Olen varustautumassa kesälomaretkelle ja yrittänyt kääntää CD:t MP3 muotoon. Huomasin eilen aika ikävän piirteen. Kääntelin Autograpper ilmaisohjelmalla CD:t MP3-muotoon. Kortilla kaikki näyttäisi olevan OK, jopa biisien nimet näkyy. Mutta sitten kun laittaa soittaen; ottaa soittoon vain ensimmäisen biisin, kappaleita ei voi vaihtaa ja lopulta laite katkaiseen virranKokeilin asian muutaman kerran ja sama juttu. "Vanhemmat" MP3 pyörivät edelleen ihan ok.
Koitin riippausta myös CDex-ohjelmalla, mutta sillä en saanut aikaiseksi kuin WAV-tiedostoja, mutta sen sitten toinen stoori *![]()
Olin miten oli, mutta näin on!
BMW K1200GT -07
Kawa ZX-10 -88 (ei liiku omin voimin)
Honda CBX 750 -84
BMW K1 -90
Kawa GPZ 900 -85 (vaihteisto prakaa)
Kawa KZ 1300 -79
Suitsa GSXR 1100 -97
Itse ongelmaan en osaa sanoa mittään tälläistä ohjelmaa käytin pakkaukseen aikoinaan kuin EAC(+lame), ohjeet: http://luth.adslinfo.us/mp3ripfin.html
Kannattaa kokeilla ainaskin toisella ohjelmalla jos mp3-tiedostoihin tuli jotain vikaa
Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
Kiitti vinkistä. Asentelin ohjelman ohjeiden mukaan. Mutta ohjelma ei millään tunnista CD-asemaaMuilla ohjelmilla vastaavaa ongelmaa ei ole ollut. Pitää pyytää varmaan ammattiapua
![]()
Olin miten oli, mutta näin on!
BMW K1200GT -07
Kawa ZX-10 -88 (ei liiku omin voimin)
Honda CBX 750 -84
BMW K1 -90
Kawa GPZ 900 -85 (vaihteisto prakaa)
Kawa KZ 1300 -79
Suitsa GSXR 1100 -97