Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
    Tiätty meikäläisen kokemusmaailma on aika vääristynyt, kun on Bemareilla ajellut vuosia. Joissain tosin sliparikin ollut. Vaihtaessani kaupunkimaasturin Transusta Varaderoon, yllätyin aika positiivisesti. Tuossahan on ihan oikeat mopon äänet. Sivistyneet ja mukavasti moottorijarrutuksessa "jumputtavat ja hömpöttävät". Kun nyöriä hieman kiristää ja kierrokset nousevat 5-6000 tuntumaan, niin sehän karjahtaa ihan mukavasti . Mielestäni putket näyttävät ihan alkuperäisiltä. En onnistunut löytämään Hondan, sen enempää kuin minkään tarvikevalmistajan leimoja noista. Pyörä on vuosituhannen vaihteesta ja kaasutinversio. Puuroakin tuntuu kampe saavan ihan mukavasti, koska kunnon täyskaasukiihdytyksessä / vaihtaessa välillä ampuu putkessa. Vai aiheutuuko tuo siitä putkelle ilmaa työntävästä "saasteenpoisto"-häkkyrästä?
    <p>2002-2014</p>
    Jaa a.. onkohan mun kikottimessa jotain vikaa, kun ei moista tee?
    Mulla on myös viimeisiä kaasaripelejä ja se ei "ammu" putkissa..
    Murinat on kyllä mukavat moottorijarrutuksissa, mutta siihen se sitten jää. Muuten pakoäänet on kuin pannarissa!
    Täytyy vilasta löytyykö leimoja, kunhan tää ukkospuuska laantuu. Jotenkin vaikuttaa, että sulla olis hengittävämmät putket kuin orkkikset...
    Ajuri ei sääennusteita kattele!
    Joo ei pauku munkaan ja vaimeat on äänet. Tosiaan 5 tonnin päällä kirmasee mutta seki ääni tuntuu kuuluvan vaan kaasarin suunnattomasta bensanimusta.

Mulla on ollu kans mopoisa aika kovat äänet ja tuonki ekana listasa oli aluksi mököpöntöt, mutta kai mää oon tulosa vanhaksi kun tuo hiljasuus kuulostaa niin hyvältä.
  4.  
    Kyllä se ilman lykkääminen pakopuolelle paukuttaa moottorijarrussa VTR/Varadero pyörissä.

Mulla oli aiemmin kaasari VTR ja eliminoin siitä sen PAIR (Pulse Secondary Air Injection... ei tuo kyllä riimaa noihin kirjaimiin...) systeemin, koska avarilla pöntöillä alkoi jo riipiä hermoa jatkuva jytke hiljentäessä vauhtia.

Nykyinen -03 ruisku Varaderokin aivan vakiona saattaa röplötellä putkessa moottorijarrussa. Hondan leimat näkyy olevan vaimentimissa ala/ulkoreunalla.