Olisiko täällä kokemusta miten vanneteipit saisi helpoiten irroitettua naarmuttamatta vannetta. Teipit tuntuvat olevan erittäin tiukasti kiinni ja irtoaa vain semmoisina pienenpieninä palasina kun yrittää rapsia pois.
Eli olisiko vinkkejä jostain mössöstä millä nuo saisi pois?
Toffeelaikka vai mikä sen virallinen nimi on. Biltemassa oli joku vastaava, olisko tarralaikka tai jotain.
Meinasin ehdottaa lähes samaa, mutta mielestäni se oli vanilja... tai ainakin se mielyttävä haju joka siitä laikasta lähtee
tuossa vaikka esimerkki semmosesta LINKKI
On sitten todellakin ihan ihmeisiin pystyvä laikka... monesti olen jonkin listan kiinnitysliimoja poistanut maalipinnalta tinnerillä, tärpätillä, puukonkärjellä jne.. hyvää ei meinaa noilla tulla, mutta tuollaisella laikalla homma hoituu erinomaisesti ja nopeasti
Suzuki PV50 x2 -88&-89 :P -> Yamaha TZR 125 -89 -> Honda CB 350 Twin -72 -> Yamaha FZR 600 -90 -> Honda CBR 600F -99
- Ruuvaamista rakastan lähes enemmän kuin ajamista
Itse marssisin rautakauppaan ja ostaisin asetonipurkin.Sitä rättiin ja liottelee teipit irti.sit vaik vanhal hampiharjal kaapii
jos siltä näyttää.muistaa vaan hyvän työtila tuuletuksen.
HAYABUSA K-8
Kiitoksia varsin nopeista vastauksista. *Pitänee käydä tommonen laikka varmaan Biltemasta hakemassa. Ei näyttäny olevan erityisen kalliskaan.
En kyllä löytänyt bilteman netistä juuri kyseistä tuotetta. Muistelin että siellä olisi joku vastaava ollut? Löytäiskö joku muu koodia sille? Itsekkin pitäis käydä ostamassa.
Itse tuskailin saman asian kanssa. Epäilen hieman noiden kemikaalien teipinläpäisykykyä, toki sitten jäljelle jäävät liimat irtoaa ksyleenillä. Itse irroitin kuumailmapuhaltimen kanssa varovasti lämmittelemällä, lähti todella nätisti. Tämän jälkeen vasta eräs kollega kertoi painepesurin olevan paras keino..
GSF600 -98
MTX125-R -84
Tuossa linkki Bilteman laikkaan: Linkki
Voi lapsikullat, Autoglymillä on tuohoin oiva aine joka toimii.
voiskohan tota käyttää 07 R1sen alkuperäisiin vanneteippeihin? tuntuu vähän siltä et ne on jopa lakan alla??(Arsmo @ Kesä. 21 2009,14:20) kirjoitti
...jonka nimi on Intensive tar remover. Omakohtaisesta kokemuksesta voi kertoa, että on kerrassaan loistavaa ainetta (kuten muutkin Autoglymit(Simbad @ Kesä. 21 2009,18:33) kirjoitti
)!Tekee minkä lupaa
!
-Jos olet päättänyt, niin pidä päätöksesi-
No kävin tänään ostamassa tuota intensive tar remover -ainetta ja paskat teipit lähteneet, tai sitten en osaa käyttää sitä. Kyllä se liiman jäljet hävittää muttei auta irrottamaan tätä teipin liuskaa. Se irtoaa edelleen millin palasina. Olen jo hermostuksissani mennyt vannetta naarmuttamaan... Älyttömän rumat teipitEnkö vain osaa ainetta oikein käyttää vai onko kuumailmapuhallin aivan välttämätön?
Honda CBR 600 F -05
Kuumaa ilmaa, jos liian kuumaksi puhaltaa, muuttuu niin venyväksi että katkeaa. Vähän lämpöä vaikka hiustenkuivaajalla on auttanut huomattavasti.
Itse tarrojen irrotus ei yleensä ole ollut ongelma, vaan ne liimat. Eipä ole ollut iloa tuosta Intensive tar remover mömmöstäkään.
EXC 350 SixDays http://www.youtube.com/watch?v=v5Dg_oEWAx0