Sivu: 2 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 133:sta
  1. #31
    Lainaa (TPM @ Kesä. 14 2009,11:11) kirjoitti
    Lainaa (rellonen @ Kesä. 14 2009,11:06) kirjoitti
    Lainaa (Daredevil @ Kesä. 14 2009,10:57) kirjoitti
    Sedät jaksaa jeesustella.
    Niinhän me jaksetaan.Mutta meissä on yksi ero noihin ylälistan kavereihin;ollaan hengissä.Voit tulla jeesustelemaan kun sinulla on ensin ne neljäkymmentä ajettua kautta kasassa. Sitä odotellessa yritetään edelleen pysyä ehjänä pyörän päällä,välillä hitaammin,välillä nopeammin kuljeskellen.
    Ehjänä pyörän päällä, mutta sisäisesti aivan rikki näiden kaikkien hurjastelijoiden takia. Pilaavat teidän maineen... Neljäkymmentä ajettua kautta kasassa... Ei montaa jeesustelijaa noillaa spekseillä täälläkään olisi.
    Ei mua haittaa yhtään se että vedät kaseikkoon oman tyhmyyden takia.Siihen ei auta mikään.Yritä edes olla se ensimmäinen joka kiskoo sinne yli kolmeasataa.Kyllä sillä täällä irtoo rispektiä.Me ollaan ihan rikki kun ei uskalleta itse tehdä sitä.
    Se on vaan luonnollista poistumaa niinkuin muuallakin luonnossa.Ei siihen kokeneimpien neuvot auta.Kaikki on vaan aivan taivaallisen taitavia.
    On niitä poistunut omastakin kaveri- ja tuttavapiiristä ihan riittävän monta että pelisäännöt alkaa olla jo selvillä.
    Silti suosittelisin vielä kerran että ne omat rajat jätettäisiin kokeilematta maantiellä,käykää se touhu tekemässä radoilla.
  2. #32
    Käsittääkseni suomen pyöräkantaan verrattuna, näitä tapauksia ei tapahdu niin kamalan paljoa.
    Katselin muistaakseni viime vuotista pärrälehteä, jossa oli näitä tilastoja.
    Suomen pyöräkanta on tuplaantunut, en nyt muista mihin verrattuna, mutta kuitenkin kuolemaan johtavat onnettomuudet oli pudonneet, tai pysyneet samana.

    Toki jokainen tälläinen kuolema on turha.

    Mitenhän, jos alettaisiin listaamaan jokainen auto onnettomuus tänne samalla tavalla. Taitaisi olla aika paljon listattavaa. Autoilijoiden onnettomuudet ovat myös pääsääntöisesti sellaisia, että joka kerta menee myös joku viaton mukana.

    Turha holhous on perseestä, ja jos moottoripyöriin aletaan niitä rajoittimia laittamaan, niin sitten samantien myös autoihinkin.

    Sekä jo ehdotetut sähköaidat, ja järvien kuivattamiset.
    Tupakan, ja nuuskan myynnin täyskielto. Myös käyttö pitää kriminalisoida. Samantien myös kuningas alkoholi. Nii, ja tosiaankin ne leipäveitset. Unohtamattakaan turhia aseita.
    HK;n sinisenkin olen kuullut aiheuttavan jotain sairautta. Sekin pannaan. Paistinpannutkin on vaarallisia, kun paistaessa syntyy karsinogeenejä, tai vastaavaa. Ja silloin myös grillaaminenkin on muuten vaarallista.
    Poliisit, ja vartijatkin on joskus vaarallisia..
    Ihminen on itsessään vaarallinen otus. Pannaan karanteeniin....

    PLAAPLAAA...

