Tulokset 1:stä 3:een 3:sta
    Olen varustautumassa kesälomaretkelle ja yrittänyt kääntää CD:t MP3 muotoon. Huomasin eilen aika ikävän piirteen. Kääntelin Autograpper ilmaisohjelmalla CD:t MP3-muotoon. Kortilla kaikki näyttäisi olevan OK, jopa biisien nimet näkyy. Mutta sitten kun laittaa soittaen; ottaa soittoon vain ensimmäisen biisin, kappaleita ei voi vaihtaa ja lopulta laite katkaiseen virran Kokeilin asian muutaman kerran ja sama juttu. "Vanhemmat" MP3 pyörivät edelleen ihan ok.

Koitin riippausta myös CDex-ohjelmalla, mutta sillä en saanut aikaiseksi kuin WAV-tiedostoja, mutta sen sitten toinen stoori *
    Olin miten oli, mutta näin on!

BMW K1200GT -07
    Kawa ZX-10 -88 (ei liiku omin voimin)
    Honda CBX 750 -84
    BMW K1 -90
    Kawa GPZ 900 -85 (vaihteisto prakaa)
    Kawa KZ 1300 -79
    Suitsa GSXR 1100 -97
    Itse ongelmaan en osaa sanoa mittään tälläistä ohjelmaa käytin pakkaukseen aikoinaan kuin EAC(+lame), ohjeet: http://luth.adslinfo.us/mp3ripfin.html

Kannattaa kokeilla ainaskin toisella ohjelmalla jos mp3-tiedostoihin tuli jotain vikaa
    Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
    0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
  3.  
    Kiitti vinkistä. Asentelin ohjelman ohjeiden mukaan. Mutta ohjelma ei millään tunnista CD-asemaa Muilla ohjelmilla vastaavaa ongelmaa ei ole ollut. Pitää pyytää varmaan ammattiapua
    Olin miten oli, mutta näin on!

BMW K1200GT -07
    Kawa ZX-10 -88 (ei liiku omin voimin)
    Honda CBX 750 -84
    BMW K1 -90
    Kawa GPZ 900 -85 (vaihteisto prakaa)
    Kawa KZ 1300 -79
    Suitsa GSXR 1100 -97