Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    Kovin mielenkiintoinen pulma. -04 R6 joka käynnistyy välillä oikein nätisti, välillä ei lupaakaan. Starttia kyllä pyörittää aina. Jos käynnistyy, toimii sitten kyllä. Jos taas ei käynnisty, ei sitten millään. Ei edes yski. Onko jollain tullut vastaavan tyyppistä ongelmaa vastaan?
  2. #2
    Joo samat oireet oli kun akku alkoi olla tiensä päässä (jännite romahtaa startatessa vaikka jaksaa pyörittää starttia).
    Uudella akulla hörästää heti käyntiin.
    Honda CBR1000F -99
    ex Honda CBX750F -85
  3. #3
    oikarilta kuulostais... akkukauppaan.
    hauskuus piilee rajojen etsimisessä..harvemmin kivaa kun ne löytyy.
  4. #4
    Sama homma oli itellä talven jälkeen, pyörii korvakuulolla kyllä hyvin mutta ei sytytä. Kokeile ensin vaikka ihan ladata se akku jos et uutta halua ostaa.
    Yamaha R6 -04

    Yrc.fi

    "Nollasta sataan alle viiden, se on nopeaa, nopeaa." -Kuustonen-
  5. #5
    Akun vaihtoa minäkin suosittelisin. Siitä kannattaa yleensä aloittaa jos on outoja sähkövikoja ja akun ikä ei ole tiedossa tai se on vanha. Ei siitä mitään haittaakaan ole, hyvä se on joka tapauksessa välillä uusia.

    Aika kaukaa haettua, mutta ihan samalla tavalla temppuili autoni tässä pari vkoa sitten. Tyhmä kun olin, niin vaihdatin starttimoottorin. Jälkeenpäin selvisi että se olikin vain heikentynyt akku kun oli vikapää. Ja pisteenä iin päälle mulla oli tallissa uusi akku makaamassa, en vaan ollut jaksanut sitä vielä ruuvata paikalleen. Tyhmästä päästä kärsii lompakko.
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
  6.  
  7. #6
    Joo, vähän siihen suuntaan kallistun itsekin. Mittasin akun, antaa 12-13 välillä, startatessa tippuu 10,5. Ongelma esiintyy varsinkin kylminä/kosteina aamuina.

    Alkuperäisakku, pidetty perinteisen huonosti (päässyt lähes tyhjäksi joka talvi, en jaksanut latailla).