Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 45:een 45:sta
    Tuossa --> *KLIKS* linkki meluvallikeskusteluun.
    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
    Kertoisko joku mulle mitenkä heinäpaali voi olla jotenkin turvallisempi kuin rengaskasa. Ymmärtääkseni heinäpaalit on erittäin tiiviitä ja painaa ihan vietävästi. Joten minun ymmärrys ei riitä käsittämään, mitenkä se muka vaimentaisi pehmeästi. Toki se tietysti betonin ja teräksen voittaa.

Noin niin teoreettisessa mielessä jotkut ilmatäytteiset vallit vois olla kova sana. Valleissa pitäisi olla jonkinmoinen ilmanpaine ja korkit jotka lentää auki jos siihen osuu kova paine, joiden kautta paine pääsee purkautumaan riittävän nopeasti. Eli idea olisi vähän niinkuin airbagissä. Ymmärtääkseni jotain vastaavanlaisia virityksiä käytetään mm. stunt hypyissä.
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
    Kemorassa taitaa olla käytössä vaahtomuovilla täytettyjä säkkejä, ainakin yhdessä varikkopilttuussa niitä oli, erittäin ilmavan tuntuisia.
    Lainaa (terkale @ Kesä. 08 2009,19:01) kirjoitti
    Lainaa (killa @ Kesä. 08 2009,16:25) kirjoitti
    Motoparkissa pitäisi ihan eittämättä tehdä paljonkin erilaisia muutoksia, mutta nykyisissä toimintaolosuhteissa ei käy yrittäjää juuri kateeksi. Ylläpitohan on aivan nollassa kun koko toiminta on lähinnä veitsenterällä ympäristölupien takia.
    Ahdistelua oli taas jo ennen tuota tapausta:

http://www.orastynkkynen.fi/?p=686

Ilmeisesti joku lähiseudun mökki kuuluu turhan isokenkäiselle ja herkkäkorvaiselle. Meluraja 55 dB voi suhteuttaa vaikka 1996 vuosimallia uudemman henkilöauton ohiajomelutasoon 74 dB.
    Pistinpä tuonne Tynkkyselle kommentin meluvallista. Oli ainoa kommentti tähän mennessä. Hopi hopi sinne kommentoimaan!
    Durty Nelly's Boys
    Lainaa (JukiW @ Kesä. 09 2009,00:21) kirjoitti
    Lainaa (terkale @ Kesä. 08 2009,19:01) kirjoitti
    Lainaa (killa @ Kesä. 08 2009,16:25) kirjoitti
    Motoparkissa pitäisi ihan eittämättä tehdä paljonkin erilaisia muutoksia, mutta nykyisissä toimintaolosuhteissa ei käy yrittäjää juuri kateeksi. Ylläpitohan on aivan nollassa kun koko toiminta on lähinnä veitsenterällä ympäristölupien takia.
    Ahdistelua oli taas jo ennen tuota tapausta:

http://www.orastynkkynen.fi/?p=686

Ilmeisesti joku lähiseudun mökki kuuluu turhan isokenkäiselle ja herkkäkorvaiselle. Meluraja 55 dB voi suhteuttaa vaikka 1996 vuosimallia uudemman henkilöauton ohiajomelutasoon 74 dB.
    Pistinpä tuonne Tynkkyselle kommentin meluvallista. Oli ainoa kommentti tähän mennessä. Hopi hopi sinne kommentoimaan!
    Laitoitko? Ainoa kommentti näytti olevan minun
    Kikseripoika
    MUISTA HUUMORINTAJU
    ^ moderoivat näköjään kommentit pois?
    Joo, aika tyhjänä oli kommenttilista?
    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
    Omituista. Käväisin katsomassa, mun kommentti oli ainoa näkyvissä.
    Durty Nelly's Boys
    Lainaa (Hemppa @ Kesä. 08 2009,23:39) kirjoitti
    Kemorassa taitaa olla käytössä vaahtomuovilla täytettyjä säkkejä, ainakin yhdessä varikkopilttuussa niitä oli, erittäin ilmavan tuntuisia.
    Juu hemmetin pehmoisia ja hyvin toimii. Itse törmäsin niihin juuri harjoituksissa ennen kisoja Oikein pehmeästi otti vauhdin pois
    Beta 350 RR -11 enskahärveli

