Tervehdys,
Te ketkä ette ole menossa Sinkkuajeluille tai ette muuten katso kuuluvanne siihen joukkoon, eritoten nätit flikat, tulkaa meidän vanhojen vetureiden kanssa kurvaamaan lauantaina normaali viiikonloppuajo.
Käydään nätissä paikassa kaffella tuolla Hämeenlinnan tasalla ja tullaan takasin kotiin ajoissa. Reissulle tulee mittaa noin 270 km.
Lähtöpaikkana: SHELL Lahnus
Lahnuksentie 2
02970 Espoo
Vihdintien ja vanhan lahnuksentien risteys
Lähtöaika: 14.00
Kahvittelut alkaa (13.00) sopivasti ennen lähtöä
Matka-aikaa varataan reilusti 5 tuntia ja kaffeiluun 1 tunti. Takasin kotona ollaan noin 19.00-20.00.
-Masa
"Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."
ZZR 1400 2014
Siehän sälli oot, vaikka iso ootkin niin en olisi uskonut jotta kahteen paikkaan repeät yht aikaa, nimittäin PKS:ään ja Ähtäriin
Eikös tuo edellyttäisi mopedinkin kahdentamista ja eihän se nykyinenkään pohjaamatta meinaa kestää![]()
Huonoa säätä ei olekaan, vaan epäjohdonmukainen varustautuminen
-FJR1300-
(-XJ900 Diversion-)
Masasta on moneksi..
Pieneen Kotkaan ei mahdu paljon vikoja.
Se valkoinen kikseri.
Minä lähden teidän kanssa kurvingeille ja mun sivupersoona ilmoitti jokin aika sitten Riisorille peruvansa matkan Ähtäriin.(Makeka @ Kesä. 05 2009,19:30) kirjoitti
![]()
"Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."
ZZR 1400 2014
Aijaa, mun sivupersoona teki esivarauksen riisorin ajoihin...
Pieneen Kotkaan ei mahdu paljon vikoja.
Se valkoinen kikseri.
Eikös noihin löydy lääkitys, millä saadaan sivupersoonat kuriin ja ruotuun![]()
Huonoa säätä ei olekaan, vaan epäjohdonmukainen varustautuminen
-FJR1300-
(-XJ900 Diversion-)
niin mut jos se oli väärä lääkitys(isoartsi @ Kesä. 05 2009,20:14) kirjoitti
ei millään pahalla huumoria pitää löytyä? muutten kuollaan kaikki.
partanen. net
aina ei elämä onnistu eka kerralla.
Mersedes ja Volvo tekniikka hallussa
Moottori pyörien katteiden maalaukset ja korjaukset ammatti taidolla.
Persoonista en tiedä, mutta mun oikea käteni tsekkas sääennusteen ja se lupaa kuivaa keliä ja kirkasta säätä tälle retkelle.
Mun vasempaan käteen, ilmeisesti se toinen persoona joka ei ole kiinnostunut siivoamisesta, on laitettu moppi (en itse tiedä kuka meillä määrää), mutta kuulema mopo ei käynnisty ennen kun se on huitonut lattiat puhtaaksi.
![]()
-M
ZZR 1400 2014
Voishan tuota ainakin Shellille kahville tulla, ennenkuin isketään moppi käteen
- Kari
BMW HP2 Megamoto -07
Ennuste näyttää ensimmäisille ajon tunneille sadekuuroja sinne tänne. Ne on kuitenkin kuivumaan päin, joten retki toteutetaan.
Nähdään Shellilla 13 jälkeen.
-M
ZZR 1400 2014
Olipas mukavat pätkät ja eiku ens kerralla uudestaan *
ja veturille kiitos !
BMW R1200GS & RF 900 R projekti
No phärsketti. Olisitte lähteny ZRX miittiin joka on aina tunnetusti ollut avoin kaikille (siäl on ollu kerran jopa yx HD). Mä lähin samasta paikasta klo 10:00. Tais olla liika aikasta??? Meijerissä käytiin pitsaslaissilla (Tammela). Kivat mutkat meilläki. Masa, tarkkana seuraavalla kerralla.![]()
![]()
<p>Karvanen REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04</p>
Kiitokset Masalle vedoista ja muille mukavasta seurasta
Aikas viileä oli keli tänään ajella, muuten kaikki ihan O.K.
Matkaa kotoa kotiin kertyi 318 km, keskikulutus 5,16 litraa / 100km.
- Kari
BMW HP2 Megamoto -07
Kiitos kaikille 4:lle, minun lisäkseni.
Aikalailla hassu sattuma se, että törmättiin siihen sinkkuporukkaan samaisella kahvireissulla. Voin vaan vakuuttaa, ettei todella ollut tarkoitus osua yhteen. Sattumalta vaan olin laittanut Suvirannan yhdeksi käännepisteeksi. Itseasiassa oli mukava nähdä sinkkuleidejä siellä kaffella. Tulkaa reilusti vaan uudelleen mukaan meidän ajeluille, esim. torstaisin. Mukavia miekkosia on silloinkin matkassa.
Sikivikille. Ei ollut tiedossa, että Strömmillä voisi ottaa osaa Kawa-miittinkiin. Ei todellakaan käynyt edes mielessä...
Löytyipä taas uutta ja kivaa ajettavaksi vaikka jokin toinen kerta.
-M
ZZR 1400 2014
No hätä. Näitähän sattuu. joku on sanonu, et tekevälle sattuu, ja joskus meillekin.![]()
![]()
![]()
![]()
<p>Karvanen REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04</p>
Kiitti Masalle ja ajoseuralle. Johtuen runsaasta osallistujamäärästä letka
tuppasi venymään välillä jopa kilometrien mittaiseksi, johon myös vaikutti
letkan peräpäätä haitanneet hitaat ajoneuvot.
Oli mukavat mutkat tuo Masa taas valinnut, löytyi "kaikenkaista"
mutkapätkää.Sen tällä matkalla huomasi, että vaikka tie ei ollut
paras mahdollinen, niin voihan sitä katsella tätä kaunista suomen
luontoa eikä aina tarvitse ajaa nopeusrajotusten mukaan.
Sopivasti oli sekasin uutta ja vanhaa tietä.
Oppipa muutaman loistavan uuden mutkapätkänkin, kun tuo
Someron seutu ei oikein ole ollut ennen ajoreiteillä.
Uutta matkaa odotellessa...
![]()
![]()
![]()
Nys muuten selvisi, miksi on roiskunut kipinää mun pyöräni alta... Ei, en ole lihava, vaan jousitus oli jostain syystä jäänyt ruuvattua viimesyksyn soranorsureissuista löysimpään asentoon![]()
![]()
Luulin jumahtaneen säädön olleen jo tapissaan maksimissa ja oman painoni vaan aiheuttaneen jousten pohjaamisen. Nou hätä... Tää on ihan sama, kuin että elintason kasvaessa vaihdetaan vaan suurempiin vaatteisiin
-M
ZZR 1400 2014
niih, tuonne sinkkuajoihin ei kai ihan vaan sinkkumielinen oikein ole oikeassa paikassa.. osoittaisi huonoa makua mun mielestä *
Mutta jotta ei tarttisi aina (lähes kaikki tähän astiset 1300 kilsaa) ajella keskenänsä, johonkin tapahtumaan olis kiva tulla mukaan. Tää orvot ja pervot vois olla hyvä kategoria, jos on pakko joku valita *
Mut pitiks tähän ajeluun olla nättikin.. no sit jäis väliin *
Elämä on helpompaa kun osaa nauraa itselleen
kauneus on katsojan silmissä, tiiä vaikka joku kosis jo samalla reissulla
mä kyttäilen jos joku täällä seudulla järjestäs samanmoiset niin rupeis tukkimaan sinne joukkoon ja edustamaan meitä vähätukkasia![]()
Honda cbr 954 rr -03
kyykyllä kunnes maha ei enään mahu kyytiin
[quote=PELIKANI,Kesä. 07 2009,09:57]Johtuen runsaasta osallistujamäärästä letka
tuppasi venymään välillä jopa kilometrien mittaiseksi, johon myös vaikutti
letkan peräpäätä haitanneet hitaat ajoneuvot.
Jep, ei aina viiti sokkonakaan ohi mennä. (seli seli) *![]()
BMW R1200GS & RF 900 R projekti
Takuuvarmaan nainen on aina kauniimpi, kuin lauma sonneja. Aina vaan joutuu kuitenkin noiden kurjimusten kanssa ajelemaan.(Klaara @ Kesä. 08 2009,19:52) kirjoitti
Olisi kiva hommeli, jos akkelit hiffaisi kanssa tän ryhmätoiminnan päälle. Nää ajelut on nastaa hommaa, ja joskus jopa myös kivaa.
-M
ZZR 1400 2014
Moikka.(Klaara @ Kesä. 08 2009,19:52) kirjoitti
Tapasin eilen Masan ensi kertaa. Kutsuin hänet sekä hänen kauttaa kaikki tuttunsa ajelemaan myös Custom Kimppakivaan. Nimestä huolimatta *kaikki pyörät tervetulleita. Ajopäivät ovat yleensä joka toinen sunnuntai ja vain hyvällä tai puolihyvällä ilmalla ajetaan.
Rauhallista menoa, pitkät tauot sosiaaliseen kanssakäymiseen ja lyhyehköt ajomatka 100-200km.
Tervetuloa.
Terveisin Jolanda
yritellään hankkiutua mukaan johonkin kimppaan *
Kunhan mä ilmestyn ton ompelukoneen kanssa paikalle, niin saattaapi porukka kadota jonnekin taivaanrantaan ennenkuin edes ehdin parkkiin*
Mulla ei nopeudet päätä huimaa, mielummin alle kuin yli 80 kymppii köröttelen hyvilläkin teillä, pysyykös tahdissa mukana vai pitääkö ottaa oma kartta mukaan, että löytää perille?
Elämä on helpompaa kun osaa nauraa itselleen
Bernina, Husqvarna, Pfaff vai Singer(Klaara @ Kesä. 09 2009,18:44) kirjoitti
Voishan sitä lähteä myös - vaikken täällä uskalla ehdottaakaan, ettei tule *sanomista -
maamoottoreiden, ompelukoneiden ja pimanajokoneiden kanssa jollekin ei kiirettä minnekään kruisailulle
En ole sinkku ja voisinpa tuollaiselle ajelulle ottaa 7-vuotiaan tyttärenikin kyytiin
- Kari
BMW HP2 Megamoto -07