Tulokset 1:stä 27:een 27:sta
  1. #1
    Taas kerran kuljettajasta on tullut matkustaja...

    http://www.vartti.fi/artikkeli/222e5...d-5913676baf4a
    BMW HP2 Megamoto -07
  2. #2
    Lainaa kirjoitti
    Silminnäkijän mukaan moottoripyöräilijä oli kiihdyttänyt ajoneuvoaan voimakkaasti ennen onnettomuutta, ja pyörän takarengas oli noussut ilmaan.
    Takarengas?
    T
    Jussi
    ---
    "Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"
  3. #3
    Lainaa (Jussi M @ Kesä. 03 2009,21:40) kirjoitti
    Takarengas?
    Samaa ihmettelin itsekin, ei onnistu kaikilta.



    BMW HP2 Megamoto -07
  4. #4
    Poistettu turhaa provoa viestiketjusta.

    Edit. jospa oli kuitenkin jarruttanut kiihdytyksen lopuksi...



    Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
  5. #5
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    Laittanut typen sijasta heliumia takaseen?

    No joo, aika railakkaasti on koneet välillä huutaneet leipää kun tuosta tekno-shelliltä on lähdetty vetämään, ehkäpä joku ei sitten loppujenlopuksi ollutkaan aito vetomies...

    Hyvä kuitenkin ettei pahemmin käynyt, saattaa päästä vielä tän kesän aikana ajelemaan.
    Dirty Nasty Furriner
  6. #6
    JänkhäPoika:n avatar
    Liittyi Sep 2008
    -Tuolta Äkäslompolon ja Athverppenin väliltä.
    Missäköhän kuosissa itse silminnäkijä on mahtanu olla näin keskiviikko illasta .
    Sen verran täytyy ottaa, ettei pelota aijaa.
  7. #7
    Lainaa (JänkhäPoika @ Kesä. 03 2009,21:58) kirjoitti
    Missäköhän kuosissa itse silminnäkijä on mahtanu olla näin keskiviikko illasta .
    Tapaus sattui Tuusulantiellä, Vantaan Ruskeasannan kohdilla perjantaina hieman ennen viittä.
    BMW HP2 Megamoto -07
  8. #8
    on ollut onni matkassa... pää edellä tolppaan ja vain sääri murtui. eikun lotto vetämään.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  9. #9
  10. #10
    Ei ollu farkut oikeen toiminu?
  11. #11
    Nämä molemmat kolhut taitaa mennä sarakkeeseen "luontaista karsintaa". Niin kauan kun eivät vie sivullisia mukanaan nii antaa mennä vaan, harjottelemalla ehkä oppii, jos ikä riittää...
    Yamaha FJR 1300 -07
    Ex: Suzuki SV 1000 N K4
    Ex: Suzuki GSX 750 -98 ("Inazuma")
  12. #12
    Olisikohan etupyörä kuitenkin ollut ilmassa... Rusalta siitä tuonne suuntaan lähtiessä kohtuullista ylämäkeä, joten tainnut "vetomieheltä" lähteä kirjaimellisesti mopo käsistä. Ylikeulimisen säikähdys, hallitsemattomasti alas ja siitä sitten matka jatkui tolppaa halailemaan?

    Kuhan spekuloin
  13. #13
    Paska supermies, kun tolppaa päin lensi.
    Truth, Knowledge, Knackered Sliders
  14. #14
    En tiedä pyörien kokoa, kuskien kokemusta mutta saattaisiko näihin olla syynä tämä meidän ylenpalttinen tehon ihannointi ?
    Täälläkin yleensä ehdotellaan turhankin tehokkaita pyöriä aloitteijoille, joita ei sitten hallitta sinkin kiretessä ?

    Tämä ei ole suunnattu tähän fooruumiin, vaan ylipäätään tuntuu meitä vaivaavan tuo tehon tarve, osattiin sitä käyttää tai ei.
    Chief Dark Horse -22
    Tracer GT -18
    F 700 GS -13
    GSR 600 -06
    FZS-600 -00
    Virago 535 -99
  15. #15
    peksu:n avatar
    Liittyi Jul 2004
    Tallin perällä tietysti..
    Lyöny tyhjää --> pitoa --> Woblaus ja lentoon.. tai jotain vikaa etupäässä ?

    Siinä mitään "liian" tehokasta pyörää tarvita.

    Nämä suomen pinnoitteet on niin heikossa kunnossa että tuota sattuu kokeneillekin kuskeille kun avaa hieman liian aikaisin joten turhaa lässytystä kaiken osaavilta, kerran viikossa pitääkin hieman pompsahtaa satulasta pystyyn ja välillä vähän tangon ylikin ;-)
  16. #16
    Pää edellä tolppaan !?! Nyt tais löytyä se kuuluisa umpiluumies.
    Tosimies saa salaatista ripulin.
    Birra finito propello stoppo.
    Kawasaki ZZR 1400 Turbo
    Sipoo 260MPH club
  17. #17
    Lainaa (peksu @ Kesä. 04 2009,11:59) kirjoitti
    Lyöny tyhjää --> pitoa --> Woblaus ja lentoon.. tai jotain vikaa etupäässä ?
    Ylapaassa..?
    The point is not to die for your country but to make the other bugger die for his...
  18. #18
    No hyvä ettei nyt pahemmin käynyt. Pisti vaan itseänikin silmään tuo pää edellä tolppaan, kiinnostaisi tietää millaisella titaani/timanttikypärällä kuski on ajanut?
    Ja sääriluu murtui.. Tais olla enkelit matkassa.
  19. #19
    Lainaa (peksu @ Kesä. 04 2009,11:59) kirjoitti
    Nämä suomen pinnoitteet on niin heikossa kunnossa että tuota sattuu kokeneillekin kuskeille kun avaa hieman liian aikaisin joten turhaa lässytystä kaiken osaavilta, kerran viikossa pitääkin hieman pompsahtaa satulasta pystyyn ja välillä vähän tangon ylikin ;-)
    Kyseisellä paikalla kyllä erinomainen asvaltti, näkyvyys ja leveä tiekin... Ainoa "haasteellinen" tekijä tosiaan loiva ylämäki.
  20. #20
    Lainaa (peksu @ Kesä. 04 2009,11:59) kirjoitti
    Nämä suomen pinnoitteet on niin heikossa kunnossa että tuota sattuu kokeneillekin kuskeille kun avaa hieman liian aikaisin joten turhaa lässytystä kaiken osaavilta, kerran viikossa pitääkin hieman pompsahtaa satulasta pystyyn ja välillä vähän tangon ylikin ;-)
    Riippuu mihin vertaa. Rikkaiden länsimaiden mittapuussa baanamme eivät ehkä ole kovin hääppöisessä kunnossa.

    Mutta jos on oikeasti viikoittain vaikeuksia pysyä asfaltilla pystyssä tienkunnon takia, taitaa vikaa olla muuallakin kuin pelkässä tienpidossa. Se ei ole mikään rata, ja jos ei tätä ota huomioon avaamistensa kanssa, niin ei pidä ihmetellä, jos lähtee lapasista.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  21. #21
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    Lainaa (Taajuus @ Kesä. 04 2009,13:01) kirjoitti
    Kyseisellä paikalla kyllä erinomainen asvaltti, näkyvyys ja leveä tiekin... Ainoa "haasteellinen" tekijä tosiaan loiva ylämäki.
    Niin ja näköjään myös puhelinpylväät...

    Joskus oli sanonta "maistuu puhelinpylväälle", tää taitaa oikeesti tietää miltä pylväs maistuu
    Dirty Nasty Furriner
  22. #22
    Lainaa (Staga @ Kesä. 04 2009,14:55) kirjoitti
    Niin ja näköjään myös puhelinpylväät...
    Ei niitä sentään keskelle tietä ole Vantaallakaan pystytetty
  23. #23
    Olisiko pyöränä ollut jokin supermoto? Reippaalla etujarrun käytöllä takanen on huiman korkealla ja jos sitä ei hallitse, niin siitä lähdetään lentoon.
    Laiska, mutta päättäväinen.
  24. #24
    nooooo, jos se oli vaan ihan pieni haisaideri,sillähän perän saa ylös "voimakkaalla kiihdytyksellä" jos tuleekin irti-kiinni tilanne takapäässä.
  25. #25
    Lainaa (peksu @ Kesä. 04 2009,11:59) kirjoitti
    Lyöny tyhjää --> pitoa --> Woblaus ja lentoon.. tai jotain vikaa etupäässä ?

    Siinä mitään "liian" tehokasta pyörää tarvita.

    Nämä suomen pinnoitteet on niin heikossa kunnossa että tuota sattuu kokeneillekin kuskeille kun avaa hieman liian aikaisin joten turhaa lässytystä kaiken osaavilta, kerran viikossa pitääkin hieman pompsahtaa satulasta pystyyn ja välillä vähän tangon ylikin ;-)
    Up.
    Ohjausiskunvaimennin, luistokytkin on hyvä turvallisuus varuste sporttipyöriin. Ja noi kunnon "avaukset" suorittaa
    siellä ratapäivillä, eikä kehän ruuhkissa, jossa se helpoiten kolahtaa!!
  26. #26
    Puhelinpylvaan pystyttaneen autoilijan vika.
    The point is not to die for your country but to make the other bugger die for his...
  27.  
  28. #27
    Lainaa (Jussi M @ Kesä. 03 2009,21:40) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Silminnäkijän mukaan moottoripyöräilijä oli kiihdyttänyt ajoneuvoaan voimakkaasti ennen onnettomuutta, ja pyörän takarengas oli noussut ilmaan.
    Takarengas?
    ettei olis ollu kunnon highsideri
    - If you risk nothing, you gain nothing -