Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 85:sta
  1. #31
    Lainaa (jaket @ Kesä. 13 2009,21:16) kirjoitti
    eturenkaiksi touring renkaat ovat ihan syvältä, kun mitä hyötyä on siinä, että kestää pitempään kun takanen, jos vaihtokauppana eturengas on semmoinen, että menee lukkoon helposti.
    En tiedä lasketaan Pilot Road touring renkaaksi, mutta kertaakaan n. 12tkm aikana en sitä saanut TRX:ssä lukkoon, vaikkei kyseisen pyörän jarrujen tunnokkuus tunnetusti erikoinen olekaan (teho on hyvä) ja joka kevät kunnon jarrutuksia treenasin.
    Retired
  2. #32
    Lainaa (Earache @ Kesä. 13 2009,20:05) kirjoitti
    Lainaa (hillomunkki @ Kesä. 11 2009,17:13) kirjoitti
    ite juuri näitä 2 seos kumeja katsonut ja vaihoehtoja on nyt kaksi oikeestaa eli Bridgestonen BT02 tai Michelin Pilot Road 2... Nyt pitäs viel osata päättää mistä sais hyvällä hinnalla ja kummat ostais
    Jos englannista oot jotakin tilaamassa niin kannattaa kattoo myös Michelin pilot sport renkaita, omassa gsx-f:ssä ollu maaliskuusta saakka moinen edessä ja takana, nyt ajettu reilu 5000km ja ainakin toiset mokomat varmaan menee takasella. kumit oli melkoisen halvat etu- ja takanen yhteensä 140€(helmikuussa) ja pito on todella hyvä normaaliin sporttiseen katuajoon kuivalla sekä märällä(++)..!
    kauas jostai engalnnist tilattuna menee ku ostaa renkaan tai renkaat? itellä jäljel tota rengast nii vähä et ei oo montaa viikkoo aikaa odotella

    pistäkää linkkii jos tiedätte hyvii paikkoi
    Ducati Hypermotard 1100 -07 2014->
    Ducati Hypermotard 798 -10 2012-2014
    KTM Super Duke -06 2010-2011
    Suzuki SV650s -00 2009-2010
    Suzuki GSF600n -01 *2008
  3. #33
    Itse ajoin Pirellin Dragon Supercorsa PRO:n takaa kudoksille 3000km aikana :S Nyt tulossa tilalle Diablo Corsa. Katotaan miten kaus tolla mennään
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  4. #34
    Lainaa (-kepa- @ Kesä. 14 2009,18:51) kirjoitti
    Itse ajoin Pirellin Dragon Supercorsa PRO:n takaa kudoksille 3000km aikana :S Nyt tulossa tilalle Diablo Corsa. Katotaan miten kaus tolla mennään
    Aihe oli "kuluminen normaaliajossa", ei kuminpoltossa, senkin pahvi...



