Moro! Olen ostamassa K7 Gixxua, nii mopo on kipattu ja kaikki korjattu uusilla osilla, kuvissa ainakin helvetin siisti ja asiallinen kaveri kuulosti olevan myyjäkin, ajettu 9100 km!! Kysynkin tässä suikkipenoilta et onko huoleton peli niinku tekniikaltaan tuo K7, hinta on n.3 k€ halvempi ku samoil kilsoilla 1-kilpinen!!!Aikasemmin oli 954 CBR ja nyt loppusuoralle uutta hankittaessa pääsi K7, Blade 1000RR-06 aj.14 tkm(1kilpi)ja R1 2kilpi 12 tkm ajettu!!! omasta mielestä kallistuin oikeeseen,ehkä
Kaikki n.10 K€ hinnois!!!
KEHUKAA nyt Suikkia!!!! ja kertokee jos on jtn lapsusvikoi!!!![]()
![]()
![]()
Honda Vfr800 XCrossrunner -11
Suzuki Hayabusa -08
Suzuki GSX-R 1000 -07
Yamaha R1 -06
Honda cbr 954 RR-03
Yamaha yzf 1000 R ThunderAce-98
Honda cbr 600 F- 94
Kawasaki zxr 400-91
Kytkin voi olla ongelmallinen. Kytkinnesteen ilmausta välillä. Tai sitten perinteinen luistaa/ei irroita/tuntuma häviää -probleemaa.
Ensimmäisenä kyllä kysyt siltä myyjältä dokumentteja rungonmittauksesta. Näin ainakin itse tekisin jos menisin lipattua peliä ostamaan.
Mikäli ei ole mitattu niin sitte kannattaa tinkiä hinnasta mittausta pois, kaikki o kotiin päi
Ainakin otettu pois tieliikennekäytöstä joksikin aikaa un 2-kilpinen on.
Mutta näin..![]()
Muuta en itse keksi kun tuon kytkinpaketin
This is the life we chose, the life we lead. And there is only one guarantee.
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
KTM SM 690 2007
Yamaha YZ250F 2008 (Myynnissä)
X: Suzuki Hayabusa 2003
X: Kawasaki Z750 2007
Avk.n tähtivaihdokeista sen verran että aina vaaditaan rungonmittaus ennnen kuin saa uudelleen kilpiin,vaikka olisi mennyt vaan paikaltaan nurin.Todistus jää konttorille ja ruttutukun kuvat samoin.Kannattaa kysyä myyjältä kuvia vaurioista josko löytyis.
**1100XX**
Epäonnistumisen vaara on suurin kun osaamaton neuvoo halutonta tekemään tarpeetonta.