Tulokset 1:stä 3:een 3:sta
    Olen kahden vaiheilla noiden kahden satulamerkin välillä. Pyörä johon olen satulaa vaihtamassa on Kawsaki VN 800 Classic ja nuo kaksi merkkiä tarjoavat malliin räätälöidyn vaihtoehdon.

Mustangista olen kuullut hyvää ja on arvostettu satulamerkki..Syy miksi en ole tuohon päätynyt on pinnallinen.. ulkonäkö.Granuccilla on omaan pyörään tarjota erittäin kaunis penkki joka on todellakin malliin räätälöity... Ja siihen saa lisäksi geelillisen vaihtoehdon.
    Onko kenelläkään pers... kohtaista kokemusta tuosta Italian merkistä ? Mustang on helppo valinta.. Granucci paremman näköinen... *
    liikkuva shikaani
    Miten ois Corbin? Mulla oli 1500 Mean Streakissa Corbin Hollywood Solo ja se oli hyvä. Erittäin hyvä. Ja näyttikin hyvältä Mustang on ainakin streakkiin ihan hirveen näkönen ja Granuccista muistan lukeneeni että sitä ei hanuri kestä. Hieno se on silti
  3.  
    Corbinia...katselin kyllä,mutta vuosimallikohtaista vaihtoehtoa ei löytynyt.. ja ne mallit mitkä ovat tarjolla.. (netin kautta löydetyt) eivät oma silmää miellyttäneet.Corbinin mallistossa on pari vaihtoehtoa.. joten mailia pitää pistää tuone USA>n suuntaan jos vaikka vastaisivat..

liikkuva shikaani