Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
    on nuo tehtaan säädöt sen verran ainakin mulle jäykän puoleiset,että olisko kellään ihan katuajoon sopivia säätöjä löytyny,ottaa nimittäin joka perkeleen montun ja nypyn niin rajusti ,että meinaa lähteä satulasta. (painoa 100kg?)neuvoista enempi ku kiitollinen!!
    Mulla sama homma, eikai se auta ku yrittää kokeilemalla saada pehmeämmäksi..
    Gsxr 1000 k7
    Olen suunnilleen samoissa neuvola painoissa itsekkin. Mun ainakin piti pikkusen lisätä esijännitystä eteen ja taakse että sai painaumat kohdalleen. Tämän jälkeen alkoi perä pomputtaan/nypyttään aika ikävästi pikku routaheitoista, toimi kyllä mutta vaan "täysiä" ajaessa. Laitoin pari naksua paluuvaimennusta lisää... Tiedä sitten oliko vaikutus vaan henkistä, mutta ihan hyvä tuo on nyt katuajossa.

Ps. Mun makuun tuo gixxerin alusta on vakiona aika pehmeä pinnasta... Toisaalta kaverin vastaava gixxeri joka on vielä aavistuksen tiukemmalla kuin minun pyörä, on jo aivan mahdon ajettava mulle. Suosittelen mittaan painaumat kohdalleen ensi alkuun, vaikutus on suuri jos pielessä.
    Supermoto
  4.  
    juu.. kokeilemalla on tullut jonkun verran paremmaksi,lähinnä olen muuttannu sekä etu ja takapään low speed comp:ia kovemmalle,sekä paluuvaimennusta kummastakin päästä kovemmalle.etupään esijännitystä löysäsin yhden viivan pehmeämmälle ku tehtaan jäljiltä eli nyt 4 viivaa näkyvissä.ottaa paremmin nuo epätasaisuudet ja nypyt kuitenkin että saa olla toistaiseksi tuollaisena säädöt.