Tulokset 1:stä 14:een 14:sta
    Mihinkä asti kestää lämpöjen nousta? 750 gixxerissä vm. 98 matka-ajossa pyörii siinä 75-80 välillä, mutta kaupungissa saattaa nousta 105 celsiukseen. Paljonko kestää olla lämmintä ennenku keittää?
    Löytyiskö käyttohje kirjasta, en Gixxeristä tiedä (kun ei sellaita ole ollut) Mutta ainakin matammin viritetty FZ6:ssa puna raja oli jossain 130astetta. Flektikin käynnistyi vasta yli 100asteessa. Ja kaupungissa fz6: kävi siellä jossain 110-115asteessa. Kyselin silloin jammucenteristä onko tuollaiset lämmöt normaaleja, niin ovat.
    Samoihin lukemiin menee -06 CBR1000RR, ehkä jopa hieman ylemmäksikin.
    Mielipiteeni vain omiani, eikä minua kiinnosta mitä muut niistä ajattelee. Tietoisesti en kuitenkaa loukkaa ketään tai mitään.

Yamaha FJR 1300A -08
    Noi yli satasen lämmöt tietty edellyttäen, että

- järjestelmä on tiivis nimellispaineisiinsa
    - kunnon jäähdytysnesteet sisällä

Eli tavan vesi kyllä kiehuu siinä perinteisessä lukion oppikirjan sadassa asteessa jos vielä järjestelmä ei pidä paineita...

Ei muuten mutta on tuollaisiakin nähty... Talvella vaihdettu vedet sisään "koska eihän tuota talvella ajeta" ja sitten kun vielä syylarin korkki on ollut hieman ehtoopuolella, niin perunakattilahan tuosta tuli...
    <p>2002-2014</p>
    Eipä ole käyttöohjekirjaa ei, ei vaan ollu autoilun jäljiltä mitään käsitystä siitä mitä ne lämmöt voi/kestää olla. Kiitoksia tiedosta, että ei tarvi huolissaan kaupungissa kikkailla
    Komppaan edellisiä, normaaleja lämpöjä nuo ovat.

Honda CB1300 maantieajossa 78-81 C. Flekti käynnistyy 109 C:ssa ja hellepäivän ruuhkassa voi nousta ainakin 115 C:een.
    CBR600RR
    H-D XL883R
    ex. Kawa ER-5, CB600F, CB1300F, BMW R65
    Jaa niin vielä, samaan asiaan liittyen, onko muill pyörässä sitä ongelmaa että kylmänä ei koskaan käynnisty ensimmäisellä yrityksellä? Käy käynnissä mutta sammuu saman tien. Toisella kyllä lähtee jo sitten onngelmitta.
    YCC #666 Juutana:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Aug 2007
    Epsoo
    MotOrg ry jäsen
    Kosteutta on ollut ainakin omassa pyörässä, joka on aiheuttanut mm. sen ettei kaikki pytyt ole lähteneet heti mukaan. Onkos tossa sun pyörässä automaagiryyppy?

Bleidissä lämmöt pyörii ajossa kylmällä n.74-75 lämpimällä kelillä 76-78 ja kaupungissa/ruuhkassa mennään n 104-106 ennen kun ensimmäinen flekti lähtee mukaan. korkeimmillaan käynyt 107.

Edit: unohdin sanoa, että jostain syystä kawan 10R:ssä lämmöt olivat n. kymmenen astetta alemmat. Onko jollain hyviä selityksiä?

Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
    Käsiryyppy on mulla suizassa.
    Mulla teki GSX-F samaa aiemmin, kaasareitten synkkauksen jälkeen en ole huomannut tuota enää.
    Itsellä yamahan yzf750r ja mulla vaihdettu öljy"korkin" tilalle sellainen mikä näyttää koneen lämmöt. Viileillä keleillä n. 65-70c ja tosihelteillä n.80c

Sitten taas mittaristossa on veden lämmöt, jos ajelee maanteillä eikä joudu jurnaan valoissa niin pysyy aikalailla 60-65. Sitten kaupungissa nousee johonkin 75-80c.

Onko normaalit/ok? * Kuulostaa aika matalilta.

Omassa K9 600 GSX-R:ssä lämmöt matka-ajossa 84-94 about ja kaupunkiajossa sitte 94-105... 104 alkaa jo puhallin huutaa ja siitä jotkus vielä nousee pari astetta, 99 kohdalla lopettaa.

Kyllä, luin manuaalia, ja siellä sanottiin että 112 asteeseen nousee *nii pitää lopettaa ajelu ja en muista että sanottiinko että sitte alkaa jo joku valokin palaa.. Ja ihan varma en ole myöskään että sanottiinko siel joku muu lämpötila vielä sen lisäks
    Kun pääsen kotio nii mä voin tarkastaa jos mä muistan.

Kohti ääretöntä - ja sen yli!
    Lainaa (Millamus @ Kesä. 10 2009,15:26) kirjoitti
    Omassa K9 600 GSX-R:ssä lämmöt matka-ajossa 84-94 about ja kaupunkiajossa sitte 94-105... 104 alkaa jo puhallin huutaa ja siitä jotkus vielä nousee pari astetta, 99 kohdalla lopettaa.

Kyllä, luin manuaalia, ja siellä sanottiin että 112 asteeseen nousee *nii pitää lopettaa ajelu ja en muista että sanottiinko että sitte alkaa jo joku valokin palaa.. Ja ihan varma en ole myöskään että sanottiinko siel joku muu lämpötila vielä sen lisäks
    Kun pääsen kotio nii mä voin tarkastaa jos mä muistan.
    mun manu sanoo näin:" mikäli jäähdytysnesteen lämpötila nousee yli 120 C symboli (purjeveneennäkönen ) alkaa vilkkuu ja varotusvalo syttyy. Mikäli jäähdytysnesteen lämpötila nousee yli 140, näytöl lukee yli HI ja varotusvalo pysyy päällä. Mikäli lämpötila nousee yli 120 C, pysähdy, sammuta moottori ja anna sen jäähtyä. Älä käynnistä moottoria ennen kuin näytön lukema on laskenut alle 120 C:n."

että näin
    Kiitti noista tiedoista. Just meinasin laittaa vastaavaa kyselyä kun omassa GSX-R 600 K5 nousi lämmöt tohon 105C kun olin ruuhkassa (ja helteessä) ja alkoi jo kiukuttamaan kun liikennevalot ei sitten millään tahtoneet vaihtua. Hyvä sitten jos tuo on ihan normaalia. Kelasinkin siinä liikennevaloissa seistessäni että mitähän se ohjekirja kertoikaan siitä maksimi lämpötilasta, mutta 120C se oli. No hätä.

Normaalisti lämpötila noin 80C kun ajelee norminopeuksia, mutta nousee aika herkästi tonne satasen pintaan jos vaan matelee kaupungissa.
    Honda CRF250L pörötin
  14.  
    Mulla nousi kerran jopa 111 kun pysähdyin ja sammutin moottorin mut kaipa se siitä jäähtyy.. ja flekti ei saanu laskettua alle 105 kun moottori kävi..