    Yamaha FJR 1300 -07
    Ex: Suzuki SV 1000 N K4
    Ex: Suzuki GSX 750 -98 ("Inazuma")
  5. #35
    Lainaa (TwinTenox @ Kesä. 14 2009,07:38) kirjoitti
    Lainaa (jaket @ Kesä. 13 2009,21:16) kirjoitti
    eturenkaiksi touring renkaat ovat ihan syvältä, kun mitä hyötyä on siinä, että kestää pitempään kun takanen, jos vaihtokauppana eturengas on semmoinen, että menee lukkoon helposti.
    En tiedä lasketaan Pilot Road touring renkaaksi, mutta kertaakaan n. 12tkm aikana en sitä saanut TRX:ssä lukkoon, vaikkei kyseisen pyörän jarrujen tunnokkuus tunnetusti erikoinen olekaan (teho on hyvä) ja joka kevät kunnon jarrutuksia treenasin.
    Jep, kyllä täälläkin pilot road 2:t alla nousee perä ilmaan ennenkuin eturengas yrittää lukkiutua
    Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
    0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
  6. #36
    Lainaa (Havis @ Kesä. 14 2009,19:16) kirjoitti
    Lainaa (-kepa- @ Kesä. 14 2009,18:51) kirjoitti
    Itse ajoin Pirellin Dragon Supercorsa PRO:n takaa kudoksille 3000km aikana :S Nyt tulossa tilalle Diablo Corsa. Katotaan miten kaus tolla mennään
    Aihe oli "kuluminen normaaliajossa", ei kuminpoltossa, senkin pahvi...
    Enpäs muuten pahemmin harrastanut kuminpolttoa tuolla renkaalla, mutta tuo pehmeä seoksinen rengas kului aivan tajuttoman nopeasti. 1-vaihteen kiihdytykset nyt tietysti syö rengasta jonkin verran ja niitä tuli harrastettua
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  7. #37
    Lainaa (jyk4 @ Kesä. 14 2009,19:21) kirjoitti
    Lainaa (TwinTenox @ Kesä. 14 2009,07:38) kirjoitti
    Lainaa (jaket @ Kesä. 13 2009,21:16) kirjoitti
    eturenkaiksi touring renkaat ovat ihan syvältä, kun mitä hyötyä on siinä, että kestää pitempään kun takanen, jos vaihtokauppana eturengas on semmoinen, että menee lukkoon helposti.
    En tiedä lasketaan Pilot Road touring renkaaksi, mutta kertaakaan n. 12tkm aikana en sitä saanut TRX:ssä lukkoon, vaikkei kyseisen pyörän jarrujen tunnokkuus tunnetusti erikoinen olekaan (teho on hyvä) ja joka kevät kunnon jarrutuksia treenasin.
    Jep, kyllä täälläkin pilot road 2:t alla nousee perä ilmaan ennenkuin eturengas yrittää lukkiutua
    Ja eikös noissa touring renkaissa etu rengas ole aina vähän pehmeämpää seosta? Oma BT020 joka kai luokitellaan sport touring renkaaksi ei ole koskaan mennyt lukkoon...
    Ducati Hypermotard 1100 -07 2014->
    Ducati Hypermotard 798 -10 2012-2014
    KTM Super Duke -06 2010-2011
    Suzuki SV650s -00 2009-2010
    Suzuki GSF600n -01 *2008
  8. #38
    Lainaa (hillomunkki @ Kesä. 14 2009,16:13) kirjoitti
    Lainaa (Earache @ Kesä. 13 2009,20:05) kirjoitti
    Lainaa (hillomunkki @ Kesä. 11 2009,17:13) kirjoitti
    ite juuri näitä 2 seos kumeja katsonut ja vaihoehtoja on nyt kaksi oikeestaa eli Bridgestonen BT02 tai Michelin Pilot Road 2... Nyt pitäs viel osata päättää mistä sais hyvällä hinnalla ja kummat ostais
    Jos englannista oot jotakin tilaamassa niin kannattaa kattoo myös Michelin pilot sport renkaita, omassa gsx-f:ssä ollu maaliskuusta saakka moinen edessä ja takana, nyt ajettu reilu 5000km ja ainakin toiset mokomat varmaan menee takasella. kumit oli melkoisen halvat etu- ja takanen yhteensä 140€(helmikuussa) ja pito on todella hyvä normaaliin sporttiseen katuajoon kuivalla sekä märällä(++)..!
    kauas jostai engalnnist tilattuna menee ku ostaa renkaan tai renkaat? itellä jäljel tota rengast nii vähä et ei oo montaa viikkoo aikaa odotella

    pistäkää linkkii jos tiedätte hyvii paikkoi
    Moi TÄÄLTÄ tilasin viime helmikuussa misukan pilot sportit ja tulivat n.2viikossa kotiovelle, tosin syynä viivytykseen oli erään toisen tavaran puuttuminen varstosta. homma toimi hienosti ja hinta oli naurettavan pieni. kattele tuolta valikoimia jos et ihan kokonaista settiä tarvitse...

    Yamaha FZS 600 -02
    "Ajokausi" 12kk/vuosi ;)
  9. #39
    Itsellä pyörässä takasena Bridgestonen BT-012 ja renkaalla nyt ajeltu noin 3tkm ja pykälässä keskikohdasta alkaa jo olemaan. * 3bar ollut aina paineet ei vaan ilmeisesti kestä ajoittain hieman raskaampaa kiihdyttelyä. Tästäpä oppineena ei ainakaan samaa rengasta alle enää tule.
  10. #40
    Pyörinä mulla on ollut Speed Triple ja Bemarin R1200S, Trumppa oli 1000-1500 kilsaa takarenkaalle armollisempi.
    Michelin
    Pilot Power 5000-6000 kilsaa
    Pilot Road2 11-12000 kilsaa
    Pirellin
    Diablo 10000 kilsaa