    Yleensäkkin kaikki hauska on jotenkin, ja jollain tasolla vaarallista. Aika pirun tylsää meidän elämä tulis olemaan, jos toteutettais kaikki kiellot ja rajoitukset mitä nää jeesustelijat haluaa.
    Nyksä. Speed Triple 2013
    EX: GSX-R 1000 K6
    EX: R6R 06
  3. #33
    Lainaa (fj 1200 @ Kesä. 14 2009,10:12) kirjoitti
    juu,en minäkään rajoittimien kannalla ole,mutta joku tolkku tähän on tultava,muutama "vetomies"pilaa koko porukan maineen,mut onhan se siistii kun saa rispektiä siitä,kuka on ajanu kesän pojat tutkaan vitun ääliöt herätkää! *
    Etkö kehtaa enää ajaa kylillä kun lehdessä on ollut "vetomiehestä" tarina joka on pilannut sinun kesän ? En tiennytkään, että tämä näin yhteinen harrastus on. Naapurin Pate ajaa korttinsa hyllylle niin minäkin häpeän ja pahoittelen sitä kaikille. Kyllä Kyllä
  4. #34
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    No näinhän se on, kyvyttömät ja osaamattomat vaan kuolee pois jaloista kuleksimasta ja happea kuluttamasta, onpa enemmän tilaa meille muille.
    Sekin hyvä puoli on tuossa nopeudessa että kunnolla vedettynä lähtee nirri pois, ei kulu yhteiskunnan varoja kuntouttamisiin, leikkauksiin, sairauseläkkeisiin tai muihin vastaaviin turhiin kuluihin.

    Eli jos vedätte niin vetäkää sitten kunnolla, niin ettei jää kitumaan.
    Dirty Nasty Furriner
  5. #35
    Tämä taitaa olla väärä harrastus niille, joille jo uutisten lukeminen aiheuttaa noin paljon myötäkipua, itkua ja kyyneliä.


    Tapaukseen; itse pidän äärimmäisen edesvastuuttomana tuota matkustajan kanssa koheltamista. Onneksi matkustaja ei (?) kuollut, toivottavasti ei halvaantunut tjsp.
    636 -> 998
  6. #36
    Liittyi Apr 2003
    Lat: N 60 14' 15.67" Long:E 25 07' 20.79"
    Lainaa (Daredevil @ Kesä. 14 2009,10:57) kirjoitti
    Sedät jaksaa jeesustella.
    Vieläkään en lakkaa ihmettelemästä, että miksi jotkut sitkeästi
    jaksavat ja jatkavat sellaisten osioiden/palstojen lukemista, joista
    he eivät pidä ja/tai joiden asenne on heidän mielestään syvältä.

    Taitaa tosiaan olla niin, että on olemassa tietynlainen "rotu" tai
    "ihmislaji", joiden on vain, jos ei muusta syystä niin uteliaisuudesta
    pyrittävä lukemaan liki kaikki mitä vain suinkin on kirjoitettu -
    kiinnostipa se lainkaan tai ei.
    <span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro ...........</span>
    -"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
    -"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
  7. #37
    Liittyi Jun 2007
    Tukholma (entisii kouvola-korialaisii)
    Tähän se koheltaminen johtaa. Aloitetaanpa katsella 12.30 minuutin kohdalta eteenpäin.

    http://svtplay.se/v....,1,f,-1

    Jos vaikka joku vielä epäilee että miten se nyt muita vois kiinnostaa.
    Itse paskat välitän, jos joku pörrää kaseikkoon, ja teloo itsensä loppuiäksi istuvaan asentoon, tai pahvilaatikkoon. Mutta kun se alkaa näkyä omissa maksulapuissa, se alkaa kyrsimään. *
    Yleensä tyhmästä päästä kärsii koko ruumis, miksi jonkun toisen tyhmästä päästä kärsii jonkun toisen ruumis?



    Yamaha XV1600 WildStar
    Moto Guzzi 1000 SP III
    BMW K100 RS
    Moto Guzzi V65 Lario
    Yamaha FJ1100
    Moto Guzzi V35III
    Suzuki GR650
    Honda CB400N
    Solifer Speed


    "Bara döda fiskar följer strömmen"
    "Your crash, is my cash"
  8. #38
    Lainaa (Staga @ Kesä. 14 2009,11:39) kirjoitti
    No näinhän se on, kyvyttömät ja osaamattomat vaan kuolee pois jaloista kuleksimasta ja happea kuluttamasta, onpa enemmän tilaa meille muille.
    Sekin hyvä puoli on tuossa nopeudessa että kunnolla vedettynä lähtee nirri pois, ei kulu yhteiskunnan varoja kuntouttamisiin, leikkauksiin, sairauseläkkeisiin tai muihin vastaaviin turhiin kuluihin.

