En tiedä onko kyseistä aihetta puitu aiemminkin täällä, itse en ainakaan haulla löytänyt..
On tullut vaihdettua pyörään (suzuki tl1000s -97) ärrä-mallin nokat,k&n sekä koko putkisto ja tuntuu olevan pyörä vakiosäädöillä melko tehoton& ei myöskään käy kovin hyvin tyhjäkäynnillä.
Joten kysymys kuuluu, että mistä tällä hetkellä saisi halvimmalla power commander III:sen? Briteistä,jenkeistä vai mitä nuo suomessa kustantaa halvimmillaan? Parinkympin hintaeron takia en viitti alkaa jenkeistä tilailemaan.
tai vaihtoehtoisesti jos jollakulla on tietoa missä olisi (mielellään keski-suomessa) pcIII+säätö penkissä edukkaasti, niin vihjeitä otetaan vastaan...
Ihan tuosta Kuvaltahan se kannattaa käydä kanssa tinkaamassa - mainostavat ainakin commadereita+penkitystä.
1.5v sitten kun tinkasin itse commanderia niin halvin tarjous oli Bikefox.fi:ltä.. tuo "sinetöinti" vaan kuulostaa ihan oudolle tavalle toimia - mitä lie peittelevät jos "ohjelma" on kerran pyöräkohtainen oikeasti niin tuskin sitä sinetöidä tarvitsee - netistä ladatun kartan peittelyssä ymmärtäisin tarpeen tuolle....
kellään tietoa mistä noita pelkkiä PC III:sia saisi edukkaasti tilailtua? Niin että ei mene kuukautta..
Suomessa kun tuntuvat välillä osaavan ton hitaan toimituksen jalon taidon, kun ei ole mitään varastossa ja sitten jostain syystä ulkomailta tilaus kestää ihan h*lvetin kauan..
täältä : MJL-Huolto
Honda Pan European ABS -06
Sorry epäilyni. Oma ensimmäinen ruiskuni oli vm. 2001...(asuzag @ Kesä. 08 2009,20:07) kirjoitti
Itse tilasin Sportsbike shop UK:sta rykköseen kommanderin hintaan 250 puntaan ovelle kannettuna. Ovi on kyllä UK:ssa.
Harrikka