Nyt tarviis kaasuvaijerin i/ö gikseriin.
Eilinen 300km jumittuneella kaasulla oli, noh mielenkiintoinen kokemus *
Varaosaliikkeet on pyhien ajan kiinni ja tod.näk ne joutuu sen vaijerin kuitenkin tilaamaan
Eli tarviis kaasuvaijerin 1100 i/ö giksuun. vuosimalli on -90, mutta tuohon käynee kaikki väliltä 89-92.
Jos sinulta tai tuttaviltasi sellainen löytyisi, olisin kovin kiitollinen.
laita privaa
-S-
Nykyset
GSX-R600 K6
GSX-R1100 -90
RM 85 -06
ja exät
GSX750F -89
RG 125 gamma -85
RM 125 -81
PV 50 -80
Olet sä kyllä aikamoinen kovan onnen soturi...pöllitään pöntöt ja vaijerit hirttää
Kikseripoika
MUISTA HUUMORINTAJU
joo, kyllä koettelee *(Kummisetä @ Kesä. 19 2009,14:13) kirjoitti
mutta eilisen varkaus-episodin jälkeen ei voi enää masentaa.
ajomatka kiinni hirttäneellä kaasulla alkoi jo naurattamaan
Nykyset
GSX-R600 K6
GSX-R1100 -90
RM 85 -06
ja exät
GSX750F -89
RG 125 gamma -85
RM 125 -81
PV 50 -80
taidan keskittyä juomiseen, kun ei kerran vaijeria löydy![]()
Nykyset
GSX-R600 K6
GSX-R1100 -90
RM 85 -06
ja exät
GSX750F -89
RG 125 gamma -85
RM 125 -81
PV 50 -80
Miul ois vajaa paketti korjaus sarjaa (vaijeri ja erillaisia päitä), mutta se on täällä Lahden tietämillä. Saattashan se juna tai linjabiili sen tuoda lähemmäksi
e: laitoin rivaattia....
Turvallisuus on tunne, joka sinulla on, ennen kuin olet tajunnut tilanteen.
Kiitokset Suikkaajalle korjauspaketista.valitettavasti ei vaan käynyt,oli liian isot nipat ja vaijerikin vähän turhan paksu, mutta erittäin hyvä mieli tuli tuollaisesta avuliaisuudesta *
Harvinaista nykyisin *
Nykyset
GSX-R600 K6
GSX-R1100 -90
RM 85 -06
ja exät
GSX750F -89
RG 125 gamma -85
RM 125 -81
PV 50 -80
Isompi kiitos sille EB:n kuljettajalle, joka ei ottanut korvausta kuljetuksesta vaikka kuinka tyrkytti. Hieno mies![]()
Turvallisuus on tunne, joka sinulla on, ennen kuin olet tajunnut tilanteen.
Uusi vaijeri tilattu KL Motors:in kautta Savonlinnasta.
No jos ensi viikonloppuna sais taas sutsukin käyttöön
Nykyset
GSX-R600 K6
GSX-R1100 -90
RM 85 -06
ja exät
GSX750F -89
RG 125 gamma -85
RM 125 -81
PV 50 -80