    Eli jos vedätte niin vetäkää sitten kunnolla, niin ettei jää kitumaan.
    Ehdottomasti samaa mieltä
    nyk. BMW R1200GSA Triple Black -17, BMW R1200GS -15, Suzuki GSX1300R Hayabusa -10, Honda CB1300SA -12,Yamaha XJR1300 -09 ja monta muuta...
  9. #39
    Lainaa (Eki- @ Kesä. 14 2009,11:43) kirjoitti
    Tapaukseen; itse pidän äärimmäisen edesvastuuttomana tuota matkustajan kanssa koheltamista. Onneksi matkustaja ei (?) kuollut, toivottavasti ei halvaantunut tjsp.
    Niinpä. Huonoimmassa tapauksessa kyytiläinen pääsee hengestään ja kuski jää miettimään loppuiäkseen, että kannattiko vetää se kurvi ihan niin kovaa *
    Tunturi Classic -74 --> Suzuki Tsx -84 --> Kawasaki Versys -07 *--> Suzuki GSR -07 (myyty)
  10. #40
    Lainaa (Staga @ Kesä. 14 2009,11:39) kirjoitti
    No näinhän se on, kyvyttömät ja osaamattomat vaan kuolee pois jaloista kuleksimasta ja happea kuluttamasta, onpa enemmän tilaa meille muille.
    Sekin hyvä puoli on tuossa nopeudessa että kunnolla vedettynä lähtee nirri pois, ei kulu yhteiskunnan varoja kuntouttamisiin, leikkauksiin, sairauseläkkeisiin tai muihin vastaaviin turhiin kuluihin.

    Eli jos vedätte niin vetäkää sitten kunnolla, niin ettei jää kitumaan.
    Kaahaaminen prätkällä sekä autolla on kivaa. Kokeile sinäkin, niin ei koko ajan tarvitse roikkua jeesustelemassa täällä foorumilla eikä harmitella sitä, että elämässäsi ei ole sisältöä.
    Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
  11. #41
    Kylläpä täälä taas on oikein porukkaa, täällä huomaa sen "motoristi" hengen, mut se onki ihan perseestä Tuntuu vaa tietyt henkilöt olevan sellasia että aatellaan vaan omaa napaa. "hyvä että porukka kuolee nii jää "meille" enemän tilaa", No huhhu! Muuttasit tonne itä naapurii vaikka staga nii siellä on sulle sitä tilaa...

    Kenet toi nyt tässäkin vedossa vaaranti? Kyytiläine varmasti oli tietone kun kyytii lähti ettei oo turvallista kyytiä, ainut minkä vaaranti nii oli se hiton liikenne merkki.

    Mut kyllä on asenteet muuttunu. Jonkun custom tyypin ohi eilen menin ja sit kun olin parkissa nii kesaria tuli että paukkuu, kun taas motoristeiltä nousee vaa peukalo....
    --GsxR:iä--
  12. #42
    Lainaa (Poko @ Kesä. 14 2009,12:15) kirjoitti
    Kylläpä täälä taas on oikein porukkaa, täällä huomaa sen "motoristi" hengen, mut se onki ihan perseestä Tuntuu vaa tietyt henkilöt olevan sellasia että aatellaan vaan omaa napaa. "hyvä että porukka kuolee nii jää "meille" enemän tilaa", No huhhu! Muuttasit tonne itä naapurii vaikka staga nii siellä on sulle sitä tilaa...

    Kenet toi nyt tässäkin vedossa vaaranti? Kyytiläine varmasti oli tietone kun kyytii lähti ettei oo turvallista kyytiä, ainut minkä vaaranti nii oli se hiton liikenne merkki.

    Mut kyllä on asenteet muuttunu. Jonkun custom tyypin ohi eilen menin ja sit kun olin parkissa nii kesaria tuli että paukkuu, kun taas motoristeiltä nousee vaa peukalo.... *
    Kuinkas se luetun ymmärtäminen oikein sujuu?Olit varmaan pössäkällä kun se oli käsillä koulussa?
  13. #43
    Kaahaaminen ei oo kuitenkaan ainua tapa ajaa moottoripyörää. Itte oon ainakin pystynyt nauttimaan ajamiseta ihan nopeusrajoitusten puitteissa.