    Nyt tulee keskikesän kruisailu/tourinkikumekseksi Dunlop Roadsmart, kestäis ny kymmpitonnin, niin ei tarttis koko aikaa kiertää gummeja vanteille.
    //
  11. #41
    Lainaa (Hornet Boy @ Kesä. 13 2009,20:22) kirjoitti
    Lainaa (wekkuli @ Kesä. 11 2009,07:12) kirjoitti
    Michelin Pilot Road 2:lle ääni täältäkin. Kestävä 2-komponenttigummi. Hypersporttiin varmaan ennemmin joku jyrkempiprofiilinen ja pehmeempi sporttikumi, mutta sport tourinkeihin ja nakupyöriin hyvä valinta, sanoisin.
    Hyvät kumit on ainakin Hornettin.
    Ajellut 8000km *takarengas vielä tosi hyvä ja eturengas kuin uusi. *
    Kawan ysiärrä, ~180kg / ~145hp takanakilta

    Takana

    Pilot ROAD 2 kesti 7tkm ja meni kankaalle, paineet 3,2bar. Tästä tosin 3tkm tuli ajettua kevään karkeita teitä... pitoa riitti tuonne 5tkm asti ja sitte meni liukkaaksi..

    Nyt alla Z6 uudella seoksella, mikälie 2009 malli onkaan. Saas nähdä miten kestää..



    - ZX9R -
  12. #42
    Tällä Continental Roadattackilla ajettu n. 20.000 km.
    Erittäin hyvä pito märällä ja kuivalla (90e) normiajossa useimmiten kakspäällä.

    ...ja jep, olen jo vaihtanut uuteen samanlaiseen, kun ei enää pitänyt ilmaa sisällään...

    Triumph Tiger 900 -96, 39tkm (430, DB) R.I.P. Sprint 900 -93, 96 tkm.
    Vanhan motoristin hengissäsäilymiskikka: vanhemmiten ei tule yhtään sen viisaammaksi, mutta varovaisuus lisääntyy.
  13. #43
    ^ Tätäkö se nyky kulutusyhteiskunta oikein on? Heitetään renkaatkin ihan hyväkuntoisina vaihtoon...
  14. #44
    YCC #666 Juutana:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Aug 2007
    Epsoo
    MotOrg ry jäsen
    Bleidissä alla pyörii nyt Michelinin pilot sportit jotka eivät kyllä ole mitkään parhaat renkaat. Ringillä sulivat sen verran alle, että tuntui kuin olisi juustolla ajanut. onhan nuo kestäneet sen 4,5tkm ja varmaankin ajelee vielä toiset saman moiset ennen kun ovat vaihtokunnossa, mutta katuliikenteessä tapahtuneet powerslidet kuivalla asfaltilla ei oikeen ole vakuuttaneet. Märkäpito on ollut ihan jees, vaikkei sekään mielestäni M3:n luokkaa. M3:t kesti alla noin 6tkm joista viimeiset 2tkm aikamoista ruoskimista saksan motaria ja sveitsin/italian passoja.

    Halvathan nuo oli kuin perhanat (150e alta alle), ja kun vaihtoehtoja ei paljoa ollut niin eihän siinä kauhesti tarvinnut arpoa. Tolbero ei vissiin oikeen pitänyt pilot roadeista omassa VFR:ssään. Voinee kertoa itse lisää jos haluaa.
    Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
  15. #45
    Joo. Piti vaihtaa saksassa gummit, kun Metzelerin Z6:T sanoi työsopimuksen yht´äkkiä irti heti 13tkm jälkeen. Ainoana vaihtoehtona rakkaasta liittolaismaasta löytyi hetiasennukseen Pilot Road 2 -tyyppiset Misukat. Ja vaikka täällä monet niitä on kehuneet, niin ei ainakaan minua todellakaan vakuuta. Ei sitten minkäänlaista pitoa, ei kuivalla, saatikka märällä. Ei ollut niihin sen vertaa luottoa, että olisi voinut Ringiä kiertää. Se harmitti, kun jätkät vielä vieressä hehkutti.

