Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
    Terve,tuli tossa eurobikerin mainos kotiin ja siinä oli hälyttävä jarrulevylukko halvalla joten rupesin miettii olisko tosta mihinkään,vai onkohan niin ettei halpaa kannata ostaa * Sattuisko kenelläkään olla tosta mitään kokemusta * http://www.eurobiker.fi/tuotteet?group=22&product=1035 Osote oli pakko laittaa tällä tyylillä kun en muistanut miten linkki laitetaan *
    Aprilia ETV Caponord * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Osta enduro, niin et tarvitse katua
    Ja näyttäähän toi linkki toimivan en ehkä ollutkaan ihan pahvi ?
    Aprilia ETV Caponord * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Osta enduro, niin et tarvitse katua
    Saa noita hälyttäviä jarrulevylukkoja vieläkin halvemmalla. Itse maksoin 22e kun ostin Kärkkäiseltä reilu kuukausi sitten.
    Nämä halvemmat ovat luultavasti helpommat murtaa kuin kalliimmat, mutta omasta tarpeestahan se on paljon kiinni mikä on riittävää. Itsellä mopo on melkein kämpän ikkunan alla, joten uskon että halvempikin lukko kerkeää parkaisemaan kuuluvasti mikäli joku yrittää mopooni kajota.
    **Yamaha FZS 1000 vm.2005**
  4.  
    Mulla on ollut kevään ajan ko. lukko käytössä. Olen ollut todella tyytyväinen. Ainoa miinus on äänen voimakkuus, joka ei ole ihan autohälyjen luokkaa. Voisi olla kovempikin. En tiedä että olisi koskaan hälyttänyt ilman syytä. Pari kertaa on on meinannut unohtua levyyn kiinni toi lukko. Ekalla kerralla kun pyörää liikuttaa se päästää neljä selvästi (myös kypärä päässä) kuultavaa piippausta. Seuraavasta tärähdyksestä alkaa sitten ujellus. Siksi herkkä on, että kun avaimella koskettaa pintaa, niin heti reagoi. Reagoi myös usein siihen kun avaa sivulaukut (Mulla nahkaiset). Ei varmaan ammattivarasta hetkauta, mutta ainakin luulisi säikäyttelevän pikkupoikia, jotka tykkää koeistua ;)