    En lakkaa ihmettelemästä sitä, miksi jengi hommaa sellaisia pyöriä, joissa vauhti ei vaan tunnu. Ookoo, niillä pääsee kovaa, sen ymmärrän. Mutta jos ei tunnu siltä, että menee kovaa, niin mikä järki siinä on?

    Haluan nyt tähän loppuun laittaa sellaisen diskleimerin, että en todellakaan halua provosoida tai vittuilla tällä kommentilla. Haluan vain kysyä. Oon kysynyt tätä samaa täällä foorumilla aiemminkin, mutta en saanut vastausta. Musta olis mielenkiintoista keskustella oikeasti näistä asioista, ei lukea tuota samaa vittuilua ketjusta toiseen.

    Kiitos.
    Honda XL600V Transalp

    Jotkut tahtoo rahaa
    jotkut tahtoo valtaa
    mä en tahdo muuta kuin
    dingdong-kellon
    dingdong-kellon
    soittaa saa
    pimpeli pom
  14. #44
    Liittyi Jun 2007
    Tukholma (entisii kouvola-korialaisii)
    Lainaa (rellonen @ Kesä. 14 2009,12:20) kirjoitti
    Lainaa (Poko @ Kesä. 14 2009,12:15) kirjoitti
    Kylläpä täälä taas on oikein porukkaa, täällä huomaa sen "motoristi" hengen, mut se onki ihan perseestä Tuntuu vaa tietyt henkilöt olevan sellasia että aatellaan vaan omaa napaa. "hyvä että porukka kuolee nii jää "meille" enemän tilaa", No huhhu! Muuttasit tonne itä naapurii vaikka staga nii siellä on sulle sitä tilaa...

    Kenet toi nyt tässäkin vedossa vaaranti? Kyytiläine varmasti oli tietone kun kyytii lähti ettei oo turvallista kyytiä, ainut minkä vaaranti nii oli se hiton liikenne merkki.

    Mut kyllä on asenteet muuttunu. Jonkun custom tyypin ohi eilen menin ja sit kun olin parkissa nii kesaria tuli että paukkuu, kun taas motoristeiltä nousee vaa peukalo.... *
    Kuinkas se luetun ymmärtäminen oikein sujuu?Olit varmaan pössäkällä kun se oli käsillä koulussa?
    REPS.
    Yamaha XV1600 WildStar
    Moto Guzzi 1000 SP III
    BMW K100 RS
    Moto Guzzi V65 Lario
    Yamaha FJ1100
    Moto Guzzi V35III
    Suzuki GR650
    Honda CB400N
    Solifer Speed


    "Bara döda fiskar följer strömmen"
    "Your crash, is my cash"
  15. #45
    Lainaa (Poko @ Kesä. 14 2009,12:15) kirjoitti
    Kenet toi nyt tässäkin vedossa vaaranti? Kyytiläine varmasti oli tietone kun kyytii lähti ettei oo turvallista kyytiä, ainut minkä vaaranti nii oli se hiton liikenne merkki.
    Silloin kun mä oon ollut moottoripyörän kyydissä, niin oon luottanut siihen, että kuski ajaa sillä tavalla, ettei saata mua vaaraan.

    Aika ikävää alkaa täällä spekuloimaan tuollaisilla asioilla, joista ei ole mitään varmaa tietoa.

    Edit. Mikäli tuo oli jonkin sortin trolli, niin mun mielestä tällaiset asiat ei ole niitä, joista kannattais yleisillä foorumilla vitsailla. Kaverien kesken voi sanoa mitä haluaa, mutta jonkunlainen ns. rääpy pitäis olla siinä, millaisia aivopieruja netissä julkaisee.



