Ei, kyllä niissä sama konstruktio on lootissa, kuten muissakin harrikoissa, huoli pois.(mix @ Kesä. 27 2009,00:38) kirjoitti
Voi olla että muistan taas vaihteeksi ihan päin persettä, mutta olikos ettei Vyrtti myy yksityisille noita kamoja? Jostain vaan jäänyt mieleen tuommoinen.(Mutkaetana @ Kesä. 27 2009,01:08) kirjoitti
Timesertit on kyllä hyväksi todettuja, mutta saatavuus aika heikkoa vissiin?
Noita perus helicoileja ja vastaavia kopioita löytyykin sitten melkein joka toisesta autotarvikeliikkeestä.
- P
Tuosta en kyllä itsekkään osaa sanoa, mikä on nykyinen meininki myynnissä. Itse olen ollut mukana touhuamassa kumpaakin vaihtoehtoa, joten en ole itse joutunut hankkimaan hilppeitä.(Perkele @ Kesä. 27 2009,01:18) kirjoitti
Helicoilia ainakin on yleisesti saatavilla, Timesert satsi taitaa olla vaikeampi, koska porukka ei tiedä siitä ja ei osaa kysyä ja tähän taas kauppias vastaa ettei ole kysyntää niin heillä ei ole tarjollakaan.
Voin muistaa väärin itsekkin, mutta sellainen kutina on jäänyt tuosta Timesertistä, että sen tarvitsemat asennustyökalut on vaikeita saada, onkohan ne juuri suunnattu vain yrittäjille tms.?
Kysymällähän tuo selviää.
Helicoil sarjoista voin suositella Recoil merkkiä, siinä tulee mukana ainakin kaikki tarvittavat työkalut ja hilppeet.
^ tuo Recoil on ollut itselläkin käytössä muutamassa operaatiossa ja hyvin on pelittänyt. Eli voin suositella.
Tuo Timesert on tosiaan vähän hankalan maineessa. Toimiva systeemi, mutta ei ihan joka jannun saatavilla. Jos en edelleenkään ihan väärin muista.
- P
Toivottavasti ongelma ratkesi. Juuri tuollaisia tilanteita varten Puksun Esso oli olemassa: sieltä sai autoon vaikkapa starttimoottorin keskellä yötä..
Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
Wurth myy tosiaan vain laskutuksen kautta yritysasiakkaille. Eli rahatukun kanssa kauppaan ei kannata mennä, jos se tukku ei ole sitten reilu...(Perkele @ Kesä. 27 2009,01:18) kirjoitti
![]()
R1300Gs, Varg Ex, RR300, 748r, Hp2 Sport, S1000rr
Ex
Rsv, 1200 GSA, R1250 GSA, Ss750ff, Monster S4r, 1098 sf, 999 Xerox, HDSgs, F6B, Fe450, Te300 Te300i x2, Zx6r, Zx10r, exc450, Superduke r x2, Supermoto 950, 990 adv, Gsxr 750, Rocket 3R, Fz1n, R1
Kiitokset Hotbikelle tehdystä työstä, löytyipä samalla vika huonoon
käyntiin, miksi tulpanvaihtoon siis alunperin ryhdyttiin, oli pienenpieni
muovitulppa imusarjassa joka oli haljennut...
Nyt käy kuin sarvipäinen enkeli! *![]()
What's the difference between Buell and your wife?
After two years Buell still sucks...