Nyt olis pyörän vaihto edessä. 1100cm3 matkakyykky vaihtuu Customiin.
Noista kahdesta kumpi jompi Intruder 1400 tai VN 1500, vuosimallia ovat -94
Kumpi on isompi fyysisesti?
Kumpi vääntää paremmin?
Kumpi parempi 2 päällä/yksin ajettaessa?
Kumpi matka-ajossa parempi?
Puutuuko noissa paikat?
Tekniikan kestävyys?
Tuuninki osien saatavuus?
Luotettavuus?
Ja muita, kokemuksia kyseisistä päristimistä.
Kiitos etukäteen, vastauksista.
Faktaa:(Makkeus @ Kesä. 06 2009,23:44) kirjoitti
Kumpi on isompi fyysisesti?
- VN1500, Intruder naurettavan pieni (siis 1400)
Kumpi vääntää paremmin?
-tod.näk. se jossa on isompi kone
Kumpi parempi 2 päällä/yksin ajettaessa?
-VN on isompi, joten myös kyytiin sopii paremmin.
Kumpi matka-ajossa parempi?
-VN
Puutuuko noissa paikat?
- Puutuu
Tekniikan kestävyys?
- Kestää. VN:n omistaneena, olen varma, että intruder kestää paremmin.
Tuuninki osien saatavuus?
- Intruderiin saa enemmän ja helpommin
Luotettavuus?
-Hyvä.
Ja muita, kokemuksia kyseisistä päristimistä.
-Osta uudempi.
-Intruder ei kai hajoa koskaan, VN vetää öljyä kuin simo hilloa.
Vihje:
Minä ostaisin ennemmin Intruder VS1500:n jos et sitten uutta halua.
Ja jos se VN1500 on TÄMÄN näköistä mallia, älä edes harkitse.
Jos sitä uudempaa, sitten kannattaa harkita.
- Kenobiitti
*XT660RR
Ostin sitten kumminki VN 1500 SE rätkyttimen. 800km takana ilman ongelmia, jos ongelmaksi ei lasketa ekan kilometrin jälkeen pientä sähkö paloa.
Vaihdoin kyrvähtäneet johdot ja sen jälkeen 799km ilman ongelmia.
Ja ei ole puutunut mikään paikka. Minulle ergonomia on hyvä.
Greit!(Makkeus @ Kesä. 10 2009,20:51) kirjoitti
Nyt kun ajelet sillä pari kuukautta ja istahdat siten kokeeksi VS1400:n päälle niin huomaat, että se wanha intruder on pieni.
Puutumis mielipidettä kysellään uudestaan kun takana on 8000km.
Ei muuta kun öljypullot sivulaukkuihin ja menoksi![]()
- Kenobiitti
*XT660RR
Joo on se 4-venttilli kansi ja nestejäähdytys kuitenkin yhtä kuin tehoa sen kierroslukujen eron kyllä huomaa kun kiihdyttelee intikoiden tai hd kanssa. Vääntöä ja saa vielä mukavasti lisää suutinsatsilla ja poistamalla ilmanputsarien kumiputkien kuristukset. Mutta öljyä pitää muistaa lisäillä ja jäähdytysneste suoraan jäähdyttimeen ei ylivuoto säiliöön joka ei siis painesäiliö vanhemmissa vaikka koejauskirja niin väittäiskin. Jarrut kun vielä olis...