Noin 500kg:n kokonaispainolla Passo Stelvion ja Grossglocknerin jälkeen on pakko kysyä, voiko tällä vehkeellä ajaa tiukkia "tornadoja" ilman ongelmia?? V**tu pyörä rykii pieree niinkuin ilmavaivainen sonni!!
Mitään hajua moottorin softasta ei ole mutta tämmösenä tää on hengenvaarallinen. Huomasin saman kiertäessäni Ahveniston rataa koulutusajossa, pyörä *ei toimi "oikein" vedon ja tyhjäkäynnin rajoilla. Kaasukahvan kiristäminen auttoi hiukan, mutta kyllä tää lomailu on raskata
Jos jollakin ois vinkki, että mimmosta päivitystä tähän ois tarjolla, niin ja mulla on Sebringin slipari *paikallaan, kun tuntu käyvän sillä paremmin kuin orkkis. Täällä vain tuntuu olevan niin laihalla että pauke kuuluu naapurikylään.
R1250GS
Mikä vuosimalli?
Mulla on yksi niitä alkupään 2005-mallisia ja se oli kyllä aivan samanlainen rytkytin alkuperäislelä softalla.
2 päivitysversion jälkeen se on parempi, mutta vieläkin melko kaukana hyvästä.
"Kun väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hän tee samoin"
Ite asiasta mitään tiedä, mutta muistan lukeneeni alkusarjan ässistä tuota samaa valitusta. Eikös ne päivitelleet softaa alkuvaiheessa aika taajaan?
<p>2002-2014</p>
Kiitoksia tiedosta, että mahavaivoihin löytyy lääkettä. Mulla on alkupään peli. Vissiin niitä ensimmäisiä 25.2.2005 Käyttöönotettu. Vaihdatan softan uudempaan heti kun kerkeän. PC kävi kyllä mielessä piereskellessä pitkin alppiteitä.
Kannattaako pyytää uusinta softa versiota? Ja mitä se noin about maksaa, tämän reissun jälkeen ei ole varmaan varaa kuin kaurapuuroon loppu vuodeksi?
R1250GS
Tota, vaikka mää näin päissäni olenkin aika tyhmä niin en mää nyt ihan hullu ole(jaulis @ Kesä. 13 2009,13:17) kirjoitti
![]()
R1250GS
Honda tekee loistavia pyöriä myös(Jussiboy @ Kesä. 13 2009,22:13) kirjoitti
![]()
Honda cbr 954 rr -03
kyykyllä kunnes maha ei enään mahu kyytiin
Koita resetoida se ecu. Alkupään ohjelmissa auttoi tuommoinen juttu resetoinnin yhteydessä:
ECUn huijaus
Myöhemmissä ohjelmissa ei sitten mitään eroa huomannut.
Dixi et animam levavi
Joo, Sukia ajaneena tunnistan ihan saman vetää/ei vedä efektin, ei se siitä parane. Testasin sitä oikein huolella gixulla ja busalla. Ei ole omaan bemariin verraten mitään etua löydettävissä.(Jussiboy @ Kesä. 13 2009,22:13) kirjoitti
PC:llä saa homman toimimaan sitten vielä siistimmin. Tuli sellainen laitettua, kun tekniikka kiinnostaa sillei bittitasolla. Tyhjäkäynnin saa nätiksi, kun laittaa 5% lisää ainetta 1000/1250. Sellainen korjaus oli valmiina nettikartassa. On/off-vaivoja voi pienentää laihentamalla seosta 15-20% 2000-2500 välillä 0-kaasulla. 2-5% kaasulla myös joku 5-10% laihennus tuohon kohtaan.
Sikälis on yllättävää, että tuossa pyörässä tosiaan on noilla pikkukierroksilla ja kaasuilla seos liian rikkaalla. Ja tyhjäkäynnillä taas vähän laihalla.
Kai se on sitten talvella se Powercommanderi hankittava.
Halvemmaksi se tulee kuitenkin, kun koko pyörän vaihto ja kun eihän se loppupelissä kaipaa kuin pientä hiomista.
Ei tullu 2 viikon nopeavauhtisella reissulla äkkiseltään mieleen, millä pyörällä sen reissun olisi mielummin tehnyt.
"Kun väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hän tee samoin"
Kiitoksia(ek@ @ Kesä. 15 2009,00:05) kirjoitti
Auttoi tässä tapauksessa. Dolomitit oli mukava kierrellä toimivalla pyörällä ja ilman bagaaseja.
Vaikka pyörää "vähän" arvostelenkin, en tiedä millä muulla vehkeellä haluaisin tehdä kesälomakierroksen Euroopassa, ehkä sitten isompana Gessulla, ehkä. Hemmetin kivaa tavaraa saa pakattua mukaan sopivasti, ja tarvittaessa ne saa irti nopeasti. Pehmea Sport laukkukaan ei ilmotellut olostansa yli 220km/h:n vauhdissa. Pitänee tulla vähän aikaisemmin reissusta että saa vielä sen PC:n.
R1250GS
Niiden Sport-laukkujen kanssa näyttää pystyvän ajamaan ihan sen verran kun pyörä kulkee ja ei ne edes huippunopeuden tuntumassa aiheuta mitään epävakautta ajoon.(Jussiboy @ Kesä. 18 2009,17:04) kirjoitti
Menee kuin kiskoilla. Tosin voimaa sais olla enemmän...
"Kun väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hän tee samoin"
Tosin voimaa sais olla enemmän...
Niinpä,,, voisin väittää että bagaasit päälläkin Lambo jää kakkoseksi avauksessa... tai no niin kai se vähän onki...
R1250GS
Niin vedin täydellä varustuksella jotain ~250 piiitkän harkinnan jälkeen. NE PYSYY VARMASTI PAIKALLAAN JA AKKA MYÖS tai eihän sitä rakasta vaimoa voi akaksi sanoa, mutta kyllä ne sieltä mopon päältä aina löytyivät...
Taas aika tuiskeessa, täällä Wienissä tällä kertaa.
Ihan näin off topic, pääseekö Super autoista mikään *VS. sport pyörä + akka + kamat vauhtiin suoralla?? Sukisuki ja Vikakasa miehetkin voi ottaa kommenttia, jos haluavat, muttei teitä yleensä näy kun aletaan puhumaan asiasta.
Olen muuten taas aika tuiskeessa..
R1250GS