Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 41:sta
  1. #1
    PowerBike järjestää yhdessä Rockbikersin kanssa ratapäivän Alastarolla 6.7.2009. Ajoaikaa on klo 14 - 20
    Hintaa tuolla ajopäivällä on 35€

    Ryhmiä on kolme kappaletta, juuri ne perinteiset eli hidas, keski ja nopea ryhmä.

    Rata-ajossa pidetään tunnin tauko ja tuon tauon aikana kiihdytyssuoralla voi testata pyörän huippunopeuden. Tämä nopeuden mittaus maksaa kymmenen euroa kaikilta halukkailta.

    Ilmoittautuminen hoidetaan seuraavasti.

    Maksa Rockbikerssin tilille 660100-1054170 35€. Sen jälkeen laita mailia tulemaan myynti at powerbike piste fi. Kerro mailissa mihin ryhmään haluat.

    Lisäksi tarjolla on todellisia tuotetarjouksia, joten maksuvälineet mukaan.

    Nähdään Alastarolla 6.7.2009

    PowerBike Finland
    Tuotekatu 7
    21200 Raisio
    02 4322 792
    myynti at powerbike.fi
    www.powerbike.fi
  2. #2
    onko espoosta menijoita? monelta pitäis lähtee, että olis joskus 10 ennen 14 sielä?
    !
  3. #3
    Tulevan maanantain ratapäivää on varattu varsin kiitettävästi. Mukana on kaiken tasoisia kuskeja ja haltiat sään lupaavat kesäkelien yhä jatkuvan .

    Nyt kannattaa toimia jo ripeästi mikäli maanantain rata-ilottelu kiinnostaa, sillä paikkoja alkaa olla melko rajoitetusti jäljellä. Paikanpäälle ei ilmoittautumistaan kannata jättää sillä emme voi taata paikkoja enää olevan vapaana.
  4. #4
    Ei tossa suoralla mitään huippunopeuksia pysty mittaileen, jos ei kyse oo moposta . Kyse lienee kiihtyvyyden mittaamisesta/varttimailista??
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  5. #5
    Lainaa (Athene @ Heinä. 02 2009,10:37) kirjoitti
    Ei tossa suoralla mitään huippunopeuksia pysty mittaileen, jos ei kyse oo moposta . Kyse lienee kiihtyvyyden mittaamisesta/varttimailista??
    Heh, juuri näin.

    Eli varttimailin suoraa jatketaan muutama sata metriä ja loppunopeustutka on käytössä. Normaalilla radan suoralla kerkeää n230km/h nopeuteen joten oletetaan että tuolla pidemmällä suoralla kerkeää hieman mopoa nopeampaan vauhtiin

    Osa innokkaista käyttää pienen keskipäivän tauon esim hiilareiden tankkaukseen tai jäätelön syöntiin ja osa kokeilee laittomia nopeuksia suoralla.

    Lopuille järjestetään ajokoulumaisia pujottelu ja hidasajoharjoituksia kentälle, joten jokaiselle makunsa mukaan.

    Terv,

    PowerBiken poppoo
  6. #6
    Vieläkö on tilaa ajeluille?
    Honda CB600 F Hornet -07
    Honda CBR600RR -07
    Honda CBR600F -99
    Aprilia Sport Pro 125 -94
    Yamaha RD 125 -82??
  7. #7
    Lainaa (eetu78 @ Heinä. 02 2009,21:59) kirjoitti
    Vieläkö on tilaa ajeluille?
    Tällä hetkellä kaiketi noin 20 henkilöä mahtuu vielä kaikkineen. Laita maksu Rockareiden tilille ja yhteystietosi meille

    myynti@powerbike.fi
    Suzuki GsxR600 K6/7 laputon malli
    PowerBike Finland
  8. #8
    Onko siellä hitaassa ryhmässä paikalla jotain kouluttajia (EAK/SMOK) kouluttamassa? Tietäis vähän tota vakuutusturvaa ajatellen..
    you say i'm a bitch like it's a bad thing..!?
  9. #9
    Miten paljon on vielä tilaa, ja missä ryhmissä? Ryhmää saa varmaan vaihtaa vielä paikan päällä jos on liian nopea/hidas?
    Honda tai Yamaha, so not kunhan cebarilla ajaa
  10. #10
    EAK kouluttaja on paikalla.
    Tilaa on vielä noin 5-8 pyörälle vähän ryhmistä riippuen. Alustavan jaon mukaan näyttää menevän mukavasti sillä hitaaseen on suurin tunku, keskiryhmään hieman vähemmän ja vauhtiveikoille pidämme muutenkin noin 15 pyörän maksimirajaa joka näyttää tulevan täyteen.
    Erinomaisen kaunis päivä näyttää tulevan ja ryhmää ja ryhmäjakoa pohdimme sitten paikan päällä tarkemmin. Ryhmän vaihto kesken päivän on mahdollista omasta pyynnöstä mikäli mikään ei sitä erikseen estä, ja järjestäjä varaa tietysti mahdollisuuden vaihtaa ryhmiä turvallisuuden nimissä.