    Honda XL600V Transalp

    Jotkut tahtoo rahaa
    jotkut tahtoo valtaa
    mä en tahdo muuta kuin
    dingdong-kellon
    dingdong-kellon
    soittaa saa
    pimpeli pom
  16. #46
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    Lainaa (Poko @ Kesä. 14 2009,12:15) kirjoitti
    Kenet toi nyt tässäkin vedossa vaaranti? Kyytiläine varmasti oli tietone kun kyytii lähti ettei oo turvallista kyytiä, ainut minkä vaaranti nii oli se hiton liikenne merkki.
    Aika legendaarista...

    Joutuukohan muuten perikunta korvaamaan liikennemerkin vai meneekö vakuutuksesta?

    Mistäs muuten kyytiläinen tiesi kyydin olevan kylmää?
    Dirty Nasty Furriner
  17. #47
    Lainaa (Lilja @ Kesä. 14 2009,12:21) kirjoitti
    Kaahaaminen ei oo kuitenkaan ainua tapa ajaa moottoripyörää. Itte oon ainakin pystynyt nauttimaan ajamiseta ihan nopeusrajoitusten puitteissa.

    En lakkaa ihmettelemästä sitä, miksi jengi hommaa sellaisia pyöriä, joissa vauhti ei vaan tunnu. Ookoo, niillä pääsee kovaa, sen ymmärrän. Mutta jos ei tunnu siltä, että menee kovaa, niin mikä järki siinä on?

    Haluan nyt tähän loppuun laittaa sellaisen diskleimerin, että en todellakaan halua provosoida tai vittuilla tällä kommentilla. Haluan vain kysyä. Oon kysynyt tätä samaa täällä foorumilla aiemminkin, mutta en saanut vastausta. Musta olis mielenkiintoista keskustella oikeasti näistä asioista, ei lukea tuota samaa vittuilua ketjusta toiseen.

    Kiitos.
    Tee tälle oma topick, niin mie ainakin keskustelen tästä ihan mielelläni
  18. #48
    Lainaa (Lilja @ Kesä. 14 2009,12:21) kirjoitti
    Kaahaaminen ei oo kuitenkaan ainua tapa ajaa moottoripyörää. Itte oon ainakin pystynyt nauttimaan ajamiseta ihan nopeusrajoitusten puitteissa.

    En lakkaa ihmettelemästä sitä, miksi jengi hommaa sellaisia pyöriä, joissa vauhti ei vaan tunnu. Ookoo, niillä pääsee kovaa, sen ymmärrän. Mutta jos ei tunnu siltä, että menee kovaa, niin mikä järki siinä on?

    Haluan nyt tähän loppuun laittaa sellaisen diskleimerin, että en todellakaan halua provosoida tai vittuilla tällä kommentilla. Haluan vain kysyä. Oon kysynyt tätä samaa täällä foorumilla aiemminkin, mutta en saanut vastausta. Musta olis mielenkiintoista keskustella oikeasti näistä asioista, ei lukea tuota samaa vittuilua ketjusta toiseen.

    Kiitos.
    Ehkä se hauskuus ei todellisuudessa olekaan se kova vauhti, vaan se että se on kiellettyä. Ja mitä enemmän tulee kieltoja, sääntöjä ja sanktioita, niin sitä jännempää siitä tulee.

    Mieti nyt kun käyt vetäseen kolme markkaa motarilla ja siitä saa kiinnijäädessään ehdotonta, niin kyllä siinä adrenaliini alkaa virrata...

    Eli lisää kieltoja ja kovemmat rangaistukset, niin alkaa moottoripyöräily olemaan oikeasti jännää!
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  19. #49
    Lainaa (Staga @ Kesä. 14 2009,12:26) kirjoitti
    Lainaa (Poko @ Kesä. 14 2009,12:15) kirjoitti
    Kenet toi nyt tässäkin vedossa vaaranti? Kyytiläine varmasti oli tietone kun kyytii lähti ettei oo turvallista kyytiä, ainut minkä vaaranti nii oli se hiton liikenne merkki.
    Aika legendaarista...

    Joutuukohan muuten perikunta korvaamaan liikennemerkin vai meneekö vakuutuksesta?

