Ok, on sitten keula herkässä..(Perkele @ Kesä. 22 2009,13:04) kirjoitti
Itsellä on ratailun takia vielä muutaman prosentin tiheämpi, ison ykkösen vuoksi, mutta eipä tuo iloa tuonut kun keula pyrkii väkisin syliin.
zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
17-39 eli tuo mun muutos käytännössä sama kuin -1 etunen. Tuota C-mallin keulimista vois hieman hillitä wheel-basella. Eli vähän pidempi ketju, kun uutta pakettia vaihtamassa, joten takanen tulis heti esim. sentin taaemmas. Itse mietin pitkään tuota, kun eilen asentelin (oli 114-lenkkinen ketju), että pistänkö pidemmän, mutta saituus voitti ja ketjusta tuli 112-lenkkinen. Ei viitsi vaihtaa nopeammin uutta venymisen takia, kun helpommin tulee sitten kiristysrajat vastaan.(Poko @ Kesä. 24 2009,11:05) kirjoitti
- P
Kjyllä nyt kelepaa taas kurvailla.. uudet renkulat alla ja välitykset vaihdettu + ohjausiskari
paikoillaan.. ihan eri mopo ajella nyt
Juu Poko, pittää moikata jos sattuu näkemään!
2 päivää ja kesäloma & mopotti ei oo muutaku ajoa vailla.. elämä hymyilee
- P
Kyllä varmasti on. Itelläki supercorsa edes ekan kerran testin ja kova on kyl woblailee keulimisten jälkee mut hyvin se aisoissa pysyy. Itelläki alkaa mopossa olla kaikki uusittu mutta äkkiä noi kuluu ja rahaa palaa...
itellä on -1p/+2p ja on kyl nyt kiva ajaa kun vrt vakioihi. Mut eihän se tässä mitää kun on vajaa tehonen vielä
Hyvä se on jos elämä joskus hymyileeki![]()
--GsxR:iä--