    Tervetuloa viettämään mukavaa heinäkuun iltapäivää



  11. #11
    Ja vielä tiedotus vakuutusyhtiöille: EAK kouluttaja on paikalla koko tapahtuman ajan!
  12. #12
    "VÄHÄN" myöhään liikenteessä mutta jollei ole vielä maksanut niin kannattaako vain tulla paikalle ja maksaa siellä?
    Honda tai Yamaha, so not kunhan cebarilla ajaa
  13. #13
    Hyvä päivä takana ja säätkin suosi. Kiitokset järjestäjille. Ja menihän ne palat molemmin puolin vihdoin ja viimein maahan
    you say i'm a bitch like it's a bad thing..!?
  14. #14
    Joo oli ihan hubaa 2. ratapäiväkseni
    Ja osu maahan vähä mitä osu ...
    Kohti ääretöntä - ja sen yli!
  15. #15
    Loistava tapahtuma, nopeusmittaus väliajalle tosi hyvä veto !
    Senior Team:
    R1200GS
    999S
    VTR SP-1 street, SP-2 race
    Z1 1075 Turbo
    Honda CR250 ice, CRF250R
    Honda CRF150R SM

    Junior Team:
    Yamaha R6R
    Honda RS125R, the real beast.
    Derbi GPR80Cup
  16. #16
    Hyvä meininki eikä turhaa säätämistä.
    BMW R1200RT
    Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
  17. #17
    supeer tapahtuma, eka kertaa alastarolla ja toinen kertaa radalla
    onko tietoja kuka otti kuvija radan varrella? joku sielä oli 18.30 aikaan kuvija ottamassa.
    !
  18. #18
    Olipas keskiryhmässä sangen williä wipellystä.
    Positiivista oli se että ei ainakaan ollut tylsää kun "seuraili" sitä menoa.
    Negatiivista oli se että joutu "hieman" varomaan edellä meneviä/ohitettavia kun ei oikein aina siitä hektisestä poukkoilusta tiennyt pysyykö ne radalla vai ei, ja mihin suuntaan ne on millonkin menossa. *
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  19. #19
    Joo kuvia olis kyllä kiva saada
    Kohti ääretöntä - ja sen yli!
  20. #20
    Tero siellä niitä kuvia räpäytteli,tulee varmasti jossain vaiheessa linkki myös tähän keskusteluun mistä kuvia löytyy, vai mitä
    Honda CB600 F Hornet -07
    Honda CBR600RR -07
    Honda CBR600F -99
    Aprilia Sport Pro 125 -94
    Yamaha RD 125 -82??
  21. #21
    Lainaa (scuuba @ Heinä. 06 2009,21:55) kirjoitti
    Olipas keskiryhmässä sangen williä wipellystä.
    Positiivista oli se että ei ainakaan ollut tylsää kun "seuraili" sitä menoa.
    Negatiivista oli se että joutu "hieman" varomaan edellä meneviä/ohitettavia kun ei oikein aina siitä hektisestä poukkoilusta tiennyt pysyykö ne radalla vai ei, ja mihin suuntaan ne on millonkin menossa. *
    Ei se mun mielestä niin williltä näyttäny? Toki jos se wipeltäjä olin mää niin sitten kyllä siellä ohi pääsi ihan hienosti eikä ketään nyt omasta mielestä kauheesti "poukkoillu" mihinkään!

    Päivä oli kyllä hieno, itsellä ajo oli hieman hakusessa mut eiköhän se tästä taas lähde
  22. #22
    Kiitokset omastamme, ja Rockbikersin väen puolesta.
    Ajopäivä sujui hyvin pienillä huomautuksilla mallikkaasti, ja keskiryhmäkin rauhoittui muutamin kokoonpanomuutoksin melkeinpä mallikkaaksi.
    Säät suosivat, kuljettajat malttoivat pitää aivot kypärän sisällä ja kaikilla näytti olevan hymy suupielessä ainakin jossain kohtaa päivää.

    Kiitokset myöskin EAK kouluttajillemme Jukalle ja Petrille ammattitaidosta ja hitaan ryhmän erinomaisesta luotsaamisesta.

    Samoissa merkeissä jatkamme kotiradallamme vastekin

    Terv,

    PB:n porukka
  23. #23
    Lainaa (bammu1 @ Heinä. 06 2009,21:47) kirjoitti
    supeer tapahtuma, eka kertaa alastarolla ja toinen kertaa radalla
    onko tietoja kuka otti kuvija radan varrella? joku sielä oli 18.30 aikaan kuvija ottamassa.
    Minä napsin. Näille tekaistaan kansio ja linkit täältä ja sivuiltamme tämän viikon aikana. Tapahtumasta on noin 700 kuvaa joten suurin osa on varmasti osunut linssiin.