    Mistäs muuten kyytiläinen tiesi kyydin olevan kylmää?
    En osaa sanoa kun tuon topicin mukaan likennemerkkikin oli metsässä... kuljettaja lensi metsään ja osui liikennemerkkiin..
    Ihan vakavasti,liikennemerkkeihin ei törmäillä ellei joku juttu ole sakannut jo ennen sitä.Onko se ollut tekninen vika,jotain edessä vai arviointivirhe kuskilla.Väärä tilannenopeus saattaa olla osasyy,eihän me tiedetä sitä.Täysin turha kuolema joka tapauksessa.
  20. #50
    Lainaa (MattiR @ Kesä. 14 2009,11:49) kirjoitti
    Lainaa (Daredevil @ Kesä. 14 2009,10:57) kirjoitti
    Sedät jaksaa jeesustella.
    Vieläkään en lakkaa ihmettelemästä, että miksi jotkut sitkeästi
    jaksavat ja jatkavat sellaisten osioiden/palstojen lukemista, joista
    he eivät pidä ja/tai joiden asenne on heidän mielestään syvältä.

    Taitaa tosiaan olla niin, että on olemassa tietynlainen "rotu" tai
    "ihmislaji", joiden on vain, jos ei muusta syystä niin uteliaisuudesta
    pyrittävä lukemaan liki kaikki mitä vain suinkin on kirjoitettu -
    kiinnostipa se lainkaan tai ei.
    Vanhat mummut lukevat lehdestä kuolinilmoitukset. Vanhat papat kuolonkolariuutiset. Sitten tekohampaat narskuen jeesustellaan ja päivitellään maitokahviin kastettu munkkirinkeli kitalaessa. Noh, täytyyhän vanhuksillakin olla elämässä jotain sisältöä...
  21. #51
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    No tän threadin hepulla ei ole enää mitään sisältöä elämässään. Taitaa jäykkäkoipisena olla aika tylsää :/
    Dirty Nasty Furriner
  22. #52
    No entäs sitten ne henkilöt, jotka käy spekuloimassa sitä, mitä "vanhat mummot ja papat" tekevät? Sekö sitten on elämän sisältö? Luithan säkin tämän ketjun läpi?
    Honda XL600V Transalp

    Jotkut tahtoo rahaa
    jotkut tahtoo valtaa
    mä en tahdo muuta kuin
    dingdong-kellon
    dingdong-kellon
    soittaa saa
    pimpeli pom
  23. #53
    Lainaa (Daredevil @ Kesä. 14 2009,12:53) kirjoitti
    Lainaa (MattiR @ Kesä. 14 2009,11:49) kirjoitti
    Lainaa (Daredevil @ Kesä. 14 2009,10:57) kirjoitti
    Sedät jaksaa jeesustella.
    Vieläkään en lakkaa ihmettelemästä, että miksi jotkut sitkeästi
    jaksavat ja jatkavat sellaisten osioiden/palstojen lukemista, joista
    he eivät pidä ja/tai joiden asenne on heidän mielestään syvältä.

    Taitaa tosiaan olla niin, että on olemassa tietynlainen "rotu" tai
    "ihmislaji", joiden on vain, jos ei muusta syystä niin uteliaisuudesta
    pyrittävä lukemaan liki kaikki mitä vain suinkin on kirjoitettu -
    kiinnostipa se lainkaan tai ei.
    Vanhat mummut lukevat lehdestä kuolinilmoitukset. Vanhat papat kuolonkolariuutiset. Sitten tekohampaat narskuen jeesustellaan ja päivitellään maitokahviin kastettu munkkirinkeli kitalaessa. Noh, täytyyhän vanhuksillakin olla elämässä jotain sisältöä...
    Juu, me lueskellaan lonksuvin dekarein henkeä pidätellen nuorempien Eeverttien uskomattoman kovista saavutuksista joista me osattu uneksiakaan teidän iässänne..
    Ennen oli viinat,v...t ja mopot,nyt ei oo enää kuin viina ja mopot.
    Kyllä on maailma ihan pilalla.Oon hetken pois,vaihdan kuivat vaipat...
  24. #54
    Saman harrastuksen parista porukkaa kuolee ja tääl vaan räävitään päätä.

