Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
  1. #1
    Sanokaas joku millaisella nostimella parhaiten saisi otsikon mukaisesta härvelistä takapään ilmaan huoltoa varten. Tulisiko nostaa keskeltä vai takahaarukasta? Tekeekö esim. motonetin vehkeillä mitään vai onko parempia ehdotuksia.
    Kiitoksia jo etukäteen. *
    - Kawasaki F6 125
    - Honda cb 125
    - Honda vt 600
    - Honda vtx 1800r
  2. #2
    Yksi vaihtoehto on nostaa kuormaliinalla roikkumaan johonkin, ei ainakaan kaadu puuhastellessa.
  3. #3
    Otskikosta tuli ekana mieleen, että ihan jarrullako se takapyörä nousi?

    Shadowista ei kokemusta, mutta vaijeritaljaa ja kuormaliinaa olem muissa pyörissä käyttänyt. Tarvitkee vaan tukevan koukun mihin ripustaa tai vaihtoehtoisesti vaikka sellaisen moottorinnostajan, joita esim. biltema myy.
    "Kun väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hän tee samoin"
  4. #4
    En ihan tarkkaan tiedä miten pikku Shadowin runkoputket kulkee mutta Motonetin Moottoripyöränostin m.422mm/680kg voisi olla ihan käyttökelpoinen laite. Tai sitten takapyörän huoltovippa samasta talosta.
    Edittiä. Taitaa Motonetistä löytyä myös huoltovippa kustomeillekin. Mutta eikö lie helpointa kun käyt paikanpäällä katsomassa.



    Taivas saa odottaa
  5. #5
    Lainaa (Ekku @ Kesä. 15 2009,21:04) kirjoitti
    Otskikosta tuli ekana mieleen, että ihan jarrullako se takapyörä nousi?

    Shadowista ei kokemusta, mutta vaijeritaljaa ja kuormaliinaa olem muissa pyörissä käyttänyt. Tarvitkee vaan tukevan koukun mihin ripustaa tai vaihtoehtoisesti vaikka sellaisen moottorinnostajan, joita esim. biltema myy.
    Tota minäkin olen jo jonkinaikaa ihmetelly kun ei se takapää koskaan jarrulla nouse. Mikä lie siinä vikana?

    Uskaltaisiko sen liinan laittaa takaloksun alta ja nostaa siitä. Kestääkö loksu? Vai mistä se kannattaisi nostaa liinalla?
    Sen olen oppinut, että kaikkiin ekaa kertaa tehtäviin hommiin kannattaa kysellä neuvoja - joku sanoi, että tyhmä oppii omista virheistään ja viisas toisten.
    - Kawasaki F6 125
    - Honda cb 125
    - Honda vt 600
    - Honda vtx 1800r
  6. #6
    Onkos tuossa muuten ö-suti koneen alla/takana (mahdollista huoltoakin ajatellen)? En nyt ite muista, siinä tapauksessa ehkä se takasvingistä nostava voisi olla hyvä jos vain sopii putkien osalta. Öljypohjakin taitaa tulla alemmaksi kuin rungon "kehtoputket".



    Älä korjaa ehjää....
  7.  
  8. #7
    Lainaa (Maintenanceman @ Kesä. 16 2009,23:28) kirjoitti
    Onkos tuossa muuten ö-suti koneen alla/takana (mahdollista huoltoakin ajatellen)? En nyt ite muista, siinä tapauksessa ehkä se takasvingistä nostava voisi olla hyvä jos vain sopii putkien osalta. Öljypohjakin taitaa tulla alemmaksi kuin rungon "kehtoputket".
    Noinhan siinä öljyjutut ovat. Ratkaisin asian niin, että vein pyörän mp-mestaan
    Koko yön siellä nyt jo ollut ja hitto kun ei pääse
    - Kawasaki F6 125
    - Honda cb 125
    - Honda vt 600
    - Honda vtx 1800r