    Voipi olla, että seuraavat on taas Metzit, ellei pyörä vaihdu sitä ennen kireämpään...
    Yamaha XJ 600 -98 -> Ducati ST2 -02 -> Honda VFR -07 ->
    * * * * * * * * * * * * * * * Kawasaki ZX-10R -09

    * * * * * * * * * * Jawa 175cc vm.1957 kunnostusprojekti
  16. #46
    Pienemmät pirrat söi katuajossa perus sporttirenkaat n.5000km aikana. Nykyinen kilonen syö n.3000km renkaan alta. Renkaan merkillä ei tunnu olevan juuri väliä. Touring kumeja en ole kokeillut.

    Ps. Etuset kestää yleensä tuplat.
    Supermoto
  17. #47
    No nyt tuli sitten se Michelin Pilot Road 2 hommattua... Ensivaikutelma, hieman päälle 140km, on ollut postiivinen... Ainakin Z6 verrattuna pitoa on paremmin mutta tarkkaa vertausta on paha sanoa koska pyörässä ollut z6 oli jo parhaat päivänsä nähny...

    Mutta kuiteskin katellaan miten kumi kestää ajoa ja miten mielipide kumista lkehittyy kilsojen mukan
    Ducati Hypermotard 1100 -07 2014->
    Ducati Hypermotard 798 -10 2012-2014
    KTM Super Duke -06 2010-2011
    Suzuki SV650s -00 2009-2010
    Suzuki GSF600n -01 *2008
  18. #48
    VTR 1000 on rullanut nykykumeilla (BT020 takana ja BT014 edessä) 14tkm. Etusessa vielä pintaa muutamaksi tonniksi, takanen sakkorajalla. Ei paha suoritus.
    Honda VTR1000F -03
    Yamaha Fazer 600 -98
    Suzuki Marauder 800 -97
    Kawasaki VN 750 -89
    Suzuki GR 650 -85
    Honda CB 250 -83
    Honda CB 125 -78
  19. #49
    Omat kokemukset Pilot Road/road2 misukoista ollut todella hyvät. Enää en pistä pilot powereita alle kadulle, ainakin vielä 140hp sportissa pitoja on noissa roadeissa tarpeeksi. Sekä vetopito että kallistuspito, ei ole tullut yllättäviä tilanteita. Ajaa pari tonnia pidempään kuin pilot powerilla. Itse asiassa entisessä kawassa loppui sutiminen siihen paikkaan kun heitti pilot roadin taakse Pirelli diablon paikalle.



    Kawasaki ZX12R B1
    EX: SUZUKI GSX-R750 k1 / SUZUKI GSX-R750 Y /KAWASAKI ZX6R



  20. #50
    Lainaa (jaulis @ Heinä. 02 2009,22:13) kirjoitti
    Nykyinen kilonen syö n.3000km renkaan alta.
    Ps. Etuset kestää yleensä tuplat.
    Sama vika tuntuu olevan täälläkin
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  21. #51
    Misukan Road 2ct on rullannut nyt Z750 alla takana 6t ja edessä 2t. Toimivat tuossa pyörässä erittäin hyvin. Kulutuskestävyyttä (takasella ajaa varmaan vielä toiset 6tkm) on oikein hyvin ja radallakaan ei lipsunut yhtään kun vain lämpesi.
  22. #52
    Lainaa (wesba @ Heinä. 02 2009,14:56) kirjoitti
    Tällä Continental Roadattackilla ajettu n. 20.000 km.
    Erittäin hyvä pito märällä ja kuivalla (90e) normiajossa useimmiten kakspäällä.

    ...ja jep, olen jo vaihtanut uuteen samanlaiseen, kun ei enää pitänyt ilmaa sisällään...
    Heh, rohkia kaveri *
  23. #53
    Mulla GSR 600 ja ritkestonen touriginki takana kestäny alle 5000km, nopiasti sulaa..
    Ei vauhti kuolemaa tee, vaan ajovirhe.
  24. #54
    frozen man:n avatar
    Liittyi Mar 2008
    Etelä-Mäntsälä
    Näköjään turha laitella noita kakskumiseosrenkaita. Ei kestä sen pitempään. Ensiasennuskumena ritkestonen BT012 kesti vajaa 12000km kunnes kankaat paistoi. Myyyjä kehui että BT020 kestää paljon pitempään mut paskaa puhui, just saman verran kesti ja nyt kankaat iloisesti loistaa. Ajattelin käydä laittaa metseleerin Z4 kun näyttäs melko edukkaasti saavan. Nähtäväksi jää mitä sillä pääsee.
    Z 750
  25. #55
    Viimeinen setti FJR:ssä: etunen 13tkm ja takanen 11tkm. Kummit oli Metzeler Z6 Interact ja tieteskin mopon vaatimat vahvistetut versiot.
    Huonoa säätä ei olekaan, vaan epäjohdonmukainen varustautuminen