    Noh tietääpähän mitä tääl puhutaan jos iteltää aika jättää tien päällä

    Hanaa vaan..vittu se mihinkään taivu....
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  25. #55
    Lainaa (Lilja @ Kesä. 14 2009,12:21) kirjoitti
    En lakkaa ihmettelemästä sitä, miksi jengi hommaa sellaisia pyöriä, joissa vauhti ei vaan tunnu. Ookoo, niillä pääsee kovaa, sen ymmärrän. Mutta jos ei tunnu siltä, että menee kovaa, niin mikä järki siinä on?

    Haluan nyt tähän loppuun laittaa sellaisen diskleimerin, että en todellakaan halua provosoida tai vittuilla tällä kommentilla. Haluan vain kysyä. Oon kysynyt tätä samaa täällä foorumilla aiemminkin, mutta en saanut vastausta. Musta olis mielenkiintoista keskustella oikeasti näistä asioista, ei lukea tuota samaa vittuilua ketjusta toiseen.

    Kiitos.
    Elämässä pitää järjen vastapainona olla järjettömyyttä. Muuten menee järki.

    Nopea pyörä/auto ostetaan sen tuottaman hyvän fiiliksen takia. Usko tai älä, jotkut saavat hyvää fiilistä nopeista ja muuten suorituskykyisistä ajopeleistä - ajoivatpa niillä nopeasti tahi eivät. Itse tiedän useita kilokyykkäilijöitä, jotka eivät ole ikinä vääntäneet tuppia nurin tai ajaneet yli kahtasataa, mutta he saavat hyvän fiiliksen kilokyykyllä ajaessa ja se on pääasia, koska moottoripyöräily on fiilislaji.
  26. #56
    Alkoholi aiheuttaa 2 500–3 000 kuolemantapausta vuodessa sekä onnettomuus-, väkivalta-, terveys- ja sosiaalikustannuksia ja -haittoja.
    -Miehen elämä on yhtä taistelua, päivällä leivästä ja yöllä lihasta.


    * *
    ** KAWA *
  27. #57
    Lainaa (FJR -07 @ Kesä. 14 2009,13:12) kirjoitti
    Alkoholi aiheuttaa 2 500–3 000 kuolemantapausta vuodessa sekä onnettomuus-, väkivalta-, terveys- ja sosiaalikustannuksia ja -haittoja.
    Liika lihavuus aiheuttaa sydänkohtauksia...ei muuta kun ranskalaiset kieltoon, läskivero ja seurantarannekkeet josta saat automaattisesti sakkoja kun syöt kasan ranskalaisia tai pizzan.

    perkele valvontaa me halutaan lisää!!!


    p.s : eikähän ää topikki oo jo sen verrna hakoteillä et tähän uskaltaa jo osallistua



    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  28. #58
    Lainaa (Lilja @ Kesä. 14 2009,12:21) kirjoitti
    Kaahaaminen ei oo kuitenkaan ainua tapa ajaa moottoripyörää. Itte oon ainakin pystynyt nauttimaan ajamiseta ihan nopeusrajoitusten puitteissa.

    En lakkaa ihmettelemästä sitä, miksi jengi hommaa sellaisia pyöriä, joissa vauhti ei vaan tunnu. Ookoo, niillä pääsee kovaa, sen ymmärrän. Mutta jos ei tunnu siltä, että menee kovaa, niin mikä järki siinä on?

    Haluan nyt tähän loppuun laittaa sellaisen diskleimerin, että en todellakaan halua provosoida tai vittuilla tällä kommentilla. Haluan vain kysyä. Oon kysynyt tätä samaa täällä foorumilla aiemminkin, mutta en saanut vastausta. Musta olis mielenkiintoista keskustella oikeasti näistä asioista, ei lukea tuota samaa vittuilua ketjusta toiseen.

    Kiitos.
    Itse olen joskus miettinyt ihan samaa..,omalla nakurosmolla sentään huomaa liikkuvansa, etenkin vastatuulessa.
    Kait se jonkinlaista egon pönkittämistä on, että pyörän pitää kulkea seittemääsataa? Mulla o isompi ku sulla vrt. pikkupojat hiekkalaatikolla.

