Siis minkälaista pönttöö saan jos sellaisen päätän tilata?
Onko kullaan tai kellään kokemusta ko. firmasta tilaamisesta?
http://www.beowulf-performance-products.com/default.asp
Siis tuota tarkemmin sanottuna 450mm ovaali kiinnostaisi![]()
Itse tilasin R1seen tuolta pöntön, ihan asiallinen ja soikin nätisti kun ottaa db-killerin pois
Käsintehtyjä kai nuo on ja elinikäinen takuu siihen myös sisältyy.
Toimitukseen olisko mennyt joku viikko.
Kävi Beowulf mullakin mielessä, mutta ymmärtääkseni ei ole e-hyväksyntää, vaan joku brittien oma, jota taas täällä ei noteerata. Joku korjatkoon, jos olen väärässä.
Jep, pöntöstä löytyy brittien oma "e-hyväksyntä" jota ei täällä meillä suomessa hyväksytä e-merkintänä, mutta ei tuo ainakaan itseä paljon haitannut...(Ytsför @ Kesä. 09 2009,14:49) kirjoitti
Tommonen matt black stubby löytyy omasta S4:sta. Oon ollu ihan tosi tyytyväinen. Edullinen, fiksusti tehty ja hieno. Ihan riittävän E-hyväksytty ainakin mulle, en sitten viranomaiskantaa tiedä...hohoo!
http://www.bikepics.com/pictures/1670388/
Niin...siis pöntöt vaikuttavat hyviltä ja ennenkaikkea edullisilta vaihtoehdoilta.... Kummastuttaa vain se, että kun kyseessä ei taida kuitenkaan olla rakettitiedettä kummosempaa rakennetta, niin missä se suuri ero on ns. arvostettuihin pönttöihin?
Onko kyse vain lompakon paksuudesta...mullahan ei ole edes varaa pitää lompakkoa![]()
Tuolta hommasin öljynlauhduttimen ja syylarien suojat.
Hyvin homa toimi tosin eBay.co.uk kautta, mutta sama lafka.
T
Jussi
---
"Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"
Nimi maksaa...niin se vain on. Voihan tota putkiasiaakin yrittää perustella laatueroilla yms, mutta uskokoon kukakin, mitä haluaa. Naurettavaa merkki- ja trendipelleilyä monesti tämä elämä täällä länsimaissa. *(walsku @ Kesä. 13 2009,23:35) kirjoitti
ETA - maissa hyväksytyt vaimentimet täyttävät E - hyväksynnän vaatimukset, ainakin säädöksen 665/1998 pykälän 54 mukaan:(cre8tor @ Kesä. 10 2009,10:53) kirjoitti
"2. Varaosaäänenvaimentimen tulee olla e-hyväksytty 1 momentissa mainitun direktiivin mukaisesti tai E-hyväksytty säännön n:o 59 mukaisesti. ETA-valtioissa valmistettujen ja niissä laillisesti säädetyt vaatimukset täyttävien varaosaäänenvaimentimien katsotaan vastaavan tässä momentissa asetettuja vaatimuksia, vaikka niitä ei olisikaan varustettu E-hyväksyntää osoittavalla merkinnällä."
Finlex 665/1998
ETA
Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
Sitähän voi yrittää katsurille tai poliisille selittää, jos haluaa. Voi olla vaikeaa kumminkin. MMAF:n foorumilla tuosta oli juttua, ja ei ole aivan täysin samat vaatimukset kumminkaan tuolla brittien hyväksynnällä.(mico @ Kesä. 14 2009,13:30) kirjoitti
Noh...jatkan kysymystä pöntöistä... Elikä onko kenelläkään tietoa pöntöistä jotka liikkuvat samalla edukas linjalla kuin Beowulff pöntöt? Tietty tuo hyväksyntä tarralla leimattuna. Niin ja pitäisi olla viellä Trumppa RS yhteensopivat![]()