Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
  1. #1
    Moro

    Ajattelin tehdä aiheen kyseistä mallia varten koska tällästä aihdetta ei taida olla, ainakaan sen mukaan mitä haulla en löytänyt. Eli kaikenlaista höpinää mallista, huolto-ohjeet, vinkkejä, arvosteluja jne.. kaikkea. Poistakaa jos turha!


    Elikkäs tarviisin tietooni xj600 kuskeilta millasia öljyjä ootte käyttäny pärrässä? Tossa tuli 70000 täyteen ja ois hyvä vaihdella öljyt. 10/40 kuulemma pitää olla mitä isän kaverilta kysäsin, muttas mitäs täällä neuvottas käyttämään?

    Kiitokset vastauksista etukäteen.
    Kawasaki ZX-9R Ninja

    Suzuki Hayabusa
  2. #2
    Öljynä tulee ehdottomasti käyttää Delvakkia. :-) Samaa kauraa olen käyttänyt selkeästi tehokkaammissakin peleissä.
    Honda ST1300A
    Husqvarna TE250, kuntoilutarkoituksiin ainoastaan...
  3. #3
    Tarkoitatko Xj 600 Diversionia vai sitä aiempaa mallia?
    Suzuki DL650 V-Strom -18
  4. #4
    Lainaa (van seagal @ Kesä. 04 2009,11:40) kirjoitti
    Tarkoitatko Xj 600 Diversionia vai sitä aiempaa mallia?
    Aijempaa mallia, ei div. -89 vuosmalli on kyseessä.
    Kawasaki ZX-9R Ninja

    Suzuki Hayabusa
  5. #5
    Lainaa (Sjuggen @ Kesä. 04 2009,11:38) kirjoitti
    Öljynä tulee ehdottomasti käyttää Delvakkia. :-) Samaa kauraa olen käyttänyt selkeästi tehokkaammissakin peleissä.

    10/40 delvakkia? Mistäs kaikkialta tätä ainetta sais? On ihan moottoripyörä öljyä?
    Kawasaki ZX-9R Ninja

    Suzuki Hayabusa
  6. #6
    Älä vaan aloita Delvac keskustelua jälleen kerran. Pistä haku kohtaan Delvac ja löydät tuhansia ja tuhansia erilaisia keskusteluja aiheesta. *

    Osta Motonetista Motulin 5000 10w40. Hyvää ja halpaa. On ihan pyöräöljykin.
    Suzuki DL650 V-Strom -18
  7. #7
    Moro

    Ei kellään sattus olemaan manuaali tähän pärrään josta kattoa tulpan kärenväli mitat ja sitten tota paljos tähän mahtuu öljyä? Öljyn vaihto edessä niin pitäs tietää. Aini, 89- vuosmallia on pärrä.


    Kiitos vastauksista!



    Kawasaki ZX-9R Ninja

    Suzuki Hayabusa
  8. #8
    empä viitsinyt uutta aihetta aloittaa, niin käytetään hyväksi vanhaa!

    Pyörähän on sama kuin tässäkin topikissa eli xj600.

    Probleemi on tukkoisuus keskikierroksilla eli noin 6000-8000 välissä. Kyseisellä alueella ei tunnu olevan vääntöä ollenkaan.
    Matalammilla kierroksilla vääntöä on aivan normaalisti ja korkeilla kierroksilla vetää kyllä ihan hyvin, mutta tuossa välissä on voimakas kuollut kohta.

    Pääsuutinta olisin itse isontamassa, mutta mitä raati sanoo?
    Power is nothing without control
  9. #9
    Lainaa (Roxero @ Heinä. 23 2009,22:04) kirjoitti
    empä viitsinyt uutta aihetta aloittaa, niin käytetään hyväksi vanhaa!

    Pyörähän on sama kuin tässäkin topikissa eli xj600.

    Probleemi on tukkoisuus keskikierroksilla eli noin 6000-8000 välissä. Kyseisellä alueella ei tunnu olevan vääntöä ollenkaan.
    Matalammilla kierroksilla vääntöä on aivan normaalisti ja korkeilla kierroksilla vetää kyllä ihan hyvin, mutta tuossa välissä on voimakas kuollut kohta.

    Pääsuutinta olisin itse isontamassa, mutta mitä raati sanoo?
    Kaasarit pöydälle ja putsaus...
    Honda VTR SP2

  10.  
  11. #10
    noniin kaasarit putsattu ja pääsuuttimet vaihdettu pari numeroa isompiin.

    Lopputulos: Aivan samanlainen kuin ennen operaatiota, eli keskialueella ei vedä kunnolla.
    Power is nothing without control