    -FJR1300-
    (-XJ900 Diversion-)
  26. #56
    itellä edelliset renkaat oli dukessa noi pirellin diablo corsa 3 kesti sisään ajon nyt 4000 mittarissa ja takanen kankailla
    nyt kävin vaihattaan noi pirellin diablo supercorsat jospa rupeis nyt sitä pitoo löytymään..

    itelleni on ainakin aika sama palkjoko ne kumit maksaa (tarkottaen että en osta halpoja turvallisuuden kustannuksella..) kunha mopolla sitten kärsii tuupata siihen malliin kun se on suunniteltu..

    tietysti noissa kilosissa syö osan sitä rengasta sekin moottorijarru..
    FUCK THE RULES..!!!

    KTM RC8R-12, KTM SX 250-04

    exät
    KTM Super Duke R 990-08 Suzuki DR 600-89
  27. #57
    10R:ssä kesti Diablo Corsa 3:t 8500 km... IHME !! Nyt Michelin Pilot Power 2CT:t menossa vaihtoon n. 5000 km ajettuina. Jätän kuitenkin talteen vielä tourinkiin (syksy ja kevät). Radalle en noilla enää halua mennä ....
    Vaihdan mieluusti etusen ja takasen samaanaikaan, niin on kivempi ajella . Etunen luonnollisesti vähemmän kulunut.



    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  28. #58
    Lainaa (frozen man @ Heinä. 08 2009,21:59) kirjoitti
    Näköjään turha laitella noita kakskumiseosrenkaita. Ei kestä sen pitempään. Ensiasennuskumena ritkestonen BT012 kesti vajaa 12000km kunnes kankaat paistoi. Myyyjä kehui että BT020 kestää paljon pitempään mut paskaa puhui, just saman verran kesti ja nyt kankaat iloisesti loistaa. Ajattelin käydä laittaa metseleerin Z4 kun näyttäs melko edukkaasti saavan. Nähtäväksi jää mitä sillä pääsee.
    Eihän tuo bt020 ole edes kaksseoskumi? Eikös se ole bt021 mikä on bridgen 2-seos?
    Ducati Hypermotard 1100 -07 2014->
    Ducati Hypermotard 798 -10 2012-2014
    KTM Super Duke -06 2010-2011
    Suzuki SV650s -00 2009-2010
    Suzuki GSF600n -01 *2008
  29. #59
    Mezelerin Z6, edellinen kesti n. 8 tkm ja nykyinen on 7,5tkm ajettu ja sitä vaille et ei uskalla lähteä maitokauppaa kauemmas kun tuo loppu renkaasta sulaa ihmeen nopeasti.
    Etunen kestää tuollaset 12-14 tkm..
    Muuten tosi hyvä gummi
    KTM - Ready To Go
  30.  
  31. #60
    frozen man:n avatar
    Liittyi Mar 2008
    Etelä-Mäntsälä
    Lainaa (hillomunkki @ Heinä. 10 2009,11:24) kirjoitti
    Lainaa (frozen man @ Heinä. 08 2009,21:59) kirjoitti
    Näköjään turha laitella noita kakskumiseosrenkaita. Ei kestä sen pitempään. Ensiasennuskumena ritkestonen BT012 kesti vajaa 12000km kunnes kankaat paistoi. Myyyjä kehui että BT020 kestää paljon pitempään mut paskaa puhui, just saman verran kesti ja nyt kankaat iloisesti loistaa. Ajattelin käydä laittaa metseleerin Z4 kun näyttäs melko edukkaasti saavan. Nähtäväksi jää mitä sillä pääsee.
    Eihän tuo bt020 ole edes kaksseoskumi? Eikös se ole bt021 mikä on bridgen 2-seos?
    Niin no eihän tuota 20:stä valmistetakaan enää, se on tuon 21:n edeltäjä. Siinä uskossa mä olen ollu että se on kaksseos mutta enhän mä varma ole.
    Z 750
Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen