Ongelma on seuraavanlainen!
Omistan k3 kilosen kikserin ja pärrässä kiinne japanin mallin kokoputkisto. Takajalkatapit ovat irroitettu luultavasti putken takia. Nyt yritin laittaa jalkatapit kiinne ja toinen puoli luonnollisesti meni paikoilleen heittämällä. Putken puoli on nyt ongelmana koska putken kiinnitys on lyhemmällä kiinnityksellä. Jos siihen yrittää tunkea orkkistakajalkatapit niin slipari osoitttaa suoraan taakseppäin eikä niin että putken suu olisi taivaaseen päin. Eli orkkisjalkatapit ovat rungoltaa liian pitkät??? Saako mahdollisesti jostain lyhyempiä takajalkatappeja niin että putken taso ei laskisi hirveästi?? Kiitos tukäteen vastauksista
------------Helkamapyörä on polkupyorä------------------
------------vanha ritsa on lälläripyörä----------------------
------------Kaunotarta mä katsastan-----------------------
------------Kulkurilla mä ratsastan-------------------------
Laita pidemmät pultit ja asenna ensin pakoputken kiinnike, sitten päälle jalkatappi... Väliin jotain lyhyitä rosteriputken pätkiä jos ei muuten mahdu. Laitoin Apriliaan tuollaisen systeemin, ja hyvin pelittää.
Kawasaki Gpz900R '86, ZL1000 Eliminator '87, ZZR1100C '90, Ltd454 '88, KZ440D '75
H#nda CR 250R '96 (viimein valmis)
Aprilia RSV Tuono '03, RS250 '97
ex: Kawasaki Z750 LTD Twin '83, ZZR1400 '09, Aprilia RSV Mille '03, Tuareg 125 '88
Loistavaa kiitos paljon=) Yritän värkätä=)
Jep, voin koittaa laittaa kuvaa, jos tänään kerkiäisi sellaiseen.
Edit: Meni nimittäin hermot viime kesänä mölypöntön ja orggiksen vaihtelemiseen aina kun piti kuskailla matkustajaa...
Kawasaki Gpz900R '86, ZL1000 Eliminator '87, ZZR1100C '90, Ltd454 '88, KZ440D '75
ex: Kawasaki Z750 LTD Twin '83, ZZR1400 '09, Aprilia RSV Mille '03, Tuareg 125 '88
Joo olisi tosi hyvä nähdä millainen viritys se on=) Eipä se varmasti esteettisesti kaunis ole mutta ajaa asian.
Nonniin, tässäpä pari kuvaa. Normaalistihan tuo pakoputken kiinnike korvaa jalkatapin. Paremminkin nuo olisi voinut laittaa, mutta toistaiseksi on pitänyt aivan hyvin.
En sitten takaa että tuollainen viritys sopii Suzukiin kun en ole tapausta nähnyt, mutta yrittänyttä ei laiteta.
Jos meinaat supersportin takapenkillä ketään kuljettaa, suosittelen varusteeksi Triboseattia... Estää verenpaineen nousua kuljettajalla ja matkustajalla, kun perse pysyy penkillä eikä liu'u jatkuvasti pois.
JOo kyllä sain menemään tollasen virityksen kanssa mun suikkaan. Loistava homma! Kiitoksia kuvista!!!