sattuisiko keneltäkään löytymään tietoa mistä löytyisi jokopään kuvat suzuki gsxr 750 -92 malliin ko. kone on vesijäähdytteinen ja ainakaan korjauskäsikirjan kuvat eivät olleet tästä koneesta...
omastani on etsitty nyt jo hetken aikaa syitä käynti ja kulku ongelmiin ja ajattelin vielä tarkastaa jaon. pyörä on tullut minulle kulku vikaisena, mutta en ajatellut vian olevan näin hankala selvittää.
tähän asti...
kaasarit puhdistettu ja synkattu jo useampaankin kertaan
puolat vaihdettu
kokeiltu eri cdi boxia
akku uusittu
liitokset käyty läpi
tulpat vaihdettu
venttiili välykset tarkastettu
puristukset mitattu
ja nyt kaveri otti vielä kerran kaasarit töihin ja laittaa ne ultra äänipesuun ja kokeillaan eri suutinsarjaa
ja nyt kun koppa on taas auki olisi mukava samalla tarkastaa, että tuo jako on varmasti oikein
jos joltain kuvat löytyisivät kuulisin siitä mieluusti
dmsaljan(at)luukku.com
pyörä tekee sellaista, että paikallaan käy ihan hyvin, mutta liikkeelle lähtiessä kulku lakkaa totaalisesti eli jako saattaisi olla pielessä
onko näissä jako päässyt hyppäämään? onko kokemusta?
kaikki muutkin vinkit ovat tervetulleita...
kiitoksia jo etukäteen! *![]()
Tässä keväällä epäilin samanmoista vikaa.. Nimittäin huhuja kuullut, että ei vääntöä jos ketju yhden hamapaan sivussa. Avasin venttiilikopan ja tarkistin ajoituksen mutta kaikki olivat kunnossa.
Loppuviimmein vika oli kuluneissa kaasuttimien neulaputkissa.
Kiersi paikallaan hyvin mutta liikkeelle lähtiessä kasteli tulpat..
Että suosittelen, tarkista ne neulaputket! Sen neulan reijän tulee olla pyöreä, eikä vähääkään soikea.
suzuki rf 600r -96
http://www.moottoripyora.org/kuva-al...php?pos=-18895
Olen kerran erehtynyt, silloin luulin olevani väärässä.
no nyt on jo kaasareissa uusi suutinsarja, mutta en ole vielä päässyt kokoamaan pyörää loppuun ja ajattelin, että nyt kun kopat on valmiiksi irti mieluusti tarkastaisin tuon jaonkin ettei jää mietityttämään, mutta niitä kuvia ja jakomerkkejä en vain ole löytänyt... tai merkkejä on vaikka kuinka, mutta mitkä ja missä?![]()
löytyykö keltään edes mitään linkkiä mistä tiedon saisi ei viitsisi millään laittaa nippuun tarkastamatta....
Onko siulla tuo Haynesin korjausopas? Opuksen kannen mukaan sen pitäisi kattaa tämä kyseinen pyörä, mutta tosiaan jos vesijäähdytteinen niin en sitten tiedä onko kuinka paljon erilainen kuin noissa kuvissa esitetyt...![]()
Neljässä pyörässä ja neljässä tahdissa on molemmissa kaksi liikaa!
Sussu 750F -89
sama opus, mutta tähän koneeseen ei kuvia/ohjeita tästä kirjasta löydy... esim ketjun nastojen lukumääräksi kirja tarjosi muistaakseni 20 ja jotain, kun taas meikäläisen koneessa lukumäärä oli 13 tienoilla...
eli![]()
Löytyykö sulta toi Suzukin oma Service manual? Siinä on mun mielestä mainittu noista kohdistus merkinnöistä nokissa.
GSX-R 750 K5
ei löydy ja netistäkin olen koettanut eri hakusanoilla, mutta ei ole pistänyt silmään.
Voin lähettää sen sulle, jos sulla on messenger. Laita yv:nä sähköpostisi...
GSX-R 750 K5