    -ja tällä en tarkoita heitä, jotka harrastavat oikeasti kovaa ajamista suljetuilla alueilla (esim.suomen nopein 2009-threadin heput).
    En se minä ollu, ja sitäpaitsi se oli vahinko
  29. #59
    Lainaa (Lilja @ Kesä. 14 2009,12:21) kirjoitti
    En lakkaa ihmettelemästä sitä, miksi jengi hommaa sellaisia pyöriä, joissa vauhti ei vaan tunnu. Ookoo, niillä pääsee kovaa, sen ymmärrän. Mutta jos ei tunnu siltä, että menee kovaa, niin mikä järki siinä on?
    Samaa minäkin olen ihmetellyt. Itsehän rajoitan itseäni juuri pyörän kautta, kun järki ei muuten riitä.
    Entiset moottoripyörät: https://www.dropbox.com/sh/amqoywn9u...QMSPvQiWa?dl=0 Nyt M-G Bellagio 940
  30.  
  31. #60
    Liittyi Apr 2003
    Lat: N 60 14' 15.67" Long:E 25 07' 20.79"
    Lainaa (FJR -07 @ Kesä. 14 2009,13:12) kirjoitti
    Alkoholi aiheuttaa 2 500–3 000 kuolemantapausta vuodessa sekä onnettomuus-, väkivalta-, terveys- ja sosiaalikustannuksia ja -haittoja.
    On totta, että ihan jokainen kuolee tavalla tai toisella ennemmin tai myöhemmin.
    Totta on myöskin, että kaikki eivät kuole tupakointiin, ylinopeuksiin,
    hukkumalla tai dokaamalla jne., mutta esim. tupakointi, dokaaminen ym.
    aiheuttavat valtavan määrän kuolemia, jotka sinänsä ovat
    määriltään paljonkin isompia kuin mitä liikenteessä tapahtuu.
    Kyse on siitä, että pitääkö kuolemaa kiirehtiä tavalla tai toisella.
    On eri osa-alueta aivan kuten jo on mainittu .. hukkumiset, liikalihavuus,
    tupakointi ja ties mitkä kaikki muutkin kuolemaan johtavat asiat.
    Liikenne on vain yksi osa-alue. Jokaisella alueella on omat asiansa,
    joita korostetaan .. vaikka vesilläliikkumisissa tulee useasti esille
    uimataito ja liikalihavuuden alueella terveellisemmät ruokailut etc ..
    Mitenkään en itse ihmettele etteikö liikenteessäkin olisi noin. Tältä
    pohjalta ajatellen ns. "turhia" kuolemia tulisi välttää ja niiden estämiseksi
    jossain porukoissa ja ministeriöissä tehdään suunnitelmia kuolemien
    ja vammautumisten vähentämiseksi runsaastikin työtä. Poliisin
    liikenteenvalmominen on keskittynyt pääasiallisesti nopeusvalvontaan,
    jolla on saatu ehkäpä eniten ja nopeimmin parempia tuloksia. Kun
    hieman tarkkailette viimeaikaisia uutisia, niin voitte huomata, että
    monestikin kuski on jäänyt henkiin ja kyydissä ollet vammautuneet
    tai kuolleet. Onko tuo sitä, että kuskihan vain korkeintaan aiheuttaa
    pelkästään itselleen vahinkoa, jos edes vahinkoa ollenkaan. Huomattavan
    useissa tapauksissa turmakuskit ovat olleet juuri korttinsa saaneita
    tai huomattavan nuoria kuskeina .. siinä iässä, että tuntevat
    osaavansa ja hallitsevansa lähes mitä tahansa. Itseluottamus on
    ihan OK, mutta liika on sentään liikaa.
    Vauhtihan ei sinänsä ole vaarallista .. aivan kuten ei leipäveitsikään,
    mutta kyse onkin siitä, että missä ja miten sitä käytetään. Pyssykään
    ei ammu ihan itsekseen, joten sekään ei ole vaarallinen, mutta ihan
    kaikille sekopäille sitäkään ei tulisi antaa.

    Poliisin tavoitteista voi lukea tuolta. Tuo on siis VAIN liikenteen osalta.
    <span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro ...........</span>
    -"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
    -"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
Sivu: 2 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen