Niin.. hetimiten on sanottava, etten ole kahlannut topicceja läpi ja hakenut vastauksia, jne. Siihen pitäs vaivautua, tiedän.
Kyssäri ihan simppelisti: Olen ajatellut vaihtaa FJR:ään orggisten, sinäänsä moitteettomien putkien tilalle jotkut muut.
Saundia, "näköä", tehoa, tms. Ne sliparit siis.
Kommentteja puolesta ja vastaan, kiitos.![]()
Juu elikkäs tuli tilattua pari vuotta sit TwoBrothers Racingin sliparit FJR:ään .
Tilasin ne Motopro Sportista... palvelu oli todella tasokasta ja s-posteihin tuli pikaisesti vastaukset,järkkäsivät siten että postin auto nakkas paketin kotio.
Maksu hoitui EU-maksuna ja summa oli kaikkineen päivineen 589€,Suomesta ois saanu pr-powercontrolilta hintaan 749€+toim.kulut .
Talvella päivitin mopottimen ja putket siirtyivät tiätty siihen...
Kuvatus
-Miehen elämä on yhtä taistelua, päivällä leivästä ja yöllä lihasta.
* *
** KAWA *
Omassa -06 FJR:ssäni on Leo Vincen sliparit db-killereillä olleet jo pari kesää. Tulee juuri sopivasti "murakammat" äänet ja nykyään jo kuulostaa ihan isommalta moottoripyörältä!Jos ottaa nuo db-killerit pois, niin mielestäni ääntä tulee sitten jo liikaakin, mutta sehän on tietenkin makuasia...Noista Vincen äänistä ei takapenkiltäkään ole kuulunut valituksia, joten sopivat myös matka-ajoonkin vallan hyvin.
-Jos olet päättänyt, niin pidä päätöksesi-
Tuolta samalta firmalta on tarjous, enää ostopäätös puuttuu... Mikä mallit putkista tuo on, kuvasta ei ihan pysty sanomaan. "Polished aluminium", ja ilmeisesti "vertical oval" mutta onko se M2, M5 vai joku muu?(FJR -07 @ Touko. 01 2009,23:17) kirjoitti
Ja toinen kysymys, onko niissä db-killerit?
Hyvältä näyttää.
FJR -02
Sama kysymys kun edelliselle, eli minkä mallin Leo Vince?(tiiikeri @ Touko. 03 2009,20:50) kirjoitti
FJR -02
Leo Vincen Oval Evo 2 aluminium-sliparit on mulla pyörässä kiinni.(Pohojalaanen @ Heinä. 27 2009,15:37) kirjoitti
![]()
Pystytkö laittamaan kuvaa jossain muodossa? Olen kovasti kiitollinen jos onnistuu... Lähinnä malli, asento ja pintamateriaalivalinnat mietityttää.(tiiikeri @ Heinä. 27 2009,18:55) kirjoitti
FJR -02
Tossa kuva alumiinisesta Leo Vince Oval Evo 2 Click. Hieman käytössä alumiini himmenee.(Pohojalaanen @ Heinä. 27 2009,19:02) kirjoitti
Laittelin sulle s-postia...(Pohojalaanen @ Heinä. 27 2009,19:02) kirjoitti
Ei himmene alumiini käytössä, kun käyttää välillä Autoglymin Metal Polish-metallinkiillotusainetta...(Anttoo @ Heinä. 27 2009,20:01) kirjoitti
![]()
Hyvä vinkki; sattumalta mulla on tota Metal Polishia, jota oon käyttänyt ihan muuhun mopoon.(tiiikeri @ Heinä. 27 2009,20:16) kirjoitti