Ja reitti.
BMW R1200R -11
BMW K1300R -10
BMW F800ST -08
YAMAHA XV535 VIRAGO -89
Vähänkö osuu ja uppoaa *huutonaurua*....(mänä @ Kesä. 17 2009,23:30) kirjoitti
Anyway, hyvä setti, hyvät reitit, hauskat läpät, kohtuu pituinen setti ja jos Riisor on ollut kotona melkein ekana, voi sanoa että legendaarista.
Mä venttailin loppuletkan kokoon ja kiikutin ne lähtöpisteeseen, toivottavasti kaikki löysivät kotiinsa. Mä ainakin olen täällä..
Pieneen Kotkaan ei mahdu paljon vikoja.
Se valkoinen kikseri.
Joo kiitos vetäjille ja ajoseuralaisille. Oli kyllä taas niin jäykkää menoo omalta osalta, että ihan hävettää. Lohjalla meinasin vetää perän alta jarruissa ja kelan tiellä vielä meinasin vetää mutkan pitkäks ihan rehellisellä hartialukolla. Pahoittelen takana tulleiden kauhunhetkiä![]()
premier
emeritus
Kiitoksia veturille hienoista reiteistä.
Oli taas melkoisen tiukkaa mutkaa, upeita reittejä ja maisemia.
Suomi on kaunis maa.
Kiitos myös kaikille ajoseurasta.
Hyvä ettei Matille käynyt huonosti.
Peilejä stonkaa ja muuta peltiä tai muovia saa uutta,
mutta luut ja niska tai selkä on sitten vaikeampi korjata.
Opetus että tiukoissa mutkissa kannattaa ottaa iisimmin.
Hyvää jussia kaikille!
Suomi on ollut suurimman osan kirjoitettua historiaa vihollistemme Ruotsin ja Venäjän miehittämänä.
Osallistu maanpuolustustyöhön reserviläisjärjestöissä ja koulutukseen MPKryn kautta!
IBA.
Tulin sun perässä ja kauhunhetkiä koin vain omasta puolesta, kun vedin perässäsi myös hartilukon oikeen reippaasti tuossa samassa kelantien mutkassa *(premier @ Kesä. 17 2009,23:51) kirjoitti
![]()
ZZR-600 -93
ZX-6R -05
- - - - - - - -
Mc Luppakorva aka Pupu, missä viipyy hitaa-aa-at kuvat.. Nopee Matti ei ollut mukana joten me odotellaan sua.
Se valkoinen kikseri.
Apua, se on tarttuvaa(Privileged @ Kesä. 18 2009,00:01) kirjoitti
![]()
premier
emeritus
Tapahtumarikas lenkki *![]()
Eka säikäytti se "epämääräinen" letka joka tuli vastaan, jotain jengiläisiä vissiin *
Sitten pelästyin sitä isoa "mustaa karhua"... no onneks tästäkin selvittiin pelkillä kaluston vauriolla *
Ja ne kuvat, viel ku tr3 lupas niistä kassillisen rahaa tai jotain sinne päin...
hitaankuvat®
edit: kirjoitusvirheet
"Puput on kyllä suloisia, muttei kovin älykkäitä"
Joo lyökää vaan lyötyä.. Voin kuvitella että just nyt kaveria vituttaa niin ettei veri kierrä. Ne jotka tietää tilanteen, niin miettikääpä jos omalle kohdalle sattuis. Tietysti se, ettei tullut henkilövahinkoja on se tärkein juttu, mutta ainakaan mua se ei vastaavassa tilanteessa pahemmin lämmittäis.(Makeka @ Kesä. 17 2009,23:48) kirjoitti
Eli vilpitöntallinaapurille.
Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään
>> PK-letkaohje <<
>> Veturin vinkit <<
Ducati SFV4S
^ ^ siinä * *(Makeka @ Kesä. 18 2009,00:05) kirjoitti
Ja mun kuvat olikin tällä kertaa ekana *![]()
"Puput on kyllä suloisia, muttei kovin älykkäitä"
(riisor @ Kesä. 18 2009,00:49) kirjoitti
![]()
kyllä se siitä, ukko on ehjä, ja se on ainoa asia joka oikeasti merkitsee mitään.
Joka kerran kun jotain menee rikki, ottaa pannuun ja silti siitä kettuillaan... paskimmissakin hetkissä on pakko nähdä jotain huumoria, muuten me kuollaan elävältä kaikki. Onneksi muovia ja rautaa saa rahalla.
Se valkoinen kikseri.
Herneet pois nokasta, olin itse nostamassa pyörää ojasta ja huumori on oikeasti paras lääke lähes kaikkeen, uskon, että myös tässä tapauksessa. Henkilövahingoilta säästyttiin ja näin ollen väänsin asian huumorin puolelle. Pahoitteluni asianosaiselle, jos aiheutin mielipahaa.(riisor @ Kesä. 18 2009,00:49) kirjoitti
Life is too short to leave behind.
Kawasaki 300J 2014 - lällis
Exät:Yamaha FZ6-S 2008, Honda CBF 1000 S 2010, Kawasaki Versys 650, 2011, GSF 1250 SA ABS 12(10), Varadero 1000-04, GSF 1250 SA-07, GSX 750F-05, DL V-strom 650-06, SV 650 S-03
Joopa joo, en sitte tullukaan mukaan kun myöhästyin lähdöstä, joskus kymmentä yli vasta olin siellä teboililla. Kävinpä kuitenki ittekseni vähän ajelemassa siellä samoilla suunnilla, ehkä ens kerralla taas ihan letkan mukana.
