Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
  1. #1
    Mamman pyörään tänään laittelin kaasareidenkorjaussarjoja
    ja kävikin ilmi, että vuodon todennäköisin syy oli kohokammionpohja joka oli murtunut tyhjennysruuvin kohdalta.
    No joku edellisistä omistajista sitä oli korjaillu jollain "kemiallisella metallilla" tai vastaavalla.
    Nyt se vuotaa siitä taas.
    Eli voiko noita korjata jotenkin?

    Ja sitten toinen kysymys.
    Yksi koho oli pikkuisen rikki myös.Tai siis itse koho on ehjä, mutta siitä on yksi pieni kiinnike menny poikki.
    Voiko korjata esim. pikaliimalla vai reagoiko se bensan kanssa.
    vai pitäiskö yrittää muovihitsausta vaikka tinakolvin avulla
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  2. #2
    Mitäs jos vaikka ostaisit uudet tai käytetyt ehjät. Itse suhtaudun näihin "kemiallisiin metalleihin ym" aika skeptisesti.
    Taivas saa odottaa
  3. #3
    Minkä mallin kaasuttimista on kyse? Esim. näitä Keihin CVK sarjan kaasuttimia on ollut 32 ja 34mm kokoisena myynnissä pareittain ihan muutamalla kympillä uusina - mitä nyt näissä er, cb ym. 500cc kokoluokan pyörissä on käytetty (löytyy mm. kiinalaisista 250cc pyöristä, mönkijöistä ym.)
  4.  
  5. #4
    Mikunin BST36 kaasarit olis kyseessä
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80