R1 -08 ratahärveli *B1000 #78 (myyty 12.2.2012)

GSXR 1000 K7 Black #162 (myyty 19.8.2009)

R1 -06 + Akra Full + K&N + PCIII (R.I.P. 21.5.2007)

K1200R -05 (myyty -06)

CBR600F -90 (myyty -04)
    Lainaa (mic @ Kesä. 09 2009,13:26) kirjoitti
    Lainaa (Hemppa @ Kesä. 08 2009,23:39) kirjoitti
    Juu hemmetin pehmoisia ja hyvin toimii. Itse törmäsin niihin juuri harjoituksissa ennen kisoja * Oikein pehmeästi otti vauhdin pois *
    Sotkan patjanvaihtoviikoille tarjoamaan edullista jätekuljetusta -> superlonit hyötykäyttöön
    Periaatteessa biomateriaalitkin, vaikkapa oljet, toimisivat, mutta kastuminen on ongelma.
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
    Uutinen mainitsee yhteenajon, joten pehmusteista ei ehka talla kertaa olisi ollut apua. Ikava juttu. R.I.P.
    The point is not to die for your country but to make the other bugger die for his...
    Jaa, minä ymmärsin, että olis tapahtunut kilkkaus ja sen jälkeen ukko valliin. Eipä sitäkään kai sanota missään.

Edit: Nyt näin jutun, jossa näinkin kirjoitettiin.

Lainaa (vetomies @ Kesä. 09 2009,14:07) kirjoitti
    Sotkan patjanvaihtoviikoille tarjoamaan edullista jätekuljetusta -> superlonit hyötykäyttöön
    Periaatteessa biomateriaalitkin, vaikkapa oljet, toimisivat, mutta kastuminen on ongelma.
    Kasa vanhoja superloneja = kaatopaikka eli vaatii ympäristöluvan, pohjavesisuojaukset jne. jne. tai sitten se on ympäristörikos.
    Nythän minulla ei ole tarkkaa faktista tietoa siitä kummalle puolelle törmäys tapahtui, mutta mikäli se tapahtui vasemmalle puolelle, on vallin takana kiihdytys rata.
    Muutenhan tämä shikaania edeltävä suoranpätkä on ainakin autoilla varsin suosittu"ohituspaikka", ja kaikkihan sen kai tietää mitä tapahtuu jos tulee pieni pusu takakulmaan= lennetään kuin leppäkeihäs, milloin minnekin.
    Onnettomuus oli erittäin valitettava, mutta moottoriurheilu pitää sisällään riskit jotka ainakin viisaat urheilijat sisäistää. En usko, ottamatta tällä kantaa tähän edellämainittuun ikävään onnettomuuteen, että moottoriurheilua saataisiin koskaan"mielekkäästi" muokattua täysin turvalliseksi.
    Muistutan kuitenkin että kyseisellä radalla on kilpailtu varsin korkeallakin tasolla, eikä tietääkseni turvallisuuteen liittyviä ns. boikotteja ole koskaan esitetty. Sehän ei tietenkään tarkoita sitä ettei mitään tarvitsisi tehdä, ainahan on opittavaa ja varsinkin suotavaa ryhtyä toimenpiteisiin jos sillä konkreettisesti saadaan lisättyä turvallisuutta. Tekevätkö ne sitten lajista pomminvarmasti turvallisen ja mielenkiintoisen, onkin jo sitten toinen juttu?

Osanottoni uhrin omaisille.
    Honda VFR 750 F -96
    Yamaha FJR 1300A -04
  15.  
    kaikkea hyvää mikko kuismasen perheelle ja jälkipolville kuitenkin.

t: kepa
    partanen. net

aina ei elämä onnistu eka kerralla.

Mersedes ja Volvo tekniikka hallussa

Moottori pyörien katteiden maalaukset ja korjaukset ammatti taidolla.
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12