihan hiljaa kaupungissa" kaatuneeseen tutustuneena en kyllä itse ajaisi, pahaa jälkeä tulee vaikkei vauhtia olisi juur ollenkaan. Asfaltti on kovaa kun siinä liukuu omalla nahalla..
    Pieneen Kotkaan ei mahdu paljon vikoja.
    Se valkoinen kikseri.
    Kyllä se on ihan jokaisen oma asia missä varusteissa ajaa, elikkä nousee
    KTM Duke II 2005
    Kyllä se niin on, että jos tällaisella kelillä kaupungissa ajan parin kilometrin päähän, niin sen teen kesävarustuksella. Lämpöhalvauksenhan siitä saa, jos noita kamoja alkaa päälle repiä...
    Ja tietysti kun isommalle matkalle lähetään, niin puku päälle.
    C-luokan meininkiä vuodesta 84
    Kai muuten tiesitte, että nykyään kaikki on kiellettyä?
    Suzuki GS 450S -87
    Kawasaki GPX 500R -88
    Ducati Monster 696 -11 -RIP-
    Suzuki RF 600R -96
    Lainaa (Makeka @ Kesä. 24 2009,11:08) kirjoitti
    voi sitä moikata. pahaa tekee ja on se muiltakin pois, vakuutusmaksujen muodossa, mutta niin on moni muukin asia. Muutamaan "ihan hiljaa kaupungissa" kaatuneeseen tutustuneena en kyllä itse ajaisi, pahaa jälkeä tulee vaikkei vauhtia olisi juur ollenkaan. Asfaltti on kovaa kun siinä liukuu omalla nahalla..
    Olis varmaan mopovakuutuksetkin aika suolasia jos ajovarusteiden puute kaupunkinopeuksissa olis iso ongelma...
    Kawasaki Z750 ABS -08 (musta)

"Joka pieremättä kusee se naimatta elää"
    Ajelkoot vaikka munasillaan, mutta lapa nousee.
    Pitpro Prolite
    VTR kilo F
  30.  
    Aina kartalla. Makeka:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Oct 2007
    Espoo - Esbo!
    Lainaa (Zippana @ Kesä. 24 2009,11:31) kirjoitti
    Lainaa (Makeka @ Kesä. 24 2009,11:08) kirjoitti
    Olis varmaan mopovakuutuksetkin aika suolasia jos ajovarusteiden puute kaupunkinopeuksissa olis iso ongelma...
    Eiköhän nuo ala nousemaan. Mikä sitten onkaan iso ongelma kullekkin, mun mielestä on aika surullista rikkoa itsensä pysyvästi 15 vuotiaana, kun esim. kunnon hanskoilla olisi pelastanut sormensa, ajohousuilla polvensa..

Hussin karua kertomaa KLIK

Pieneen Kotkaan ei mahdu paljon vikoja.
    Se valkoinen kikseri.
Sivu: 1 / 6:sta 123 ... ViimeinenViimeinen