Huomen kuitenki sinne mökille, hyvää Juhannusta kaikille! *![]()
kiitokset vaan vetäjille oli kivaa ekaa kertaa tänä vuonna vetää mutkia![]()
sain muuten kotimatkalla kameranki välähtämään mutta onneks muistin vilkuttaa![]()
KooTeeÄm
Mulla on ollut aina "paha" tapa sanoa/kirjoittaa mitä ekana tulee mieleen...(Makeka @ Kesä. 18 2009,01:00) kirjoitti
Ainahan noi pannutukset pysäyttää miettimään. Onneksi kuitenkin mies on ainakin fyysisesti kunnossa. Vilpitön sorry huonosta huumorista. Oma ajorytmi sekosi tuon keissin jälkeen, joten ajelin illan loput mutkat mummovauhtia.
Noniin, kohti uusia ajeluita ja hyvää juhannusta kaikille!
Life is too short to leave behind.
Kawasaki 300J 2014 - lällis
Exät:Yamaha FZ6-S 2008, Honda CBF 1000 S 2010, Kawasaki Versys 650, 2011, GSF 1250 SA ABS 12(10), Varadero 1000-04, GSF 1250 SA-07, GSX 750F-05, DL V-strom 650-06, SV 650 S-03
kiitos kaikille ja hyvää Jussia
Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin
Triumph Rocket
Suzuki B-King
Suzuki Hayabusa
Agusta
Kawasaki ZZR
Kawasaki 800
Honda Goldwing 1800
Kawasaki ZZR
MV Agusta
On teillä ollut tapahtumarikas pk-keskiviikko, ei voi muuta sanoa.
Harmillisesti itse jouduin "uhrautumaan" companyn partyihin, eikä päässy ny mukaan. Enkä kolunu tuolla edes ojanpohjia
No onneks Masalle itselle ei näemmä käyny mitään, hyvä näin.
Eikä pupun kuvat olleet ollenkaan hitaat, mulle.
Hyvää jussia kaikille ja ensi kertaan.
Trust your instincts, be yourself!
Kawasaki Z750 -04 --> Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08--> Kawasaki ZZR1400 -12 --> Kawasaki H2SX SE -18
Pupu ilmiselvästi parantaa tahtia... hyviä kuvia hyvästä setistä.
Se valkoinen kikseri.
Lama-ajan partyt kun tähän aikaan jo kirjottamassa foorumille *(Vmatti @ Kesä. 18 2009,09:53) kirjoitti
![]()
V matti - poissaolosi huomattiin , selviät tällä kertaa varoituksella.. Katsokkin että poissaoloja ei kerry enempää![]()
Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin
Triumph Rocket
Suzuki B-King
Suzuki Hayabusa
Agusta
Kawasaki ZZR
Kawasaki 800
Honda Goldwing 1800
Kawasaki ZZR
MV Agusta
Tämä lienee sulle mänä
Ite oon niin s*tanan tärkee firmalle etten saanu lähtee kesken vuoron mukaanne tällä(kään) kertaa mutta jospa joku innostuis vetämään Juhannusajelun joku päivä.
Turvallista Johannesta kaikille!
Tärkeintä on lähteminen, jäitten lähteminen.
Honda CBR 600RR -03 (gone)
Honda CBR 600F -03 (gone)
Honda CBR 600F -00 (gone)
Joo tattistavaan vetoporukalle.
Itse halusin aluksi ottaa toodella rauhallisesti, varsinkin kun mun uudella takakumilla on kilsoja takana (tapahtuman sattuessa) 200 km.
Kiitoksia kovasti kaikille auttaneille ja hengessä mukana olleille. Eipä kai näissä hommissa ilman **ttuiluja selviä, se vaan vahvistaa miestä. Tosiasia on se, että illalla olo oli todella sellainen, ettei veri kierrä vitutuksen takia.
Onneksi kuttaperkkaa saa kaupasta lisää ja nyt lähdenkin tästä juuri Stormille hakemaan uutta ohjaustankoa. Sen mahodollinen korjaaminen ja takasin vääntely on sellaista alakoulun hommaa ja saattaa olla jopa vaarallista. Jos maaliin tuli naarmuja, sain Muukalta pari hyvää vinkkiä niiden hoitamiseen; älä tee yhtään mitään, ei se haittaa mitään
Todellisuudessa se takakumi lipsahti kai siitä ajoradan keskiviivasta, koska olen todennäköisesti ajanut pienellä vaihteella siihen jyrkkään kurviin. Tuossa mun 1000:ssa V2-moottorissa on ihan helvetillinen moottorijarrutus ja uskoisinkin sen lipsahduksen käyneen juuri sen takia. Olen vaan tullut kaarteeseen reippaahkolla vauhdilla ja pienellä vaihteella tasakaasun osuudella mutkassa maaliviivan päällä päästänyt koneen jarrulle. Lips, se niljahti pahasti alta, muttei kaatunut. Siinä vaiheessa taas nenä osoitti kohti penkkaa ja en päässyt kalastamaan enää pyörää ylös ennen reunan hiekkaa. Onnksi vauhtia ei ollut taas paljoa, sellainen hölkkävauhti.
Alkaa olla mulle riittävästi kolhuja tuolla Inkoon suunnalla. Taitaa olla niin, että tuo mun pyörä yhdessä Inkoossa on pahaa karmaa, siis oikea permuudankolmio.
Henkisiä haavoja nuollessa korjaan pyörän ensiksi kunnolla kuntoon, ennen seuraavia ajoja. Olin suunnitellut ens. vkl:ksi jotain, mutta jätänpä reissut nyt vähäksi aikaa muille.
-M
"Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."
ZZR 1400 2014
jep kolmet "pannut" tänä kesänä nähneenä joka kerta hetken aikaa menny että luotto on tullu takas ?(mänä @ Kesä. 18 2009,09:13) kirjoitti
eiku hyvät jussit vaan kaikille *
BMW R1200GS & RF 900 R projekti