    Suzuki GsxR600 K6/7 laputon malli
    PowerBike Finland
  24. #24
    Lainaa (scuuba @ Heinä. 06 2009,21:55) kirjoitti
    Olipas keskiryhmässä sangen williä wipellystä.
    Positiivista oli se että ei ainakaan ollut tylsää kun "seuraili" sitä menoa.
    Negatiivista oli se että joutu "hieman" varomaan edellä meneviä/ohitettavia kun ei oikein aina siitä hektisestä poukkoilusta tiennyt pysyykö ne radalla vai ei, ja mihin suuntaan ne on millonkin menossa. *
    Mikäs siellä niin williä oli? Normaalia rata-ajeluahan tuo kai oli keskiryhmässäkin?

    Niin ja suuret kiitokset järjestäjille
  25. #25
    Odotella sit niitä hyviä kuvia.
    !
  26. #26
    Lainaa (scuuba @ Heinä. 06 2009,21:55) kirjoitti
    Olipas keskiryhmässä sangen williä wipellystä.
    Positiivista oli se että ei ainakaan ollut tylsää kun "seuraili" sitä menoa.
    Negatiivista oli se että joutu "hieman" varomaan edellä meneviä/ohitettavia kun ei oikein aina siitä hektisestä poukkoilusta tiennyt pysyykö ne radalla vai ei, ja mihin suuntaan ne on millonkin menossa. *
    Samanlaista meinkiä olin huomaavani hitaassa ryhmässä välillä. Mutta pääasia, että onnettomuuksilta ja kaadoilta (yhtä lukuunottamatta?) taidettiin välttyä kaikissa ryhmissä
    you say i'm a bitch like it's a bad thing..!?
  27. #27
    Lainaa (VLU @ Heinä. 06 2009,23:52) kirjoitti
    Mikäs siellä niin williä oli? Normaalia rata-ajeluahan tuo kai oli keskiryhmässäkin?
    Ehkä sit vaan mun eteen sattu just ne kaikki hiekalla kävijät, taitetaan mutkaan väkisin jalkatapit kipinöiden, jarrut pitkiks, väkisin ohi perä vopeltaen, jne. Samanlaisessa määrin pääsääntöistä yliyrittämistä oon viimeks nähnyt kevään ensimmäisillä ratapäivillä kun innokkaat sonnit pääsee ensimmäistä kertaa kevätlaitumille. Kesä-heinäkuun aikana on jo ehtinyt tottuu siihen ett yliyrittäminen vähenee kesän edetessä.
    Mut kuten sanoin, sitä oli viihdyttävää seurata. *
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  28. #28
    Eikös tuo ole ihan normaalia rata-ajoa tuollaisessa harrastelijaporukassa? Kenenkään päälle ei kuitenkaan ajettu eikä kukaan kaatunut yhtä nopean ryhmän kuskia lukuunottamatta joten ei se nyt kuitenkaan niin williä tainnut olla...
  29. #29
    Kai se olin minä sun edessä, kun se oli mun eka kertaa radalla alastarossa. Mut 4 setti meni eilen aika hyvin jo, aika 1:39
    !
  30.  
  31. #30
    Lainaa (scuuba @ Heinä. 07 2009,09:45) kirjoitti
    Lainaa (VLU @ Heinä. 06 2009,23:52) kirjoitti
    Mikäs siellä niin williä oli? Normaalia rata-ajeluahan tuo kai oli keskiryhmässäkin?
    Ehkä sit vaan mun eteen sattu just ne kaikki hiekalla kävijät, taitetaan mutkaan väkisin jalkatapit kipinöiden, jarrut pitkiks, väkisin ohi perä vopeltaen, jne. Samanlaisessa määrin pääsääntöistä yliyrittämistä oon viimeks nähnyt kevään ensimmäisillä ratapäivillä kun innokkaat sonnit pääsee ensimmäistä kertaa kevätlaitumille. Kesä-heinäkuun aikana on jo ehtinyt tottuu siihen ett yliyrittäminen vähenee kesän edetessä.
    Mut kuten sanoin, sitä oli viihdyttävää seurata. *
    Naapurin yliyrittämisestä kannattaa mennä sanomaan jo paikanpäällä järjestävälle taholle. Ainakin hitaassa ryhmässä meno viileni ajoittain ainakin jonkinverran, kun EAK piti saarnan ajon rauhoittamisesta. Näin jälkeenpäin netissä asiasta päärrääminen harvemmin enää auttaa tuomaan edellisen päivän ajoharjoittelutapahtumaan lisää turvallista hauskuutta.

    Saattaisi olla jopa kyseisille yliyrittäjille tervetullutta palaute, joka ohjaa ajamista oikeaan suuntaan ja moni varmasti omasta ajostaan nimenomaan tuota palautetta haluaa ja toivoo. Usen käy niin, ettei uskalleta sanoa mitään, ettei vaan pääse leimautumaan mitenkään. Itse ainakin jopa haluaisin sitä palautetta.
    Who is this clown? Unfortunately no one can be told, you have to see him for your self...
    kotisivuräpellys
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen