Tässä kartta.
Keli ei ollut paras mahdollinen, mutta 12 pyöräkuntaa oli paikalla.
Säästettiin siis kaunis saaristoreissu juhannuksen jälkeiselle maanantaille.
Tapaamisiin
Iku
Mitään en yritä mutta parhaani lupaan
LAATUKUVAT
Kiitoooos =) mukavia ihmisiä ja tosi kivoja pikkusia mutkateitä, harmimpi että noi pakotti mut katoomaan kesken lenksun.
Mut toisaalta mun nilkat olis varmaan nyt kuoliossa
Ens kerraksi aurinkoa ja lämmintä - alkaa ahdistamaan tämä pilkkihaalarikesä - sitten ajellaan se maisemareitti, mie oon niin messissä![]()
Yammutar
Kiitos Ikulle hyvistä mutkista
Jos juhannuksesta selviää hengissä niin pitää tulla ensi maanantaina kattomaan ne saaristopätkät![]()
Kawasaki z750 -08 "appelsiinimopo" => Yamaha FZ1-N -08
Kiitos täältäkin. Ensi ma taas jos ei ylläreitä.
Kotimatkalla motarilla oli koko matkan ihmeellinen tuuli joka lepatti goreja. Ihan kuin joku ois läiskiny mattopiiskalla hartioihin. Asentokaan ei auttanut. Tulomatkalla ei vaivannut enkä muulloinkaan muista :-)
Yamaha RD125 -74 -> Honda VT750C -98 -> Suzuki GSX750F -00 ->Honda CBR 1100 XX -01 -> *Kawasaki ZX-6R -06 ->Honda CBR 1000RR Fireblade -08
'Boredom is a big killer of men'
Buster Martin, 100, Britain's oldest worker
Tekös siinä menitte Hattulan tai mikäsenytonkaan läpi ja pöristelitte melontaseuran ohi? Kateellisen katselin hienoa letkaa ja meinasin sanoa, että tuolla munkin piti olla mukana tänään *
Kivaa oli melontakin (ja melakin pysyi kätösissä ihan hyvin) , kesäajohousut toimi hyvin ja piti vettä sen mitä loiskui vähäsen, joten tulipa sitäkin testattua.
Ensi maanantaina sit ajelemaan *mukaan
Elämä on helpompaa kun osaa nauraa itselleen
Hattulan kautta mentiin. En huomannu ketään mela kourassa heiluvia, mutta varmaan hauskaa teilläkin oli(Klaara @ Kesä. 16 2009,06:27) kirjoitti
Iku
Lisätään viellä, jo perinteisesti, paljon muiden jälkeen:
hitaankuvat®
Mukavat oli maisemat *![]()
"Puput on kyllä suloisia, muttei kovin älykkäitä"
Minkäslainen tuo saaristolenkki 22.pvä on suunnitteilla? Mietin josko tulis mukaan joksikin matkaa ja suuntais siitä sitten kotiin.
Jos vaikka privalla sais linkin jos sitä etukäteen ei haluta julkaista...
Priva lähetetty. Päätepisteeksi voidaan sopia Kuninkaanportin Shell.(zpete @ Kesä. 16 2009,15:32) kirjoitti
*Iku
Edit: Linkissä oli yks väärä pätkä (ei siellä muutkaan suoria ole, hehheh), korjaus lähetetty
Mukana ollaan (22.päivän ajelut) oliko se nyt niin, että nyt maanantaina oli tarkoitus mennä saaristoajelulle ? ja viimeksi enempi sisämaahan vai mitensenytolikaan ? Paljonkos muute oli porukkaa viime maanantaina ? Sää-setä sais nyt satuilla hyvät kelit vaan.
- Hirmu -
- Hirmu / Suzuki TL1000R
Ehkä sitä vois lähtee mukaan ajelulle ja jos emäntäkin uskaltautuis kyyttiin myös, koska taitaa olla kuitenkin vähän rauhallisempaa kruisailua tämä lenkki? *Jos iku1 laittais tuon ajoreitin linkin privalla, niin olisin kiitollinen.
ZZR-600 -93
ZX-6R -05
- - - - - - - -
Jaa jos osallistuminen sallittu myös espåånjalaisille ni mukana (säävarauksella)![]()
Tärkeintä on lähteminen, jäitten lähteminen.
Honda CBR 600RR -03 (gone)
Honda CBR 600F -03 (gone)
Honda CBR 600F -00 (gone)
Privaa lähetetty. Hienoa säätä luvassa ja viime tietojen mukaan useampia pyöräkuntia lähdössä kahden henkilön voimin.
Ajelu sallittu nimenomaankin espåålaisille *
*Iku
Edit: Privana lähetetyistä reittilinkeistä ei kannata katsoa lähtöpaikkaa!!! Se on vaan täpätty Porvoon päälle.
Kun Porvooseen tulee niin joki löytyy ja lähtöpaikka on sen uusimman sillan kupeessa. Löytyy varmasti.
Kovasti mielelläni kuulisin sen saaristolenkin reitin. Jos vaikka Kimppakivan puitteissa tultaisiin ajamaan sama lenkki joku sunnuntai.(iku1 @ Kesä. 08 2009,11:02) kirjoitti
Kiitos etukäteen.
Terv. Joland
Sääennuste näyttää sen verta hyvälle että taidanpa tulla paikalle.
Tänään mennään taas. Aivan mainio kelikin *![]()
<p>Ent: Z750S Nyt: pienen pojan äiti.</p>
Hitsi, keli näyttää oikeen passelille, eli eiköhän jokirannassa nähdä...
Kawasaki GPX 750R -89
Kawasaki ZZR 1100 -95
Kuulostaisi hyvältä, mukana olen, ellen joudu lapsenvahdiksi.
Ensimmäistä päivää täällä muuten vietän :o
Onko Espoosta/H:kistä lähdössä letkaa Porvooseen päin?
Vuosaaresta helsingistä itse lähden(Akiva @ Kesä. 22 2009,15:27) kirjoitti
Phärkkele. Jos lähtö on Porvoosta klo 18.00 ja ite herää aivan Espoon länsilaidalta klo 19.30, joutuu ajamaan pirun lujaa ehtiäkseen lähtöpaikalle ajoissa. Pikaisesti laskien reilua valonnopeutta. Eihän noi kusiaiset niin kovaa kulje...
Mut onnea teille onnellisille jotka ootte siellä![]()
Tärkeintä on lähteminen, jäitten lähteminen.
Honda CBR 600RR -03 (gone)
Honda CBR 600F -03 (gone)
Honda CBR 600F -00 (gone)
Tässä muutama otos merimatkasta ja sen odottelusta (mennessä).
Kiitos täältä kivasta ajelusta ja seurasta. Harmi kun oma vauhti ei riittänyt pysymään letkassa ja lähdinkin Sannaisista (tai jostain) oikotietä kotia kohden.
Kyllä meillä vaan on hienot maisemat täällä Itä-Uudellamaalla *
http://www.fotopankki.fi/Klaara....rimatka
Elämä on helpompaa kun osaa nauraa itselleen
Nyt on sitten omalta osaltani ensimmäinen ikinä .ORG! ajelu koettu (kunnes erkanin viimeisenä letkasta kotiin Sannaisiin Isnäsistä). Toivottavasti loppuajelun meni kaikilla muillakin hyvin, minä jouduin jarruväistämään kamikazekissaa Jakarissa (tiedän, koiraa pienepää ei pitäisi väistää, muttei mutkassa viitsisi edes hiirtä liiskata kun ne on muussattuina aika liukkaita). Erittäin mahtava keli, erittäin hieno reitti ja upeat maisemat. Mukavia ihmisiäkin tapasin, ja yllättäviä tutuntuttuja. Suuri kiitos Iku1:lle tämän järjestämisestä! Jos ryhmäajeluissa aina on yhtä hauskaa niin ehkei minunkaan pitäsi ihan aina ajella itekseni. Viimeksi kun tuota ryhmäajoa olen harrastanut ns. söhmin kevät/syysajoissa, vuosituhannen alkupuolella.
Muutama harva kuva löytyy täältä. Kenenkään rekkaria ei pitäisi näkymän, kenenkään naama ei olla liian tunnistettavissa ja muutenkin ns. hyvää makua pyritty noudattamaan kuvakulmissa. Jos jonkin kuvan olemassaolo vepissä silti häiritsee niin toki saa pyytää minua poistamaan se per heti.
Jos joku vielä ihmettelee että mikä newbie täällä kirjoittelee, niin minä olin se hieman pyylevähkö partanaamainen setä ken ajeli viininpunaisella ja sangen p*skaisella CBR XX:llä. Ja jos Sannaisiin joskus joku eksyy niin voi yrittää saada minua tarjoamaan kahvit (olen todnäk kotona jos maantielle/nuorisoseurantalolle asti näkyy hopeinen sitikka ja em. Honda pihassa).
/MarcusB
nyt: Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08
ennen: Tunturi Supersport -84, Hondat VF750F -83, VFR750F -93, XR400R -98, VTR1000F -02, CBR1100XX -00
"I hope for nothing, I fear nothing, I am free"
Kiitokset ajeluista, uusia kivoja reittejä ja .org!-neitsyys meni.
T: se valkotakkinen tumpelo sinivalkoisen (ja pimeän - nyt on valot korjattu, toim huom) kusiaisen vietävänä
PS: sinä kuka ajoit takanani tokan paussin jälkeen, privaisitko (tunnistat varmasti)
Kiitokset meiltäkin iku1:lle hienoista maisemareiteistä ja muillekkin hyvästä seurasta... tuli livahdettua kotia kohti jo puolessa välissä, kun tuo aika meni taas turhan nopiaa mutkitellessa *![]()
ZZR-600 -93
ZX-6R -05
- - - - - - - -
Miten niin ei riittänyt, eteenpäin menit kokoajan etkä ollut edes viimeinen.(Klaara @ Kesä. 22 2009,22:18) kirjoitti
Reippaasti mukaan taas ens kerralla.
Ps. sulla on takavalo pimeenä.
Olen aina oikeassa, jos en, niin olen kuitenkin.
BMW K 1200 RS
Oikean käden pysyvä pronatio...V..tu, haitta-aste 4%
http://www.bmwkltibmixof.com/
Kiitokset hienosta reitistä, vaikka vauhti oli rauhallista niin se oli tilaisuuteen ihan sopivaa. Oli muuten vähän pidempi ilta-ajelu tällä kertaa, siirtymineen tuli 560km Ducatin mittariin...
Kiitoksia Iku.
Eiköhä oteta taas uusiksi ens maanantaina? *
![]()
<p>Ent: Z750S Nyt: pienen pojan äiti.</p>
Olipa hauska kurvailla ja ihan limiitillä mentiin, varsinkin se lossimatka *
Kiitos kaikille seurasta ja kauniista säästä ihan erityisesti.
Kaulasta karannut Alpenrosen-Edelweißspitze-huivi löytynyt ja palautettu omistajalle *. Hyvä ettei kenenkään visiiriä pimentänyt.
Tässä illan reitti.
Jos kiinnostuneita löytyy niin muutama mutka voitaisiin tänä kesänä vielä tehdä, tai voin antaa reittivinkkejä jos keulille on halukkaita. Siitä sitten omassa ketjussa, jos niikseen tulee.
* *
Iku ja Marjukka
Edit: kuvalinkki poistettu
Tattista vaan vetäjälle. Uusia hienoja reittejä meikäläiselle.
ps. toivottavasti katille jäi vielä muutama henki varastoon..