Tulokset 1:stä 30:een 30:sta
    Tervehdys.

Elikkä tilanteena olisi tämän kaltainen...

Olen täysi noviisi pyörän selässä(inssi 16.6) eli ei bonuksia kertyneenä ollenkaan.

Millaisia vakuutusmaksuja tuollaisessa -08 hornetissa voisi olla?

Ilmeisesti jotkin vakuutusliikkeet antavan alkuun jo tuntuvat bonukset?

Pyörä odottaa tuloaan jo ja niin odottaa korttikin mutta ei aavistustakaan paljon joudun vakuutusmaksuista köyhtymään.
    -08 Honda Hornet
    Puhelin käteen ja tarjouksia pyytelemään eri yhtiöistä jos pyörä on tiedossa. Bonuksia tulee yleensä alkuun jonkin verran melkein joka yhtiöstä. Itse soitin kaikki yhtiöt vakuutuksia hommatessa läpi ja erot olivat mielettömiä, loppujen lopuksi vaihtui Ifiin kaikki vakuutukset, sieltä sai pyörän liikenne/täyskasko+ kämpän+ lemmikit+ kotilot+ tapaturmavakuutukset kahdelle samaan hintaan kuin kalleimmasta yhtiöstä olisi irronnut pelkkä liikennevakuutus pärrään...

Niillä on kuulemma joku lottopallokone jolla ne arpoo vakuutusmaksut.
    Now playing: K7
    Kiitoksia ja tosiaan tuli soitettua lävitse.

Aika paljon heittoa noissa hinnoissa taitaa olla kun korkeimmillaan vaikkakin tarjoavat 70% bonukset lähtöön hinta oli yli 2000 euroa ja halvimmillaan 50% bonuksilla oltiinkin 1550 euron luokassa.

Niin ja hinnat tosiaan täydellä kaskolla.
    -08 Honda Hornet
    Lainaa (xX0Xx @ Kesä. 04 2009,16:54) kirjoitti
    Kiitoksia ja tosiaan tuli soitettua lävitse.

Aika paljon heittoa noissa hinnoissa taitaa olla kun korkeimmillaan vaikkakin tarjoavat 70% bonukset lähtöön hinta oli yli 2000 euroa ja halvimmillaan 50% bonuksilla oltiinkin 1550 euron luokassa.

Niin ja hinnat tosiaan täydellä kaskolla.
    Aika kovalta hinnalta tuntuu 1550euroa, varsinkin ,jos kyseessä on 600hornetti Kannatta viel kysellä muualtakin.
    Kusi hattuu kihahtaa minulle, niin etten edes tervehdi. Kusinen hattu päässä kuuluisana seison. Lehden kannessa hattuun kusen. Hatun pesen ja lehden luen. Ketään en tervehdi, kun lehtiä luen.
    Noita on ihan helekutin vaikea vertailla ilman tarkkoja tietoja, kas kun bonukselliset ja bonuksettomat hinnat menevät sekaisin, kaskon ja liikennevakuutuksen myös, oman lisänsä soppaan vielä ajokausi ja miten se määräytyy tahi vaikuttaa. Tarvisi tietää enemmän että voisi sanoa.

12kk vakuutusmaksu 50% kaskolla ja 0% liikennevakuutuksella 1550 kuullostaa jo ihan kohtuulliselta. Tarkoittaapi tuollaisella normi ajokaudella noin kahdeksaa hunttia. Jos asut pääkaupunkiseudulla (edit: niinkuin näyttää olevan) niin se vähän korottaa noita kaskoja muistaakseni.

Kawasaki Gpz900R '86, ZL1000 Eliminator '87, ZZR1100C '90, Ltd454 '88, KZ440D '75
    H#nda CR 250R '96 (viimein valmis)
    Aprilia RSV Tuono '03, RS250 '97
    ex: Kawasaki Z750 LTD Twin '83, ZZR1400 '09, Aprilia RSV Mille '03, Tuareg 125 '88
    Kaskoon pitäis saada lähes kaikkialta täydet 70%, kun vaan jaksaa pyytää. Vakuutuksien keskittäminen samaan puljuun kannattaa tietty.

Mulla on -08 Firebladessa täydet kaskot 70% bonareilla (ei lunastus- tai keskeytysturvaa) ja liikenne 15-20% bonuksilla 1200 vuosi. Siihen nähden mun mielestä aika kalliin tuntuinen toi 1550. Mulla on tosin seisonta-ajaton vakuutus. Vuosi sitten kilpailutin vakuutukset; Fennia ja Nordea olivat halvimmat. Vaaka kallistui hiukan Nordean hyväksi avainasiakasalennuksen ansiosta.
    Näitä ei oikeen voi verrata jos sulla on -08 600:nen, mutta minulla on liikennevakuutus 470,00€ 30% bonuksilla ja osakasko (ilman lippausvakuutusta) 60.00€ 0% bonuksilla vuodessa.

Vakuutus siis seisonta-ajaton ja mopona 900 m3 -02 hornetti.

Entisessä 600 kwaakussa oli kalliimmat vakuutukset, johtuu kuulemma siitä että kyseisessä yhtiössä suositaan "varttuneemman väen" merkkistä mopoa
    ZZR 1400 -07
    900 Hornet -02
    zx6r -97
    Joo tosiaan vertailua tein suurimmaksi osaksi netissä ja soitin muutamaan liikkeeseen mutta vielä ei ollut rekisteri numeroa antaa niin en ajatellut kilpailla tämän enempää, ehkä sitten kun saan pyörän oikeasti alle.

Mulla voi vaikuttaa myös ikäkin koska en ole kuin 24 vasta ja pari vuotta vielä mennään jossain riski ryhmässä?

Mutta voi että on odottavan aika kyllä pitkä...16.6 vasta inssi ja käsittely sekä pyörän pitäisi saapua 15.6/16.6.

Ei muuten kukaan satu tietämään kuka maahantuo ixilin slipareita ja mistä voisin katsella jotain näyttävää takapenkin suojusta(eli siis sellaista muovista)? Ermax ja hondan oman olen jo löytänyt mut kuvat oli niin huonoja että ei niistä saanut mitään ideaa miltä ne oikeasti näyttää.

Niin joo tosiaan...Yksi Hondamies lisää täällä näin!
    -08 Honda Hornet
    Lainaa (Chris @ Kesä. 04 2009,17:11) kirjoitti
    Aika kovalta hinnalta tuntuu 1550euroa, varsinkin ,jos kyseessä on 600hornetti *Kannatta viel kysellä muualtakin.
    Melki puolet liikaa.

800 - 900€ liikenne + kasko nollabonuksilla (= 20% / 70%) pääkaupunkiseudulla Lähivakuutuksessa 600 -08 GSR:llä.

Turvassa about sama hinta - pikkasen halvempi tais olla.

Saman hinnan niiltä saa on rekkari antaa tai ei...

Edit: Niin ja vakuutus oli ympärivuotinen.

mulla on -08 hornetissa vakuutukset 880€ vuodessa. 20% bonukset liikennevakuutuksessa ja 70% kaskossa
    Mulla tais olla -07 770 € ja Tapiolassa vakuutus... Yli tonnin kun menee maksat H*LVETISTI liikaa... Triplessä mulla on Turvassa noin 880 €...(Tapiola hävis tarjouskilpailun kyseisen pyörän kohtaalla Turvalle )

Hullu se on...

Harley-Davidson XL1200X Forty-Eight
    Triumph Speed Triple 1050 -09 (white) (ex)
    Honda CB600 Hornet -07 (ex)
    Honda CRF 250 R 2006
    Millä ihmeellä te saatte ne vakuutukset noin alas?

Puhutaanhan me liikenne+kasko vakuutuksesta pelkillä lähtö bonareilla?

Taidan ottaa tuonne tapiolaan itsekkin yhteyttä huomenna niin saa nähdä kuinka käy.
    -08 Honda Hornet
    Se perinteinen ralli LYHYESTI! Ikä, paikkakunta, kuutiotilavuus, bonnarit, lempiväri, sukupuoli, seksuaalinen suuntautuminen jne jne yms........

Itellä Tapiolasta oli aika (uusi asiakas) rehvakkaat alkubonnarit... Ja pyörässä oli liikenne + kasko...

Niin ja tietysti JOS KESKITÄT vakuutukset vielä samaan yhtiöön niin johan pomppas... Itse ollut kumpaankin yhtiöön uusi asiakas... Perhe ja yritys If:ssä... Pitäis sekin kilpailluttaa...Kun kerkeis

Hullu se on...

Harley-Davidson XL1200X Forty-Eight
    Triumph Speed Triple 1050 -09 (white) (ex)
    Honda CB600 Hornet -07 (ex)
    Honda CRF 250 R 2006
    Tulipa sitten tapiolaan soitettua...

hinta täys kaskolle olisi ollut 1800 euroa mutta en tiedä mistä muropaketista se ton hinnan vetäisi kerran kun kuutiotilavuuden jälkeen vetäisi johtopäätöksen että jos kuutioita on 600 niin teho on se 600kw sitten myös...

On meillä vahvoja hornetteja täällä suomessa sitten ainakin vakuutusyhtiön mielestä *

Pitääpä varmaan ottaa yhteyttä jonnekkin toiseen vakuutusyhtiöön missä neuvottelijat oikeasti tietää mistä puhuu.
    -08 Honda Hornet
    Compañero -nimimerkillä toimiva jätkä Tapiolasta laittoi minulle privana tietonsa, kun täällä vakuutuksia kyselin. Erittäin asiantuntevaa apua ja hyvä tarjous tuli. Laitappa privaa sille, niin ehkä saat omat vakuutuksetkin kuntoon *
    CBR600F 2004
    Z750 2009
    MT-09 2014
    1290 Super Adventure S 2017
    Hornetissa on jotain taikaa. Kävin pahuuttani Nordean sivuilla laskemassa omilla spekseillä hintoja ja -08 Hornetin vakuutus on -08 Firebladea kalliimpi.
    Lainaa (Pectusfortuna @ Kesä. 05 2009,14:46) kirjoitti
    Hornetissa on jotain taikaa. Kävin pahuuttani Nordean sivuilla laskemassa omilla spekseillä hintoja ja -08 Hornetin vakuutus on -08 Firebladea kalliimpi. *
    Totta. Itsekkin nordea asiakas olen ja aina ollutkin niin laskuri mätkäsi 2200 euron hintalappua...hienoo palvelua avainasiakkaille.
    -08 Honda Hornet
    -07 Hornetissa on itselläni 900e paikkeilla vakuutukset, kasko ja liikenne siis, bonareilla. Turvasta tuo.
    Mulla hornetissa täyskasko, kasko 70% ja liikenne 35% = 790 eur ympärivuotinen.
    Pohjantähti rules

Hanat kaakkoon ja ilta-auringon metsästykseen.
    Oulun korkeudella Hornet vm. -07 noin 700e/vuosi ympärivuotinen täyskasko 20/70 aloitusbonareilla, saa seisottaa (bonusnousu liik.vak 10%/vuosi). Sis. keskittämisalennuksen. Tapiola.
    Honda CB 600 FA Hornet 2007 --> Suzuki Intruder M1500 2010
    Lainaa (xX0Xx @ Kesä. 04 2009,23:43) kirjoitti
    Millä ihmeellä te saatte ne vakuutukset noin alas? *

Puhutaanhan me liikenne+kasko vakuutuksesta pelkillä lähtö bonareilla?
    Soitappa Lähivakuutus, Pohjantähti tai Turva. Varsinkin Lähivakuutuksesta ainakin aina tullut asiantunteva tarjous oli kyseessä sitten vene, mönkijä tai mp.

Liikenne + kasko lähtöbonukset 20% / 70% taitaa melki kaikilla olla.

Ja noihin maakuntien hintoihin ei kannata pääkaupunkiseudun hintoja verrata koska suurin ero tulee nimenomaan asuinpaikkakunnasta.

Lainaa (designet @ Kesä. 05 2009,14:26) kirjoitti
    Compañero -nimimerkillä toimiva jätkä Tapiolasta laittoi minulle privana tietonsa, kun täällä vakuutuksia kyselin. Erittäin asiantuntevaa apua ja hyvä tarjous tuli. Laitappa privaa sille, niin ehkä saat omat vakuutuksetkin kuntoon *
    Otin yhteyttä lainauksessa mainittuun kaveriin ja ei voi kuin kehua, antoi reilun ja asiallisen tarjouksen!

Kiitoksia vaan compañerolle ja palaan asiaan ensi viikolla kunhan saan sen rekisterinumeron selville *
    -08 Honda Hornet
    Kysy myös aktiasta. Mulla tuli ylivoimaisesti edullisin vakuutus sieltä. 750€/vuosi täyskasko+liikenne lähtöbonuksilla. Vaihdoin turvasta ku bonukset ois noussu mut hintakin eikä laskenu. Omavastuu on 250€ mutta harvemmin sitä varmaan pyöräänsä niin pahasti ruttaa että pitäs kaskosta ottaa ja kärsiä bonusten menetykset. Sitte jos ihan paskaks menee ni 100€ enemmän ei oo paljoo ku sen on säästänyt jo aikaisempien vuosien vakuutusmaksuissa.
    Kawasaki Z750 ABS -08 (musta)

"Joka pieremättä kusee se naimatta elää"
    Lainaa (Zippana @ Kesä. 10 2009,13:10) kirjoitti
    Kysy myös aktiasta. Mulla tuli ylivoimaisesti edullisin vakuutus sieltä. 750€/vuosi täyskasko+liikenne *lähtöbonuksilla. Vaihdoin turvasta ku bonukset ois noussu mut hintakin eikä laskenu. Omavastuu on 250€ mutta harvemmin sitä varmaan pyöräänsä niin pahasti ruttaa että pitäs kaskosta ottaa ja kärsiä bonusten menetykset. Sitte jos ihan paskaks menee ni 100€ enemmän ei oo paljoo ku sen on säästänyt jo aikaisempien vuosien vakuutusmaksuissa.
    Aktiaa (ent. Veritas) suosittelen minäkin lähestymään...
    CBF600 oli siellä ~200e halvempi kuin seuraavaksi halvin. Tällä hetkellä siis ~700e/v. kasko+liikennev.
    Liikennevakuutukseen ei edes saanut sitä 20% lähtöbonusta, jonka monesta paikkaa saa ja silti p*rkeleesti halvempi... *

Honda CBF600S
    Turva, liikenne 20% ja kasko 70% tulee maksua n.770€. Tosi isot erot -08 Hornetin vakuutusmaksuissa.
    Myös kortin hinnassa, oma a-kortti ajettu -06. Maksoi n.500 euroa kaikkine kuluineen.100 kilsaa seuraavaan kaupunkiin ja hinta pompsahti yli 800 €:n.Eroja on todellakin paikkakuntakohtasesti..
    Mutta kun aurinko mollottaa taivaalla ja saa kahvasta vääntää niin tietää miksi sitä on "ruvennu" tähän harrastukseen..
    Lainaa (Girlygirl @ Kesä. 12 2009,11:29) kirjoitti
    Turva, liikenne 20% ja kasko 70% tulee maksua n.770€. Tosi isot erot -08 Hornetin vakuutusmaksuissa.
    Myös kortin hinnassa, oma a-kortti ajettu -06. Maksoi n.500 euroa kaikkine kuluineen.100 kilsaa seuraavaan kaupunkiin ja hinta pompsahti yli 800 €:n.Eroja on todellakin paikkakuntakohtasesti..
    Mutta kun aurinko mollottaa taivaalla ja saa kahvasta vääntää niin tietää miksi sitä on "ruvennu" tähän harrastukseen..
    Joo paikkakunta kohtaiset erot on aika "mielenkiintoisia" ainakin tälläisen alunperin keski-suomesta kotoisin olevan mielestä kun vertaa helsingin hintoihin mutta noh, ei voi mitään.

Itse tosiaan en taida missään edullisimmassa luokassa pyöri mutta viimein tosiaan sain itseäni tyydyttävän tarjouksen vakuutuksista.

Nyt vaan vielä odotellaan pyörää ja korttia, luvattu toimitus 16.6. mutta saapa nähdä, veropäätös oli tullut jo 2 päivää sitten ja taitaa pyöräkin olla jo hyvinkäällä.

Viimeksi yhtä kova ajelukuume on tainnut olla joskus mopoaikoina
    -08 Honda Hornet
    pystytkö kertomaan saamistasi tarjouksista?
    Lainaa (Simbad @ Kesä. 13 2009,11:51) kirjoitti
    Pohjola

Halpaa oli *
    aika paskamaisesti sattunut sulle ymmärrän että vituttaa ja vituttaisi itseänikin.

Pitääpä muistaa tämä juttu jos joskus vaikka tarjoavatkin jotain vakuutusta kyseisestä firmasta.
    -08 Honda Hornet
  30.  
    Lainaa (Zippana @ Kesä. 10 2009,13:10) kirjoitti
    Kysy myös aktiasta. Mulla tuli ylivoimaisesti edullisin vakuutus sieltä. 750€/vuosi täyskasko+liikenne *lähtöbonuksilla. Vaihdoin turvasta ku bonukset ois noussu mut hintakin eikä laskenu. Omavastuu on 250€ mutta harvemmin sitä varmaan pyöräänsä niin pahasti ruttaa että pitäs kaskosta ottaa ja kärsiä bonusten menetykset. Sitte jos ihan paskaks menee ni 100€ enemmän ei oo paljoo ku sen on säästänyt jo aikaisempien vuosien vakuutusmaksuissa.
    Korjataan vielä, että vakuutuksen hinta oli yhteensä 720€ eikä 750€. 240€/vuosi säästö verrattuna Turvaan.
    Kawasaki Z750 ABS -08 (musta)

"Joka pieremättä kusee se naimatta elää"