Nyt alkoi mennä jo sormi suuhun. Olen aiemminkin kytkenyt komentajia pyöriin, mutta nytpä en saa -08 R1:sen komentajaa näkymään tietokoneessa ollenkaan. Ei auta vaikka käynnistää. Ei näy patterin kanssa. Eikä itse asiassa edes Windowsin settings-control panel-hardware-USB listauksessa.
Hain muuten uuden softankin jo...
Rikki vai onko vielä ideoita? Komentajan valot vilkkuu kyllä ja pyörä lähtee käyntiin ihan normaalisti, joten kytkökset ok.
HELP!
Harrikka
Vika löytyi. Mukana tullut piuha oli vissiin rikki. Tai sitten rikoin sen.
Harrikka
kysellään nyt tässä ketjussa.. mikä on se softakikkare jolla commariin saa sifterin anturin "portin" auki ?
2016 > Triumph 675 team member
2004 > YZF600R (tallin perällä - pitkä huolto menossa..)
(.. DKW-RT175VS im holz schublade)
.. historiaa.. [2013 - 2022] S1000RR (2010) < [2006 - 2012] R1-2004 (RN12)
.. 28.2.2025 : jäsenyyttä takana 20 vuotta ja 5 kk ..
Tämä kiinnostaisi myöskin, en saa shifteriä toimimaan. Yhteyttä ei saa shifterin mukana tulleella cd:llä millään commanderiin luotua, josta voisi arvoja säädellä.(pekko5 @ Kesä. 11 2009,23:23) kirjoitti
Se "softakikkare" on PCShiftKillEnable.exe ja mullakin oli suuria vaikeuksia saada tuota shifteriä aktivoitua kunnes sain uudemman version tuosta softasta. Vanha oli versiota 2.0.3.0 ja se ei toiminut uusimman Power Commander 3 USB -softan kanssa. Uudempi versio 2.0.4.0 toimi minulla hyvin.
no niin googletin ja löysin sen uudemman *version, on näköjään vuodelta 2007 ! nyt sihteeri on aktivoitu ja kill-time 65ms oletuksena. milläs sen nyt "testaa" toimiiko se anturi vai nou ? ajossa en huomaa entiseen ns. mitään eroa(sampy @ Kesä. 12 2009,21:52) kirjoitti
-hermot menee näihin amerikkalaisiin palikoihin-
2016 > Triumph 675 team member
2004 > YZF600R (tallin perällä - pitkä huolto menossa..)
(.. DKW-RT175VS im holz schublade)
.. historiaa.. [2013 - 2022] S1000RR (2010) < [2006 - 2012] R1-2004 (RN12)
.. 28.2.2025 : jäsenyyttä takana 20 vuotta ja 5 kk ..
Anturin toimivuus on helppo testata yleismittarilla ilman power commanderiakin. Ylöspäin vaihdettaessa pitäisi anturin maadoittaa niiden kahden piuhan väli ja yleismittarin piipparitoiminnalla voit helposti todeta tämän.